PDA

Bekijk Volledige Versie : Elektronich ticket boeking, opletten



sidi bibi
22-05-07, 10:23
Wanner je van plan bent om een elektronisch ticket te boeken is het belangrijk om in ieder geval te checken of de reisorganisatie aangesloten is bij het ANVR, ( geschillencommissie reizen ), wanneer het fout gaat heb je nog iets waar je het geschil voor kunt leggen, zonder zelf de gang naar de rechter te hoeven gaan.
Tis mij overkomen bij Supersaver Travel. Boek een reis Agadir/Barselona, gaat al meteen fout, na betaling uiteraard, omdat er geen boekingsbevestiging op email kwam, je krijgt dan een code waar je tesamen met het tonen van je paspoort mee in kunt stappen. Uiteindelijk komt die er maar na een week wordt vanuit Nederland gebeld dat daar instapkaarten zijn gearriveerd voor mijn boeking Agadir/Barcelona. Hiermee komt het electronisch ticket te vervallen kom ik te weten van Supersaver, die instapkaarten moeten naar Marokko verstuurd worden, wanneer die niet 5 dagen voor vertrek arriveren moest ik weer contact opnemen en zij zouden zorgen dat er andere instaptickets in Agadir op de balie klaar zouden liggen, telefonisch toegezegd. Mooi niet dus, na discussie via email krijg ik het aanbod om opnieuw te boeken, de oude tickets mag ik dan proberen te verhalen op de vliegmaatschappij, misschien lukt het schrijven ze er ironisch bij, en dat is het, geld kwijt, tis best lastig die gang naar de rechter, zeker vanuit Marokko.
Supersaver Travel B.V./Evert van Beekstraat 45/1118CL Luchthaven Schiphol, geen lid ANVR