PDA

Bekijk Volledige Versie : Mag een krant de Koran gratis weggeven?



Marsipulami
05-03-07, 00:53
Mag een krant de Koran gratis weggeven?

01/03/2007

De komende weken neemt De Standaard u mee op een tocht door de geschiedenis, de actualiteit en de toekomst van de islam. Bij de start van de reeks krijgt u gratis een Nederlandstalige koran. Mag een krant de Koran gratis weggeven?

,,Ik zie niet in waarom niet. Of het van de imams mag is een andere zaak.''

Mia Doornaert, redacteur De Standaard.

StevieK
05-03-07, 03:27
Geplaatst door Marsipulami
Mag een krant de Koran gratis weggeven?

01/03/2007

De komende weken neemt De Standaard u mee op een tocht door de geschiedenis, de actualiteit en de toekomst van de islam. Bij de start van de reeks krijgt u gratis een Nederlandstalige koran. Mag een krant de Koran gratis weggeven?

,,Ik zie niet in waarom niet. Of het van de imams mag is een andere zaak.''

Mia Doornaert, redacteur De Standaard.

Waarom zou het niet mogen, de Koran in het Nederlands en dan gratis, net zoals de Bijbel die kreeg je vroeger ook bij bepaalde gebeurtenisen gratis, misschien zou de krant ook de bijbel gratis kunnen geven.

Wat heeft de imam er mee te maken, zijn zij de baas mischien ??????

Shemharosh
05-03-07, 07:53
Geplaatst door Marsipulami
Mag een krant de Koran gratis weggeven?



nee mag niet...weet je wel hoeveel bomen er in zo een boekje gaan,mensen die het willen hebben moeten het zelf kopen of gratis van het internet halen.

StevieK
05-03-07, 09:54
Geplaatst door Shemharosh
nee mag niet...weet je wel hoeveel bomen er in zo een boekje gaan,mensen die het willen hebben moeten het zelf kopen of gratis van het internet halen.

Daar had ik nog niet aan gedacht, over die bomen, daarmee wil op jou argument zeggen. NEEN

Verder sluit ik me in het geheel bij je aan.

Shemharosh
05-03-07, 11:20
Geplaatst door StevieK
Daar had ik nog niet aan gedacht, over die bomen, daarmee wil op jou argument zeggen. NEEN

Verder sluit ik me in het geheel bij je aan.


Ja toch...de islam moet zijn groene vlag hoog houden.

1973Tanger
05-03-07, 12:21
De Koran is openbaar voor iedereen. Het Woord van God is aan de gehele mensheid gericht. Aan de Koran kleeft geen kopieright. Voor iedereen toegankelijk en juist om vrij weg te geven.