PDA

Bekijk Volledige Versie : Steeds meer zionisten zien in de dat zionistische entiteit een zinkend schip is



Qaiys
21-04-07, 11:12
Exodus uit Israël voor het eerst in twintig jaar

TEL AVIV - Voor het eerst in meer dan twintig jaar ligt het aantal emigranten dat Israël verlaat hoger dan het aantal immigranten dat het land binnenkomt. Dit meldde de Israëlische krant Jediot Achronot vrijdag.

Volgens de krant willen veel mensen die kort geleden naar Israël emigreerden nu alweer vertrekken. Verwacht wordt dat komend jaar 14.400 mensen Israël binnen zullen komen en 20.000 mensen het land zullen verlaten. Van zo'n negatieve balans was slechts twee keer eerder in de geschiedenis van Israël sprake: ten tijde van de Jom Kippoer-oorlog in 1973 en in de inflatiejaren 1983 en 1984.

Uit een onderzoek van de krant Maariv blijkt dat een op de vier Israëliërs erover denkt het land te verlaten, bij jongeren is dat zelfs de helft. De voornaamste redenen die daarvoor genoemd worden zijn het gebrek aan vertrouwen in de politiek en de staat van het onderwijs en zorgen over de veiligheidsituatie in het land.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/62324851/Exodus_uit_Israël_voor_het_eerst_in_twintig_jaar.h tml?p=27,2

Hawa
21-04-07, 13:30
Exodus! Bijbels woord!

De exodus! Het verlaten. Bijbelse spreuken! Exodus.

Weetje,die hele media hype komt mij de strot uit. Er zijn vele Israeliers die het land al hebben verlaten,die willen dit niet. Heel veel Israeliers willen die oorlog al niet, die willen vrede.

De dreadlocks die Ali B in gezicht gingen spuugen die zijn klip en klaar die willen alleen maar geweld en zonder hersenen denken,die zijn nog van de middeleeuwen....
Israel is allang niet meer een strategies gebiedt voor die Yanks,die willen Israel niet meer,nouja niet meer op die toonhoogte van van vergeleden...Is bitter en wrang, ze laten Israel oook in de steek...
Amerika doet geen flikker.......
Israel stikt al van de wapens en geheime dienst, spionnen voor Amerika...
Kerncentrales en atoombommen heeft Israel,maar geen geluk van samenzijn,een joods volk, dat ook nog eens samen kan leven met hun broedervolk de islamieten......
Geschiedenis?
Genoeg geschiedenis. Komt mijn strot ook uit.
Verdragen.
Komt mijn strot al helemaal niet meer uit.
Verdragen. Bescherming van burgers ongeacht geloof of strekking...
Willekeur.
De geschiedenis herhaaalt zich keer op keer......
Geweten, is je geest, je denken,je zijn, en je roots.....
Roots.
Indentiteit.
Geloof.
Is grote broeder geloof.
Aipac..De grootste Israelische lobby...
De Bilderberg conferentie...broeders en zusters van het geld....
Daar doet Verhagen ook aan mee, en Beatrix,en wie niet,broeders van god,van geloof in geld en niet in de mens.
Bilderberg!
Streeft naar meer en tig doden op dit grote rijk te bevrijden.
Dood is beter,voor geld dan leven......
Leve de geldbron,
de wereldomvattende aarde
geld in aarde
is voor
Bilderberg
en Aipac!
Borrel erbij Verhagen=
Neem er nog een
aan de voeten van Hamas....
Exodus!
Geschiedenis!
Genesis.
Numeria
en Yob
en al die anderen
en Jezus
keer je andere wang
en Mohammed
alleen
moeder ziel alleen
Ansjars vrouwen
Bin laden cultuur
Christenhonden
en kruistochten
Exodus!!

Shemharosh
21-04-07, 14:50
Geplaatst door Qaiys
Exodus uit Israël voor het eerst in twintig jaar

TEL AVIV - Voor het eerst in meer dan twintig jaar ligt het aantal emigranten dat Israël verlaat hoger dan het aantal immigranten dat het land binnenkomt. Dit meldde de Israëlische krant Jediot Achronot vrijdag.

Volgens de krant willen veel mensen die kort geleden naar Israël emigreerden nu alweer vertrekken. Verwacht wordt dat komend jaar 14.400 mensen Israël binnen zullen komen en 20.000 mensen het land zullen verlaten. Van zo'n negatieve balans was slechts twee keer eerder in de geschiedenis van Israël sprake: ten tijde van de Jom Kippoer-oorlog in 1973 en in de inflatiejaren 1983 en 1984.

Uit een onderzoek van de krant Maariv blijkt dat een op de vier Israëliërs erover denkt het land te verlaten, bij jongeren is dat zelfs de helft. De voornaamste redenen die daarvoor genoemd worden zijn het gebrek aan vertrouwen in de politiek en de staat van het onderwijs en zorgen over de veiligheidsituatie in het land.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/62324851/Exodus_uit_Israël_voor_het_eerst_in_twintig_jaar.h tml?p=27,2

Ik zie veel lijken in de Middellandsezee drijven maar volgens mij zit er niet een van een Jood tussen.

Coolassprov MC
21-04-07, 15:27
Geplaatst door Shemharosh
Ik zie veel lijken in de Middellandsezee drijven maar volgens mij zit er niet een van een Jood tussen.

Misschien is dat omdat zij het vliegtuig nemen?

Alim
21-04-07, 17:27
Geplaatst door Qaiys
Exodus uit Israël voor het eerst in twintig jaar

TEL AVIV - Voor het eerst in meer dan twintig jaar ligt het aantal emigranten dat Israël verlaat hoger dan het aantal immigranten dat het land binnenkomt. Dit meldde de Israëlische krant Jediot Achronot vrijdag.

Volgens de krant willen veel mensen die kort geleden naar Israël emigreerden nu alweer vertrekken. Verwacht wordt dat komend jaar 14.400 mensen Israël binnen zullen komen en 20.000 mensen het land zullen verlaten. Van zo'n negatieve balans was slechts twee keer eerder in de geschiedenis van Israël sprake: ten tijde van de Jom Kippoer-oorlog in 1973 en in de inflatiejaren 1983 en 1984.

Uit een onderzoek van de krant Maariv blijkt dat een op de vier Israëliërs erover denkt het land te verlaten, bij jongeren is dat zelfs de helft. De voornaamste redenen die daarvoor genoemd worden zijn het gebrek aan vertrouwen in de politiek en de staat van het onderwijs en zorgen over de veiligheidsituatie in het land.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/62324851/Exodus_uit_Israël_voor_het_eerst_in_twintig_jaar.h tml?p=27,2

Genesis 19:30-38
Wie kan mij vertellen wat de doel van dit verhaal is. Naar mijn overtuiging kan dit verhaal nooit van god zijn.

Shemharosh
21-04-07, 19:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Misschien is dat omdat zij het vliegtuig nemen?

hahhahha...goede morgaaaa...het kwartje begint te vallen

mulan
21-04-07, 21:25
Geplaatst door Shemharosh
hahhahha...goede morgaaaa...het kwartje begint te vallen

Dus ? Zwakkeren hebben het aan zichzelf te danken ?? Ik vind jouw aanbidding van geld en macht maar eng.

ronald
22-04-07, 01:26
Geplaatst door Alim
Genesis 19:30-38
Wie kan mij vertellen wat de doel van dit verhaal is. Naar mijn overtuiging kan dit verhaal nooit van god zijn.


Het is maar wie jouw "vertaler" is. Deze zinnen zijn al eerder hier op maroc.nl besproken. Zoek maar ff op.

Coolassprov MC
22-04-07, 17:19
Geplaatst door Shemharosh
hahhahha...goede morgaaaa...het kwartje begint te vallen

Heb je ook een punt?

Iemand die de vrijheid heeft het vliegtuig te nemen om zijn villa op gestolen grond op te geven is geen vluchteling.