PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Onzedelijk gedrag' Iraanse president



Someone123
02-05-07, 21:17
TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zich felle kritiek van ultra-orthodoxe moslims op de hals gehaald. Voor televisiecamera's kuste hij dinsdag de hand van zijn vroegere basisschoollerares en omarmde hij de 70-jarige vrouw.

De Iraanse krant Hezbollah, niet te verwarren met de gelijknamige Libanese groepering, wist Ahmadinejads hartelijkheid niet te waarderen. Het blad beschuldigde de president er woensdag van dat hij met zijn „onzedelijke gedrag” religieuze waarden geweld heeft aangedaan. Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is. De vrouw droeg overigens handschoenen tijdens het 'incident'.

Hoewel Ahmadinejad in het Westen vaak als zeer orthodox wordt beschouwd, heeft hij in eigen land vaker kritiek op zijn vermeende lichtzinnigheid gekregen. Eerder gebeurde dat, toen hij voorstelde vrouwen in het voetbalstadion toe te laten.

De onzedelijke handkus
http://img377.imageshack.us/img377/3062/78965835qw4.jpg

Man_Ray
02-05-07, 22:50
De man is gewoon hoffelijk. Het gaat hier over z'n 70 jaar oude ex-lerares.

Degenen die daar iets onzedelijk of kinky in zien moeten dringend eens in hun eigen kop kijken.

1973Tanger
02-05-07, 23:02
Geplaatst door Man_Ray
De man is gewoon hoffelijk. Het gaat hier over z'n 70 jaar oude ex-lerares.

Degenen die daar iets onzedelijk of kinky in zien moeten dringend eens in hun eigen kop kijken.

Mee eens. En treffend is nog wel dat transsekualiteit in Iran gewoon mogelijk is. Dus de innerlijke wil om vanuit je huidige geslacht het andere geslacht te verwezenlijken is in Iran toegestaan.

knuppeltje
02-05-07, 23:32
En dan te denken dat er hier zijn die een vrouw niet eens een hand willen geven, dat is echt bar(en boos natuurlijk)

Man_Ray
02-05-07, 23:49
Geplaatst door knuppeltje
En dan te denken dat er hier zijn die een vrouw niet eens een hand willen geven, dat is echt bar(en boos natuurlijk)


Geplaatst door Bar

Is dit nou die maagd van 72 jaar, waar al die jihadi's zo tuk op zijn?

Sukkels.

1973Tanger
02-05-07, 23:55
Geplaatst door Man_Ray
Sukkels.

Misschien is zo'n modelpop nep hand een oplossing. Iedere keer bij soortgelijke gelegenheden dat ding tevoorschijn halen en toepassen. In ieder geval steriel.

Man_Ray
03-05-07, 00:00
Geplaatst door 1973Tanger
Misschien is zo'n modelpop nep hand een oplossing. Iedere keer bij soortgelijke gelegenheden dat ding tevoorschijn halen en toepassen. In ieder geval steriel.

Iedereen een beetje toegeven aan elkaar, niet teveel starre gewoontes of vooroordelen en het schiet al een heel eind op denk ik.

1973Tanger
03-05-07, 00:07
Geplaatst door Man_Ray
Iedereen een beetje toegeven aan elkaar, niet teveel starre gewoontes of vooroordelen en het schiet al een heel eind op denk ik.

Je hebt gelijk.

observer
03-05-07, 10:04
Geplaatst door Man_Ray
De man is gewoon hoffelijk. Het gaat hier over z'n 70 jaar oude ex-lerares.

Degenen die daar iets onzedelijk of kinky in zien moeten dringend eens in hun eigen kop kijken. nee dan dat g$$le jonge mokkel van een verdonk als je iets sexueels ziet in het haar een hand geven dan moet je niet alleen je eigen kop bekijken maar voor je eigen veiligheid in een kamer met rubberen muren gezett worden

knuppeltje
03-05-07, 11:29
Geplaatst door observer
nee dan dat g$$le jonge mokkel van een verdonk als je iets sexueels ziet in het haar een hand geven dan moet je niet alleen je eigen kop bekijken maar voor je eigen veiligheid in een kamer met rubberen muren gezett worden

Sukkels.

Man_Ray
03-05-07, 14:52
Geplaatst door observer
nee dan dat g$$le jonge mokkel van een verdonk als je iets sexueels ziet in het haar een hand geven dan moet je niet alleen je eigen kop bekijken maar voor je eigen veiligheid in een kamer met rubberen muren gezett worden

Huh. Wat heeft die ermee te maken?

Ik vind heel die heisa in die krant over die handkus gewoon belachelijk.

knuppeltje
03-05-07, 15:22
Geplaatst door Man_Ray
Huh. Wat heeft die ermee te maken?

Ik vind heel die heisa in die krant over die handkus gewoon belachelijk.

Vinnik niet, ik vond die heisa over een paar prentjes wel erg.

Man_Ray
03-05-07, 22:08
Geplaatst door knuppeltje
Vinnik niet, ik vond die heisa over een paar prentjes wel erg.

Jij vindt het ok dat een krant zich druk maakt om die handkus?

observer
03-05-07, 22:58
Geplaatst door Man_Ray
Huh. Wat heeft die ermee te maken?

Ik vind heel die heisa in die krant over die handkus gewoon belachelijk. als in


Geplaatst door knuppeltje
En dan te denken dat er hier zijn die een vrouw niet eens een hand willen geven, dat is echt bar(en boos natuurlijk)

knuppeltje
03-05-07, 22:59
Geplaatst door Man_Ray
Jij vindt het ok dat een krant zich druk maakt om die handkus?

Och, ik denk dat het aardig weergeeft hoe nog steeds de religie een hele zware tol legt op het systeem daar, is misschien voor een hoop mensen hier ook duidelijk zo.

mark61
03-05-07, 23:04
Geplaatst door knuppeltje
Och, ik denk dat het aardig weergeeft hoe nog steeds de religie een hele zware tol legt op het systeem daar, is misschien voor een hoop mensen hier ook duidelijk zo.

Met godsdienst heeft het allemaal niet zo veel te maken als je het mij vraagt.

knuppeltje
03-05-07, 23:09
Geplaatst door mark61
Met godsdienst heeft het allemaal niet zo veel te maken als je het mij vraagt.

?

Man_Ray
03-05-07, 23:45
Geplaatst door observer
als in

Wat heeft het één met het ander te maken?

Als je iemand geen hand wil geven doe je dat toch niet?

Maar deze kerel wou dat wel. Zelfs een handkus. En daar wordt ie op aangekeken.

observer
04-05-07, 09:25
Geplaatst door Man_Ray
Wat heeft het één met het ander te maken?

Als je iemand geen hand wil geven doe je dat toch niet?

Maar deze kerel wou dat wel. Zelfs een handkus. En daar wordt ie op aangekeken. precies hij ziet er niets sexueels in net zoals het een hand geven aan verdonk geen sexueel iets is maar puur beleefdheid

mark61
04-05-07, 10:16
Geplaatst door knuppeltje
?

Mensen zijn mensen. Kunnen conservatief zijn. Je hebt een enorme sociale controle. Religie is daar maar een onderdeel van. Levert rechtvaardiging voor conservatisme.

Overigens is dit een sexeneutrale begroeting. Je kust de hand van een ouder iemand, man of vrouw, en brengt die hand vervolgens naar je voorhoofd.

observer
04-05-07, 13:48
Geplaatst door mark61
Mensen zijn mensen. Kunnen conservatief zijn. Je hebt een enorme sociale controle. Religie is daar maar een onderdeel van. Levert rechtvaardiging voor conservatisme.

Overigens is dit een sexeneutrale begroeting. Je kust de hand van een ouder iemand, man of vrouw, en brengt die hand vervolgens naar je voorhoofd. zag gisteren een interview met schrijver van het boek " god got it wrong" oid die stelde dat alle grote geloven gemeen hebben dat ze een angst voor het onbekende koppelen aan een hekel mbt vrouwen en hun voortplantingsorganen

vrijwel alle opperwezens en aanhangsel geboren uit maagden of via rib of andere methode nooit "normaal"

knuppeltje
04-05-07, 14:09
Geplaatst door observer
zag gisteren een interview met schrijver van het boek " god got it wrong" oid die stelde dat alle grote geloven gemeen hebben dat ze een angst voor het onbekende koppelen aan een hekel mbt vrouwen en hun voortplantingsorganen

vrijwel alle opperwezens en aanhangsel geboren uit maagden of via rib of andere methode nooit "normaal"

Die heeft dan de Griekse mythogie nog niet gelezen zeken.
Als er een zeker niet bang was voor het vrouwelijke geslachtsdeel dan was het oppegod Zeus wel, en die vewekte heel wat nakomelingen en had daar soms de meest gekke dingen voor over.
Onbevlekte ontvangenissen kennen ze daar toen niet, zover ik weet.
Ze verwekten wat af al die godinnen en goden zo tussendoor, net mensen, nouja- ubermensn volgens mij.
Maarja, zo hebben die Grieken hun goden gemaakt- ter lering en vermaak van het volk

observer
04-05-07, 16:49
Geplaatst door knuppeltje
Die heeft dan de Griekse mythogie nog niet gelezen zeken.
Als er een zeker niet bang was voor het vrouwelijke geslachtsdeel dan was het oppegod Zeus wel, en die vewekte heel wat nakomelingen en had daar soms de meest gekke dingen voor over.
Onbevlekte ontvangenissen kennen ze daar toen niet, zover ik weet.
Ze verwekten wat af al die godinnen en goden zo tussendoor, net mensen, nouja- ubermensn volgens mij.
Maarja, zo hebben die Grieken hun goden gemaakt- ter lering en vermaak van het volk de polytheisten waren inderdaad wat leuker omdat ze zowiezo een god voor alles hadden incl drank liefde ongein ed

en het zijn meestal ook niet de god(en) die het probleem hebben maar de volgelingen

knuppeltje
04-05-07, 17:29
Geplaatst door observer
de polytheisten waren inderdaad wat leuker omdat ze zowiezo een god voor alles hadden incl drank liefde ongein ed

en het zijn meestal ook niet de god(en) die het probleem hebben maar de volgelingen


Hehe,

Eindelijk eens iets verstandigs hier.

mark61
04-05-07, 18:34
Geplaatst door observer
zag gisteren een interview met schrijver van het boek " god got it wrong" oid die stelde dat alle grote geloven gemeen hebben dat ze een angst voor het onbekende koppelen aan een hekel mbt vrouwen en hun voortplantingsorganen

vrijwel alle opperwezens en aanhangsel geboren uit maagden of via rib of andere methode nooit "normaal"

Yeps. Maar als je zelf niet gelooft dan zijn godsdiensten uitgevonden door mannen toch? Dus logisch, in patriarchale culturen.

Slinger
04-05-07, 18:35
Geplaatst door mark61
Yeps. Maar als je zelf niet gelooft dan zijn godsdiensten uitgevonden door mannen toch? Dus logisch, in patriarchale culturen.

Maar de ergste kwezels zijn vaak vrouwen, hoewel, voor wat de islam betreft, weet ik dat nog niet zo zeker.

knuppeltje
04-05-07, 18:42
Geplaatst door Slinger
Maar de ergste kwezels zijn vaak vrouwen, hoewel, voor wat de islam betreft, weet ik dat nog niet zo zeker.

Ik zou daar geen prentje bij maken, kun je meemaken hoe kwezelig ze zijn.

mark61
04-05-07, 18:45
Geplaatst door Slinger
Maar de ergste kwezels zijn vaak vrouwen, hoewel, voor wat de islam betreft, weet ik dat nog niet zo zeker.

Das qua uitvoering, niet ontwerp. En bovendien zie ik vrouwen niet zo hard geweld gebruiken.