PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse politici schijten voor Israel



Coolassprov MC
30-04-07, 05:59
http://www.haaretz.com/hasen/pages/rosnerPage.jhtml

rita
29-05-07, 02:22
Joden zijn monsters ze geven niets om christenen of moslims.

Ze gebruiken de Amerikanen (christenen) voor de oorlog in Irak/ Afghanistan en moslims af te schilderen als terroristen.

Iglo
29-05-07, 08:02
Geplaatst door rita
Joden zijn monsters ze geven niets om christenen of moslims.

Ze gebruiken de Amerikanen (christenen) voor de oorlog in Irak/ Afghanistan en moslims af te schilderen als terroristen. *kuch*, je bedoelde zeker zionisten heh?

justus
29-05-07, 08:27
Geplaatst door rita
Joden zijn monsters ze geven niets om christenen of moslims.

Ze gebruiken de Amerikanen (christenen) voor de oorlog in Irak/ Afghanistan en moslims af te schilderen als terroristen.

zie mijn onderschrift: eikels vindt je overal.
en uiteraard heb je monsterlijke joden, christenen of moslims. maar om nu die term van toepassing te verklaren op een hele bevolkingsgroep vind ik getuigen van een bepaald racistische inslag. dan zou je met evenveel recht kunnen zeggen dat alle iraniers monsters zijn en dat is ook niet waar.

beoordeel mensen op hun persoon, niet op hun ras, religie, politieke overtuiging, sexe, sexuele voorkeur of wat voor discriminant kenmerk dan ook. als je uberhaupt mensen al moet beoordelen...

rita
29-05-07, 11:37
Geplaatst door justus
zie mijn onderschrift: eikels vindt je overal.
en uiteraard heb je monsterlijke joden, christenen of moslims. maar om nu die term van toepassing te verklaren op een hele bevolkingsgroep vind ik getuigen van een bepaald racistische inslag. dan zou je met evenveel recht kunnen zeggen dat alle iraniers monsters zijn en dat is ook niet waar.

beoordeel mensen op hun persoon, niet op hun ras, religie, politieke overtuiging, sexe, sexuele voorkeur of wat voor discriminant kenmerk dan ook. als je uberhaupt mensen al moet beoordelen...

Yeah right.......... als je uberhaupt mensen al moet beoordelen..