PDA

Bekijk Volledige Versie : advocatenkantoor zoekt stage kandidaten

abdulrahman_78
08-05-07, 11:05
Assalaam Aleikum,

Ik heb deze advertentie gezet om jullie bij gebleken geschiktheid en ruimte (inshallaah) de kans te geven stages te lopen op een advocatenkantoor.

We zijn altijd op zoek maar MBO stagiaires op het (juridisch) administratieve terrein.
Verder kan er wellciht ook ruimte gecreerd worden voor een stagiair(e) die rechten studeert.

Het gaat hier om verplichte stages (we zijn een ECABO erkend leerbedrijf) maar ook om vrijwillige stages voor het opbouwen van je CV!

Mijn persoonlijke voorkeur gaat er naar uit dat we iemand een kans kunnen bieden die elders lastig aan een stageplaats komt. In mijn aangetrouwde familie (mijn vrouw is berbers) hoor ik vaak dat als je je Marokkaanse achternaam laat horen een stageplaats niet meer beschikbaar is.

Voor ons geldt dat in ieder geval niet.

Ons kantoor doet allerlei zaken:
-strafzaken (ikzelf heb voor allerlei strafrecht kantoren gewerkt, waaronder Moszkowicz advocaten te Amsterdam)
-vreemdelingenzaken (behalve asiel)
-echtscheidingen
-OTS en uithuisplaatsingen

We zijn gevestigd in Almere dus in de buurt van Amsterdam. we zijn een startend kantoor maar helpen graag iedereen! We bouwen nog aan onze praktijk, maar hebben vaak plek voor stagiaires met ambitie.

Laat wat van je horen, je krijgt altijd antwoord.

[email protected]