PDA

Bekijk Volledige Versie : steun mevrouw Albayrak en meneer Aboutaleb met een mail



Marouan35
03-03-07, 10:06
Spreek je uit voor fatsoen!
En stuur een steunmail aan mevrouw Albayrak en meneer Aboutaleb

via:
http://pvda.nl/renderer.do/clearState/true/menuId/200001188/returnPage/37243/
(algemene site van de pvda)

met bijvoorbeeld de volgende tekst:


woonplaats, 3 maart 2007

Beste mensen van de PvdA.


We willen mevrouw Albayrak en meneer Aboutaleb enkel laten weten dat we plaatsvervangende schaamte voelen voor de kwestie over de dubbele nationaliteit en het gedrag en optreden van vooral de heer Wilders, maar ook voor het toch wat laffe gedrag van vooral VVD en CDA zijde.

We wensen Mevrouw Albayrak en meneer Aboutaleb alle succes met hun werk. Wij hebben er in ieder geval alle vertrouwen in.

Vriendelijke groet,

naam.

Poesjkin
03-03-07, 13:08
Wacht heel even!

Ik ben actief CDA lid maar heb geen enkele moeite met dat paspoortgedoe. Onder de achterban van het CDA heerst veelal de opvatting dat onze top te rechts is, maar reken ons als leden hier alsjeblieft niet op af.

Qaiys
03-03-07, 14:44
Geplaatst door Poesjkin
Wacht heel even!

Ik ben actief CDA lid maar heb geen enkele moeite met dat paspoortgedoe. Onder de achterban van het CDA heerst veelal de opvatting dat onze top te rechts is, maar reken ons als leden hier alsjeblieft niet op af.

Zo, dit is duidelijk.

Trouwens dit paspoortgedoe hebben we wel te danken aan jullie hypocriete Miriam Sterk die dit heeft voorgesteld toen ze nog met de VVD aan de macht zaten. De islam-o-foob Eurlings heeft aan deze sfeer ook in belangrijke mate bijgedragen. Reken ze er maar op af als CDA lid zou ik zeggen.

Poesjkin
04-03-07, 16:35
Ik doe m'n best...

Het enige wat ik probeerde aan te tonen is, dat er intern nogal wat onvrede heerst.