PDA

Bekijk Volledige Versie : Concentratiekampen in Marokko onder M5



azulay
21-05-07, 19:28
http://telquel-online.com/274/images/image1_couv_274.jpg
Onder Mohammed 5 , tussen 1940 en 1945, zijn honderden joden in nazi kampen vastgehouden.

telquel-online.com

Qaiys
21-05-07, 19:30
Geplaatst door azulay
http://telquel-online.com/274/images/image1_couv_274.jpg
Onder Mohammed 5 , tussen 1940 en 1945, zijn honderden joden in nazi kampen vastgehouden.

telquel-online.com

Wie was toendertijd de verantwoordelijke in Marokko? Volgens mij was dat niet Mohammed V.

Vertaal eens meer uit dat artikel zodat we kunnen weten waarom ze die concentratiekampen Mohammed V aanrekenen.

azulay
21-05-07, 20:09
Geplaatst door Qaiys
Wie was toendertijd de verantwoordelijke in Marokko? Volgens mij was dat niet Mohammed V.

Vertaal eens meer uit dat artikel zodat we kunnen weten waarom ze die concentratiekampen Mohammed V aanrekenen.

het hele artikel wordt binnenkort gepubliceerd. Op de cover staat dat het onder M5 is gebeurd.

sidi bibi
21-05-07, 20:51
Geplaatst door Qaiys
Wie was toendertijd de verantwoordelijke in Marokko? Volgens mij was dat niet Mohammed V.

Vertaal eens meer uit dat artikel zodat we kunnen weten waarom ze die concentratiekampen Mohammed V aanrekenen.
Aan het einde van het atikel staat in het laatste woord: Mohammed 5, rechtvaardig maar machteloos.

mark61
21-05-07, 20:55
… et autres révélations sur l’histoire secrète des juifs du Maroc sous Mohammed V.


Cela fait plusieurs mois que d'éminentes personnalités juives d'origine marocaine font des allers-retours entre Rabat et Tel-Aviv, multipliant les correspondances officielles entre les deux capitales, pour tenter un coup de force : faire admettre Mohammed V dans le club très fermé des “Justes parmi les nations”, titre honorifique qui récompense les personnalités qui ont pu, au plus fort de l'Holocauste, sauver des vies juives partout dans le monde. “Vous imaginez l'impact (pour la paix)...


Cette page sera mise en ligne le 25 mai 2007

Nog 4 nachtjes slapen kijkbuiskinderen...

Shemharosh
21-05-07, 23:22
hahhahah....er gaan verhalen dat mo5 was vermoord!!!....en door wie?...door zijn zoon!!!

Shemharosh
22-05-07, 20:29
Geplaatst door lihoed
er gaan verhalen rond dat het je moeder was. ophangen die taliban teef. :fuckit:
chill bro :roker:

Shemharosh
23-05-07, 15:57
Geplaatst door lihoed
its oke bro but be resonable. :roken:

ooit een boek gelezen of over het boordje"Gemeente Epe bedankt u voor uw bezoek" heen gefietst??!!!

Shemharosh
23-05-07, 16:11
Geplaatst door lihoed
het gouden ei heb ik ooit gelezen, mooi boek en jij tora bora. :blowen:

ga spelen ga....achter scherm doe je stoer....ja ik ben een tora bora gast ja...zo iemand die je een klap geeft en jij maar naar de grond blijven kijken