PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders aanhanger sticht brand moskee Huizen...



Wizdom
24-03-07, 13:44
Brand gesticht bij moskee Huizen

Uitgegeven: 24 maart 2007 12:08

HUIZEN - In het voorportaal van een moskee in Huizen heeft zaterdagochtend brand gewoed. Volgens de politie is de brand vermoedelijk aangestoken.

De schade bleef beperkt tot de deur van het pand aan het Gooierserf en rookschade binnen. Het vuur werd rond half zes ontdekt.

from the south
24-03-07, 15:39
Volgens de politie is de brand vermoedelijk aangestoken.


Waar staat dat het een Wilders aanhanger was?

foxcave
24-03-07, 16:17
Wizdom, je zou net als Wilders een ban moeten hebben voor haatzaaien.

Wizdom
24-03-07, 17:22
Geplaatst door foxcave
Wizdom, je zou net als Wilders een ban moeten hebben voor haatzaaien.

Aanslagen op Moskeeen zijn in Nederland geen incidenten meer... Het gaat hand in hand met a la Wilders retoriek die mensen opzweept....

Olive Yao
24-03-07, 21:02
Geplaatst door Wizdom
Aanslagen op Moskeeen zijn in Nederland geen incidenten meer... Het gaat hand in hand met a la Wilders retoriek die mensen opzweept....
Mee eens. Maar als iemand zegt: die haatzaaierij komt van één kant, dan ben ik het er niet mee eens.

Wizdom
24-03-07, 21:39
Geplaatst door Olive Yao
Mee eens. Maar als iemand zegt: die haatzaaierij komt van één kant, dan ben ik het er niet mee eens.

Welke kant nog meer...?

Bart.NL
25-03-07, 09:06
Geplaatst door Wizdom
Welke kant nog meer...?

Je hoeft, denk ik, niet ver te zoeken.

Maar als ik zeg dat er een olifant voor jouw neus staat, zul jij dat ontkennen, en denken dat het een grijs vlak is.

Ik sta verder weg, dus je vertrouwt mijn oordeel niet.

Maar kijk eens naar de spotprent in jouw signature. Is die na een jaar nog wel actueel? Waarom houdt Ayaan jouw aandacht zo lang vast? Ze is al lang vertrokken (al dan niet vrijwillig).

motransbeton
25-03-07, 10:46
Geplaatst door Bart.NL
Je hoeft, denk ik, niet ver te zoeken.

Maar als ik zeg dat er een olifant voor jouw neus staat, zul jij dat ontkennen, en denken dat het een grijs vlak is.

Ik sta verder weg, dus je vertrouwt mijn oordeel niet.

Maar kijk eens naar de spotprent in jouw signature. Is die na een jaar nog wel actueel? Waarom houdt Ayaan jouw aandacht zo lang vast? Ze is al lang vertrokken (al dan niet vrijwillig).





wat maakt het uit of ze allang weg is , straks komt ze terug al dan niet via de media,ze staat nu nog hoogerder dan dat ze in NL een kamerlid was in dienst van de verdorven vvd...als ze nou een clossaard zou zijn in de vs of elders,dan zou men zeggen .......alla...h.!

Bart.NL
25-03-07, 12:08
Geplaatst door motransbeton
wat maakt het uit of ze allang weg is , straks komt ze terug al dan niet via de media,ze staat nu nog hoogerder dan dat ze in NL een kamerlid was in dienst van de verdorven vvd...als ze nou een clossaard zou zijn in de vs of elders,dan zou men zeggen .......alla...h.!

Misschien wel.

Maar Wizdom lijkt haar niet los te kunnen laten. Dat lijkt me niet gezond.

De haat is wederzijds. En dat is eigenlijk het punt dat ik wilde maken.

motransbeton
25-03-07, 12:35
Geplaatst door Bart.NL
Misschien wel.

Maar Wizdom lijkt haar niet los te kunnen laten. Dat lijkt me niet gezond.

De haat is wederzijds. En dat is eigenlijk het punt dat ik wilde maken.

Waarom zou zij nou kwaad of haat op ALLE islamieten en waarom beberkt zij het niet tot somaliers en hoogstens de arabieren die de islam in haar land hebben gebracht de saoudies genaamd.

niet alle islamieten kunnen op haar kwaad zijn behalve die in NL.want die heeft zij zwart gemaakt en naar beneden gehaald op een gemene manier ..........waarom heeft zij het niet over de stammen in somalie en omgeving die de zogenaamde clitoris van de dames verminken....en daar is het haar om te doen.

omdat ze niet op die manier kan genieten ,gaat ze gelijk wraak nemen enzo op die manier genieten.!?

motransbeton
25-03-07, 12:44
H.A. is gewoon opgezweept door de vvd en het zou mij niet verbazen dat wilders daar ook een hand in had en gebruik van gemaakt heeft,om die onzinigge ideen nu uit te spuien.

Als ie ze tanden maar poetst,je weet .
anders krijg je van die rare geur der bij.
En dat is ook weer niet nodig.
Lekkerschoon is al erg genoeg.

Poesjkin
25-03-07, 20:23
Ik zie het verband ook niet. Maar het zou niet verkeerd zijn als Wilders aanslagen op godshuizen zou veroordelen, dan weten we tenminste waar hij echt staat - hoewel zijn zwijgen ook veel verraadt.

observer
26-03-07, 08:37
Geplaatst door Poesjkin
Ik zie het verband ook niet. Maar het zou niet verkeerd zijn als Wilders aanslagen op godshuizen zou veroordelen, dan weten we tenminste waar hij echt staat - hoewel zijn zwijgen ook veel verraadt. mischien denkt hij wel, net als moslims, dat hij niet verantwoordelijk is voor wat een willekeurige land/geloofsgenoot doet

tenslotte gaan we ook niet alle turken lastig vallen omdat er een stuk of 30 elkaar bij een school met messen bewerken

Poesjkin
26-03-07, 09:06
Dat is in zekere zin inderdaad waar, wat je zegt.

Echter, hij heeft een publieke functie èn hij heeft zich in het verleden niet altijd even positief uitgelaten over de islam en de moslims. Om aan te tonen dat hij genuanceerder is dan hij tot nu toe heeft laten zien of dan hij tot nu toe in de media is afgeschilderd, zou het publiekelijk veroordelen van dergelijke aanslagen een meesterzet zijn.

Of Wilders over deze moed dan wel de politieke wil beschikt, valt te bezien. Ik heb er niet veel vertrouwen in.

mark61
26-03-07, 09:48
Geplaatst door Poesjkin
Om aan te tonen dat hij genuanceerder is dan hij tot nu toe heeft laten zien of dan hij tot nu toe in de media is afgeschilderd, zou het publiekelijk veroordelen van dergelijke aanslagen een meesterzet zijn.

Het zou niet uitmaken omdat men het dan weer hypocriet van hem zou vinden. :)

Shemharosh
26-03-07, 11:59
Geplaatst door Wizdom
Aanslagen op Moskeeen zijn in Nederland geen incidenten meer... Het gaat hand in hand met a la Wilders retoriek die mensen opzweept....

Dacht juist dat "moslims" als jij juist mensen opzwepen en daar nog van genieten ook.

Wizdom
26-03-07, 19:02
Geplaatst door Shemharosh
Dacht juist dat "moslims" als jij juist mensen opzwepen en daar nog van genieten ook.

Ik kan me niet herinneren dat ik het woord tsunami in mijn mond heb genomen... Noch heb ik het over uitsluiting van mensen...

Je fantaseert...

The Black Flame
26-03-07, 22:55
Wilders en zijn aanhangers hebben geen enkel belang bij het in de fik zetten van een Moskee. Zijn tegenstanders des te meer. Dit riekt naar de IS of de AFA.

Of stak van der Lubbe ook geheel alleen de complete Rijksdag in de fik?

super ick
27-03-07, 08:45
Geplaatst door Poesjkin
Dat is in zekere zin inderdaad waar, wat je zegt.

Echter, hij heeft een publieke functie èn hij heeft zich in het verleden niet altijd even positief uitgelaten over de islam en de moslims. Om aan te tonen dat hij genuanceerder is dan hij tot nu toe heeft laten zien of dan hij tot nu toe in de media is afgeschilderd, zou het publiekelijk veroordelen van dergelijke aanslagen een meesterzet zijn.

Of Wilders over deze moed dan wel de politieke wil beschikt, valt te bezien. Ik heb er niet veel vertrouwen in.

En dan? Hij heeft zijn punt gemaakt, heeft daardoor een stempel van veel moslims gekregen en daar komt hij nooit meer van af.
Hij kan zich overal van distansieren maar kan daar het beeld wat men van hem heeft niet meer veranderen.

mulan
27-03-07, 10:43
Geplaatst door super ick
En dan? Hij heeft zijn punt gemaakt, heeft daardoor een stempel van veel moslims gekregen en daar komt hij nooit meer van af.
Hij kan zich overal van distansieren maar kan daar het beeld wat men van hem heeft niet meer veranderen.

Ik ben blij dat je het zegt. Wilders heeft inderdaad afgedaan en staat voor de rest van zijn leven bekend als een kleine bekrompen kleuter met een niet te beschrijven kapsel. Van die stempel komt hij niet af. En dat haar trouwens ook niet.

super ick
27-03-07, 12:43
Geplaatst door mulan
Ik ben blij dat je het zegt. Wilders heeft inderdaad afgedaan en staat voor de rest van zijn leven bekend als een kleine bekrompen kleuter met een niet te beschrijven kapsel. Van die stempel komt hij niet af. En dat haar trouwens ook niet.

Mijn favoriete politicus (voorzover je van politicus kunt spreken) is het ook niet.
Maar als er weer eens een of andere imam allerlei onzin uitkraamt dan moet ik me maar eens verdiepen in de islam en verschijnen er weer allerlei excuusmoslims die verklaren dat de soep niet zo gegeten wordt als die wordt opgediend i.p.v. de man volkomen geschift te verklaren en zijn volgers de stempel hersenloos te geven. Nee dan is er altijd wel begrip omdat er zoveel verkeerd is aan Nederland.
Zo wordt de cirkel rond gehouden, mede door de media en bereiken de mensen elkaar niet meer.
Misschien moeten er een paar waddeneilanden ontruimt worden voor deze groepen. (Wilders op Rottermeroog graag want dat loopt regelmatig onder water :))