PDA

Bekijk Volledige Versie : Toen ik gisteren hart van nederland keek..



M@riska
15-04-07, 21:49
Zag ik ene Meneer Frans Ebbers tijdens een demonstratie aan zijn dorpsgenoten oproepen geen belasting meer te betalen. Hij zei dit na aanleiding van een nieuw te bouwen gemeentehuis.


Blijkt maar weer dat de vrijheid van meningsuiting hier voor een selectieve groep geldt.

from the south
15-04-07, 21:53
Geplaatst door M@riska
Zag ik ene Meneer Frans Ebbers

Wie is dat die mijnheer Frans Ebbers?

M@riska
15-04-07, 22:08
Geplaatst door from the south
Wie is dat die mijnheer Frans Ebbers?


Het ging hierover. (http://www.gelre.fm/nieuws/1161.xml)

Die man stond op te roepen geen belasting te betalen, nu is hij staats gevaarlijk geworden. :moe:

from the south
15-04-07, 22:14
Geplaatst door M@riska
Die man stond op te roepen geen belasting te betalen, nu is hij staats gevaarlijk geworden. :moe:

Staatsgevaarlijk.....ik heb ook wel eens geroepen dat ik geen belasting meer betaal, ben ik nu ook staatsgevaarlijk...?

M@riska
15-04-07, 22:52
Geplaatst door from the south
Staatsgevaarlijk.....ik heb ook wel eens geroepen dat ik geen belasting meer betaal, ben ik nu ook staatsgevaarlijk...?

Salam moest zich voor die uitspraak verdedigen tegenover de media.

Stelletje hypocrieten.

Witte78
16-04-07, 00:01
Geplaatst door M@riska
Salam moest zich voor die uitspraak verdedigen tegenover de media.

Stelletje hypocrieten.

Ik denk dat de reden van de uitspraken doorslaggevend zijn. Het niet betalen van belasting uit protest is niet te vergelijken met het niet betalen van belansting om de nederlandse staat schade toe te doen.

Daar is niets hypocriet aan. Het zijn gewoon totaal verschillende situaties. Hypocriet is wel een populair woord op dit forum, het wordt constant overal bijgesleept. Te pas en te onpas.

observer
18-04-07, 15:30
Geplaatst door M@riska
Salam moest zich voor die uitspraak verdedigen tegenover de media.

Stelletje hypocrieten. het vergelijken van een sheik met een volle moskee met een of andere opgewonden kneuterboer uit boerenkoolstronkeradeel is nu niet echt zinnig

bovendien zit er geen ideologie achter en is hij selectief