PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo zijn en Marokkaan zijn gaan niet samen'



Qaiys
21-05-07, 19:14
:lol: :hihi:

'Homo zijn en Urk gaan niet samen'

AMSTERDAM - De 21-jarige Iede Hoorn heeft zich teruggetrokken uit de verkiezing voor Mister Gay Netherlands 2007. Zijn ouders kunnen zich niet verenigen met de verkiezingsdeelname van hun zoon. ,,Homo zijn en Urk gaan niet samen'', aldus Hoorn, afkomstig uit het gelovige vissersdorp.

,,Mijn ouders hebben het er erg moeilijk mee. Mijn vader is er via via achter gekomen dat ik meedoe aan de Mister Gay-verkiezing. Hij heeft gezegd dat ik per direct moet stoppen. Ik vind het zelf allemaal juist hartstikke leuk, maar ik wil mijn ouders niet kwetsen.'' Hoorn verhuisde zelf onlangs vanwege zijn geaardheid vanuit Urk naar Amersfoort. ,,Ik kon er mezelf niet zijn.''

Frederik van den Bosch van Mister Gay-organisator Gay Group ziet in het terugtrekken van Hoorn het bewijs dat de verkiezing nog steeds nodig is. ,,Eén van de redenen waarom we het zo belangrijk vinden om deze verkiezing te organiseren, is omdat er nog steeds veel mensen zijn die in hun omgeving problemen ondervinden met hun homoseksualiteit. We willen juist laten zien dat homoseksualiteit heel normaal is.''

Hoorn, die een van de tien finalisten was, heeft overigens ook positieve reacties op zijn deelname aan de verkiezing gehad van jongeren uit Urk. ,,Ze hebben me gefeliciteerd en laten weten dat ze het echt tof vinden dat ik hieraan meedeed.''

http://www.ad.nl/binnenland/article1386308.ece

Iglo
21-05-07, 19:34
Vroeg me al af wat de inhoud van het stukje zou zijn. Zelf gokte ik erop dat Schaap het serieus bedoelde, maar dat valt dan eens mee voor de verandering :). On topic: Er zijn vast wel malloten die achter deze stelling staan, Urk is een niet bijster intelligent dorp. Je vind zulke lui op een heleboel plekken.

azulay
21-05-07, 20:11
Geplaatst door Iglo
Vroeg me al af wat de inhoud van het stukje zou zijn. Zelf gokte ik erop dat Schaap het serieus bedoelde, maar dat valt dan eens mee voor de verandering :). On topic: Er zijn vast wel malloten die achter deze stelling staan, Urk is een niet bijster intelligent dorp. Je vind zulke lui op een heleboel plekken.

Ik zag laatst op tv een irakees die meedoet. Volgens hem moeten zijn ouders dat accepteren al vidnen ze het niets...

Man_Ray
21-05-07, 20:36
Geplaatst door Iglo On topic: Er zijn vast wel malloten die achter deze stelling staan, Urk is een niet bijster intelligent dorp. Je vind zulke lui op een heleboel plekken.

CDA, SGP en CU haalden daar bij de laatste kamerverkiezingen samen iets meer dan 95 % van de stemmen. :alien:

mark61
21-05-07, 20:39
Geplaatst door Man_Ray
CDA, SGP en CU haalden daar bij de laatste kamerverkiezingen samen iets meer dan 95 % van de stemmen. :alien:

Je kan er doorheen rijden, met je raampjes dicht. En live to tell.

Jaja.

knuppeltje
22-05-07, 08:11
Stik- hebben ze ook al Marokkanen in Urk?

super ick
22-05-07, 08:54
Homo en Marokkaan zijn gaat prima samen.
Hoe denk je dat veel Marokkaanse jongeren aan die mooie spullen komen?
In Amsterdam heb je binnen een kwartier een Marokkaanse homohoer gevonden, als je dat zou willen.

justus
22-05-07, 09:26
Geplaatst door super ick
Homo en Marokkaan zijn gaat prima samen.
Hoe denk je dat veel Marokkaanse jongeren aan die mooie spullen komen?
In Amsterdam heb je binnen een kwartier een Marokkaanse homohoer gevonden, als je dat zou willen.

nu praat je ineens over de zogenaamde broodpoten, toch niet de echte homo.

overigens, het schijnt dat zo'n 10% van de mensheid homosexueel is. dus ook 10% van de urkers en 10% van de marokkanen.

ik vraag me af wat een gemeenschap die 10% van de leden niet wil accepteren doet met die 10%? van urk weten we het, die sturen ze naar amsterdam. wat doen marokkanen met hun 10%? ook naar amsterdam?

knuppeltje
22-05-07, 09:57
Geplaatst door justus
nu praat je ineens over de zogenaamde broodpoten, toch niet de echte homo.

overigens, het schijnt dat zo'n 10% van de mensheid homosexueel is. dus ook 10% van de urkers en 10% van de marokkanen.

ik vraag me af wat een gemeenschap die 10% van de leden niet wil accepteren doet met die 10%? van urk weten we het, die sturen ze naar amsterdam. wat doen marokkanen met hun 10%? ook naar amsterdam?

Misschien hebben ze daar wel een nichtje voor rondlopen in Marokko, de eer van de familie ook weer gered.

Qaiys
22-05-07, 10:11
Geplaatst door super ick
Homo en Marokkaan zijn gaat prima samen.
Hoe denk je dat veel Marokkaanse jongeren aan die mooie spullen komen?
In Amsterdam heb je binnen een kwartier een Marokkaanse homohoer gevonden, als je dat zou willen.

Spreek je uit ervaring?

David
22-05-07, 10:14
In Urk kun je beter cokejunk zijn dan homo.


'VIS, DRUGS EN ROCK & ROLL'

"Door de week zit mijn zoon op zee. Hij werkt hard en verdient goed. Maar op zaterdag maakt hij al zijn geld op aan drank en drugs. Ik kan hem niet tegenhouden. Iedereen op Urk gaat naar de bar", aldus een moeder over haar 17-jarige coke snuivende zoon in Zembla.

Kort geleden werden zeventien Urkse jongens veroordeeld voor handel in en bezit van cocaïne. Vorig jaar pleegde een Urkse dealer in cocaïne zelfmoord, omdat hij achtervolgd werd door Amsterdamse drugsdealers en hij volgens zijn vrienden geen uitweg meer zag. Drugs zijn inmiddels onlosmakelijk verbonden met het streng-christelijke en gesloten Urk. Een Urkse jongen die om af te kicken nu elders woont: "Ik ging naar catechisatie om drugs te gebruiken." In de documentaire 'Vis, drugs en rock & roll' dringt Zembla binnen in de Urkse gemeenschap. Dominees, gebruikers, politie en ouders praten openhartig over de coke snuivende jongeren op Urk. Zembla is donderdag 13 november, om 21.15 uur, te zien bij de VARA/NPS op Nederland Drie.

Een autoradio stelen komt op Urk niet voor. De criminaliteit op Urk is vergeleken met het landelijke gemiddelde laag. De jongeren hebben geld. Ze werken bijna allemaal 'in de vis'. Urk telt een groot aantal illegale cafés. Jongeren timmeren in garages en loodsen hun eigen bar, waar ze de sluitingstijden van de horeca kunnen omzeilen. Ouders knijpen vaak een oogje dicht. Een moeder: "Als mijn kinderen in de schuur achter in onze tuin drinken, dan hebben wij er zicht op." In en rond die 'bars' wordt vaak gebruikt en gedeald.

De kerken geven voorlichtingsavonden over cocaïne en de dominees spreken vanaf de kansel hun gemeente toe over het drugsgevaar. Maar de werkelijkheid is dat ook de kerk een plaats is waar veel jongeren bij elkaar komen met alle gevolgen van dien. Een dominee: "Er zijn jongens die naar catechisatie komen om drugs te dealen, niet om de bijbel te lezen." Een andere dominee gaat op zaterdagavond de kroegen langs om de jongeren aan te spreken over drank en drugs: "Ik probeer ze ervan te overtuigen dat ze op zaterdagavond ook met hun vader en moeder een spelletje kunnen doen." Over hoe de drugs op Urk komen, gaan verschillende verhalen. Wel is zeker dat het actief aan jonge kinderen van 13, 14 jaar wordt aangeboden. Eerst gratis en later moeten ze ervoor betalen. Een gepensioneerde politiechef in Zembla: "Urkse jongeren willen geen watjes zijn. Ze gaan altijd dieper, hoger en verder. Bovendien opereren ze altijd in een groep. Dus als de één snuift, dan doet de ander het ook."

sidi bibi
22-05-07, 10:33
Geplaatst door Qaiys
Spreek je uit ervaring?
Kun je het hoofd van Wilders niet even opschroeven en door een Marokkaanse stad lopen, moet je zien wat een gevolg die man ineens heeft.

Qaiys
22-05-07, 10:43
Geplaatst door sidi bibi
Kun je het hoofd van Wilders niet even opschroeven en door een Marokkaanse stad lopen, moet je zien wat een gevolg die man ineens heeft.

Heeft Wilders dan een homokop? En zal vanwege die homokop een gevolg ontstaan? Wat wil je nu allemaal zeggen gozer?

sidi bibi
22-05-07, 10:48
Geplaatst door Qaiys
Heeft Wilders dan een homokop? En zal vanwege die homokop een gevolg ontstaan? Wat wil je nu allemaal zeggen gozer?

sidi bibi
22-05-07, 11:00
Geplaatst door sidi bibi

Ging fout, je hoeft geen homokop te hebben voor het gevolg, ik wil alleen aangeven dat je als buitenlander, en zeker wanneer je alleen bent, in een Marokkaanse stad praktisch altijd gevolg krijgt met allerlei aanbiedingen. Wilders was hilarisch bedoeld. Da's mijn ervaring.

super ick
22-05-07, 11:29
Geplaatst door Qaiys
Spreek je uit ervaring?

Heb jij je ogen dicht? Of kom je nooit in Amsterdam?

Hieronder een citaat uit migrantenstudies 2005

Desondanks: die verschillen blijven bestaan! Ik bedoel: je kunt wel constateren dat er sprake is van een zelfde attitude ten aanzien van homo’s, maar het is ook bekend dat veel meer Marokkaanse dan
autochtone jongens actief zijn in de homoprostitutie. Hetgeen toch minstens de vraag oproept in hoeverre dat gegeven een rol speelt bij hun negatieve attitude ten aanzien van homo’s.

Moeilijk te accepteren? Ik ben diverse keren in Egypte en Tunesie geweest. Daar stikt het van de homo's.
Als Marokkanen hun jonge kinderen aanbieden voor sex (zoals hier onlangs uitgebreid over gepost is) dan is homoseksualiteit de Marokkaanse man vreemd?
Vooral in culturen waar de sociale controle hoog is neukt men met dieren. Een half jaar geleden haalden ze nog een Marokkaanse bejaarde met de broek op de enkels uit een weiland. Hij stond op het punt zich te vergrijpen aan een pony.

Marokkanen zijn net mensen.

Qaiys
22-05-07, 12:04
Geplaatst door super ick
Heb jij je ogen dicht? Of kom je nooit in Amsterdam?

Hieronder een citaat uit migrantenstudies 2005

Desondanks: die verschillen blijven bestaan! Ik bedoel: je kunt wel constateren dat er sprake is van een zelfde attitude ten aanzien van homo’s, maar het is ook bekend dat veel meer Marokkaanse dan
autochtone jongens actief zijn in de homoprostitutie. Hetgeen toch minstens de vraag oproept in hoeverre dat gegeven een rol speelt bij hun negatieve attitude ten aanzien van homo’s.



Als jij zegt dat je binnen een kwartier een marokkaanse homo kunt vinden lijkt het wel alsof je uit ervaring spreekt en bedreven bent in het vinden van homootjes.

By the way Marokkaanse kinderen in Amsterdam waar het stikt van de homos worden vaker lastig gevallen dan autochtone kinderen en tja dan heb je er meer die vallen voor het geld dat ze niet hebben in een stad waar geld een belangrijke rol speelt. Zulke homos die arme minderjarigen misbruiken, zoals pim fortuyn mogen ze wat mij betreft levenslang opsluiten.


Moeilijk te accepteren? Ik ben diverse keren in Egypte en Tunesie geweest. Daar stikt het van de homo's.


Ging je speciaal naar de homotoeristische plekjes daar in Egypte en Tunesie? Zouden dat nou echte homos zij of zijn het broodhomos? Ik denk dat het voornamelijk broodhomos zijn die uitgebuit worden door geile homootjs uit het westen. Dat moet hard aangepakt worden.


Als Marokkanen hun jonge kinderen aanbieden voor sex (zoals hier onlangs uitgebreid over gepost is) dan is homoseksualiteit de Marokkaanse man vreemd? Sommige mensen hebben het zeer zwaar in een kapitalistische dictatuur en kunnen ook psychisch niet in orde zijn dat ze te ver gaan maar om te zeggen dat marokkanen het normaal vinden is een keiharde leugen. Ik denk dat jij psychisch ook niet helemaal in orde bent en ook je dochter zou aanbieden als je in dezelfde miserie zou zitten.


Vooral in culturen waar de sociale controle hoog is neukt men met dieren. Een half jaar geleden haalden ze nog een Marokkaanse bejaarde met de broek op de enkels uit een weiland. Hij stond op het punt zich te vergrijpen aan een pony.

Nederland is de topland wat betreft het maken van sexfilms met bestialiteiten. Sex met honden is hier vrijwel gemeengoed. Moet je eens opletten, de vrouwen hebben vaak een mannetjeshond en de mannen hebben vaak een vrouwtjeshond. Laatstelijk was er zelfs een Nederlander die voor de rechter pleitte dat hij zijn vrouw mishandelde omdat ze zijn hond sexueel misbruikte. Hij had zijn vriendin in een comprimiterende houding aangetroffen met de hond.

Vreemd dat een cultuur waar de vrijheid zo groot is massaal terugvalt op sex met dieren.


Marokkanen zijn net mensen

Als het dieren waren zou je ze kennelijk meer mogen.

Qaiys
22-05-07, 12:05
Geplaatst door sidi bibi
Ging fout, je hoeft geen homokop te hebben voor het gevolg, ik wil alleen aangeven dat je als buitenlander, en zeker wanneer je alleen bent, in een Marokkaanse stad praktisch altijd gevolg krijgt met allerlei aanbiedingen. Wilders was hilarisch bedoeld. Da's mijn ervaring.

Het gaat hier om sex, krijg jij veel homosexuele aanbiedingen?

sidi bibi
22-05-07, 12:46
Geplaatst door Qaiys
Het gaat hier om sex, krijg jij veel homosexuele aanbiedingen?
In het dorp waar ik woon gebeurd het nooit, alleen in de stad, eerder ook op strand, zelfs afgelegen gebieden, maak vaak lange strandwandelingen, geen last meer sinds ik wandel met een hele roedel honden. Ik wil bij voorbaat zeggen dat ik niks tegen homo's heb maar het gedrag dat ik gezien heb, overigens ook die kerels met die jonge grieten, is bij tijd en wijle weerzinwekkend. Van de stad hou ik toch al niet maar af en toe ga ik erheen, ook als er bezoek van familie of kennissen is, maar je hoeft maar een keer over de boulevard te lopen en het is al raak. Wel heb ik het idee dat het minder wordt, ik begrijp ook niet dat er niks aan gedaan wordt, d'r is politie zat, ook in burger.
Voor mij is het kwetsend, ik woon in Marokko en wil leven als de rest en niet geasocieerd worden met iets anders, merk het vaak aan kleverige lachjes bij douane, mensen die me aanstaren als ik in de supermarkt ben , het eeuwige gevraag of ik getrouwd ben enz.

Qaiys
22-05-07, 12:52
Geplaatst door sidi bibi
In het dorp waar ik woon gebeurd het nooit, alleen in de stad, eerder ook op strand, zelfs afgelegen gebieden, maak vaak lange strandwandelingen, geen last meer sinds ik wandel met een hele roedel honden. Ik wil bij voorbaat zeggen dat ik niks tegen homo's heb maar het gedrag dat ik gezien heb, overigens ook die kerels met die jonge grieten, is bij tijd en wijle weerzinwekkend. Van de stad hou ik toch al niet maar af en toe ga ik erheen, ook als er bezoek van familie of kennissen is, maar je hoeft maar een keer over de boulevard te lopen en het is al raak. Wel heb ik het idee dat het minder wordt, ik begrijp ook niet dat er niks aan gedaan wordt, d'r is politie zat, ook in burger.
Voor mij is het kwetsend, ik woon in Marokko en wil leven als de rest en niet geasocieerd worden met iets anders, merk het vaak aan kleverige lachjes bij douane, mensen die me aanstaren als ik in de supermarkt ben , het eeuwige gevraag of ik getrouwd ben enz.

Zijn het broodhomos of zijn het homos die gewoon zin hebben in een verzetje? Zou je kunnen stellen dat het toerisme daar grotendeels bestaat uit homosextoerisme?

sidi bibi
22-05-07, 13:10
Geplaatst door Qaiys
Zijn het broodhomos of zijn het homos die gewoon zin hebben in een verzetje? Zou je kunnen stellen dat het toerisme daar grotendeels bestaat uit homosextoerisme?
Ik weet het niet wat hen drijft, het toerisme is volgens mij ( maak er verder geen studie van ) veel zontoerisme, ook veel mensen die rondreizen maken, ik denk dat sextoerisme een minderheid is maar dat weet ik ook niet zeker, ik weet niks van het nachtleven. Ben jaren geleden in een disco geweest, zowat al het vrouwelijke zat er om te verdienen maar ook daar van die boys, maar dit is een mening, zeker weten doe ik het niet. Onderschat overigens Marokkanen niet die op vakantie zijn. Persoonlijk vind ik Agadir in de zomer in een grote hoerenkast veranderen, maar ja, aan welke costa's niet ?

knuppeltje
22-05-07, 13:21
Geplaatst door sidi bibi
Ik weet het niet wat hen drijft, het toerisme is volgens mij ( maak er verder geen studie van ) veel zontoerisme, ook veel mensen die rondreizen maken, ik denk dat sextoerisme een minderheid is maar dat weet ik ook niet zeker, ik weet niks van het nachtleven. Ben jaren geleden in een disco geweest, zowat al het vrouwelijke zat er om te verdienen maar ook daar van die boys, maar dit is een mening, zeker weten doe ik het niet. Onderschat overigens Marokkanen niet die op vakantie zijn. Persoonlijk vind ik Agadir in de zomer in een grote hoerenkast veranderen, maar ja, aan welke costa's niet ?

Sidi- je wilt toch niet beweren dat veel die vakantiemarokkanen echte pedofielen zijn hè.
Qaiys krijgt op staande voet een hartverlamming.

sidi bibi
22-05-07, 13:34
Geplaatst door knuppeltje
Sidi- je wilt toch niet beweren dat veel die vakantiemarokkanen echte pedofielen zijn hè.
Qaiys krijgt op staande voet een hartverlamming.
Deze discussie gaat volgens mij over sextoerisme, om helemaal eerlijk te zijn vind ik dat iedereen maar doet wattie wil, zolang ik er maar geen last van heb. Pedofilie is heel wat anders in mijn ogen, daar heb ik hier in ieder geval nooit iets van gezien. Maar ik denk dat je een geintje maakt.

justus
22-05-07, 15:44
Geplaatst door sidi bibi
Deze discussie gaat volgens mij over sextoerisme, om helemaal eerlijk te zijn vind ik dat iedereen maar doet wattie wil, zolang ik er maar geen last van heb. Pedofilie is heel wat anders in mijn ogen, daar heb ik hier in ieder geval nooit iets van gezien. Maar ik denk dat je een geintje maakt.

zelf heb ik jaren geleden wel dat pedotoerisme gezien, op zeer kleine schaal maar toch, in indonesie. onderschat dat niet. overal waar mensen met een westers gevulde portemonnaie verschijnen in landen waar sprake is van een aanzienlijke lagere levensstandaard tref je dit aan. ik veronderstel - ben er nooit geweest dus weet het niet zeker - ook in marokko. te smerig voor woorden en erg confronterend als je het opmerkt.

knuppeltje
22-05-07, 16:25
Geplaatst door sidi bibi
Deze discussie gaat volgens mij over sextoerisme, om helemaal eerlijk te zijn vind ik dat iedereen maar doet wattie wil, zolang ik er maar geen last van heb. Pedofilie is heel wat anders in mijn ogen, daar heb ik hier in ieder geval nooit iets van gezien. Maar ik denk dat je een geintje maakt.

Maar helaas Sidi zitten er onder die sekstoeristen juist een heleboel pedofielen.

super ick
22-05-07, 17:19
Geplaatst door Qaiys
Als jij zegt dat je binnen een kwartier een marokkaanse homo kunt vinden lijkt het wel alsof je uit ervaring spreekt en bedreven bent in het vinden van homootjes.
Niets is wat het lijkt. Hoewel mijn seksuele voorkeur niet ter zake doende is, je wordt er immers mee geboren dus het is een geschenk van Allah. In ben door Allah geschapen als heteroseksuele ongelovige. Misschien wel om de gelovigen te motiveren. Wie zal het zeggen?
By the way Marokkaanse kinderen in Amsterdam waar het stikt van de homos worden vaker lastig gevallen dan autochtone kinderen en tja dan heb je er meer die vallen voor het geld dat ze niet hebben in een stad waar geld een belangrijke rol speelt. Zulke homos die arme minderjarigen misbruiken, zoals pim fortuyn mogen ze wat mij betreft levenslang opsluiten.
Dat is een ook zomaar een slag in de lucht dat Marokkaanse jongens meer aangesproken worden. Jij gaat toch ook niet overstag als ze het maar vaak genoeg vragen? Homoseksualiteit heeft niets te maken met pedofilie. Mensen die kinderen misbruiken horen inderdaad niet in de maatschappij thuis, dat ben ik met je eens. Overigens is het sturen van kinderen naar een oorlogsfront met een sleutel om de nek voor het hiernamaals omdat al bij voorbaat vast staat dat ze het overleven ook een ernstige vorm van kindermisbruik. Iran was daar erg sterk in.
Ging je speciaal naar de homotoeristische plekjes daar in Egypte en Tunesie? Zouden dat nou echte homos zij of zijn het broodhomos? Ik denk dat het voornamelijk broodhomos zijn die uitgebuit worden door geile homootjs uit het westen. Dat moet hard aangepakt worden.
In alle gevallen gaat het om anale sex, of je het nu broodhomo noemt of niet. Sextoerisme in derde wereldlanden vind ik ook verachtelijk en helemaal wanneer het kinderen betreft. Vast en nooit meer los.
Sommige mensen hebben het zeer zwaar in een kapitalistische dictatuur en kunnen ook psychisch niet in orde zijn dat ze te ver gaan maar om te zeggen dat marokkanen het normaal vinden is een keiharde leugen. Ik denk dat jij psychisch ook niet helemaal in orde bent en ook je dochter zou aanbieden als je in dezelfde miserie zou zitten.
Beetje zwak om te pretenderen te weten wat ik zou doen als ik een bepaalde situatie terrecht zou komen. Dat is voor partners soms al een volslagen verrassing, maar jij kunt het blijkbaar foutloos op basis van een paar posts. Heel knap. Misschien heeft Justus nog een vacature vrij voor je. Je bent echt een kanjer.
Nederland is de topland wat betreft het maken van sexfilms met bestialiteiten. Sex met honden is hier vrijwel gemeengoed. Moet je eens opletten, de vrouwen hebben vaak een mannetjeshond en de mannen hebben vaak een vrouwtjeshond. Laatstelijk was er zelfs een Nederlander die voor de rechter pleitte dat hij zijn vrouw mishandelde omdat ze zijn hond sexueel misbruikte. Hij had zijn vriendin in een comprimiterende houding aangetroffen met de hond.
Technologisch voorop lopen heeft ook zo zijn nadelen. Wij hebben ook de grootste dichtheid met breedbandinternet. Hoe groter de vrijheden hoe meer er mensen zullen zijn die er misbruik van gaan maken. Vooral als het geld oplevert. De streng Islamitische Taliban zijn ook drugsdealers om maar een vergelijk te trekken.
Vreemd dat een cultuur waar de vrijheid zo groot is massaal terugvalt op sex met dieren.
Massaal? In de bergen van Marokko lopen allemaal kippen met anussen zo groot als een pingpongbal. Om ook maar eens een willekeurige slag in de rondte te doen.
Als het dieren waren zou je ze kennelijk meer mogen.

Feit is dat er niet louter slechte dingen aan het westen toe te schrijven zijn en louter goede dingen aan de Islamitische wereld.
Iedere misstand kan ik er moeiteloos twee tegenover zetten. Kunnen we lekker een zinloze discussie opstarten wat erger is.

Max Stirner
22-05-07, 17:26
Geplaatst door Qaiys

Sex met honden is hier vrijwel gemeengoed. Moet je eens opletten, de vrouwen hebben vaak een mannetjeshond en de mannen hebben vaak een vrouwtjeshond.



Dan zijn t tenminste geen heaumeauz.

sidi bibi
22-05-07, 18:45
Geplaatst door knuppeltje
Maar helaas Sidi zitten er onder die sekstoeristen juist een heleboel pedofielen.
Ik weet het niet, ik ben een echte Nederlander gebleven hier in maroc, werk van zonsopgang tot zonsondergang, heb er de tijd niet voor. Paar dingetjes, wanneer ik per auto op vakantie ga naar Nederland, en weer terugga ben ik altijd weer blij dat ik er weer ben, op de boot naar Tanger al, daarna moet ik nog 900 km. Ik heb een paar Marokkaans/Nederlandse vrienden, zijn teruggekeerd, als je die hoort over Nederland, ik wordt er ijdel van, ondanks dat ik niet eens een volbloed Nederlander ben. Die Marokkanen zijn gek van Nederland, zij houden van ons.

sidi bibi
22-05-07, 18:49
Geplaatst door sidi bibi
Ik weet het niet, ik ben een echte Nederlander gebleven hier in maroc, werk van zonsopgang tot zonsondergang, heb er de tijd niet voor. Paar dingetjes, wanneer ik per auto op vakantie ga naar Nederland, en weer terugga ben ik altijd weer blij dat ik er weer ben, op de boot naar Tanger al, daarna moet ik nog 900 km. Ik heb een paar Marokkaans/Nederlandse vrienden, zijn teruggekeerd, als je die hoort over Nederland, ik wordt er ijdel van, ondanks dat ik niet eens een volbloed Nederlander ben. Die Marokkanen zijn gek van Nederland, zij houden van ons.
Sorry, vergat nog wat voor Quays, als je een oude maroc voiture van 22 jaar door het Oude Noorden ziet scheuren ben ik het, hamza 34

knuppeltje
22-05-07, 19:35
Geplaatst door sidi bibi
Ik weet het niet, ik ben een echte Nederlander gebleven hier in maroc, werk van zonsopgang tot zonsondergang, heb er de tijd niet voor. Paar dingetjes, wanneer ik per auto op vakantie ga naar Nederland, en weer terugga ben ik altijd weer blij dat ik er weer ben, op de boot naar Tanger al, daarna moet ik nog 900 km. Ik heb een paar Marokkaans/Nederlandse vrienden, zijn teruggekeerd, als je die hoort over Nederland, ik wordt er ijdel van, ondanks dat ik niet eens een volbloed Nederlander ben. Die Marokkanen zijn gek van Nederland, zij houden van ons.

Sidi- veel geluk daar.

Qaiys
26-05-07, 02:08
Geplaatst door super ick
Niets is wat het lijkt. Hoewel mijn seksuele voorkeur niet ter zake doende is, je wordt er immers mee geboren dus het is een geschenk van Allah. In ben door Allah geschapen als heteroseksuele ongelovige. Misschien wel om de gelovigen te motiveren. Wie zal het zeggen?

Niemand heeft het over je sexuele voorkeur gehad, maar over je vaardigheid om binnen een kwartier een homo te vinden. Een ongelovige die zijn aanwezigheid aan de sdchepping van ALLah wijt is niet geloofwaardig.




Dat is een ook zomaar een slag in de lucht dat Marokkaanse jongens meer aangesproken worden. Jij gaat toch ook niet overstag als ze het maar vaak genoeg vragen? Homoseksualiteit heeft niets te maken met pedofilie. Mensen die kinderen misbruiken horen inderdaad niet in de maatschappij thuis, dat ben ik met je eens. Overigens is het sturen van kinderen naar een oorlogsfront met een sleutel om de nek voor het hiernamaals omdat al bij voorbaat vast staat dat ze het overleven ook een ernstige vorm van kindermisbruik. Iran was daar erg sterk in.

Dat over de sleutel is niet terzake doende hier en dient alleen om je afkeer van moslims op slinkse wijze zwart te maken en te propageren.

Ik ben sterk genoeg en heb trots genoeg om dergelijke pedoshomos meteen met de staart tussen de benen te doen afdruipen, ik heb er ook vele in een pak slaag gegeven maar ik weet dat vele kwetsbare jonge mensen dat niet kunnen. Dat heeft wel degelijk met pedosexualiteit te maken. Iemand ie in zijn jeugd is misbuikt toen hij zwak was kan in een identitietscrisis terecht komen.

''Het vermoeden bestaat dat Marokkaanse jongens een grotere kans hebben om benaderd te worden door pedoseksuelen, omdat ze vergelijkbaar met Turkse jongens vaker zonder toezicht op straat rondhangen en op zoek zijn naar aandacht en geld. 17 Ook door de vermeende voorkeur van pedoseksuelen voor Marokkaanse jongens zou deze kans groter zijn dan voor andere jongens. 18 Marokkaanse jongens liggen goed ‘in de markt''

17) Gelder, P. van, Kwetsbaar, kleurig en schaduwrijk: jongens in de prostitutie, een verschijnsel in meervoud. Amsterdam: Thela Thesis, 1998. En: El Kaka, I., ‘Tropische snoepjes’: signalen over seksueel misbruik Marokkaanse jongens. Contrast, 6, 1999, pag. 8-9

18) Medusa, Landelijk overzicht van het huidige aanbod van hulpverlening na en preventie van seksueel geweld. Utrecht: Stichting Medusa, 1993. En: El Kaka, I., ’Tropische snoepjes’: signalen over seksueel misbruik Marokkaanse jongens. Contrast, 6, 1999, pag. 8-9



In alle gevallen gaat het om anale sex, of je het nu broodhomo noemt of niet. Sextoerisme in derde wereldlanden vind ik ook verachtelijk en helemaal wanneer het kinderen betreft. Vast en nooit meer los.

Gebruik het dan niet als argument om aan te geven dat het in Egypte en Tunesie stikt van de homo's. Mooi van je dat je dat verachtelijk vindt, maar kennelijk vinden veel homosextoeristen dat niet en vervuilen ze andermans land met hun perversiteiten door misbruik te maken van de miserie van een land.


Beetje zwak om te pretenderen te weten wat ik zou doen als ik een bepaalde situatie terrecht zou komen. Dat is voor partners soms al een volslagen verrassing, maar jij kunt het blijkbaar foutloos op basis van een paar posts. Heel knap. Misschien heeft Justus nog een vacature vrij voor je. Je bent echt een kanjer.

Net zo zwak zoals jezelf deed toen je in je vorige reaktie op basis van incidenten marokkanen betichte dat ze hun kinderen aanbieden aan sextoeristen.


Technologisch voorop lopen heeft ook zo zijn nadelen. Wij hebben ook de grootste dichtheid met breedbandinternet. Hoe groter de vrijheden hoe meer er mensen zullen zijn die er misbruik van gaan maken. Vooral als het geld oplevert. De streng Islamitische Taliban zijn ook drugsdealers om maar een vergelijk te trekken.
Er zijn zoveel andere landen die over alle technologische verworvenheden beschikken maar ze zijn niet zo bedreven in sex met dieren als in Nederland. Je zult een andere andere verklaring moeten geven om de Nederlandse betrokkenheid met sex met dieren te verklaren.

De islamitische taliban is weer een truc van je om moslims door het slijk te halen terwijl het niets met onderwerp te maken heeft. De taliban waren juist diegenen die wat deden om de drugshandel te bestrijden. Na de val van de taliban en onder het bestuur van de amerikanen heeft de drugshandel grote groei doorgemaakt.


Massaal? In de bergen van Marokko lopen allemaal kippen met anussen zo groot als een pingpongbal. Om ook maar eens een willekeurige slag in de rondte te doen.

Je bent nooit in Marokko geweest en hebt nooit de marokkaanse kippen bestudeert, zwaar gelul dus. Dat is iets anders dan de bewezen bijdrage van de nederlanders aan bestialiteiten industrie.


Feit is dat er niet louter slechte dingen aan het westen toe te schrijven zijn en louter goede dingen aan de Islamitische wereld.

Feit is dat jij als haantje de voorste kwam aanhuppelen en uitspraken deed over Marokkanen en daarbij de moslims en Marokkanen door het slijk probeert te halen, Nu je een weerwoord krijgt begin je janken over het westen terwijl ik het alleen over Nederland heb gehad nadat jij over Marokko begon.


Iedere misstand kan ik er moeiteloos twee tegenover zetten. Kunnen we lekker een zinloze discussie opstarten wat erger is.

Omdat een Urkse man zijn zoon terugfluit van een homocontest haal jij Marokkanen erbij. Je kunt proberen op te noemen wat je wilt, maar of het op de werkelijkheid gebasseerd is, is een andere verhaal.

Heb je trouwens een hond? En is het een mannetjes hond of een vrouwtjeshond?

papol
26-05-07, 08:30
Geplaatst door Qaiys



Ik ben sterk genoeg en heb trots genoeg om dergelijke pedoshomos meteen met de staart tussen de benen te doen afdruipen, ik heb er ook vele in een pak slaag gegeven maar ik weet dat vele kwetsbare jonge mensen dat niet kunnen. Dat heeft wel degelijk met pedosexualiteit te maken. Iemand ie in zijn jeugd is misbuikt toen hij zwak was kan in een identitietscrisis terecht komen.

Last van jeugdtrauma's? Was je zelf broodhomo?



Je bent nooit in Marokko geweest en hebt nooit de marokkaanse kippen bestudeert, zwaar gelul dus.
Dat is iets anders dan de bewezen bijdrage van de nederlanders aan bestialiteiten industrie.

Bewijs beide maar ....



Nederland is de topland wat betreft het maken van sexfilms met bestialiteiten. Sex met honden is hier vrijwel gemeengoed. Moet je eens opletten, de vrouwen hebben vaak een mannetjeshond en de mannen hebben vaak een vrouwtjeshond.

Je ziet nogal wat films, met bijbehorende aftiteling.


'In de Marokkaanse gemeenschap voltrekt zich al jaren een verontrustend proces van etnisering en islamisering, waarbij zij zich inmiddels heeft ontwikkeld tot een op achterklap en achterdocht gebaseerde groep met een hoge mate van misplaatst eergevoel, vijandigheid naar de Nederlandse samenleving en lange tenen'

U bent het lichtende voorbeeld.


Gr.P

Shemharosh
26-05-07, 09:00
Geplaatst door Qaiys
Zijn het broodhomos of zijn het homos die gewoon zin hebben in een verzetje? Zou je kunnen stellen dat het toerisme daar grotendeels bestaat uit homosextoerisme?

Marokko is een grote bordeel...ik was in Marakkech en na een paar dagen mocht ik nergens meer in.Een keer in een disco zat ik een tafareel aan te schouwen van dikke westers bobo's van over de 50 die als honden om een groepje minderjarige hoertjes liepen te loeren.Op een gegeven moment kwam een klerenkast van een neger naar me toe die me dwingend vertelde dat ik moest chillen want de dames hebben zich geklaagd dat ik de markt voor ze verpeste door mijn ongastvrije gedrag jegens onze dierbare buitenlandse gasten...dus ik childe...de dag daarna dacht weer een biertje te gaan pakken ergens anders maar nee hoor!ik had een uitgangsverbod voor de hele stad!!!!en die hoeren zijn jaloers op de homohoertjes die daar aan tafeltjes met dure Whiskey zaten...die verdiennen namelijk meer dan hun vrouwlijke collega's.

super ick
26-05-07, 11:16
Geplaatst door Qaiys
Heb je trouwens een hond? En is het een mannetjes hond of een vrouwtjeshond?

Naar 1 ding ben ik benieuwd. Waarom heb jij vele homo's een pak slaag gegeven?

Olive Yao
26-05-07, 13:11
Geplaatst door justus
overigens, het schijnt dat zo'n 10% van de mensheid homosexueel is. dus ook 10% van de urkers (...).
Dat hoeft niet, die 10% hoeft niet gelijk verdeeld te zijn over alle nederlandse dorpen en steden.

Olive Yao
26-05-07, 13:15
Geplaatst door Shemharosh
Marokko is een grote bordeel...ik was in Marakkech en na een paar dagen mocht ik nergens meer in.Een keer in een disco zat ik een tafareel aan te schouwen van dikke westers bobo's van over de 50 die als honden om een groepje minderjarige hoertjes liepen te loeren.Op een gegeven moment kwam een klerenkast van een neger naar me toe die me dwingend vertelde dat ik moest chillen want de dames hebben zich geklaagd dat ik de markt voor ze verpeste door mijn ongastvrije gedrag jegens onze dierbare buitenlandse gasten...dus ik childe...de dag daarna dacht weer een biertje te gaan pakken ergens anders maar nee hoor!ik had een uitgangsverbod voor de hele stad!!!!en die hoeren zijn jaloers op de homohoertjes die daar aan tafeltjes met dure Whiskey zaten...die verdiennen namelijk meer dan hun vrouwlijke collega's.

mijn ongastvrije gedrag jegens onze dierbare buitenlandse gasten.
Hoe gedroeg je je dan jegens hen? Maakte je ze belachelijk of zo?

Tomas
26-05-07, 13:19
Geplaatst door Qaiys

'Homo zijn en Marokkaan zijn gaan niet samen'

'Homo zijn en Urk gaan niet samen'

:lol: :hihi:


Lijkt wel een beetje een freudiaanse analogiefout.

beachboy
08-04-08, 10:45
Homo en Marokkaan zijn gaat prima samen.
Hoe denk je dat veel Marokkaanse jongeren aan die mooie spullen komen?
In Amsterdam heb je binnen een kwartier een Marokkaanse homohoer gevonden, als je dat zou willen.


daar ben ik het mee eens

super ick
08-04-08, 13:09
daar ben ik het mee eens

Het is voor schaap moeilijk te verteren.