PDA

Bekijk Volledige Versie : Forum: 100.000 stageplekken nodig voor inburgering



David
30-05-07, 14:12
Forum: 100.000 stageplekken nodig voor inburgering


DEN HAAG (ANP) - Immigranten moeten tijdens hun inburgering in Nederland meer actief deelnemen aan de samenleving. Daarvoor zijn 80.000 tot 100.000 stageplaatsen nodig waar migranten in de praktijk hun draai kunnen vinden in Nederland.

Dat staat in een woensdag gepresenteerde notitie van Forum, het instituut voor multiculturele ontwikkeling. Forum bepleit dat migranten 20 procent van hun inburgering afleggen via theorielessen. De andere 80 procent moet worden besteed aan praktijkstages, die vier tot zes maanden duren. ,,We moeten mensen niet alleen naar het klaslokaal sturen, maar ook van het klaslokaal naar de samenleving'', zei Zeki Arslan, bij Forum verantwoordelijk voor inburgering.

Qaiys
30-05-07, 14:18
Ik wil geen letterknecht spelen maar van een eindredacteur van een blad eis ik dat je tenminste racistische goed schrijft.

ik zie dat je inmiddels je fout hersteld hebt.

illmatik
30-05-07, 14:21
lol

David die zich aanpast.

David
30-05-07, 14:22
Geplaatst door Qaiys
Ik wil geen letterknecht spelen maar van een eindredacteur van een blad eis ik dat je tenminste racistische goed schrijft.

ik zie dat je inmiddels je fout hersteld hebt.



In dit soort koppen hoort altijd tenminste één spelfout te staan. Da's traditie op dit forum. :knipoog:

En ik ben hoofdredacteur, geen eindredacteur. :ego:

Bofko
30-05-07, 14:26
Ik ben benieuwd wie de rol van verontwaardigde autochtoon gaat vervullen in deze topic. :corcky:

illmatik
30-05-07, 14:29
Ik zet mijn geld op M61. Eens kijken hoever hij komt.

David
30-05-07, 14:32
Geplaatst door illmatik
Ik zet mijn geld op M61. Eens kijken hoever hij komt.


Laat 'm maar komen, die hypocriete, leugenachtige en betweterige Turken-kaas die altijd op de man speelt. Ik lust 'm rauw, die gozertje.

illmatik
30-05-07, 14:41
Geplaatst door David
Laat 'm maar komen, die hypocriete, leugenachtige en betweterige Turken-kaas die altijd op de man speelt. Ik lust 'm rauw, die gozertje.

Die Istanbul-McChicken is veel te schijterig om te reageren op deze topic.

David
30-05-07, 14:45
Geplaatst door illmatik
Die Istanbul-McChicken is veel te schijterig om te reageren op deze topic.


Mwa, een topic dat is geopend door één of andere onnozele kaas-nicht durft hij wel aan.

Tomas
30-05-07, 16:22
hypocrieten.

H.P.Pas
30-05-07, 16:24
Geplaatst door Tomas
hypocrieten.

Ben jij Jood ?

Tomas
30-05-07, 16:27
Geplaatst door H.P.Pas
Ben jij Jood ?

En nazi. Maar niet hypocriet. Dat zijn jullie. Allemaal. Stuk voor stuk.

mark61
30-05-07, 16:30
Tis een satanisch-zionistisch plan om onschuldige autochtonen van hun banen te beroven. Of was het nou Marrekane? Of Polen?

Olive Yao
30-05-07, 16:39
Geplaatst door David
Laat 'm maar komen, die hypocriete, leugenachtige en betweterige Turken-kaas die altijd op de man speelt. Ik lust 'm rauw, die gozertje.
Speel niet zo kinderachtig op de man. Zeker geen inhoudelijke argumenten? Zeki Arslan of Verdonk, het maakt niets uit. Iedereen weet dat die stageplaatsen er niet zijn. Dit is discriminatie om immigranten tegen te houden.

David
30-05-07, 16:41
Geplaatst door H.P.Pas
zuigende


Als je alleen kinderachtig op de man kunt spelen, kun je beter zwijgen, gozertje.

Olive Yao
30-05-07, 16:47
Geplaatst door H.P.Pas
Mekkapunt . :boos:
Verkopen ze die bij een halal banketbakkerij?

H.P.Pas
30-05-07, 16:55
Geplaatst door mark61
Tis een satanisch-zionistisch plan

Als Nederland helemaal vol is, steken ze de dijk door.

naam
30-05-07, 21:43
Geplaatst door David
Als je alleen kinderachtig op de man kunt spelen, kun je beter zwijgen, gozertje.

Zeg, gozertje reageer nou eens inhoudelijk, waar is je bewijs.
Je kunt helemaal mijn intenties niet weten en mijn gedachten lezen.