PDA

Bekijk Volledige Versie : Doodsbange Paris op zelfverdedigingsles



Het_Is_Lent
12-05-07, 23:06
Doodsbange Paris op zelfverdedigingsles
door onze redactie
AMSTERDAM - De doodsbedreigingen van haar toekomstige mede-gevangenen hebben Paris Hilton ertoe gebracht op zelfverdedigingsles te gaan. De 26-jarige hotelerfgename, die veroordeeld is tot 45 dagen cel omdat ze haar auto bestuurde terwijl haar rijbewijs was ingetrokken, hoopt hierdoor mogelijke aanvallen af te weren.

De steenrijke Paris heeft een persoonlijke trainer in de arm genomen die haar de fijne kneepjes van karate moet bijbrengen. "Ze is heel angstig en wil al het mogelijke proberen om zichzelf te beschermen" aldus een bron in The Sun.

Eerder deze week werd Paris, die op 5 juni achter de tralies gaat, ernstig bedreigd door gevangenen van de Century Regional Detention Facility in Californië. "We maken je koud" en "we mollen je" zo lieten ze via Paris' website weten. Het gerucht gaat dat een stel uit de kluiten gewassen lesbo's de touwtjes binnen de gevangenismuren stevig in handen hebben.

Misschien hoeft Paris niet de volledige 45 dagen uitzitten, vanwege cellenterkort in Californië. In tranen verzocht Paris de Californische gouverneur Arnold Schwarzenegger om een pardonregeling. Maar hij heeft al laten weten geen tijd vrij te maken om zich over de problematiek van de gevallen miljardairsdochter te buigen...
www.telegraaf.nl

Ik vin ut toch wel een bieetje sjielig :alien: .

mark61
13-05-07, 05:14
Geplaatst door Het_Is_Lent
Ik vin ut toch wel een bieetje sjielig :alien: .

Ik niet.

Shemharosh
13-05-07, 13:31
het zo leuk zijn als dit in het echie is en niet een media stunt zou zijn....nog leuker als het een van haar imagemakers die haar had ingepraat dat ze en ruigere image moet kweken waarna het uit de hand is gelopen.

Thermopylae
13-05-07, 13:39
Misschien leert ze nu eens dat de wetten zelfs gelden voor Paris Hilton.

Spoetnik
13-05-07, 14:15
Goed voor haar carriere denk ik.

Bar
15-05-07, 12:02
Geplaatst door lihoed
Wat zegt de ene been van Paris hilton tegen het andere been als ze elkaar ontmoeten? Niets ............. . want ze hebben elkaar nooit ontmoet. :p hihihihi............

Die preoccupatie met sexualiteit van luitjes die daar religiematig niks mee mogen is ook wel sjielig.

Iglo
15-05-07, 21:40
Geplaatst door Spoetnik
Goed voor haar carriere denk ik. Daar zal je gelijk in hebben, wat je allemaal wel niet moet doen om in de spotlights te blijven :nerveus: