PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders stelt kamervragen over halal-proof certificaat Rotterdamse haven



Qaiys
29-05-07, 13:04
Wilders stelt kamervragen over de toekenning van het halal-proof certificaat aan de Rotterdamse haven.

Geplaatst: 29-05-2007 | 11:15

Den Haag (ANP)- Het tweede kamerlid Wilders van de partij voor de vrijheid heeft furieus gereageerd op de toekenning van een halal-proof certificaat aan de Rotterdamse haven. Het tweede kamerlid gaat zo spoedig mogelijk kamervragen stellen aan de minister van Binnenlandse zaken. Volgens Wilders is de Rotterdamse haven bezig met het faciliteren van een instroom van islamitische producten die er voor zorgen dat moslims in Nederland en Europa hun geloof kunnen versterken.

Wilders is van mening dat Nederland met zulke aanpassingen in een snel tempo aan het islamiseren is. Deze tegemoetkoming aan de moslims is een doorn in het oog van Wilders. Het tweede kamerlid is vooral verbolgen over de rol die burgermeester Ivo Opstelten hierin heeft gespeeld.

''Dit toont des te meer aan dat de VVD voor het moslimse geld haar ideeën verkwanselt. Een partij moet trouw zijn aan haar idealen, en dat ook van haar kopstukken verlangen'' en ''Dit toont des te meer aan dat de idealen van het liberalisme alleen bij de partij voor de vrijheid in goede handen zijn'' aldus een strijdlustige Wilders.

http://www.refodag.nl/artikel/1303748/Wilders+kamervragen+Rotterdamse+havenmoslims.html

Bofko
29-05-07, 13:10
Wilders wordt steeds eendimensionaler en paranoider.

mark61
29-05-07, 13:31
Knetter. Nog een maandje en hij moet naar de Parnassia.

Baddha
29-05-07, 13:35
Mijn hemel wat is die kerel irritant (en) voorspelbaar zeg!!

En dat hij durft te beweren dat zijn partij het liberalisme aanhangt :maf2:

mulan
29-05-07, 13:39
Kunnen ze die gast niet eens aan het werk zetten ipv die bezigheidstherapie. Als ik me thuis aan het vervelen ben komt het ook niet op het nieuws.