PDA

Bekijk Volledige Versie : Umrah 2007

samir_islam
27-03-07, 12:34
Assalaamoe 'alaykoem

Beste broeders/zusters

Insha Allah organiseer ik de Umrah voor dit jaar. En ik kan jullie vertellen dat de prijzen en data bekend zijn. We gaan Insha Allah met Farao's reizen in Den Haag. De hotels in Mekka en Medina zijn goed want ik ben er zelf geweest en in vergelijking met wat ik voor hotels tijdens de Hadj heb gehad (met een ander reisbureau; EL FOURSAN REIZEN) zijn ze zelfs prachtig! Over de hotels hoef je echt niet bang te zijn!
En over de vlucht ook niet er is een verbinding direct naar Damascus en daarna naar Jeddah, dus je hoeft niet in Beiroet, Halab en daarna Damascus overnachten en overstappen etc.

De volgende data en prijzen zijn bekend: van 25 april tot 6 mei dus 11 dagen, 4 dagen Medina 7 dagen Mekka, 3 sterren hotel, 4 personen per kamer voor 850 euro per persoon inclusief vliegticket, visum, ontvangst en vervoer (Jeddah Medina / Mekka, Jeddah). Voor kinderen onder de 12 jaar is het bedrag 750 euro.

Als u besluit mee te gaan dan moet u voor het volgende zorgen:

1. Een paspoort (moet minimaal 6 maanden geldig zijn).

2. Indien geen Nederlandse paspoort een verblijfsdocument .

3. Inentingsboekje ( moet bij de GGD gedaan worden).

4. 2 pasfoto’s.

Als uw geïnteresseerd bent zou u dan zo vriendelijk willen zijn mij terug te mailen of te bellen op 0636-541888 (samir).

UTERLIJKE INSCHRIJFDATUM 14 APRIL 2007

En zou je zo vriendelijk willen zijn dit aan iedereen door te mailen?

Djazaakumu Allahu Ghairan

Assalaamoe ‘alaykoem

S. Amenchar
Godsdienstleerkracht IBS Al-Islaam
Hilversum