PDA

Bekijk Volledige Versie : Mentoren Gezocht!

AARDIG
12-05-07, 23:04
Mentoren gezocht

Ben jij een HBO of universitaire student en wil je ervaring op doen en daarbij een steentje bijdragen aan de maatschappij? Dan zijn we op zoek naar jou!

Onze missie is ?wederzijds participeren? van alle in de stad Amsterdam woonachtige groepen.

Om hieraan te kunnen bijdragen geven wij sociale vaardigheidstrainingen en leervaardigheidstrainingen op verschillende basisscholen in Amsterdam. Je begeleidt een groepje van maximaal vijf leerlingen van groep 7 of 8 en bespreekt met hen allerlei verschillende thema?s. Zoals pesten, leren leren, de kranten doornemen, agenda plannen, ook probeer je hen voor te bereiden op de middelbare school. De begeleiding vindt 1 keer in de week plaats en duurt anderhalf uur. Jij gaat dan met een groepje studenten naar de desbetreffende basisschool toe om daar met de kinderen aan de slag te gaan. Natuurlijk krijg je hier een vergoeding voor.

Ben jij een enthousiaste student en vind je het leuk om met kinderen te werken, vul dan onderstaand sollicitatieformulier in. >Meer informatie: Tel.: 020-6750880

E-mail: [email protected]

http://www.skcnet.nl/index.php?page_name=vacatures&vac_id=2

SweetRose
23-05-07, 19:49
Geplaatst door AARDIG
Mentoren gezocht

Ben jij een HBO of universitaire student en wil je ervaring op doen en daarbij een steentje bijdragen aan de maatschappij? Dan zijn we op zoek naar jou!

Onze missie is ?wederzijds participeren? van alle in de stad Amsterdam woonachtige groepen.

Om hieraan te kunnen bijdragen geven wij sociale vaardigheidstrainingen en leervaardigheidstrainingen op verschillende basisscholen in Amsterdam. Je begeleidt een groepje van maximaal vijf leerlingen van groep 7 of 8 en bespreekt met hen allerlei verschillende thema?s. Zoals pesten, leren leren, de kranten doornemen, agenda plannen, ook probeer je hen voor te bereiden op de middelbare school. De begeleiding vindt ΝΤ keer in de week plaats en duurt anderhalf uur. Jij gaat dan met een groepje studenten naar de desbetreffende basisschool toe om daar met de kinderen aan de slag te gaan. Natuurlijk krijg je hier een vergoeding voor.

Ben jij een enthousiaste student en vind je het leuk om met kinderen te werken, vul dan onderstaand sollicitatieformulier in. >Meer informatie: Tel.: 020-6750880

E-mail: [email protected]

http://www.skcnet.nl/index.php?page_name=vacatures&vac_id=2

1 keer in de week?

AARDIG
27-05-07, 20:00
Geplaatst door SweetRose
1 keer in de week?

Klopt. Ik heb het gewijzigd.

Sofhie
08-06-07, 18:38
AARDIG, is dit wat ik denk dat het is?

Wat fantastisch!

AARDIG
10-06-07, 18:57
Geplaatst door Sofhie
AARDIG, is dit wat ik denk dat het is?

Wat fantastisch!

Nee, dat is het "helaas" niet! Maar het is wel fantastisch :D

Sofhie
11-06-07, 00:09
Geplaatst door AARDIG
Nee, dat is het "helaas" niet! Maar het is wel fantastisch :D

Komt nog Inscha'Allah!

Zeer zeker! Het is zulk dankbaar werk en het zo mooi om een kleine bijdrage te leveren aan het leven van zulke jonge kids en ze mentaal te zien groeien.

LebabmeS
13-06-07, 18:29
Oh, had niet goed gelezen.

Maar is dus te ver voor mij, helaas.