PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik laat jullie nu even met rust vanwege een zware opdracht wat ik moet afmaken!



Qaiys
27-04-07, 14:05
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!

:D

Slinger
27-04-07, 14:06
Geplaatst door Qaiys
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!

:D

Je maakt ons wel nieuwgierig.

David
27-04-07, 14:32
.... een opdracht die je moet afmaken.

naam
27-04-07, 14:39
Geplaatst door Qaiys
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!

:D

fort, aan het werk joh. :handbang:

barfly
27-04-07, 15:35
Geplaatst door Qaiys
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!

:D

Misschien kan je Coolassprov meenemen? :D

Shemharosh
27-04-07, 17:47
Geplaatst door Qaiys
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!

:D

oooooooh nee he...weer zo een k#tmarokaantje die stoer wil gaan doen :duivels:

Invidia
27-04-07, 18:38
Geplaatst door David
.... een opdracht die je moet afmaken.

En wat dacht je van de dubbele lading die het woordje "äfmaken" met zich meebrengt?

Overigens heb ik mijn tentamens net achter de rug, ik zal proberen jullie weer te verlichten met mijn oneindige kennis :D

jesse
27-04-07, 19:02
Geplaatst door Qaiys
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!
:D

Ik vind het jammer dat u gaat. Ik ga speciaal iedere ochtend na de douche en het ontbijt eventjes loeren op internet om te kijken of u nog een van uw briljante analyses gepost heeft. Ik moet toegeven dat ik ook regelmatig uw kritieken op de Nederlandse samenleving aan anderen laat lezen, uw lezerspubliek is echt groter dan u denkt.

Dat soort mensen als u hebben we nodig!
Heus!

U houdt ons een spiegel voor zodat we ook de balk in onze eigen ogen zien. Die paar rotjochies die wat kattekwaad uithalen is toch geen vergelijking met de rascistische en decadente hooligancultuur waar u noodzakelijkerwijs in beland bent. Misschien wel door geboorte, dat is nog het ergste.

Uiteraard heb ik en de mijnen er begrip voor als u door drukke werkzaamheden andere verplichtingen moet nakomen, naar ik hoop bent u ons niet definitief ten moede.
Ik behoor niet tot die mensen zoals die Fransoos, die nou president van Frankrijk wordt en zeggen; “We kunnen het die mensen toch niet aandoen om hier te blijven als ze zoveel minachting voelen voor deze samenleving.”

Nee in tegendeel !
Naast de zelfverklaarde intellectuelen en ‘ de laatste welzijnswerker’ bent u een verademing op dit forum. Dus ik vraag u met klem!

Blijf!!!
Voor volk en vaderland.

H.P.Pas
28-04-07, 08:29
Geplaatst door Qaiys


Onvermoeibaar.. (http://student.org.uni-hamburg.de/LINKS/Images/Goya6.jpg)

Coolassprov MC
28-04-07, 15:29
Geplaatst door barfly
Misschien kan je Coolassprov meenemen? :D

Ik ben vereerd dat ik met ZS vereenzelvigd wordt!

Qaiys
28-04-07, 23:35
Geplaatst door jesse
Ik vind het jammer dat u gaat. Ik ga speciaal iedere ochtend na de douche en het ontbijt eventjes loeren op internet om te kijken of u nog een van uw briljante analyses gepost heeft. Ik moet toegeven dat ik ook regelmatig uw kritieken op de Nederlandse samenleving aan anderen laat lezen, uw lezerspubliek is echt groter dan u denkt.

Dat soort mensen als u hebben we nodig!
Heus!

U houdt ons een spiegel voor zodat we ook de balk in onze eigen ogen zien. Die paar rotjochies die wat kattekwaad uithalen is toch geen vergelijking met de rascistische en decadente hooligancultuur waar u noodzakelijkerwijs in beland bent. Misschien wel door geboorte, dat is nog het ergste.

Uiteraard heb ik en de mijnen er begrip voor als u door drukke werkzaamheden andere verplichtingen moet nakomen, naar ik hoop bent u ons niet definitief ten moede.
Ik behoor niet tot die mensen zoals die Fransoos, die nou president van Frankrijk wordt en zeggen; “We kunnen het die mensen toch niet aandoen om hier te blijven als ze zoveel minachting voelen voor deze samenleving.”

Nee in tegendeel !
Naast de zelfverklaarde intellectuelen en ‘ de laatste welzijnswerker’ bent u een verademing op dit forum. Dus ik vraag u met klem!

Blijf!!!
Voor volk en vaderland.

:engel:

Qaiys
28-04-07, 23:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ben vereerd dat ik met ZS vereenzelvigd wordt!

:knipoog:

Coolassprov MC
30-04-07, 06:14
Geplaatst door Qaiys
:knipoog:

Veel succes en sterkte en kom snel terug want ik krijg nog steeds een bak koffie van je!

jesse
30-04-07, 08:21
Geplaatst door Qaiys
:engel:

Geweldig!.
Fijn dat u nog de tijd heeft gevonden voor zo’n diepgaande reactie. Het geeft weer hoop voor ons onwetenden. Gek dat wij Nederlanders niet beter luisteren naar de prachtige adviezen die uit de moslimgemeenschap komen. Het zal inmiddels duidelijk zijn dat het voor U en de uwen onmogelijk is in Nederland een leven op te bouwen naar islamitisch model.

Welnu! Nederlanders zijn een pragmatisch volk. Waarom niet beter geluisterd naar stemmen uit uw gemeenschap. Zo was er twee jaar geleden een eminent moslimgeleerde, zijn naam is mij helaas ontschoten, ik weet alleen nog dat hij het meest edele boek volledig uit zijn hoofd kende en dat zijn broekspijpen ietwat te kort waren. Zijn voorstel was dat er een stuk grond voor moslims moest komen waar een islamitsch kalifaat tot stand kon worden gebracht.

Ik en de mijnen zeggen; Waarom niet?!.

Er kan een stuk land vrijgemaakt worden in bijvoorbeeld het maas en waal bekken. Daar is plaats genoeg voor 48000 inwoners, volgens mijn gegevens overtreft dit ruimschoots het aantal mensen met dezelfde hoogstaande beschavingsnormen als uzelf.

Denkt u eens in wat voor enorme voordelen dit zou opleveren voor beide gemeenschappen!

Slinger
30-04-07, 08:24
Geplaatst door jesse
Geweldig!.
Fijn dat u nog de tijd heeft gevonden voor zo’n diepgaande reactie. Het geeft weer hoop voor ons onwetenden. Gek dat wij Nederlanders niet beter luisteren naar de prachtige adviezen die uit de moslimgemeenschap komen. Het zal inmiddels duidelijk zijn dat het voor U en de uwen onmogelijk is in Nederland een leven op te bouwen naar islamitisch model.

Welnu! Nederlanders zijn een pragmatisch volk. Waarom niet beter geluisterd naar stemmen uit uw gemeenschap. Zo was er twee jaar geleden een eminent moslimgeleerde, zijn naam is mij helaas ontschoten, ik weet alleen nog dat hij het meest edele boek volledig uit zijn hoofd kende en dat zijn broekspijpen ietwat te kort waren. Zijn voorstel was dat er een stuk grond voor moslims moest komen waar een islamitsch kalifaat tot stand kon worden gebracht.

Ik en de mijnen zeggen; Waarom niet?!.

Er kan een stuk land vrijgemaakt worden in bijvoorbeeld het maas en waal bekken. Daar is plaats genoeg voor 48000 inwoners, volgens mijn gegevens overtreft dit ruimschoots het aantal mensen met dezelfde hoogstaande beschavingsnormen als uzelf.

Denkt u eens in wat voor enorme voordelen dit zou opleveren voor beide gemeenschappen!

Ik ken een paar goeie moslims. Moeten die ook naar het Kalifaat Maas en Waal?

H.P.Pas
30-04-07, 09:06
Geplaatst door jesse
Er kan een stuk land vrijgemaakt worden in bijvoorbeeld het maas en waal bekken.

Een droom wordt waar:
En we praten en we zingen en we lachen allemaal
Want daar achter de hoge bergen ligt het ..




Land van Maas en Waal.
Onder de groene hemel in de blauwe zon
Speelt het blikken harmonieorkest in een grote regenton
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos
De lange stoet de bergen in van het circus Jeroen Bosch
En we praten en we zingen en we lachen allemaal
Want daar achter de hoge bergen ligt het land
Van Maas en Waal

Ik loop gearmd met een kater voorop
Daarachter twee konijnen met een trechter op hun kop
En dan de grote snoeshaan, die legt een glazen ei
Wanneer je 't schudt dan sneeuwt 't op de Egmondse abdij
Ik reik een meisje mijn koperen hand
Dan komen er twee Moren met hun slepen in de hand
Dan blaast er de fanfare ter ere van de schaar
Die trouwt met de vingerhoed ze houden van elkaar

En onder de purp'ren hemel in de bruine zon
Speelt nog steeds het harmonieorkest in een grote regenton
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos
De lange stoet de bergen in van het circus Jeroen Bosch
En we praten en we zingen en we lachen allemaal
Want daar achter de hoge bergen ligt het land
Van Maas en Waal

We zijn aan de koning van Spanje ontsnapt
Die had ons in zijn bed en de provisiekast betrapt
We staken alle kerken met brandewijn in brand
't Is koudvuur dus 't geeft niet en het komt niet in de krant
Het leed is geleden, de horizon schijnt
Wanneer de doden dronken zijn en pierlala verdwijnt
Dan steken we de loftrompet en ook de dikke draak
En eten 's avonds zandgebak op 't feestje bij Klaas Vaak

En onder de gouden hemel in de zilveren zon
Speelt altijd het harmonieorkest in een grote regenton
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos
De stoet voorgoed de bergen in van het circus Jeroen Bosch
En we praten en we zingen en we lachahahahahahaa
Het land van Maas en Waal
Van Maas en Waal, Van Maas en Waal, Van Maas en Waal, Van Maas en Waal................

super ick
30-04-07, 09:35
Geplaatst door Qaiys
Dus beste anti-Islam, anti-Marokkanen en andere xenofobische tuigvriendjes leef jullie maar uit!

:D

Ga je je voorbereiden op het examen van je inburgeringscursus of moet je de citotoets doen?

jesse
30-04-07, 10:09
Geplaatst door Slinger
Ik ken een paar goeie moslims. Moeten die ook naar het Kalifaat Maas en Waal?

Ik heb het woord deportatie niet in de mond genomen, bovendien moet je nog eens kijken naar de getallen. Daarnaast zou een beetje gevoel voor humor ook wel helpen.

ronald
30-04-07, 11:20
Geplaatst door jesse
Geweldig!.
Fijn dat u nog de tijd heeft gevonden voor zo’n diepgaande reactie. Het geeft weer hoop voor ons onwetenden. Gek dat wij Nederlanders niet beter luisteren naar de prachtige adviezen die uit de moslimgemeenschap komen. Het zal inmiddels duidelijk zijn dat het voor U en de uwen onmogelijk is in Nederland een leven op te bouwen naar islamitisch model.

Welnu! Nederlanders zijn een pragmatisch volk. Waarom niet beter geluisterd naar stemmen uit uw gemeenschap. Zo was er twee jaar geleden een eminent moslimgeleerde, zijn naam is mij helaas ontschoten, ik weet alleen nog dat hij het meest edele boek volledig uit zijn hoofd kende en dat zijn broekspijpen ietwat te kort waren. Zijn voorstel was dat er een stuk grond voor moslims moest komen waar een islamitsch kalifaat tot stand kon worden gebracht.

Ik en de mijnen zeggen; Waarom niet?!.

Er kan een stuk land vrijgemaakt worden in bijvoorbeeld het maas en waal bekken. Daar is plaats genoeg voor 48000 inwoners, volgens mijn gegevens overtreft dit ruimschoots het aantal mensen met dezelfde hoogstaande beschavingsnormen als uzelf.

Denkt u eens in wat voor enorme voordelen dit zou opleveren voor beide gemeenschappen!


Getver...wat een slijmverhaal. Je zou bijna denken dat je een en dezelfde bent met ZS. Weer een andere nick?

Mark
30-04-07, 12:42
jammer dat mijn reactie weer verwijderd is :(

H.P.Pas
30-04-07, 12:57
Geplaatst door Mark
jammer dat mijn reactie weer verwijderd is :(

Hij sloeg niet aan, kennelijk.

jesse
30-04-07, 14:44
Geplaatst door Mark
jammer dat mijn reactie weer verwijderd is :(

Ging vast over dijkbewaking.