PDA

Bekijk Volledige Versie : Nigeria: Lerares doodgeknuppeld door moslimleerlingen



Marsipulami
02-04-07, 21:21
Nigeria : Lerares doodgeknuppeld door moslimleerlingen


Nigeria - Islamitische leerlingen op een overheidsschool in de noordelijke deelstaat Gombe hebben 21 maart een christelijke lerares gelyncht. Christiana Oluwasesin hield toezicht tijdens een examen in een meisjesklas. Om spieken te voorkomen had zij, zoals het hoorde, van de studentes alle briefjes, tassen en overbodige boeken ingenomen.

Op een gegeven moment begon een van de leerlingen te huilen en te schreeuwen dat de lerares haar koran had bezoedeld. Die zou ook zijn ingenomen, maar is nooit teruggevonden. Als christen had ze geen koran mogen aanraken. De beschuldiging was voldoende om Oluwasesin onder geroep van 'Allahoe akbar' met stenen en ijzeren staven dood te slaan. Daarna is haar lijk onder vuilnis bedolven en in brand gestoken De leerlingen kregen bij hun gruweldaad hulp van moslimextremisten van buiten de school, die op het tumult waren afgekomen.

De middelbare school van Gandu telt ongeveer vierduizend leerlingen, van wie tien procent christen is. Twaalf scholieren zijn gearresteerd in verband met de moorpartij.

Een jaar geleden werden in de buurstaat Bauchi minstens twintig christenen gedood en twee kerken in brand gestoken door moslims die woedend waren omdat een christelijke leraar een koran had willen afpakken van een leerling die tijdens de les in het boek zat te lezen. (Compass Direct)

pingelaar
02-04-07, 21:55
Een moslim dood geen onschuldige mensen tenzij het gaat om zelfverdediging. Ik begrijp niet dat maroc.nl dit soort berichten toelaat op hun site?

Islam= onderwerpen (submission) aan de wil van God. Moslim= iemand die zich onderwerpt aan de wil van God

Als je je niet onderwerpt aan de wil van God dan ben je geen moslim, ookal heet je Fatima, Mohammed of Hassan.

Nogmaals mensen die zich niet houden aan de wetten van de islam (zoals het gebed) zijn geen MOSLIMS.


Wij plaatsen ook geen berichten dat christenen pedofielen zijn.

Karin.N
02-04-07, 22:24
Geplaatst door pingelaar
Een moslim dood geen onschuldige mensen tenzij het gaat om zelfverdediging. Ik begrijp niet dat maroc.nl dit soort berichten toelaat op hun site?

Islam= onderwerpen (submission) aan de wil van God. Moslim= iemand die zich onderwerpt aan de wil van God

Als je je niet onderwerpt aan de wil van God dan ben je geen moslim, ookal heet je Fatima, Mohammed of Hassan.

Nogmaals mensen die zich niet houden aan de wetten van de islam (zoals het gebed) zijn geen MOSLIMS.


Wij plaatsen ook geen berichten dat christenen pedofielen zijn.


:rolleyes:

Iglo
02-04-07, 22:39
Geplaatst door Karin.N
:rolleyes: Interessant specimen die pingelaar. Zo bizar zie je ze niet vaak :rolleyes:

Wortel
03-04-07, 06:17
Het gelijk van Pingelaar is wel dat hij aangeeft dat er een strikt verschil bestaat tussen zuivere godsvrucht en blatant fetishisme. Wie hysterisch gaat lopen doen omdat iemand zijn heilige boek zou bezoedelen omdat het alleen maar wordt aangeraakt en vervolgens met een stelletje desperado's en heethoofden alle regels uit datzelfde boek op de meest obscene manier met voeten treedt door iemand zo barbaars om te brengen is inderdaad de naam "Moslim" niet waardig.

Gelukkig bestaat er ook zoiets als de individuele Jihad, die dat onderscheid wel aan kan leren. Maar daar zijn die activisten die dit soort hysterie maar al te graag voeden, omdat ze op de ordinairste manier op macht uit zijn, uiteraard niet in geinteresseerd.

Die vrouw is wat mij betreft een martelaar. God koestere haar ziel.

mark61
03-04-07, 10:49
Geplaatst door Wortel
Die vrouw is wat mij betreft een martelaar. God koestere haar ziel.

Dit soort berichten van biased websites neem ik altijd met een korreltje zout, al denk ik wel dat er een vrouw is doodgegaan.

Ten eerste is het iha zeer moeilijk om in Afrika (or anywhere else) te ontdekken wat er echt gebeurd is.

Ten tweede gebeurt er van alles in West-Afrika; godsdienst speelt daarbij doorgaans een ondergeschikte rol. Meer als saus over een bestaand conflict.

joken
03-04-07, 11:51
Geplaatst door pingelaar
Een moslim dood geen onschuldige mensen tenzij het gaat om zelfverdediging. Ik begrijp niet dat maroc.nl dit soort berichten toelaat op hun site?

Islam= onderwerpen (submission) aan de wil van God. Moslim= iemand die zich onderwerpt aan de wil van God

Als je je niet onderwerpt aan de wil van God dan ben je geen moslim, ookal heet je Fatima, Mohammed of Hassan.

Nogmaals mensen die zich niet houden aan de wetten van de islam (zoals het gebed) zijn geen MOSLIMS.


Wij plaatsen ook geen berichten dat christenen pedofielen zijn.




Mafkees

joken
03-04-07, 11:53
Geplaatst door pingelaar
Een moslim dood geen onschuldige mensen tenzij het gaat om zelfverdediging. Ik begrijp niet dat maroc.nl dit soort berichten toelaat op hun site?

Islam= onderwerpen (submission) aan de wil van God. Moslim= iemand die zich onderwerpt aan de wil van God

Als je je niet onderwerpt aan de wil van God dan ben je geen moslim, ookal heet je Fatima, Mohammed of Hassan.

Nogmaals mensen die zich niet houden aan de wetten van de islam (zoals het gebed) zijn geen MOSLIMS.


Wij plaatsen ook geen berichten dat christenen pedofielen zijn.


Hoezo doden moslims geen onschuldige mensen ? Zie 11 september zie 11maart

Mafkees

Julien
03-04-07, 12:19
Geplaatst door pingelaar
Een moslim dood geen onschuldige mensen tenzij het gaat om zelfverdediging. Ik begrijp niet dat maroc.nl dit soort berichten toelaat op hun site?

Wij plaatsen ook geen berichten dat christenen pedofielen zijn.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=217701

Dit nieuws wordt toch ook gewoon geplaatst..dus?

duende
03-04-07, 14:25
Geplaatst door joken
Hoezo doden moslims geen onschuldige mensen ? Zie 11 september zie 11maart

Mafkees



Islam= onderwerpen (submission) aan de wil van God. Moslim= iemand die zich onderwerpt aan de wil van God

Als je je niet onderwerpt aan de wil van God dan ben je geen moslim, ookal heet je Fatima, Mohammed of Hassan.

Nogmaals mensen die zich niet houden aan de wetten van de islam (zoals het gebed) zijn geen MOSLIMS.

wat zijn er toch weing moslims... :wink: