PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangifte Wilders na bedreiging 'tweede Mohammed B"



Het_Is_Lent
19-05-07, 23:25
Aangifte Wilders na bedreiging 'tweede Mohammed B.'
Uitgegeven op zaterdag 19 mei 2007 om 13:28:39, bijgewerkt om 18:25:08

(Novum) - Geert Wilders doet maandag aangifte van een doodsbedreiging van iemand die zich 'Mohammed B. de tweede' noemt. In een mailtje aan de fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wordt hij opgeroepen binnen een jaar te stoppen 'de islam klein te maken'. Als Wilders dat niet doet komt er een 'tweede soldaat' om hem de keel door te snijden.

Wilders laat weten wel vaker bedreigt te worden maar het mailtje extra serieus te nemen door de serieuze toon en de manier waarop het overduidelijk op de teksten van Mohammed B. is geïnspireerd. "Dit is anders dan de gebruikelijke scheldkanonnades. Ik kan niet anders dan dit heel serieus te nemen."

De PVV-voorman is niet van plan te zwichten voor de dreigementen. "Dan had ik al lang moeten stoppen."


www.nieuws.nl

Shemharosh
19-05-07, 23:40
waarom gaat die Wilders niet naar Spanje of zo?...ook als politicus heeft hij daar meer te zoeken dan hier

justus
20-05-07, 03:31
Geplaatst door Shemharosh
waarom gaat die Wilders niet naar Spanje of zo?...ook als politicus heeft hij daar meer te zoeken dan hier

omdat wilders het recht heeft om zijn (politieke) mening te uiten, hoe apert onjuist die ook is.

888
20-05-07, 12:12
Ze weten wie het is! (taps )

Shemharosh
21-05-07, 01:25
Geplaatst door justus
omdat wilders het recht heeft om zijn (politieke) mening te uiten, hoe apert onjuist die ook is.

daar hebben we het niet over....ik geef alleen een raad

sidi bibi
21-05-07, 10:10
Geplaatst door Het_Is_Lent

Een jaar de tijd om te stoppen, klinkt niet echt extreem.

justus
21-05-07, 11:25
wordt trouwens tijd dat mohammed b de 3de op voorhand een klacht indient tegen blondie wegens uitlokking van een aanslag op zichzelf...

Joesoef
21-05-07, 20:57
Hopelijk blijkt over een jaar of wat dat waterstofperoxide langzaam via de haarwortels de bovenkamer binnendringt, daar de grijze massa langzaam oplost en omzet in haat, angst en blinde woede.

Zal dan een hoop verklaren.