PDA

Bekijk Volledige Versie : mijn vrouw is een ezel........



foxcave
22-04-07, 11:54
Mullah Hassani preaches mass transit.

This comes from Shafaati.de

The Supreme Guide’s proxy in western Azarbaijan, the exceedingly vicious and hot-headed Mullah Hassani in his Friday prayer in the city of Rezaiyeh said this against women.

He divided women into 3 groups:

The first group... he said are the women who are badly veiled who are like buses who everyone and anyone can ride.

The second group... are women who are wearing scarves without the Islamic overcoats; they are like taxis who only pick up certain passengers.

And finally, in the third group... there are women like my wife who are like donkeys who let only one person ride them!


Sorry hoor, maar is die man gewoon achterlijk of heeft hij er een lange studie voor moeten volgen om in het openbaar zulke vrouw onvriendelijke teksten te mogen spuien.

Is deze man ondertussen opgesloten of loopt hij nog steeds vrij rond?

Heeft zijn familie een andere naam aangenomen omdat ze de schaamte niet kunnen verdragen of ontkennen ze gewoon dat ze familie zijn?

kalima
22-04-07, 12:57
:hihi: hij heeft wel gevoel voor humor

justus
22-04-07, 16:27
helaas zijn het eikeltjes van een dergelijk niveau die het niveau van de moslimgemeenschap knap omlaag halen. immers, mullah's zijn toch wel de 'voorgangers' van de moslimwereld, tenminste, zo zien zij zichzelf.
te triest voor woorden dat een dergelijke lul mensen zo mag beschadigen, vrouwen zowel als moslims. te triest voor woorden.

IbnRushd
22-04-07, 16:56
Mislukte en onjuiste titel. De humor in Azarbaijan is hoogwaarschijnlijk anders dan de boerengrappen en dude-grappen in de westerse landen. Foxcave, niet te veel focussen op dingen die je niet begrijpt. :fucyc:

foxcave
22-04-07, 17:20
Geplaatst door IbnRushd
Mislukte en onjuiste titel. De humor in Azarbaijan is hoogwaarschijnlijk anders dan de boerengrappen en dude-grappen in de westerse landen. Foxcave, niet te veel focussen op dingen die je niet begrijpt. :fucyc:

Dank voor je terechtwijzing, nog leuker had ik het gevonden als je de "humor" even probeerde uit te leggen.

Je keurt de titel af, echter niet wat de Mullah zegt? Of steekt de humor in het gezegde, want dan heb ik behoefte aan veel uitleg, of is mijn engels zo slecht?

Of mis ik het geheel en is deze man niet de vrouwen aan het verdelen in drie groepen om ze vervolgens te vergelijken met een bus, met een taxi en met een ezel?

O, wacht even dat laatste is waarschijnlijk de grap, zijn vrouw is de ezel omdat ze met hem getrouwd is....

Het_Is_Lent
22-04-07, 22:15
Ik neem aan dat hetzelfde voor hem geldt :hihi:.

Gr,

1973Tanger
22-04-07, 22:59
Geplaatst door foxcave
Dank voor je terechtwijzing, nog leuker had ik het gevonden als je de "humor" even probeerde uit te leggen.

Je keurt de titel af, echter niet wat de Mullah zegt? Of steekt de humor in het gezegde, want dan heb ik behoefte aan veel uitleg, of is mijn engels zo slecht?

Of mis ik het geheel en is deze man niet de vrouwen aan het verdelen in drie groepen om ze vervolgens te vergelijken met een bus, met een taxi en met een ezel?

O, wacht even dat laatste is waarschijnlijk de grap, zijn vrouw is de ezel omdat ze met hem getrouwd is....

Ia,ia,ia,ia,ia,ia

Olive Yao
23-04-07, 02:00
He komop foxcave, als we elkaar op zulk simplisme gaan pakken.

Volgens mij denken politici over de hele wereld rare dingen, maar ze zeggen ze niet omdat de pr ze programmeert.