PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleuterverkrachter krijgt 240 uur werkstraf



Mark
03-03-07, 14:33
Kleuterverkrachter krijgt 240 uur werkstraf
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: RTVNH
Gepubliceerd: zaterdag 3 maart 2007 @ 00:02
De rechtbank in Haarlem heeft een 40-jarige man veroordeeld tot een lange werkstraf, omdat hij zijn 4-jarige buurmeisje had verkracht. Dat gebeurde in Purmerend.

In totaal moet de man 240 uur werken. Ook moet hij een verplichte behandeling ondergaan. Verder krijgt hij een gevangenisstraf van zes maanden voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar. De vader van de kleuter, een raadslid van de gemeente Purmerend, reageerde eerder al woedend in diverse media over de lage strafeis. Hoe hij nu op de werkstraf reageerde is niet bekend.

Mark
03-03-07, 14:34
toch ongelofelijk dit? is die rechter soms ook een pedo? die moeten ze eens onderzoeken

IbnRushd
03-03-07, 14:35
Geplaatst door Mark
toch ongelofelijk dit? is die rechter soms ook een pedo? die moeten ze eens onderzoeken

Welkom in Nederland :)

Mark
03-03-07, 14:36
Geplaatst door IbnRushd
Welkom in Nederland :)

laat duidelijk zijn dat ik bijna elke crimineel levenslange dwangarbeid wil geven :boos:

tr_imparator
03-03-07, 14:36
:loens:

Mark
03-03-07, 14:37
ik weet zeker dat je met een rechtse regering en rechtse rechters veel hogere straffen zou krijgen

dit is allemaal onderdeel van de pvda knuffel de criminelen en probeer ze te genezen cultuur

Invidia
03-03-07, 14:41
:moe: Was toch eerst zo'n topic van die Marokkaanse schrijfster El bazaz of zo... Die belediger kreeg dus 100 uur taakstraf, voor een opmerking op Marokko.nl.

Ik vind dat ze in beroep moeten. Ik zou echt krankzinnig worden als mijn kind van vier verkracht werd, en dit zou de straf zijn. De rechter is inderdaad duidelijk ook pedo.

IbnRushd
03-03-07, 14:41
Geplaatst door Mark
laat duidelijk zijn dat ik bijna elke crimineel levenslange dwangarbeid wil geven :boos:

Als het om een Noord-Afrikaanse allochtoon ging, dan had Wilders vast iets geknord.

tr_imparator
03-03-07, 15:29
Geplaatst door Invidia
:moe: Was toch eerst zo'n topic van die Marokkaanse schrijfster El bazaz of zo... Die belediger kreeg dus 100 uur taakstraf, voor een opmerking op Marokko.nl.

Ik vind dat ze in beroep moeten. Ik zou echt krankzinnig worden als mijn kind van vier verkracht werd, en dit zou de straf zijn. De rechter is inderdaad duidelijk ook pedo.

in zo een geval zou ik het recht in eigen handen nemen.

Invidia
03-03-07, 15:31
Geplaatst door tr_imparator
in zo een geval zou ik het recht in eigen handen nemen.

Ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen, maar daar komt het wel op neer.

StevieK
04-03-07, 09:53
240 uur in totaal op een drukke verkeerskruising met een bord om je nek waarop staat waarvoor je veroordeelt bent.

Dat is een goede straf. Niet 240 uur verborgen ergens een taakstraf uitdienen.

Coolassprov MC
04-03-07, 09:54
Geplaatst door Invidia
Ik wilde het niet met zoveel woorden zeggen, maar daar komt het wel op neer.

Als de shari'a ingevoerd gaat worden, kunnen we zulke zieke mensen permanent genezen middels hun onthoofding.

Zou dat niet fijn zijn?

Marsipulami
04-03-07, 10:37
Geplaatst door Mark
laat duidelijk zijn dat ik bijna elke crimineel levenslange dwangarbeid wil geven :boos:

Die straf vind ik te zwaar voor jou.

Witte78
04-03-07, 10:43
Zieke boel dit :(. Naar mijn mening heeft iemand die een kind verkracht bewezen niet in deze maatschappij thuis te horen. Dat is toch wel zon beetje de ergste misdaad die er is.

Ik snap echt die softe houding in nederland niet. Idioten.

Mark
04-03-07, 12:03
Geplaatst door Marsipulami
Die straf vind ik te zwaar voor jou.

ik ben dan ook geen crimineel, maar een oppassende hardwerkende burger :corcky:

Invidia
04-03-07, 16:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Als de shari'a ingevoerd gaat worden, kunnen we zulke zieke mensen permanent genezen middels hun onthoofding.

Zou dat niet fijn zijn?

Ik weet niet of de shari'a dit inderdaad als straf voor verkrachting ziet (ik betwijfel het), maar als ik de moeder was, zou ik zeker voor zijn.

Coolassprov MC
04-03-07, 16:59
Geplaatst door Invidia
Ik weet niet of de shari'a dit inderdaad als straf voor verkrachting ziet (ik betwijfel het), maar als ik de moeder was, zou ik zeker voor zijn.

Ik denk zelf ook wel dat ze het verdienen.

Coolassprov MC
04-03-07, 17:02
Nee, geef mij dan maar ons menselijke Nederland:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=215905

Daar krijg je als kinderverkrachter de kans om je te beteren met 240 uur ''werkstraf'' binnen de muren van een peuterspeelzaal.

Amchaque
06-03-07, 14:43
Geplaatst door tr_imparator
in zo een geval zou ik het recht in eigen handen nemen.

Mee eens. Waar woont de klootzak?

duende
06-03-07, 14:52
Geplaatst door Mark
toch ongelofelijk dit? is die rechter soms ook een pedo? die moeten ze eens onderzoeken
Hij draagt wel een jurk.?????