PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders voelt zich geïntimideerd.!



betonmo
26-04-07, 21:49
PVV-leider Wilders voelt zich geïntimideerd door een gesprek bij de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb), Tjibbe Joustra.

Hij zegt dat hij twee weken geleden een gesprek van drie uur heeft gehad met de terrorismebestrijder. Die zou het Kamerlid hebben gewezen op de commotie die sommige van zijn uitspraken hebben veroorzaakt in de islamitische wereld.

Wilders zei eerder onder meer dat moslims die in Nederland willen blijven de helft van de koran moeten verscheuren.

ambassadeurs
Wilders is verteld dat ayatollahs hebben gedreigd met economische sancties tegen Nederland en het terugroepen van ambassadeurs.

Ze hebben de politicus ook een map laten zien met krantenknipsels uit islamitische landen. Daarin stond wat er allemaal is gebeurd in die landen vanwege uitspraken van Wilders.

"Het was een hele presentatie die ze klaar hadden met preken van ayatollahs, internetsites en tv-stations". "Het waren honderden minder prettige berichten die ze me lieten zien".

Toon
Volgens Wilders was de boodschap van het gesprek dat hij te ver gaat en zijn toon moet matigen. "Een ambtenaar zei ook tegen me: u zou uw boodschap ook op een andere manier kunnen verwoorden met een andere toonvoering".

De ambtenaar werd wel door Tjibbe Joustra gecorrigeerd, aldus Wilders.

De NCTb wil geen mededelingen doen over de kwestie. Wel benadrukte een woordvoerder dat in het algemeen de NCTb nooit iemand de mond zou snoeren.


De ambtenaar werd wel door Tjibbe Joustra gecorrigeerd, aldus Wilders.

De NCTb wil geen mededelingen doen over de kwestie. Wel benadrukte een woordvoerder dat in het algemeen de NCTb nooit iemand de mond zou snoeren. bron http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2007/4/26/260407_wilders.html

Het_Is_Lent
26-04-07, 22:27
Er klopt iets niet...volgens mij heeft hij iets met z'n haar gedaan. Wat verwarrend, zeg:cheefbek: .

betonmo
26-04-07, 22:31
Geplaatst door Het_Is_Lent
Er klopt iets niet...volgens mij heeft hij iets met z'n haar gedaan. Wat verwarrend, zeg:cheefbek: .


wellicht poederd ie zn haren,het lijkt of ie voor het eerst gekamt heeft.!

Het_Is_Lent
26-04-07, 22:41
Geplaatst door betonmo
wellicht poederd ie zn haren,het lijkt of ie voor het eerst gekamt heeft.!

Het is meer naar achteren en volgens mij zit er zelfs gel in. Ik vraag me serieus af wat hij in zijn haar heeft gedaan. Als ik mijn haar af en toe was en laat drogen lijkt mij coupe ontploft (no hidden message :rolleyes: ).

Het_Is_Lent
27-04-07, 22:31
Hirsch Ballin verrast door Wilders
Uitgegeven: 27 april 2007 18:38
Laatst gewijzigd: 27 april 2007 18:38

DEN HAAG - Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) reageert 'volstrekt verrast' op berichten dat PVV-leider Geert Wilders (PVV) zich geïntimideerd voelt door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra. Dat zei de bewindsman vrijdag na afloop van de ministerraad.

Donderdag werd duidelijk dat Wilders twee weken geleden door Joustra op het matje is geroepen vanwege woedende reacties op zijn uitspraken over de koran en de profeet Mohammed.



Informatief

"Ik laat er geen twijfel over bestaan dat Wilders zich gewoon moet kunnen uitdrukken", zei Hirsch Ballin. Volgens hem was de ontmoeting met Joustra informatief van aard en duurde het gesprek korter dan drie uur, zoals Wilders beweerde.

De PVV-voorman zei in februari dat moslims die in Nederland willen blijven de helft van de koran moeten verscheuren. Joustra heeft Wilders honderden krantenartikelen en tv-beelden getoond met woeste reacties op zijn opmerkingen en zou hebben gezegd dat Nederland maar net ontsnapt is aan een rel zoals die rond de Deense spotprenten.
http://www.nu.nl/news/1059265/11/Hirsch_Ballin_verrast_door_Wilders.html