PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraanse vrouw wil slechts wekelijks pak slaag



super ick
30-04-07, 19:04
Iraanse vrouw wil slechts wekelijks pak slaag

TEHERAN - Een Iraanse vrouw heeft haar man voor de rechter gesleept, omdat zij niet langer elke avond door hem geslagen wil worden. Ter compensatie stelde zij een wekelijks pak slaag voor. Dat meldde de Iraanse krant Mardomsalari woensdag.

"Ik wil geen scheiding of schadevergoeding. Mijn man heeft nu eenmaal een gewelddadige aard. Ik wil alleen dat hij belooft me maar eenmaal per week te slaan", aldus de Iraanse.
De beklaagde gaf meteen toe dat hij zijn echtgenote elke avond slaat. Volgens hem hoort hij zijn vrouw te tuchtigen. "Een vrouw moet bang zijn voor haar man, zo verplicht je haar respect te tonen", aldus de Iraniër.
De verklaring van de vrouw veroorzaakte hevig gelach in de rechtszaal. De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

Qaiys
30-04-07, 19:40
Oud nieuws uit september 2004

De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

Wat een tegenvallende uitspraak van de iraanse rechtbank voor de islam-o-foben.

tr_imparator
30-04-07, 19:45
Geplaatst door Qaiys
Oud nieuws uit september 2004

De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

Wat een tegenvallende uitspraak van de iraanse rechtbank voor de islam-o-foben.


Ahum...aan het werk jij. :tik:

Qaiys
30-04-07, 19:51
Geplaatst door tr_imparator
Ahum...aan het werk jij. :tik:

Ben druk bezig maar om de zoveel tijd neem ik een time-out om de verwoede pogingen van de kafir stumperdjes om de Moslims en Marokannen zwart te maken te aanschouwen.

super ick
30-04-07, 21:39
Geplaatst door Qaiys
Ben druk bezig maar om de zoveel tijd neem ik een time-out om de verwoede pogingen van de kafir stumperdjes om de Moslims en Marokannen zwart te maken te aanschouwen.

Eigenlijk heb ik het geplaatst omdat ik het ook erg humoristisch vond. De betrokkenen daar ook. Toch op 1 lijn qua humor.

Het wordt hier toch een stuk humoristischer hoor nu dat jij er minder bent.

Uiteraard no-hard feelings ibn enneh nog succes met de voorbereiding op de citotoets. :zwaai:

Joesoef
01-05-07, 08:44
Geplaatst door super ick
Eigenlijk heb ik het geplaatst omdat ik het ook erg humoristisch vond. De betrokkenen daar ook. Toch op 1 lijn qua humor.

Het wordt hier toch een stuk humoristischer hoor nu dat jij er minder bent.

Uiteraard no-hard feelings ibn enneh nog succes met de voorbereiding op de citotoets. :zwaai:


:slapen:

Mark
01-05-07, 09:14
Geplaatst door super ick
De rechter heeft bepaald dat de man een schriftelijke verklaring moet afleggen waarin hij belooft zijn vrouw helemaal niet meer te slaan, ook niet één keer per week.

gewoon schoppen dus!

super ick
01-05-07, 10:03
Geplaatst door Mark
gewoon schoppen dus!

Hoewel het een persoonlijk drama betreft, lag ik echt in een deuk mbt de uitleg van de man. Hilaaaarisch.