PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas geeft Israel legitiem excuus voor platgooien Palestina



..zapper
19-03-07, 20:16
[bron: nu.nl http://nu.nl/news/1013413/23/Hamas_verbreekt_staakt-het-vuren.html]

Uitgegeven: 19 maart 2007 18:01

GAZA-STAD - Voor het eerst sinds Hamas in november een staakt-het-vuren afkondigde heeft de radicale Palestijnse beweging maandag weer een aanval op Israël uitgevoerd.

Daarbij raakte een Israëlische ingenieur vlakbij de grens met de Gazastrook zwaargewond. Dit is van Israëlische en Palestijnse bron vernomen.


El-Qassam

Hamas bevestigde in een verklaring dat leden van de Ezzedine al-Qassam Brigades, de gewapende tak van de groepering, een Israëliër hebben neergeschoten bij de grensovergang Karni tussen Israël en de Gazastrook.

Leiders van alle grote Palestijnse facties kondigden in november een bestand af. De Israëlische premier Ehud Olmert zegde daarop toe dat als de aanvallen op Israël ophielden alle Israëlische militaire operaties in de Gazastrook zouden worden gestaakt.

Schending

Woordvoerder Abu Abaida van de Ezzedine al-Qassam Brigades zei maandag tegen de Israëlische krant Haaretz dat Israël het bestand geregeld heeft geschonden met acties op de Westelijke Jordaanoever en in de Gazastrook. Hij zei dat Hamas zich daarom niet verplicht voelt zich terughoudend op te stellen.

Eenheid

Het kantoor van Olmert zei dat de aanslag door Hamas duidelijk maakt dat de nieuwe Palestijnse regering er niets voor voelt het geweld af te zweren of het terrorisme te veroordelen.

Afgelopen weekeinde beëdigde de Palestijnse president Mahmoud Abbas een nieuwe Palestijnse regering van nationale eenheid. Daarin zitten vertegenwoordigers van Hamas en de Fatah-beweging van Abbas.

Arrestatie

De Egyptische autoriteiten lieten maandag weten dat ze bij de grens met Israël een persoon hebben opgepakt, die lid van Hamas zou zijn. De man zou op instructies wachten voor het plegen van een zelfmoordaanslag in Israël.

Qaiys
19-03-07, 20:28
Dat is hetzelfde als dat de joden hitler een legitiem excuus gaven om ze uit te roeien.

..zapper
19-03-07, 20:29
Geplaatst door Qaiys
Dat is hetzelfde als dat de joden hitler een legitiem excuus gaven om ze uit te roeien.

Dat is een tang met een varken vergelijken :D!

De Joden pleegden geen aanslagen op Duitsland alvorens dat Hitler de hetze tegen hen begon.

illmatik
19-03-07, 20:38
Erg 'toevallig' dat dit juist nu gebeurt.

Qaiys
19-03-07, 20:43
Geplaatst door ..zapper
Dat is een tang met een varken vergelijken :D!

Je bedoelt dat slaat als een tang op een varken. Ken je gezegdes als je ze gebruikt anders sla je een flaterfiguur. :p


De Joden pleegden geen aanslagen op Duitsland alvorens dat Hitler de hetze tegen hen begon.

Palestijnen hebben de joden hun land niet afgepakt en weggejaagd uit Palestina. Sterker nog de joden die Palestina afpakten van de Palestijnen hebben daar nog nooit gewoond.

Volgens de Nazi's waren de (buitenlandse) joden verantwoordelijk voor de miserie waarin Duitsland verzeild was geraakt na de eerste wereld oorlog.

..zapper
19-03-07, 20:49
Geplaatst door Qaiys
Je bedoelt dat slaat als een tang op een varken. Ken je gezegdes als je ze gebruikt anders sla je een flaterfiguur. :p

Dit is de overtreffende trap, een samenvoeging van twee spreekwoorden, appels met peren vergelijken en slaan als een tang op een varken. Er is niets mis met creativiteit en taal.



Palestijnen hebben de joden hun land niet afgepakt en weggejaagd uit Palestina. Sterker nog de joden die Palestina afpakten van de Palestijnen hebben daar nog nooit gewoond.

Volgens de Nazi's waren de (buitenlandse) joden verantwoordelijk voor de miserie waarin Duitsland verzeild was geraakt na de eerste wereld oorlog.
Dat deden ze niet door zich op te blazen in het bijzijn van Duitse burgers, of op anderlei vergelijkbare wijze. Het erbij halen van Hitler ed. is nogal een nonargument bij de huidige problematiek. Als je in het verleden blijft hangen, zul je weinig van de toekomst zien.

super ick
19-03-07, 21:02
Daar gaan ze weer. Altijd als er een periode van vrede aan dreigt te breken ploft er ergens wel weer wat.
Extreme krachten aan beiden zijden hebben geen baat bij vrede. De geweldspiraal wordt door beide zijden in stand gehouden.
Palestijnen zijn zelfs het stokpaardje van de verwende Nederlandse moslims. Ze hebben er nog nooit 1 gezien maar zijn toch geinfecteerd met het Jodenhaatvirus.

Qaiys
19-03-07, 21:06
Geplaatst door ..zapper
Dit is de overtreffende trap, een samenvoeging van twee spreekwoorden, appels met peren vergelijken en slaan als een tang op een varken. Er is niets mis met creativiteit en taal.

Kennelijk heb je ergens een taalachterstand opgelopen tijdens je opvoeding. Geef gewoon toe dat je het verkeerd gebruikte, smoesjes verzinnen geeft alleen maar aan dat je het niet kunt hebben dat je op je fout wordt gewezen.


Dat deden ze niet door zich op te blazen in het bijzijn van Duitse burgers, of op anderlei vergelijkbare wijze. Het erbij halen van Hitler ed. is nogal een nonargument bij de huidige problematiek. Als je in het verleden blijft hangen, zul je weinig van de toekomst zien.

Zichzelf opblazen deden ze pas na minstens 30 jaar geleefd te hebben in een openlucht concentratiekamp. Zelfmoordaanslagen zijn een wanhoopspoging om de wereld te wijzen op hun leed. Een schreeuw om hulp zogezegd.

Hitler erbij halen is geen argument, het is een vergelijking.

Het erbij halen van hitler is de enige wijze om domme zionistenaanhangers te wijzen op hun stommiteit waar ze het onderdrukken en bombarderen van onschuldige burgers goed praten en legitimeren.

..zapper
19-03-07, 21:08
Geplaatst door Qaiys
Kennelijk heb je ergens een taalachterstand opgelopen tijdens je opvoeding. Geef gewoon toe dat je het verkeerd gebruikte, smoesjes verzinnen geeft alleen maar aan dat je het niet kunt hebben dat je op je fout wordt gewezen.

Is het zo moeilijk om aan te nemen dat ik het bewust zo heb bedoeld?




Zichzelf opblazen deden ze pas na minstens 30 jaar geleefd te hebben in een openlucht concentratiekamp. Zelfmoordaanslagen zijn een wanhoopspoging om de wereld te wijzen op hun leed. Een schreeuw om hulp zogezegd.

Hitler erbij halen is geen argument, het is een vergelijking.

Het erbij halen van hitler is de enige wijze om domme zionistenaanhangers te wijzen op hun stommiteit waar ze het onderdrukken en bombarderen van onschuldige burgers goed praten en legitimeren.

Hitler erbij halen is de domste vergelijking in welke discussie dan ook :aanwal:.
Net als stijfkoppig volharden dat een taalgrapje niet zo bedoelt is :argwaan:.
Triest.

Qaiys
19-03-07, 21:19
Geplaatst door ..zapper
Hitler erbij halen is de domste vergelijking in welke discussie dan ook :aanwal:.


Voor Palestijnen zijn de israeliers net de nazi's. Als je hitler erbij halen dom vindt dan is dat precies ook zo bedoeld, om aan te geven hoe dom je bent als je het bombarderen van onschuldige burgers legitiem vindt.


Net als stijfkoppig volharden dat een taalgrapje niet zo bedoelt is :argwaan:.
Triest.

Dat heet een taalfout geen taalgrapje net zoals je bedoeld met een ''d'' schrijft en niet met een ''t''.

Spoetnik
19-03-07, 21:20
Geplaatst door illmatik
Erg 'toevallig' dat dit juist nu gebeurt.

Nee. Abbas heeft Hamas een klap in het gezicht gegeven na de vorming van de unity goverment, door Dahlan aan te stellen als zijn nationale veiligheids adviseur.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/839486.html

Qaiys
19-03-07, 21:24
Geplaatst door ..zapper
Is het zo moeilijk om aan te nemen dat ik het bewust zo heb bedoeld?

Maak dat de kat wijs. Er is geen reden om dat doelbewust zo te schrijven. Het is in deze kwestie ook niet humoristisch om een gezegde verkeerd te schrijven.

Leg ons maar eens uit waarom je de desbetreffende gezegde verkeerd geschreven hebt en wat de humor daarvan is.

Witte78
19-03-07, 21:24
Geplaatst door Qaiys
Kennelijk heb je ergens een taalachterstand opgelopen tijdens je opvoeding. Geef gewoon toe dat je het verkeerd gebruikte, smoesjes verzinnen geeft alleen maar aan dat je het niet kunt hebben dat je op je fout wordt gewezen.




Iemand op zn taal aanvallen is zon enorm zwakte bod. Zeker als het zoals zapper al uitlegt gewoon een speling is (het leek mij ook nogal duidelijk dat het grappig bedoelt was)

De afgang gaat bij deze naar jou.

Qaiys
19-03-07, 21:28
Geplaatst door Witte78
Iemand op zn taal aanvallen is zon enorm zwakte bod. Zeker als het zoals zapper al uitlegt gewoon een speling is (het leek mij ook nogal duidelijk dat het grappig bedoelt was)

De afgang gaat bij deze naar jou.

Ik ben het met je eens dat iemand aanvallen op zijn taal een zwaktebod is, maar dat was maar een zijweggetje. Maar dat doet verder niets af aan de kern van mij kritiek.

Ik beleef gewoon plezier aan het wijzen van autochtonen op het verkeerd hanteren van hun moerstaal, en al helemaal als autochtonen het taalargument gebruiken om allochtonen te wijzen op hun verminderde integratie als ze taalfouten maken. En al helemaal als ze dat weigeren toe te geven. :hihi:

Vertel mij eens wat de grap ervan is om in deze kwestie een gezegde verkeerd te schrijven?

..zapper
19-03-07, 21:37
Geplaatst door Qaiys
Ik ben het met je eens dat iemand aanvallen op zijn taal een zwaktebod is, maar dat was maar een zijweggetje. Maar dat doet verder niets af aan de kern van mij kritiek.

Ik beleef gewoon plezier aan het wijzen van autochtonen op het verkeerd hanteren van hun moerstaal, en al helemaal als autochtonen het taalargument gebruiken om allochtonen te wijzen op hun verminderde integratie als ze taalfouten maken. En al helemaal als ze dat weigeren toe te geven. :hihi:

Vertel mij eens wat de grap ervan is om in deze kwestie een gezegde verkeerd te schrijven?
Er is geen sprake van verkeerd schrijven (dan is er sprake van spelfouten), zoals ik al zei zijn er twee gezegdes samengevoegd om nog meer de nadruk op de idioterie van je vergelijking te leggen. Er ligt hier een heel dik blauw boek van van Dale op het leestafeltje naast de bank, met de titel 'Idioom woordenboek', wat volgens mij wel voldoende aangeeft hoe geinteresseerd ik in spreekwoorden ben en dat ik ze dus ook creatief gebruik. Er staan meer dan genoeg taalfouten in mijn posts, dus wellicht kun je je daar beter op richten.

Nu wil ik van jou graag weten wat Hitler en Joden te maken hebben in een vergelijking met een regeringspartij die een aanslag op een buurland pleegt en dat buurland daarmee een legitieme reden geeft om een oorlog te beginnen.

Qaiys
19-03-07, 21:53
Geplaatst door ..zapper
Er is geen sprake van verkeerd schrijven (dan is er sprake van spelfouten), zoals ik al zei zijn er twee gezegdes samengevoegd om nog meer de nadruk op de idioterie van je vergelijking te leggen. Er ligt hier een heel dik blauw boek van van Dale op het leestafeltje naast de bank, met de titel 'Idioom woordenboek', wat volgens mij wel voldoende aangeeft hoe geinteresseerd ik in spreekwoorden ben en dat ik ze dus ook creatief gebruik. Er staan meer dan genoeg taalfouten in mijn posts, dus wellicht kun je je daar beter op richten.

Nu wil ik van jou graag weten wat Hitler en Joden te maken hebben in een vergelijking met een regeringspartij die een aanslag op een buurland pleegt en dat buurland daarmee een legitieme reden geeft om een oorlog te beginnen.

Leg mij maar eens eerst uit in deze kwestie wat de humor is van het verkeerd gebruiken van een gezegde.

Witte78
19-03-07, 22:02
Geplaatst door Qaiys
Leg mij maar eens eerst uit in deze kwestie wat de humor is van het verkeerd gebruiken van een gezegde.

Veel mensen vinden taalspelingen nu eenmaal grappig. Kwestie van smaak. Kijk eens naar herman finkers, die is er meester in.

..zapper
19-03-07, 22:05
Geplaatst door Qaiys
Leg mij maar eens eerst uit in deze kwestie wat de humor is van het verkeerd gebruiken van een gezegde.
Het verkeerd gebruiken van een gezegde zou zijn wanneer ik een gezegde toepas in een situatie waar de betekenis niet tot zijn recht komt. Impliciet geef je nu overigens aan dat je vindt dat het een gezegde is, wat het niet is, het was een samenvoeging van twee gezegdes met eenzelfde betekenis, met als doel om hem nog krachtiger te maken. Als je dat niet begrijpt, kun je het beter niet inzetten als discussie argument. Net zoals je dat beter ook niet met Hitler kan doen.
Wellicht kun je nu weer on topic reageren?

mulan
19-03-07, 22:09
Bullshit titel. Hoe krom kan een redenatie zijn. :moe:

mulan
19-03-07, 22:13
Geplaatst door super ick
Ze hebben er nog nooit 1 gezien maar zijn toch geinfecteerd met het Jodenhaatvirus.

Ik hou niet van dit soort beschuldigingen. Kun je aub aangeven waar er sprake is van Jodenhaat?

..zapper
19-03-07, 22:13
Geplaatst door mulan
Bullshit titel. Hoe krom kan een redenatie zijn. :moe: Wat is er bullshit aan? Hamas is geen verzetsgroepering meer, maar een deelnemende partij aan een zittende regering, technisch gezien is het dus zo dat Palestina als land Israel aanvalt en Israel daarmee een legitiem excuus geeft om met een groot offensief onder de noemer 'oorlog' terug te slaan. Het is inderdaad bullshit dat Hamas haar verantwoordelijkheden niet kent, en erkenning eist terwijl ze aanslagen blijven plegen. Dat is bullshit ja, want zo zullen ze die nooit krijgen en blijven de Palestijnen lijden onder het juk van Hamas en dus ook Israel.

mulan
19-03-07, 22:23
Geplaatst door ..zapper
Wat is er bullshit aan? Hamas is geen verzetsgroepering meer, maar een deelnemende partij aan een zittende regering, technisch gezien is het dus zo dat Palestina als land Israel aanvalt en Israel daarmee een legitiem excuus geeft om met een groot offensief onder de noemer 'oorlog' terug te slaan. Het is inderdaad bullshit dat Hamas haar verantwoordelijkheden niet kent, en erkenning eist terwijl ze aanslagen blijven plegen. Dat is bullshit ja, want zo zullen ze die nooit krijgen en blijven de Palestijnen lijden onder het juk van Hamas en dus ook Israel.

Weet je wat. Ondanks sommige onjuistheden in je verhaal en vooral het niet in perspectief zien van zaken zal ik toch ff voor het gemak die redenatie van je volgen. Betekent dit dat jij een voorstander of i.i.g een aanval legitiem zou vinden van de Palestijnen op Israel aangezien Israel ook met bestand niet is opgehouden met het vermoorden van onschuldige Palestijnen?

Coolassprov MC
19-03-07, 22:26
Geplaatst door Qaiys
Dat heet een taalfout geen taalgrapje net zoals je bedoeld met een ''d'' schrijft en niet met een ''t''.

Ik lach me wezenloos.

Qaiys
19-03-07, 22:27
Geplaatst door ..zapper
Het verkeerd gebruiken van een gezegde zou zijn wanneer ik een gezegde toepas in een situatie waar de betekenis niet tot zijn recht komt. Impliciet geef je nu overigens aan dat je vindt dat het een gezegde is, wat het niet is, het was een samenvoeging van twee gezegdes met eenzelfde betekenis, met als doel om hem nog krachtiger te maken. Als je dat niet begrijpt, kun je het beter niet inzetten als discussie argument. Net zoals je dat beter ook niet met Hitler kan doen.
Wellicht kun je nu weer on topic reageren?

Dat slaat als een tang op een varken heeft niet dezelfde betekenis als appels met peren vergelijken.

Coolassprov MC
19-03-07, 22:28
Geplaatst door ..zapper
[B]....en Israel daarmee een legitiem excuus geeft om met een groot offensief onder de noemer 'oorlog' terug te slaan. [b]

Sinds wanneer heeft Israel een gebrek aan ''legitime excuzen'' om ''met een groot offensief onder de noemer 'oorlog' terug te slaan''?

Qaiys
19-03-07, 22:30
Geplaatst door Witte78
Veel mensen vinden taalspelingen nu eenmaal grappig. Kwestie van smaak. Kijk eens naar herman finkers, die is er meester in.

Het komt bij niet overtuigend over als je in één zin aan de ene kant grapjes maakt en aan de andere kant verongelijkt doet omdat hitler wordt gebruikt in een vergelijking.

Coolassprov MC
19-03-07, 22:30
Geplaatst door Qaiys
Dat slaat als een tang op een varken heeft niet dezelfde betekenis als appels met peren vergelijken.

Die zal zich zo knap lullig voelen om een taallesje te krijgen van jou dat hij vergeten is hoe belachelijk hij zich nu werkelijk maakt,..

Qaiys
19-03-07, 22:32
Geplaatst door Coolassprov MC
Sinds wanneer heeft Israel een gebrek aan ''legitime excuzen'' om ''met een groot offensief onder de noemer 'oorlog' terug te slaan''?

Deden de naiz ook. Als het verzet in Nederland een Duitser omlegde dan werden er meteen een zooi onschuldige Nederlandse burgers vermoord als afstraffing. In dezelfde redenering was de reaktie van de Duitsers een legitieme reaktie.

Witte78
19-03-07, 22:36
Geplaatst door Qaiys
Dat slaat als een tang op een varken heeft niet dezelfde betekenis als appels met peren vergelijken.

Wat zit je nou te mierenziften man :maf2:

Qaiys
19-03-07, 22:36
Geplaatst door Coolassprov MC
Die zal zich zo knap lullig voelen om een taallesje te krijgen van jou dat hij vergeten is hoe belachelijk hij zich nu werkelijk maakt,..

Het is een limburger, bij de overheid is hun taalachterstand bekend en als zodanig ook een doelgroep om extra taallessen aan te geven.

Coolassprov MC
19-03-07, 22:36
Geplaatst door Qaiys
Deden de naiz ook. Als het verzet in Nederland een Duitser omlegde dan werden er meteen een zooi onschuldige Nederlandse burgers vermoord als afstraffing. In dezelfde redenering was de reaktie van de Duitsers een legitieme reaktie.

De Israeliers zijn niet bang voor de oorlogsacties van Arabieren en moslims; ze wachten erop om genadeloos vrouwen, kinderen en bejaarden in hun slaap te bombarderen.

Dit zijn geen boogie-manverhalen maar de dagelijkse realiteit van de Palestijn onder de langste en meest brutaal onderhouden buitenlandse millitaire bezetting uit de moderne geschiedenis. Als de Israeliers rechtschapen en bang zijn voor hun veiligheid, waarom verruilen ze hun wapentuig niet voor recht en vrede?

Antwoord: omdat ze in dit laatste niet geloven; wel in het gekletter van hun wapens totdat de Hezbollah ze afgelopen zomer een lesje leerde en ze met de staart tussen de benen moesten capituleren voor een handjevol shi'ieten met reuzen-vuurpijlen.

Coolassprov MC
19-03-07, 22:42
Geplaatst door ..zapper
Het verkeerd gebruiken van een gezegde zou zijn wanneer ik een gezegde toepas in een situatie waar de betekenis niet tot zijn recht komt. Impliciet geef je nu overigens aan dat je vindt dat het een gezegde is, wat het niet is, het was een samenvoeging van twee gezegdes met eenzelfde betekenis, met als doel om hem nog krachtiger te maken. Als je dat niet begrijpt, kun je het beter niet inzetten als discussie argument. Net zoals je dat beter ook niet met Hitler kan doen.
Wellicht kun je nu weer on topic reageren?

Waarom maak je je zo druk om iemand die niet kan lachen om jouw ''humor met taal''?

Ik zie er de humor ook niet van in; volgens mij ben je eerder dom op het gebied van taal en humor; OF je doet je best om zo over te komen.

Qaiys
19-03-07, 22:45
Geplaatst door Witte78
Wat zit je nou te mierenziften man :maf2:

Hetis gewoon leuk om paarlen voor in het nauw gedreven zwijnen te werpen en ze dan rare bokkesprongen als een kat zien te maken.

Coolassprov MC
19-03-07, 22:49
Geplaatst door Qaiys
Hetis gewoon leuk om paarlen voor in het nauw gedreven zwijnen te werpen en ze dan rare bokkesprongen als een kat zien te maken.

HA! HA! HA! HA! HA!

http://www.thesunmachine.net/images/image_archive/littlejohnny.jpg

..zapper
20-03-07, 00:25
Geplaatst door mulan
Weet je wat. Ondanks sommige onjuistheden in je verhaal en vooral het niet in perspectief zien van zaken zal ik toch ff voor het gemak die redenatie van je volgen. Betekent dit dat jij een voorstander of i.i.g een aanval legitiem zou vinden van de Palestijnen op Israel aangezien Israel ook met bestand niet is opgehouden met het vermoorden van onschuldige Palestijnen?

Voorstander? Net zo min als voor de acties van Hamas.

..zapper
20-03-07, 00:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Waarom maak je je zo druk om iemand die niet kan lachen om jouw ''humor met taal''?

Ik zie er de humor ook niet van in; volgens mij ben je eerder dom op het gebied van taal en humor; OF je doet je best om zo over te komen.

Waar lezen jullie in mijn posts dat ik het humoristisch bedoelde? Lezen is kennelijk erg moeilijk als mensen zich op taal- danwel spelfouten concentreren. Verder zal het mijn reet roesten of ik dom of slim ben op het gebied van taal, daar hebben zowel de Palestijnen als de Israelisch geen ruk aan. Dat is ook meteen jullie probleem, je concentreren op zaken die niet interessant zijn.

Sallahddin
20-03-07, 12:24
That artificial terrorist state heeft geen "excuses" nodig: it even MAKES them !!!!!!!!!!

Shemharosh
20-03-07, 13:23
We moeten alle onderdrukking uitroeien ook die tegen de Palestijnen in landen als Jordanie,Libanon,Syrie...etc....en de Joden moeten we ook bevrijden uit hun concentratie kampen.De Christennen,Allawieten,Koerden,Berbers,Zwarten...e tc... en al andere gemeenschappen hebben ook recht op een vrije gelukkige bestaan....We kunnen blijven schreeuwen dat het Westen en het Zionisme er alle schuld aan hebben maar die fascistische apen en hun hypocrtiete bloedzuigers van cipiers en serie-massamoordenaars hebben nog vuilere handen.

Shemharosh
20-03-07, 13:35
Geplaatst door Sallahddin
That artificial terrorist state heeft geen "excuses" nodig: it even MAKES them !!!!!!!!!!

Als ik het nog goed weet is Israel een oudere staat als menige in de regio.Israel is uit 1948,Staten als Marokko,Algerije,Syrie,Tunesie,Libanon...etc zijn van een paar jaar later!!!!!over die macabere pretparken en dicadente olieputjes van Shell en BP ga ik niet eens beginnen ....het zijn toch allemaal mislukte staten en gesloten hellen op aarde....behalve Israel dan,die lijkt het meeste op een echte staat...Daarom lijkt het me beter om vrede er mee te sluiten en van ze te leren dan ze te blijven irriteren met muggensteekjes en scheldkannonades.

Spoetnik
20-03-07, 14:59
Geplaatst door ..zapper
Wdat Palestina als land Israel aanvalt

Palestina is geen Land. Israel erkent bovendien de huidige regering niet, dus technisch gezien bestaat voor Israel de hele regering niet.

super ick
20-03-07, 15:16
Geplaatst door mulan
Ik hou niet van dit soort beschuldigingen. Kun je aub aangeven waar er sprake is van Jodenhaat?

Ben je dom of denk je slim te zijn?

super ick
20-03-07, 15:17
Geplaatst door Shemharosh
We moeten alle onderdrukking uitroeien ook die tegen de Palestijnen in landen als Jordanie,Libanon,Syrie...etc....en de Joden moeten we ook bevrijden uit hun concentratie kampen.De Christennen,Allawieten,Koerden,Berbers,Zwarten...e tc... en al andere gemeenschappen hebben ook recht op een vrije gelukkige bestaan....We kunnen blijven schreeuwen dat het Westen en het Zionisme er alle schuld aan hebben maar die fascistische apen en hun hypocrtiete bloedzuigers van cipiers en serie-massamoordenaars hebben nog vuilere handen.

:fpetaf: :fpetaf: :fpetaf:

mulan
20-03-07, 15:33
Geplaatst door super ick
Ben je dom of denk je slim te zijn?

Geen van beide. Maar geef jij eens gewoon antwoord op de vraag. Jij begon immers over Jodenhaat terwijl de topic daar helemaal niet over gaat.

super ick
20-03-07, 20:55
Geplaatst door Coolassprov MC

Antwoord: omdat ze in dit laatste niet geloven; wel in het gekletter van hun wapens totdat de Hezbollah ze afgelopen zomer een lesje leerde en ze met de staart tussen de benen moesten capituleren voor een handjevol shi'ieten met reuzen-vuurpijlen.

Zou dat niet eerder gekomen zijn omdat Israel het conflict niet verder uit de hand wilde laten lopen? Of dacht je dat alle middelen die zij tot beschikking hebben zijn ingezet?
Die waakhond van Iran, die door Iran, illegaal tegen alle internationale verdragen in bewapend is. Waarmee ze een buurland opzettelijk ontwrichten en in het geweld storten, ben jij een fan van die club?

Coolassprov MC
21-03-07, 07:15
Dacht dat je me ging negeren, verder.


Geplaatst door super ick
Zou dat niet eerder gekomen zijn omdat Israel het conflict niet verder uit de hand wilde laten lopen?

Natuurlijk; zo is er altijd wel een smoesje om je boven de wet te plaatsten en je eigen wet aan te nemen; het recht van de sterkste.


Geplaatst door super ick
Of dacht je dat alle middelen die zij tot beschikking hebben zijn ingezet?

Jij wacht tot ze met atoombommen gaan smijten?


Geplaatst door super ick
Die waakhond van Iran, die door Iran, illegaal tegen alle internationale verdragen in bewapend is. Waarmee ze een buurland opzettelijk ontwrichten en in het geweld storten, ben jij een fan van die club?

Ze hebben een agressief aan- en binnenvallend leger eruit getrapt terwijl het Libanese landsleger de biezen nam en in geen velde of wege te bekennen was; zulke mensen verdienen idd een lintje. Vindt jezelf niet?

Maar jij daarentegen hebt op de bank zitten smullen van goedkoop bier toen half Libanon onherstelbaar platgelegd werd, de grootste vluchtelingenstroom in decennia op gang werd gezet, ruim 1000 onschuldige burgers levend in hun slaap roosterde, etc. Omdat het leven van 1 jood belangrijker geacht wordt dan dat van miljoenen Arabieren.

En dan kom jij mij, zonder aanleiding; laat staan bewijs, uitmaken voor terroristen-sympathisant?

Laten we het dus alsjeblieft niet over ''waakhond', ''internationale verdragen'' en ''ontwrichten en in het geweld storten'' hebben.

Coolassprov MC
21-03-07, 07:21
Geplaatst door Shemharosh
Als ik het nog goed weet is Israel een oudere staat als menige in de regio.Israel is uit 1948,Staten als Marokko,Algerije,Syrie,Tunesie,Libanon...etc zijn van een paar jaar later!!!!!over die macabere pretparken en dicadente olieputjes van Shell en BP ga ik niet eens beginnen ....het zijn toch allemaal mislukte staten en gesloten hellen op aarde....behalve Israel dan,die lijkt het meeste op een echte staat...Daarom lijkt het me beter om vrede er mee te sluiten en van ze te leren dan ze te blijven irriteren met muggensteekjes en scheldkannonades.

Kun je het ook bij het onderwerp houden? Of staan zulke ''teksten'' aan de binnenkant van je toiletdeur en schedelpan? Of zijn die laatste twee bij jou 1 en dezelfde?

Al die Arabische landen hebben een geschiedenis; die van Israel begint het etnisch zuiveren van 750.000 inheemse bewoners, de verovering en bezetting van hun land en eigendommen en oorlogen met buurlanden.

Israel heeft verder geen openlijk contact of handel met buurstaten en moet het dus hebben van giften van Big Brother Amerika en andere hulp van buitenaf. De landsgrenzen staan lang niet vast, het heeft geen Grondwet, een aanzienlijk deel van het land wordt bezet gehouden, etc.,etc.,

super ick
21-03-07, 16:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Dacht dat je me ging negeren, verder.



Natuurlijk; zo is er altijd wel een smoesje om je boven de wet te plaatsten en je eigen wet aan te nemen; het recht van de sterkste.

Je kan nog zo pacifistisch zijn maar als ik jou 10 keer aan je oor trek haal je dan niet uit?

Jij wacht tot ze met atoombommen gaan smijten?

Tussen raketaanvallen en attombommen zit nog een heel gamma militaire middelen.

Ze hebben een agressief aan- en binnenvallend leger eruit getrapt terwijl het Libanese landsleger de biezen nam en in geen velde of wege te bekennen was; zulke mensen verdienen idd een lintje. Vindt jezelf niet?
Nee want ze hebben net zo lang geprovoceerd tot dat leger kwam.
Maar jij daarentegen hebt op de bank zitten smullen van goedkoop bier toen half Libanon onherstelbaar platgelegd werd, de grootste vluchtelingenstroom in decennia op gang werd gezet, ruim 1000 onschuldige burgers levend in hun slaap roosterde, etc. Omdat het leven van 1 jood belangrijker geacht wordt dan dat van miljoenen Arabieren.
Omdat ik jou mening niet deel moet je me geen dingen in de schoenen trachten te schuiven die nog nooit heb. En met mij beschuldigen van goedkoop bier drinken maak je me net zo kwaad als een Moslim met een tekening van de profeet.
En dan kom jij mij, zonder aanleiding; laat staan bewijs, uitmaken voor terroristen-sympathisant?
Oke we zijn het eens dat het terroristen zijn. Maar lees het nog een keer goed na. Ik stelde een vraag. Geen beschuldiging. Dat maak jij er weer van.
Laten we het dus alsjeblieft niet over ''waakhond', ''internationale verdragen'' en ''ontwrichten en in het geweld storten'' hebben.

Waarom niet? Israel maakt zich daar op schandalige wijze schuldig aan en dat veroordeel ik, maar ook het bewapenen van een groep mensen in een soevereine staat door een buurland is tegen internationaal recht en internationale verdragen. Dat is willens en wetens een buurland in chaos strorten om je eigen macht uit te breiden. Dat veroordeel ik ook.
Dat kan als je geen blinde sympatisant van 1 kant bent.

Coolassprov MC
24-03-07, 10:35
Geplaatst door super ick
Je kan nog zo pacifistisch zijn maar als ik jou 10 keer aan je oor trek haal je dan niet uit?

Je moet je afvragen wat er vooraf ging aan dat oor trekken; als je dat niet doet zal er geen eind komen aan dat oorgetrek en je buitenproportionele en wetteloosheid van je reacties daarop.

Een dode in je achtertuin vinden is geen legitiem excuus om de hele straat uit te moorden.

super ick
24-03-07, 16:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Je moet je afvragen wat er vooraf ging aan dat oor trekken; als je dat niet doet zal er geen eind komen aan dat oorgetrek en je buitenproportionele en wetteloosheid van je reacties daarop.

Een dode in je achtertuin vinden is geen legitiem excuus om de hele straat uit te moorden.

Hoever wil je terug?
Wil je de legitimiteit van Israel als staat ter discussie stellen?
Diverse Arabische landen zijn later gevormd. Staan die ook ter discussie?
Laten we het bv eens hebben over de onderdrukking van de Koerden door Turken en Arabieren.
Over de behandeling van Palestijnen in Arabische landen.
Over de vredelievende islam in Somalie of in Dafur.
Of past dat niet in jou straatje?
Ik krijg de indruk dat het enige onrecht in de wereld veroorzaakt wordt door Israel en de Palestijnen de enige slachtoffers van onrecht zijn.
Ik heb er nog nooit 1 woord over gelezen van jou.

mulan
24-03-07, 19:12
Geplaatst door super ick
Hoever wil je terug?
Wil je de legitimiteit van Israel als staat ter discussie stellen?
Diverse Arabische landen zijn later gevormd. Staan die ook ter discussie?
Laten we het bv eens hebben over de onderdrukking van de Koerden door Turken en Arabieren.
Over de behandeling van Palestijnen in Arabische landen.
Over de vredelievende islam in Somalie of in Dafur.
Of past dat niet in jou straatje?
Ik krijg de indruk dat het enige onrecht in de wereld veroorzaakt wordt door Israel en de Palestijnen de enige slachtoffers van onrecht zijn.
Ik heb er nog nooit 1 woord over gelezen van jou.

Dus het is minder erg wat Israel doet want er is ook nog ander leed op de wereld? Nee.Dikke punt. Dus als er kritiek geuit wordt op Israel ..en als ik me niet vergis begon deze topic door iemand die het legitiem vond als Israel Palestina plat zou gooien op basis van een incident zou ik graag even willen horen waarom jij al die andere zaken erbij sleept.

Wizdom
24-03-07, 23:02
Geplaatst door super ick
Hoever wil je terug?
Wil je de legitimiteit van Israel als staat ter discussie stellen?
Diverse Arabische landen zijn later gevormd. Staan die ook ter discussie?
Laten we het bv eens hebben over de onderdrukking van de Koerden door Turken en Arabieren.
Over de behandeling van Palestijnen in Arabische landen.
Over de vredelievende islam in Somalie of in Dafur.
Of past dat niet in jou straatje?
Ik krijg de indruk dat het enige onrecht in de wereld veroorzaakt wordt door Israel en de Palestijnen de enige slachtoffers van onrecht zijn.
Ik heb er nog nooit 1 woord over gelezen van jou.

Al die ellende die je noemt is een kolonisatie erfenis... Daarvoor bestond de Sharia en die kent geen discriminatie op basis van etniciteit.... "De beste onder JULLIE zijn de GODVREZENDEN..." EN NIET

"De beste onder JULLIE zijn de KOERDEN of de TURKEN of de ARABIEREN..." Dat is beinvloeding door het WESTERSE SUPERIORITEITS denken....

super ick
25-03-07, 11:04
Geplaatst door mulan
Dus het is minder erg wat Israel doet want er is ook nog ander leed op de wereld? Nee.Dikke punt. Dus als er kritiek geuit wordt op Israel ..en als ik me niet vergis begon deze topic door iemand die het legitiem vond als Israel Palestina plat zou gooien op basis van een incident zou ik graag even willen horen waarom jij al die andere zaken erbij sleept.

Dat is vragen naar de bekende weg. Natuurlijk is de ene misdaad niet goed te praten door de andere.
Ik veroordeel alle misdaden tegen de menselijkheid. Ongeacht door wie ze zijn begaan.
Die andere zaken 'sleep' ik erbij omdat iedere discussie eindigt bij Israel en de Palestijnen. En al het onrecht dat aangedaan wordt.
Dan kan ik wel meer onrecht opnoemen waar moslims bij betrokken zijn. Onrecht dat veel meer doden kost.
De Palestijnen spelen alleen maar een grote rol omdat ze onderdrukt worden door Joden. Dat steekt.
Als moslims in Dafur vele malen meer doden per dag maken, (etnisch zuiveren van hele dorpen, incl vrouwen en kinderen), hoor je er nauwelijks iets over.

super ick
25-03-07, 11:15
Geplaatst door Wizdom
Al die ellende die je noemt is een kolonisatie erfenis... Daarvoor bestond de Sharia en die kent geen discriminatie op basis van etniciteit.... "De beste onder JULLIE zijn de GODVREZENDEN..." EN NIET

"De beste onder JULLIE zijn de KOERDEN of de TURKEN of de ARABIEREN..." Dat is beinvloeding door het WESTERSE SUPERIORITEITS denken....

Punt1: Het hele midden oosten is een koloniale erfenis, pak een kaart en zie de grenzen. Deze zijn met een lineaal getrokken ongeacht welk volk er links en rechts van het lijntje leven.

De Sharia discrimineert niet op basis van etniciteit maar wel op basis van geloof. Je zet de discriminerende taal zelf neer: de besten onder jullie zijn de godvrezenden.
Wie waarborgt er mijn rechten in de sharia?

Westerse suprioriteits denken? Eerlijk gezegd vind ik wel dat het in het westen beter toeven is dan in menig moslimland. Dat vinden vele moslims overigens met mij, anders hadden ze hier niet gezeten. Als jij dat suprioriteitsdenken vind dan heb je gelijk.
Maar dat wil absoluut NIET zeggen dat ik hele volkeren of nationaliteiten als beter of slechter beschouw.
Ik heb heel veel landen bezocht, en niet als toerist. Ik kan niet spreken van slechte of goede volkeren. Wel veel slechte en/of goede mensen ontmoet. Die zijn er wel onder ieder volk ongeacht geloof overigens.

Coolassprov MC
25-03-07, 12:48
Geplaatst door super ick
Hoever wil je terug?

Tot het moment dat joden van buitenaf inheemse Arabieren gingen verdijven om zich te vestigen op hun land; en het resterende land bezet te houden tegen ieder wet en moraal in.


Geplaatst door super ick
Wil je de legitimiteit van Israel als staat ter discussie stellen?

Dat is een andere discussie.


Geplaatst door super ick
Diverse Arabische landen zijn later gevormd. Staan die ook ter discussie?

Dat is een andere discussie.


Geplaatst door super ick
Laten we het bv eens hebben over de onderdrukking van de Koerden door Turken en Arabieren.

Dat is een andere discussie.


Geplaatst door super ick
Over de behandeling van Palestijnen in Arabische landen.

Dat is een andere discussie.


Geplaatst door super ick
Over de vredelievende islam in Somalie of in Dafur.

Dat is een andere discussie.


Geplaatst door super ick
Of past dat niet in jou straatje?

Dat is een andere discussie.


Geplaatst door super ick
Ik krijg de indruk dat het enige onrecht in de wereld veroorzaakt wordt door Israel en de Palestijnen de enige slachtoffers van onrecht zijn.

Verkeerde indruk.

Bovendien krijg ik van jou de indruk dat ''het enige onrecht in de wereld veroorzaakt wordt door moslims en Arabieren en de Joden en westerlingen de enige slachtoffers van onrecht zijn''.


Geplaatst door super ick
Ik heb er nog nooit 1 woord over gelezen van jou.

Beter lezen.

Bovendien; ik schrijf noch reageer nimmer naar verzoek van anderen.

super ick
25-03-07, 14:46
Geplaatst door Coolassprov MC
Tot het moment dat joden van buitenaf inheemse Arabieren gingen verdijven om zich te vestigen op hun land; en het resterende land bezet te houden tegen ieder wet en moraal in.

Daar geef ik je gelijk in. De rest is kennelijk een andere discussie. Dus we zijn klaar. Biertje?

Dat is een andere discussie.



Dat is een andere discussie.



Dat is een andere discussie.



Dat is een andere discussie.



Dat is een andere discussie.



Dat is een andere discussie.



Verkeerde indruk.

Bovendien krijg ik van jou de indruk dat ''het enige onrecht in de wereld veroorzaakt wordt door moslims en Arabieren en de Joden en westerlingen de enige slachtoffers van onrecht zijn''.
Verkeerde indruk gewekt, of verkeerde conclusie getrokken.


Beter lezen.

Bovendien; ik schrijf noch reageer nimmer naar verzoek van anderen.

sjo
26-03-07, 21:51
Geplaatst door Qaiys
Maak dat de kat wijs. Er is geen reden om dat doelbewust zo te schrijven. Het is in deze kwestie ook niet humoristisch om een gezegde verkeerd te schrijven.

Leg ons maar eens uit waarom je de desbetreffende gezegde verkeerd geschreven hebt en wat de humor daarvan is.

Bijgochem.......nooit gehoord van het foutieve spreekwoord : "wie de schoen past valt niet ver van de boom " ? Ook met opzet zo gebruikt.
Je bent een zeikerd.

gr.
sjo

Coolassprov MC
27-03-07, 08:08
Geplaatst door sjo
Bijgochem.......nooit gehoord van het foutieve spreekwoord : "wie de schoen past valt niet ver van de boom " ? Ook met opzet zo gebruikt.
Je bent een zeikerd.

gr.
sjo

Een contanimatie genoemd; oftewel vervuiling.

Nog nooit zoíets stoms gehoord; kan me niet voor stellen dat het iets betekent; laat staan dat het grappig is.

super ick
27-03-07, 09:34
Geplaatst door sjo
Bijgochem.......nooit gehoord van het foutieve spreekwoord : "wie de schoen past valt niet ver van de boom " ? Ook met opzet zo gebruikt.
Je bent een zeikerd.

gr.
sjo

Juist, als de kut van hui................ ach laat ook maar :P

mulan
27-03-07, 11:46
Geplaatst door super ick
Dat is vragen naar de bekende weg. Natuurlijk is de ene misdaad niet goed te praten door de andere.
Ik veroordeel alle misdaden tegen de menselijkheid. Ongeacht door wie ze zijn begaan.
Die andere zaken 'sleep' ik erbij omdat iedere discussie eindigt bij Israel en de Palestijnen. En al het onrecht dat aangedaan wordt.
Dan kan ik wel meer onrecht opnoemen waar moslims bij betrokken zijn. Onrecht dat veel meer doden kost.
De Palestijnen spelen alleen maar een grote rol omdat ze onderdrukt worden door Joden. Dat steekt.
Als moslims in Dafur vele malen meer doden per dag maken, (etnisch zuiveren van hele dorpen, incl vrouwen en kinderen), hoor je er nauwelijks iets over.

Punt blijft dat dit topic over dit onderwerp gaat en jij nu steeds een zijpas zet naar andere onderwerpen. Onrecht kent niet meer doden. Onrecht is onrecht. Als je toestaat dat er 50 mensen per maand vermoord worden ...sta je ook toe dat het er 100 zijn etc.

super ick
27-03-07, 13:49
Geplaatst door mulan
Punt blijft dat dit topic over dit onderwerp gaat en jij nu steeds een zijpas zet naar andere onderwerpen. Onrecht kent niet meer doden. Onrecht is onrecht. Als je toestaat dat er 50 mensen per maand vermoord worden ...sta je ook toe dat het er 100 zijn etc.

Het is niet verboden om overeenkomsten in bepaalde zaken met elkaar te vergelijken.
Ik heb overigens duidelijk aangegeven dat ik alle mensenrechtschendingen veroordeel ongeacht de hoeveelheid slachtoffers.
Zaken waar de meeste slachtoffers vallen op de meest brute manier zullen wel altijd de meeste aandacht krijgen/vergen.
Vanuit die invalshoek valt het me op dat de Palestijnse zaak (hoe onrechtvaardig die ook is) hier onevenredig veel aandacht krijgt.

sjo
31-03-07, 22:11
Geplaatst door super ick
Juist, als de kut van hui................ ach laat ook maar :P

Juist.....spreken is zwijgen, en zilver is goud.

gr.
sjo

super ick
01-04-07, 10:18
Geplaatst door sjo
Juist.....spreken is zwijgen, en zilver is goud.

gr.
sjo

Als het kalf verdronken is, dansen de muizen.

Bart
02-04-07, 16:34
Geplaatst door mulan
Punt blijft dat dit topic over dit onderwerp gaat en jij nu steeds een zijpas zet naar andere onderwerpen. Onrecht kent niet meer doden. Onrecht is onrecht. Als je toestaat dat er 50 mensen per maand vermoord worden ...sta je ook toe dat het er 100 zijn etc.

Helemaal juist.

Maar punt is ook dat opvalt dat jij wel reageert op super ick, maar niet op coolassprov mc wanner hij het op pagina 3 heeft over "half Libanon", "ruim 1000" en "de grootste vluchtelingenstroom". En dat is wel vaker zo. Sta je zelf eigenlijk wel achter je woorden?

mulan
02-04-07, 20:32
Geplaatst door Bart
Helemaal juist.

Maar punt is ook dat opvalt dat jij wel reageert op super ick, maar niet op coolassprov mc wanner hij het op pagina 3 heeft over "half Libanon", "ruim 1000" en "de grootste vluchtelingenstroom". En dat is wel vaker zo. Sta je zelf eigenlijk wel achter je woorden?

Ik sta helemaal achter mijn woorden. En er valt helemaal niets op. Ik reageer hoe ik wil reageren en daar is dit forum dan ook voor. Maar wat maakt het uit dat hij het daar over heeft. Ik snap je punt niet echt. Als men het over Palestijnen heeft is Darfur een grote zijstap om het betreffende onderwerp te ontwijken. Als je een zijstap maakt naar Libanon die door hetzelfde Israel bestookt werd is het geen zijstap en relevant voor het onderwerp zeker gezien de topictitel.Maar goed ...succes met je volgende controleerpoging. (doe jij dat overigens selectief?je weet wel hetgeen waar je mij van beschuldigd )

Bart
03-04-07, 11:36
Geplaatst door mulan
Ik sta helemaal achter mijn woorden. En er valt helemaal niets op. Ik reageer hoe ik wil reageren en daar is dit forum dan ook voor. Maar wat maakt het uit dat hij het daar over heeft. Ik snap je punt niet echt. Als men het over Palestijnen heeft is Darfur een grote zijstap om het betreffende onderwerp te ontwijken. Als je een zijstap maakt naar Libanon die door hetzelfde Israel bestookt werd is het geen zijstap en relevant voor het onderwerp zeker gezien de topictitel.Maar goed ...succes met je volgende controleerpoging. (doe jij dat overigens selectief?je weet wel hetgeen waar je mij van beschuldigd )

Dat is nou juist het punt. Omdat Coolassprov over getallen begint en "de grootste tragedie" oid begint te roepen, is verwijzing naar andere tragedies geen zijstap meer, omdat daarmee zijn stelling wordt weerlegd dat wat er gebeurt in Palestina niet de ENIGE of de ERGSTE (voor zover dat mogelijk is, nogmaals, ik sta achter je stelling dat onrecht onrecht is en je geen onderscheid moet maken) tragedie is. En het lijkt er op dat velen hier dat nu juist wel vinden, omdat er in topics over andere tragedies zoals Darfur niet wordt gereageerd, dan wel wat daar gebeurt wordt gebagatelliseerd, of zelfs ontkend.

Mijn punt was nu dat jij dat ook schijnt te vinden, omdat je wel tegen super ick reageert en niet tegen coolassprov. En wat bedoel je met "controleerpoging"? Ik constateer alleen maar. En soms wil ik nog weleens wijzen op de blinde vlekken die mensen blijkbaar hebben. Selectiviteit heeft iedereen, ik ook, maar over het algemeen heeft dat niet met de mensen waarop ik reageer te maken, maar meer met het moment, ik ben hier namelijk niet zo vaak meer.

Je hoeft trouwens niet boos op mij te worden hoor. Ik reageer hoe ik wil reageren, daar is dit forum inderdaad toch voor?

super ick
03-04-07, 17:33
Geplaatst door Bart
Dat is nou juist het punt. Omdat Coolassprov over getallen begint en "de grootste tragedie" oid begint te roepen, is verwijzing naar andere tragedies geen zijstap meer, omdat daarmee zijn stelling wordt weerlegd dat wat er gebeurt in Palestina niet de ENIGE of de ERGSTE (voor zover dat mogelijk is, nogmaals, ik sta achter je stelling dat onrecht onrecht is en je geen onderscheid moet maken) tragedie is. En het lijkt er op dat velen hier dat nu juist wel vinden, omdat er in topics over andere tragedies zoals Darfur niet wordt gereageerd, dan wel wat daar gebeurt wordt gebagatelliseerd, of zelfs ontkend.
Ik heb nergens beweert dat onrecht afhankelijk is van het aantal slachtoffers. Dat is een reactie op mij geweest en gaat nu een eigen leven lijden. Dat wil ik bij deze recht zetten. Ik keur alle onrecht af, dus zeker ook het onrecht dat de Palestijnen treft. Ik wil de willekeur aangeven. Steeds maar weer dezelfde zaak met dezelfde argumenten aankaarten. Ik wil aantonen dat nog meer onrecht is waar Arabieren en/of Islam een rol spelen, conflicten waar veel meer slachtoffers bij vallen. Die blijven onderbelicht. Het lijkt er erg veel op dat onrecht er helemaal niet toe doet behalve als Israel de dader is.
Mijn punt was nu dat jij dat ook schijnt te vinden, omdat je wel tegen super ick reageert en niet tegen coolassprov. En wat bedoel je met "controleerpoging"? Ik constateer alleen maar. En soms wil ik nog weleens wijzen op de blinde vlekken die mensen blijkbaar hebben. Selectiviteit heeft iedereen, ik ook, maar over het algemeen heeft dat niet met de mensen waarop ik reageer te maken, maar meer met het moment, ik ben hier namelijk niet zo vaak meer.

Je hoeft trouwens niet boos op mij te worden hoor. Ik reageer hoe ik wil reageren, daar is dit forum inderdaad toch voor?
Zolang het zaken betreft die tegen Israel gericht zijn wordt er zelfs gebruik gemaakt van dubieuze Nazi-sites. Die haat wordt met de paplepel ingegeven. Mensen worden gehersenspoeld. Van de mensen in het M.O. kan ik het nog begrijpen, maar van sommige Moslims hier..................schandalig.