PDA

Bekijk Volledige Versie : Broers verkrachtten 13-jarig meisje



Marsipulami
22-03-07, 22:22
Broers verkrachtten 13-jarig meisje

do 22/03/07 - In Middelkerke zijn drie minderjarige broers opgepakt voor verkrachting. Ze zijn geplaatst door de jeugdrechter in Brugge.
Een jaar lang hebben de drie jongens van Marokkaanse afkomst een 13-jarig meisje uit hun buurt verkracht. De politie greep in na een klacht van de moeder. (VRT) De jongens van 15, 16 en 17 jaar zijn moslims en ze verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje dat ook was.

De oudste is naar de jeugdgevangenis in Everberg gebracht. De twee anderen verblijven in de jeugdinstelling in Ruiselede.

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

sater
22-03-07, 23:12
:fuckit2: Waarmee de broers niet alleen het meisje maar ook de islam verkrachten.

hamzah I
23-03-07, 10:49
Heeft alles te maken met de manier waarop de eerste generatie marokannen hun kinderen hebben opgevoed. Niet goed dus. Vandaar dat het een wijdverspreid probleem is, overal in Europa.

Pixelshade
23-03-07, 10:53
Gruwelijke daad.

Ik snap alleen niet waarom het geloof van de jongens erbij betrokken moet worden. Weer zon staaltje moedwillige riooljournalistiek. Als de jongens ook maar een beetje Islamitisch waren hadden ze dat meisje nooit met een vinger aangeraakt.

observer
23-03-07, 11:01
in dit geval zou de reden zijn omdat deze 3 heren het als een excuus/ argument gebruiken? bedoel als een werkgever zegt ik neem hem niet aan want hij is moslim is de wereld ook te klein

blijf het wel raar vinden dat een cultuur waarin men zo er in weet te rammen dat meisjes kuis moeten zijn niet in staat is bij jongens er in kan rammen dat het met geweld afnemen van die kuisheid onacceptabel is

H.P.Pas
23-03-07, 11:09
Geplaatst door Pixelshade
Gruwelijke daad.

Ik snap alleen niet waarom het geloof van de jongens erbij betrokken moet worden. Weer zon staaltje moedwillige riooljournalistiek. Als de jongens ook maar een beetje Islamitisch waren hadden ze dat meisje nooit met een vinger aangeraakt.



Geplaatst door Marsipulami
[SIZE=4] De jongens van 15, 16 en 17 jaar zijn moslims en ze verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje dat ook was.

Die jongens halen hun 'geloof' erbij, niet de journalist. Die schrijft het op en daar is hij voor.

Er wordt veel rotzooi geschreven over moslims, dat is waar.
Daarom is nog niet alles wat moslims liever niet lezen per definitie riooljournalistiek.

mark61
23-03-07, 11:17
Geplaatst door observer
blijf het wel raar vinden dat een cultuur waarin men zo er in weet te rammen dat meisjes kuis moeten zijn niet in staat is bij jongens er in kan rammen dat het met geweld afnemen van die kuisheid onacceptabel is

Nou doe je of verkrachting de regel is in 'die cultuur'. Wat een waanzin.

eTrex
23-03-07, 12:18
Geplaatst door mark61
Nou doe je of verkrachting de regel is in 'die cultuur'. Wat een waanzin.

Dit las ik op een andere site:

Vraag:
Houdt de onderstaande hadith in dat een man zijn vrouw tot seks kan dwingen en dus als het ware kan verkrachten binnen het huwelijk?

"Wanneer een man zijn vrouw naar zijn bed roept en zij komt niet, en de man brengt de nacht door in een kwade/ontevreden bui, dan zullen de engelen haar tot de ochtend vervloeken." (Bukhari, Muslim, Dawoed en Nasa'i)


Dus JA, het zit in jullie cultuur/geloof of what ever !!!

mark61
23-03-07, 12:37
Geplaatst door eTrex
Dit las ik op een andere site:

Ja zoekt en gij zult vinden. Eh hier staat dat je je buurmeisje moet pakken?

Gaat fietsen.

jullie :lachu:

mulan
23-03-07, 13:05
Geplaatst door eTrex
Dus JA, het zit in jullie cultuur/geloof of what ever !!!

Als jij het zegt zal het natuurlijk wel zo zijn ... :rolleyes:

observer
23-03-07, 15:00
wat mij verbaast

als er een spotprentje gepubliceerd wordt staat iedereen te stuiteren want het geloof wordt beledigd

nu beweren 3 jongens die een meisje meerdere malen verkracht hebben dat het betreffende meisje zeg maar vogelvrij was omdat ze geen moslim is (oke ze zeiden dat ze met hun tengels van haar afgebleven waren als ze moslim was geweest)

nu lijkt me deze uitspraak een veel ergere belediging van de islam dan zo'n plaatje

maar het is stil heel stil

hamzah I
23-03-07, 15:44
Het gaat wel om minderjarige jongens, die nog onder de verantwoording van hun ouders vallen.

Die ouders hebben denk ik gefaald, zeer zeker als drie exemplaren van hun kroost hieraan schuldig zijn.

Maar het is natuurlijk wel zo dat dit niet alleen een geval op zichzelf is. Allerlei soorten betrokkenheden op grote schaal bij criminele situaties is niks nieuws onder de Marrokaanse gemeenschap.

Zolang de tweede generatie niet het hand in eigen boezem steken en ervoor waken niet dezelfde fout te maken die hun ouders hebben gemaakt bij hun opvoeding, zal dit zo blijven. Zij hebben dit zelf in de hand. En niemand anders.

eTrex
23-03-07, 15:47
Geplaatst door mark61
Ja zoekt en gij zult vinden. Eh hier staat dat je je buurmeisje moet pakken?

Gaat fietsen.

jullie :lachu:

Nee Mark, zo simpel is het niet. Onderstaande staat op een uiterst serieuze mohammedaanse website!!!

"Wanneer een man zijn vrouw naar zijn bed roept en zij komt niet, en de man brengt de nacht door in een kwade/ontevreden bui, dan zullen de engelen haar tot de ochtend vervloeken." (Bukhari, Muslim, Dawoed en Nasa'i)

hamzah I
23-03-07, 16:55
Ik wil die jongens absoluut niet het hand boven het hoofd houden maar wel on topic blijven: Dit heeft niks te maken met de Islam.

Dat die minderjarige jongens dit roepen typeert misschien wel wat er door het hoofd van de gemiddelde straatmarrokaan gaat, je moet echt van goede huizen komen wil je kunnen aantonen dat dit een resultaat van de Islamistische leer is.

Trouwens, je weet niet onder welke omstandigheden die jongens dit hebben gezegd. Wellicht is er een suggestieve vraaggesprek geweest, ja dan heb je wel meteen materiaal als journalist om over te schrijven. Ik kan me niet voorstellen dat je als minderjarige meteen gaat roepen "we hebben het gedaan omdat ze geen moslim is, laat ons dus aub gaan". Alsof "het niet moslim zijn" een vrijbrief is om maar te doen waar je zin in hebt tegen niet-moslims.

Marsipulami
23-03-07, 23:43
Slachtoffer blijkt nichtje te zijn van de daders

http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_opgeknipt.php?20070323_200422_verkrachtingM

tr_imparator
24-03-07, 01:44
Schandalig. :kotsen:


Dat meisje wordt al 2 jaar verkracht en komt er nu pas mee.. :confused:

from the south
24-03-07, 10:04
Geplaatst door tr_imparator
Dat meisje wordt al 2 jaar verkracht en komt er nu pas mee.. :confused: [/B]

Ik denk dat dit alles behalve gek is.
In mijn omgeving is een paar jaar geleden ook zo'n geval boven water gekomen van een meisje van rond die leeftijd dat misbruikt werd door de vriend van haar oudere zus. Dat bleek al langer aan de gang te zijn geweest, een jaar ofzo. Dat meisje zal bang zijjn geweest en zich geen raad geweten hebben met de situatie.

catwomen
24-03-07, 12:33
Geplaatst door tr_imparator
Schandalig. :kotsen:




Ik neem aan dat je de daad van de drie broers schandalig vind.

catwomen
24-03-07, 12:36
Geplaatst door tr_imparator

Dat meisje wordt al 2 jaar verkracht en komt er nu pas mee.. :confused:


We hebben het over een meisje van 13. weet jij waarmee ze is bedreigd als ze haar mond open zou doen?
Besef je eigenlijk wel dat het voor veel meisjes en vrouwen moeilijk is om te praten over hetgeen ze is overkomen?

foxcave
24-03-07, 13:45
Geplaatst door tr_imparator
Schandalig. :kotsen:


Dat meisje wordt al 2 jaar verkracht en komt er nu pas mee.. :confused:

Tja, ook in het westen kan een meisje worden opgevoed met bepaalde culturele "waarden" die het haar verbieden om kwaad te spreken over familie, laat staan neven, dat doe je gewoon niet.

Wat ik overigens niet begrijp is dat er nu over neefjes gesproken wordt, terwijl er ook sprake van is dat als het meisje moslim geweest was het niet gebeurt zou zijn. Een afvallige familie?

contradictio
24-03-07, 13:59
Gegevens over aanrandingen door Nederlanders (uit 1988):

Het enige grootschalige onderzoek in Nederland naar de omvang van een vorm van kindermishandeling is eind jaren tachtig uitgevoerd door Nel Draijer (Draijer 1988). Zij onderzocht de omvang van seksueel misbruik van meisjes door verwanten. Dit was een retrospectief onderzoek: Draijer vroeg 1054 vrouwen tussen de 20 en 40 jaar naar ervaringen met seksueel misbruik voor hun zestiende levensjaar. Deze methode heeft enkele nadelen. De uitkomsten zijn afhankelijk van de manier waarop de ondervraagde zijn jeugdervaringen interpreteert. Verder kan een volwassene zich moeilijk uitspreken over gebeurtenissen die zich in de eerste twee levensjaren hebben afgespeeld. Het onderzoek van Draijer leverde de volgende resultaten op.: Van alle ondervraagden zei 15,6% dat zij een of meerdere keren opgedrongen seksuele gedragingen van verwanten hadden ervaren. Verder maakte 24,4% van de vrouwen melding van opgedrongen seksuele gedragingen door niet-verwanten . In totaal meldde 34% van de geïnterviewde vrouwen voor hun zestiende levensjaar een of meerdere malen het slachtoffer van dergelijk misbruik te zijn geweest. Van alle verwanten die van misbruik werden beschuldigd bestond een kwart uit broers, een kwart uit ooms en 18,8% uit vaders of vaderfiguren. Daarnaast werden onder meer zwagers, grootvaders en neven als pleger van het misbruik genoemd.



http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=199550&highlight=sexuele

gaan we hier ons ook zo druk om maken.... of gaan we het hebben over dat het zogenaamd meer voorkomt onder 'allochtonen'...over de zogenaamde cultuur verschillen in omgang met vrouwen op dit vlak..

catwomen
24-03-07, 14:04
Geplaatst door foxcave
Tja, ook in het westen kan een meisje worden opgevoed met bepaalde culturele "waarden" die het haar verbieden om kwaad te spreken over familie, laat staan neven, dat doe je gewoon niet.

Wat ik overigens niet begrijp is dat er nu over neefjes gesproken wordt, terwijl er ook sprake van is dat als het meisje moslim geweest was het niet gebeurt zou zijn. Een afvallige familie?

De moeder van de jongens kan een belgische zijn die met een marokaan is getrouwd.

foxcave
25-03-07, 13:27
Geplaatst door catwomen
De moeder van de jongens kan een belgische zijn die met een marokaan is getrouwd.

Dan nog zou er sprake zijn van een afvallige, die Marokkaan zou dan de broer van de vader van die kids moeten zijn.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat wat contradictio ook al plaatste (met een beetje veroudert onderzoek), het komt overal voor, zelfs in de beste families. en het is maar de vraag of er sprake is van verkrachting of een uit de hand gelopen dokter spelletje.

catwomen
25-03-07, 14:01
Geplaatst door foxcave
Dan nog zou er sprake zijn van een afvallige, die Marokkaan zou dan de broer van de vader van die kids moeten zijn.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat wat contradictio ook al plaatste (met een beetje veroudert onderzoek), het komt overal voor, zelfs in de beste families. en het is maar de vraag of er sprake is van verkrachting of een uit de hand gelopen dokter spelletje.

Een belgische vrouw geboren uit bijvoorbeeld 2 katholieke ouders, hoe kan zij een afvallige zijn?

Tuurlijk, een uit de hand gelopen spelletje.... :kwaad:
Zolang er maar geen schuld ligt bij het mannelijke geslacht....

foxcave
25-03-07, 18:43
Geplaatst door catwomen
Een belgische vrouw geboren uit bijvoorbeeld 2 katholieke ouders, hoe kan zij een afvallige zijn?

Tuurlijk, een uit de hand gelopen spelletje.... :kwaad:
Zolang er maar geen schuld ligt bij het mannelijke geslacht....


Bedoel je te zeggen dat het geen enkel probleem is dat een moslim met een katholiek trouwt?


Of is de man katholiek en met een moslima getrouwd?

Of bedoel je te zeggen dat de broer van hun vader geen moslim is/was?

Of de zus?

Of, wat bedoel je nu?



En natuurlijk vind ik schandalig wat er gebeurt is, en ik ben zeker wel van mening dat de daders gestraft moeten worden, maar ik heb er zeker ook mijn vraagtekens bij.

Ongelovelijk
25-03-07, 21:15
Geplaatst door foxcave
En natuurlijk vind ik schandalig wat er gebeurt is, en ik ben zeker wel van mening dat de daders gestraft moeten worden, maar ik heb er zeker ook mijn vraagtekens bij.

Welke vraagtekens dan? Die jongens hebben notabene bekend!

observer
26-03-07, 09:39
Geplaatst door foxcave
het is maar de vraag of er sprake is van verkrachting of een uit de hand gelopen dokter spelletje. laat jij je bij de dokter stevig nemen dan? :kotsen2:

Shemharosh
26-03-07, 13:28
Het is overbekend dat een van de grootste verschillen tussen culturen het sexueele moraal is.Moslims kunnen nauwlijks een stukje blote vlees zien.

Noam
26-03-07, 13:35
Geplaatst door Shemharosh
Het is overbekend dat een van de grootste verschillen tussen culturen het sexueele moraal is.Moslims kunnen nauwlijks een stukje blote vlees zien.

Sex is nou eenmaal heilig bij Moslims en niet een zonde bij andere religies.

naam
26-03-07, 15:10
Geplaatst door Noam
Sex is nou eenmaal heilig bij Moslims en niet een zonde bij andere religies.

Hé we ook nog de kamasutra hé, dat komt ook van een religie. :melig:

Bovendien geldt, stille wateren, diepe gronden.

observer
26-03-07, 15:48
Geplaatst door Noam
Sex is nou eenmaal heilig bij Moslims en niet een zonde bij andere religies. de marokjes in de disco's en club zijn er inderdaad heilig van overtuigd dat iedere blondine sex met ze wil

ze vinden het zonde als ze het niet wil

maar ach

Noam
26-03-07, 16:01
Geplaatst door observer
de marokjes in de disco's en club zijn er inderdaad heilig van overtuigd dat iedere blondine sex met ze wil

ze vinden het zonde als ze het niet wil

maar ach

Ik vind het zonde om hierop te reageren. Narrow minded people.

observer
26-03-07, 17:24
Geplaatst door Noam
Ik vind het zonde om hierop te reageren. Narrow minded people. nee een of andere spreuk neergooien en je ogensluiten voor de werkelijkheid (namelijk dat die heiligheid alleen voor meisjes bestaat of is het dan toch een zonde) dat is pas narrow minded

foxcave
26-03-07, 17:57
Geplaatst door observer
laat jij je bij de dokter stevig nemen dan? :kotsen2:

Vuns, jouw gedachten en de Nederlandse maatschappij, lachen alom.

foxcave
26-03-07, 18:01
Geplaatst door Ongelovelijk
Welke vraagtekens dan? Die jongens hebben notabene bekend!

Oke, ongelovelijk, voor jouw op een rijtje

jongens 15,16,17 (toen 14,15,16)
meisje 13 (toen 12)
1 jaar lang
nichtje
Moslims

gaat er nu een lampje branden? (of misschien een ongelofelijk grote tl buis ?

Julien
26-03-07, 20:35
Geplaatst door Noam
Sex is nou eenmaal heilig bij Moslims en niet een zonde bij andere religies.

Oh is dat zo?
In de praktijk lijkt dit in ieder geval niet het geval.

Italiaanse meisjes vs. meisjes in burqa in Saoedie arabië...

barfly
27-03-07, 01:05
Dat meisje had waarschijnlijk een jurkje aan. En die jongens werden net puber en stonden bol van de testosteron en ze konden dat geile grietje niet negeren.

Heeft niks met religie te maken.

Noam
27-03-07, 01:13
Geplaatst door Julien
Oh is dat zo?
In de praktijk lijkt dit in ieder geval niet het geval.

Italiaanse meisjes vs. meisjes in burqa in Saoedie arabië...

In de praktijk beleef ik dingen nou eenmaal anders dan jij. Dus ipv te lopen hoereren (lees: dwarsliggen) stel ik voor dat je je oogkleppen open doet of anders een ander forum opzoeken.

Noam
27-03-07, 01:15
Geplaatst door observer
nee een of andere spreuk neergooien en je ogensluiten voor de werkelijkheid (namelijk dat die heiligheid alleen voor meisjes bestaat of is het dan toch een zonde) dat is pas narrow minded

Ik weet dat je alleen wilt lezen wat je graag wilt lezen. Not gonna happen. Zoals ik al zei tegen Julie, get with the program or get the f*ck outta here. Als je iets nuttigs te zeggen hebt zeg het maar als je wilt lopen kutten dan zou ik zeggen..vind een kut.

Julien
27-03-07, 01:40
Geplaatst door Noam
In de praktijk beleef ik dingen nou eenmaal anders dan jij. Dus ipv te lopen hoereren (lees: dwarsliggen) stel ik voor dat je je oogkleppen open doet of anders een ander forum opzoeken.

wejow een beetje op je teentjes getrapt ofzo? Jij begon toch met die bullshit dat de islam sexualiteit als heilig ziet i.t.t. andere religies. ik ontken dat met een praktisch voorbeeld. Italiaanse meisjes die zwaar christelijk zijn hebben geen schaamte om hun vrouwelijke schoonheid te laten zien, terwijl ik zo vaak van islamitische vrouwen hoor dat ze als lustobject worden gezien als ze geen hoofddoek en lange truien/broeken dragen. Dan moest je maar niet van die onzin roepen..

Rourchid
27-03-07, 01:54
Geplaatst door Noam
Sex is nou eenmaal heilig bij Moslims en niet een zonde bij andere religies.
Love, devotion and surrender!!!

Noam
27-03-07, 13:41
Geplaatst door Julien
wejow een beetje op je teentjes getrapt ofzo? Jij begon toch met die bullshit dat de islam sexualiteit als heilig ziet i.t.t. andere religies. ik ontken dat met een praktisch voorbeeld. Italiaanse meisjes die zwaar christelijk zijn hebben geen schaamte om hun vrouwelijke schoonheid te laten zien, terwijl ik zo vaak van islamitische vrouwen hoor dat ze als lustobject worden gezien als ze geen hoofddoek en lange truien/broeken dragen. Dan moest je maar niet van die onzin roepen..

Jouw praktisch voorbeeld is niet absoluut en alles behalve waar.

Christendom met Islam vergelijken is net als appels met bananen vergelijken. 2 verschillende religies met 2 verschillende geschiedenissen en ontwikkelingen.

En als we dan toch hebben over Italie..Ik ken genoeg plekken in Italie waar dat ten strengste verboden incl. sex voor het huwelijk etc.

super ick
27-03-07, 14:02
Geplaatst door Noam
appels met bananen vergelijken.

Appels rollen beter
Bananen groeien hier niet,
Appels moet je schillen met een mesje, bananen met de hand,
Bananen hebben geen klokhuis,

En nog een hele bijzondere van appels (fruit) kan je groente maken (appelmoes)

papol
27-03-07, 14:06
Geplaatst door Noam
.....
Christendom met Islam vergelijken is net als appels met bananen vergelijken. 2 verschillende religies met 2 verschillende geschiedenissen en ontwikkelingen.
......

Leer uw lessen ....

Gr.P

Noam
27-03-07, 14:21
Geplaatst door super ick
Appels rollen beter
Bananen groeien hier niet,
Appels moet je schillen met een mesje, bananen met de hand,
Bananen hebben geen klokhuis,

En nog een hele bijzondere van appels (fruit) kan je groente maken (appelmoes)

Amen.

p.s een appel hoef je niet te schillen, een banaan weer wel.