PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo's verkracht en besmet met HIV-virus op seksfeest



Marsipulami
30-05-07, 17:46
Homo's verkracht en besmet met HIV-virus op seksfeest

Gedrogeerd, verkracht en geïnjecteerd met het hiv-virus. Het overkwam het afgelopen jaar zeker vijf personen uit de Nederlandse provincie Groningen.

Het gaat om homoseksuele mannen die werden uitgenodigd op seksfeesten in huiselijke sfeer. Politie en het Openbaar Ministerie spreken van een 'zeer schokkende en unieke zaak'.

De politie heeft twee mannen uit Groningen (34) en Slochteren (38) aangehouden. Een 34-jarige man uit de stad is aangehouden op verdenking van het leveren van xtc en de drug ghb aan de verdachten. Inmiddels hebben vier mannen aangifte gedaan. Een vijfde heeft nog geen aangifte gedaan, maar is vermoedelijk wel slachtoffer.

De hoofdverdachten kwamen via chatboxen in contact met hun slachtoffers. De mannen nodigden de chatters thuis uit en drogeerden hen met ghb, een drug die de gebruiker weerloos maakt. Toen de slachtoffers het bewustzijn verloren, werden ze verkracht en geïnjecteerd met hiv-besmet bloed dat afkomstig was van de hoofdverdachten. De verdachten zeiden te handelen vanwege de kick en het geloof in onbeschermde seks. De verdachten zitten vast en worden nog verhoord.

David
30-05-07, 17:51
Die daders mogen van mij van de hoogste toren. Of langzaam verzopen worden in een vijver.

illmatik
30-05-07, 17:57
Geplaatst door David
Die daders mogen van mij van de hoogste toren. Of langzaam verzopen worden in een vijver.

Selectieve [...........]homo. Eerst loop je te zaniken over moslims die homo's met een parachute van een flat willen gooien en nu roep je dat deze gasten van een toren gegooid mogen worden.

Ik snap jullie kaaskoppen echt niet. Gare westerlingen.

David
30-05-07, 17:59
.

H.P.Pas
30-05-07, 17:59
Geplaatst door illmatik

Ik snap jullie kaaskoppen echt niet.

Niets moeilijks aan. Wij hebben uitsluitend goedkope grondstoffen in het hoofd.

illmatik
30-05-07, 18:01
Geplaatst door David
Homo's moeten niet van een toren, zieke, misselijkmakende kerels die anderen verkrachten en moedwillig besmetten - die moeten wél van een toren. Maakt het jou wat uit? Jullie gare moslims zijn toch al lang blij als jullie iemand van een toren mogen gooien? Want zo zijn jullie.

De moslims die ik ken geven zo iemand tenminste een parachute mee, zo humaan zijn ze wel. Kan ik van hullie nie zeggen. :ego:

David
30-05-07, 18:03
.

illmatik
30-05-07, 18:09
Geplaatst door David
Een soort Grace Jones in A View To A Kill effect?

Die bitch kwam toch veilig neer, of niet?

David
30-05-07, 18:12
.

illmatik
30-05-07, 18:14
Geplaatst door David
En hoe!

Nou, zeur dan niet zo.

David
30-05-07, 18:16
.

David
30-05-07, 18:18
.

David
30-05-07, 18:22
.

illmatik
30-05-07, 18:24
Geplaatst door David
Homofoob.

Ho wacht, nu ga je te ver. Ik vind homo's enkel vies, beschuldig mij niet van een kunstmatige voorliefde voor vrouwen.

Homofobie is trouwens enkel nichtenpropaganda.

David
30-05-07, 18:25
.

David
30-05-07, 18:28
.

Het_Is_Lent
30-05-07, 23:23
De verdachten zeiden te handelen vanwege de kick en het geloof in onbeschermde seks . De verdachten zitten vast en worden nog verhoord.

Gadverdemme, wat een walgelijke rotstreek van die mannen. Waarom staken die verdachten hem niet in mekaar?

naam
30-05-07, 23:27
Geplaatst door Het_Is_Lent
Gadverdemme, wat een walgelijke rotstreek van die mannen. Waarom staken die verdachten hem niet in mekaar?

Hem?

Het_Is_Lent
30-05-07, 23:45
Geplaatst door naam
Hem?

Hem/het/haar....whatever.

rita
31-05-07, 02:50
Geplaatst door Het_Is_Lent
Gadverdemme, wat een walgelijke rotstreek van die mannen. Waarom staken die verdachten hem niet in mekaar?

Vergis je niet, homo s hebben meer rechten als moslims in dit land laten we dat even voorop stellen. Ze worden heel goed beschermd.
Homo s en vijvers hebben toch iets gemeen, vind ik.

Het_Is_Lent
31-05-07, 13:00
Geplaatst door rita
Vergis je niet, homo s hebben meer rechten als moslims in dit land laten we dat even voorop stellen. Ze worden heel goed beschermd.
Homo s en vijvers hebben toch iets gemeen, vind ik.

Mop, waar heb je het over?

Ik reageer puur op wat er gebeurd is en dat is walgelijk. Dat die idioten zomaar besmet bloed en weet ik veel wat nog meer in het lichaam van andere personen spuiten, geheel tegen de wil in en ze daarbij drogeren en dat dan allemaal voor de kick.... Dat is toch onmenselijk of ze dit nou bij homo's, hetero's, moslims, christenen of wie dan ook doen?!

Freesaf2
31-05-07, 13:05
Geplaatst door rita
Vergis je niet, homo s hebben meer rechten als moslims in dit land laten we dat even voorop stellen. Ze worden heel goed beschermd.


Beide groepen hebben evenveel rechten in dit land. Dat is het mooie van dat tolorante Nederlandse systeem. Als je je een beetje gedraagt ten minste.

Homo's die andere verkrachten en bewust besmetten of tuig die mensen bedreigen, stelen, aanranden kunnen op wat minder coelance rekenen.

Baddha
31-05-07, 17:39
Geplaatst door rita
Vergis je niet, homo s hebben meer rechten als moslims in dit land laten we dat even voorop stellen. Ze worden heel goed beschermd.
Homo s en vijvers hebben toch iets gemeen, vind ik.

Homo's hebben hier evenveel recht om te trouwen voor de wet als hetero's. Echter is het ambtenaren toegestaan om deze wet naast zich neer te leggen en hun taak als vertegenwoordiger van de overheid en daarmee de wetten en regels van dit land te negeren.

Zo geweldig is het dus ook weer niet gesteld met die rechtsgelijkheid voor homo's.

rita
31-05-07, 17:58
Ik snap dat homo s wel recht hebben op vrijheid maar zeg nou eens eerlijk wat is nou beter, humaan normaal man/vrouw of man/man.
waarom altijd dat hypocriete gedoe dat het wel goed is enzo.
Als het zo normaal is dat twee mannen elkaars gat boren is sex met dieren ook normaal, toch.

einde discussie. ik begin al te kokhalzen....

Man_Ray
31-05-07, 18:21
Geplaatst door rita
Ik snap dat homo s wel recht hebben op vrijheid maar zeg nou eens eerlijk wat is nou beter, humaan normaal man/vrouw of man/man.
waarom altijd dat hypocriete gedoe dat het wel goed is enzo.
Als het zo normaal is dat twee mannen elkaars gat boren is sex met dieren ook normaal, toch.

einde discussie. ik begin al te kokhalzen....

Ik ook. Van jou.

Als 2 volwassen mensen (mannen of vrouwen) ervoor kiezen met elkaar naar bed te gaan is dat toch hun keuze? Wat heb jij daarmee te maken?

En dat je dat vergelijkt met sex met dieren is helemaal ziek. Waar haal je dat?

Een dier heeft geen keuze. Die vergelijking zegt enkel iets over jouw zieke geest.

David
31-05-07, 18:25
Geplaatst door Man_Ray
Ik ook. Van jou.

Als 2 volwassen mensen (mannen of vrouwen) ervoor kiezen met elkaar naar bed te gaan is dat toch hun keuze? Wat heb jij daarmee te maken?

En dat je dat vergelijkt met sex met dieren is helemaal ziek. Waar haal je dat?

Een dier heeft geen keuze. Die vergelijking zegt enkel iets over jouw zieke geest.


Ach, die vrouw is een beetje overspannen. Ze is geen minister meer, zit nu in de oppositiebankjes en dat valt haar zwaar. Jaartje in een Zwitsers sanatorium en ze is weer de oude.

mark61
31-05-07, 19:14
Geplaatst door Man_Ray
Een dier heeft geen keuze.

Na, onderling wel. En die keuze wordt nog al eens gemaakt. :wijs:

Man_Ray
31-05-07, 19:19
Geplaatst door mark61
Na, onderling wel. En die keuze wordt nog al eens gemaakt. :wijs:

Ook in de zin dat we allemaal een beetje dier zijn als het op seks aankomt?

Eens in dat geval.

mark61
31-05-07, 19:30
Geplaatst door Man_Ray
Ook in de zin dat we allemaal een beetje dier zijn als het op seks aankomt?

Eens in dat geval.

Jij weer. :wink: Ik bedoelde gewoon dat dieren ook wel eens voor hetzelfde geslacht kiezen. :cool:

knuppeltje
31-05-07, 20:02
Geplaatst door mark61
Jij weer. :wink: Ik bedoelde gewoon dat dieren ook wel eens voor hetzelfde geslacht kiezen. :cool:

Wel eens?
Ik ben de naam van die biologe kwijt, maar volgens haar komt het op grote schaal voor onder allerlij soorten dieren.
Daar heeft ze niet alleen voor gestudeerd maar er ook uitgebreid onderzoek naar gedaan, en als ik me niet vergis is ze daarop ook nog gepromoveerd.
Bonobo's bijvoorbeeld doen het allemaal wel met elkaar- de uitzondering bij hen is moeder met zoon, de rest viert volop feest met elkaar.
:gsm: Trouwens je denkt toch niet zeker dat ik me aan dergelijk gedrag zou wagen als het niet wetenschappelijk verantwoord is hè? denk:

Olive Yao
31-05-07, 21:38
Geplaatst door illmatik
Selectieve kuthomo. Eerst loop je te zaniken over moslims die homo's met een parachute van een flat willen gooien en nu roep je dat deze gasten van een toren gegooid mogen worden.

Ik snap jullie kaaskoppen echt niet. Gare westerlingen.
Het verschil is dat David ze niet van een toren wil gooien omdat ze homo's zijn.

Olive Yao
31-05-07, 21:45
Geplaatst door rita
Ik snap dat homo s wel recht hebben op vrijheid maar zeg nou eens eerlijk wat is nou beter, humaan normaal man/vrouw of man/man.
waarom altijd dat hypocriete gedoe dat het wel goed is enzo.
Als het zo normaal is dat twee mannen elkaars gat boren is sex met dieren ook normaal, toch.

einde discussie. ik begin al te kokhalzen....
Da's jouw persoonlijke mening over homo's. Het punt is dat iemands persoonlijke mening niet bepaalt hoe andere mensen moeten leven. Ook niet als een meerderheid die persoonlijke mening heeft.

Qaiys
01-06-07, 00:16
Geplaatst door knuppeltje
Wel eens?
Ik ben de naam van die biologe kwijt, maar volgens haar komt het op grote schaal voor onder allerlij soorten dieren.
Daar heeft ze niet alleen voor gestudeerd maar er ook uitgebreid onderzoek naar gedaan, en als ik me niet vergis is ze daarop ook nog gepromoveerd.
Bonobo's bijvoorbeeld doen het allemaal wel met elkaar- de uitzondering bij hen is moeder met zoon, de rest viert volop feest met elkaar.
:gsm: Trouwens je denkt toch niet zeker dat ik me aan dergelijk gedrag zou wagen als het niet wetenschappelijk verantwoord is hè? denk:

Honden doen het ook met hun moeder en/of zusje. Ik denk dat je menselijk gedrag, wat aan normen en waarden is gebonden niet moet goedkeuren aan de hand van het gedrag van dieren.

Witte78
01-06-07, 00:48
Geplaatst door Qaiys
Honden doen het ook met hun moeder en/of zusje. Ik denk dat je menselijk gedrag, wat aan normen en waarden is gebonden niet moet goedkeuren aan de hand van het gedrag van dieren.

En zo zitten homosexualiteit en hetrosexualiteit in hetzelfde schuitje.

De nederlandse normen en waarden zijn niet zo ingewikkeld. Zolang de personen meerderjarig zijn, en beide partijen instemmen, is alles toegestaan, mits je andere niet lastig valt.

Oftewel: Vrijheid

Qaiys
01-06-07, 01:19
Geplaatst door Witte78
En zo zitten homosexualiteit en hetrosexualiteit in hetzelfde schuitje.

De nederlandse normen en waarden zijn niet zo ingewikkeld. Zolang de personen meerderjarig zijn, en beide partijen instemmen, is alles toegestaan, mits je andere niet lastig valt.

Oftewel: Vrijheid

Ik zie niet in waarom je op mij reageert.

Witte78
01-06-07, 02:06
Geplaatst door Qaiys
Ik zie niet in waarom je op mij reageert.

Ik zet gewoon de discussie voort, en maak daarbij gebruik van jouw argument.

rita
01-06-07, 02:08
Geplaatst door Man_Ray
Ik ook. Van jou.

Als 2 volwassen mensen (mannen of vrouwen) ervoor kiezen met elkaar naar bed te gaan is dat toch hun keuze? Wat heb jij daarmee te maken?

En dat je dat vergelijkt met sex met dieren is helemaal ziek. Waar haal je dat?

Een dier heeft geen keuze. Die vergelijking zegt enkel iets over jouw zieke geest.

SORRY HOMO...... heb ik je op je hartje getrapt?

ik ben ook vrij om homo s niet lief te hebben. :blowen:

ronald
01-06-07, 02:32
Geplaatst door rita
SORRY HOMO...... heb ik je op je hartje getrapt?

ik ben ook vrij om homo s niet lief te hebben. :blowen:


Je zit nu net zo hard te gillen op homosexuele mannen na zo'n nieuwsbericht van criminele homo's als sommigen deden over moslims na de daad van die criminele moslim van een Mohammed B. Vond je dat soort reacties toen ook zo normaal? Discussieer eens wat volwassener.

rita
01-06-07, 02:44
Geplaatst door ronald
Je zit nu net zo hard te gillen op homosexuele mannen na zo'n nieuwsbericht van criminele homo's als sommigen deden over moslims na de daad van die criminele moslim van een Mohammed B. Vond je dat soort reacties toen ook zo normaal? Discussieer eens wat volwassener.

Ik geef alleen mijn mening ik ben niet zo gesteld op discussies.
Mag ik een mening hebben of is het beter om die voor me te houden.

ronald
01-06-07, 02:55
Geplaatst door rita
Ik geef alleen mijn mening ik ben niet zo gesteld op discussies.
Mag ik een mening hebben of is het beter om die voor me te houden.


Geplaatst door rita
[B"Vergis je niet, homo s hebben meer rechten als moslims in dit land laten we dat even voorop stellen. Ze worden heel goed beschermd.
Homo s en vijvers hebben toch iets gemeen, vind ik."
[/B]

Dit was niet een mening. Je beschrijft hiermee de situatie in Nederland.
En je hebt gelijk...er zat niets van een discussiefactor in.

Qaiys
01-06-07, 03:08
Geplaatst door Witte78
Ik zet gewoon de discussie voort, en maak daarbij gebruik van jouw argument.

Snap niet wat jouw opmerking met mijn reaktie te maken heeft.

justus
01-06-07, 07:29
Geplaatst door rita
SORRY HOMO...... heb ik je op je hartje getrapt?

ik ben ook vrij om homo s niet lief te hebben. :blowen:

gezien je voorliefde voor sex met dieren...is Bokito niet interessant? :haha:

knuppeltje
01-06-07, 09:52
Geplaatst door Qaiys
Honden doen het ook met hun moeder en/of zusje. Ik denk dat je menselijk gedrag, wat aan normen en waarden is gebonden niet moet goedkeuren aan de hand van het gedrag van dieren.

Wees gerust- dat haal ik echt niet door elkaar, was maar een reactie op wat Mark61 zei.

knuppeltje
01-06-07, 09:53
Geplaatst door rita
Ik geef alleen mijn mening ik ben niet zo gesteld op discussies.
Mag ik een mening hebben of is het beter om die voor me te houden.

Als ik het goed begrijp- alleen maar kwekken dus.

Bofko
01-06-07, 10:06
Ik heb me erg verbaasd over deze misdaad - wie doet zoiets en waarom ? - maar hoorde daar gisteren meer achtergrondinfo over. Bij Knevel notabene.

Het is zwarte romantiek !
Een soort vruchtbaarheidscultus in het homocircuit. Overgewaaid uit Amerika waarin HIV de bevruchting symboliseert. Je schijnt vragers (!) en aanbieders van HIV te hebben. Als het daarom zou gaan is het niet eens meer als misdaad aan te merken want vrijwilligheid van dader en slachtoffer.HIV-besmetting wordt tegenwoordig gezien als en niet-dodelijke chronische ziekte.

Maar het blijft wel een morbide en ziekelijke - in alle opzichten- praktijk.

David
01-06-07, 10:35
Geplaatst door Bofko
Ik heb me erg verbaasd over deze misdaad - wie doet zoiets en waarom ? - maar hoorde daar gisteren meer achtergrondinfo over. Bij Knevel notabene.

Het is zwarte romantiek !
Een soort vruchtbaarheidscultus in het homocircuit. Overgewaaid uit Amerika waarin HIV de bevruchting symboliseert. Je schijnt vragers (!) en aanbieders van HIV te hebben. Als het daarom zou gaan is het niet eens meer als misdaad aan te merken want vrijwilligheid van dader en slachtoffer.HIV wordt tegenwoordig gezien als en niet-dodelijke chronische ziekte.

Maar het blijft wel een morbide en ziekelijke - in alle opzichten- praktijk.

Ik had er wel van gehoord, maar ik kon het amper geloven. Mensen die daar aan meedoen zijn wat mij betreft zwaar gestoord. Gek geworden omdat ze hiv hebben of zo. Doorgedraaid door dat hele safe-sex gedoe. Maar ik snap er echt geen moer van. Die bare-back parties snap ik ook niet. Mensen die sero-negatief zijn en naar zo party gaan - ik snap dat écht niet. Wat betreft die misdaad in Groningen: dat gaat ieder voorstellingsvermogen te buiten. Die kerels zijn echt stapelgek.

justus
01-06-07, 11:55
Geplaatst door David
Ik had er wel van gehoord, maar ik kon het amper geloven. Mensen die daar aan meedoen zijn wat mij betreft zwaar gestoord. Gek geworden omdat ze hiv hebben of zo. Doorgedraaid door dat hele safe-sex gedoe. Maar ik snap er echt geen moer van. Die bare-back parties snap ik ook niet. Mensen die sero-negatief zijn en naar zo party gaan - ik snap dat écht niet. Wat betreft die misdaad in Groningen: dat gaat ieder voorstellingsvermogen te buiten. Die kerels zijn echt stapelgek.

zonder zedenmeesterig te willen overkomen begrijp ik in deze met soa's overgoten tijden sowieso niet dat iemand zomaar met iemand anders in bed springt laat staan particpeert in dergelijke parties, al dan niet homosexueel. dat is domweg russisch roulette (hoewel het schijnt dat homo's dat ook wel een kick vinden...)

justus
01-06-07, 12:46
Geplaatst door David
Yep. Spelen we de hele dag. Bloedgeil is het. :blowen:

je kunt toch niet ontkennen dat die darkrooms een veilige plek zijn in soa-opzicht? en dat weten de bezoekers van die donkere kamertjes toch ook? en toch nemen ze hoe langer hoe meer risico..aids wordt niet meer als een serieuze bedreiging gezien, ook volgens de soa-deskundigen...

ik bedoel het niet als een belediging naar jou of andere homo's toe, ik stel slechts vast dat de voorzichtigheids-trend rap aan het afnemen is. en homo's lopen bij trends nu eenmaal vaak voorop.

Freesaf2
01-06-07, 13:13
Geplaatst door justus
zonder zedenmeesterig te willen overkomen begrijp ik in deze met soa's overgoten tijden sowieso niet dat iemand zomaar met iemand anders in bed springt

Hangt er een beetje van af wie die iemand anders is. Chantal Janssen b.v. ken ik ook niet persoonlijk, maar om dat nu direct af te wijzen.

justus
01-06-07, 13:25
Geplaatst door Freesaf2
Hangt er een beetje van af wie die iemand anders is. Chantal Janssen b.v. ken ik ook niet persoonlijk, maar om dat nu direct af te wijzen.

mijn oude wijze vader zei altijd: aangeboden vlees deugt niet...en ik vind eigenlijk dat ie daar een punt heeft. als JLo spontaan in mijn bedje springt vrees ik ook een hormonale eruptie die de condooms doet smelten.

wytze
01-06-07, 13:38
Verdachte HIV-zaak heeft leidinggevende functie
Uitgegeven: 31 mei 2007 17:56
Laatst gewijzigd: 31 mei 2007 17:57

SAPPEMEER - De 48-jarige Peter M. die ervan verdacht wordt mannen bewust met het hiv-virus te hebben besmet, heeft een leidinggevende functie in Woonzorgcentrum St. Jozef in Sappemeer. Volgens directeur S. Bouma werkte M. hier sinds zes jaar als locatiemanager. "Een verantwoordelijke baan met een voorbeeldfunctie", aldus Bouma donderdag.

De directeur zegt maandag 21 mei door de recherche op de hoogte te zijn gebracht van de verdenkingen jegens zijn collega. Ook hoorde hij toen pas dat de locatiemanager met hiv besmet was. M. had zich de week ervoor al ziekgemeld.



Bouma omschrijft M. als een 'sociaal' persoon die zijn taken binnen het zorgcentrum erg serieus nam. Bouma heeft zijn medewerkers woensdag tijdens een bijeenkomst geïnformeerd over de arrestatie van de locatiemanager.

De personeelsleden reageerden 'boos' en 'geschokt' op de mededeling. "Veel mensen voelden zich ook belazerd. M. was tenslotte hun baas en eerste aanspreekpunt. En dan verwacht je dit niet."

Medewerkers

De GGD heeft de medewerkers hulp aangeboden, maar volgens Bouma is daar tot nu toe geen gebruik van gemaakt. "Mensen vinden wel steun bij elkaar."

Volgens de directeur heeft de recherche het kantoor van M. enkele dagen afgesloten, maar is het niet doorzocht. Bouma denkt niet dat M. naalden of andere benodigdheden uit het centrum heeft ontvreemd.

Dat was het eerste wat de recherche ons vroeg. Maar tot nu toe is er niets dat er op wijst dat hij iets heeft meegenomen." Bouma wil niet zeggen of hij een ontslagprocedure tegen zijn locatiemanager in gang zet.



nu.nl

Man_Ray
01-06-07, 14:44
Geplaatst door rita
SORRY HOMO...... heb ik je op je hartje getrapt?

ik ben ook vrij om homo s niet lief te hebben. :blowen:

Waar haal jij dat ik homo ben?

observer
01-06-07, 15:12
Geplaatst door justus
gezien je voorliefde voor sex met dieren...is Bokito niet interessant? :haha: gorilla's zijn van alle aapachtigen incl mensen de kleinstgeschapen van allemaal dus meer iets voor beginners :maf:

justus
01-06-07, 15:34
Geplaatst door observer
gorilla's zijn van alle aapachtigen incl mensen de kleinstgeschapen van allemaal dus meer iets voor beginners :maf:

hier spreekt een kenner :hihi:

rita
01-06-07, 16:16
Geplaatst door justus
gezien je voorliefde voor sex met dieren...is Bokito niet interessant? :haha:

Bokito heeft sex gehad met je [...........]

rita
01-06-07, 16:18
Geplaatst door Man_Ray
Waar haal jij dat ik homo ben?

[..........]

Man_Ray
01-06-07, 16:30
Geplaatst door rita
[...........]

Verhelderend.

super ick
01-06-07, 16:39
Geplaatst door rita
[...........]

Ik heb dit bericht, en je vorige gemeld bij beheer.
Eerst even afwachten of er een strafpunt verschijnt (drie zou op zijn plaats zijn) dan weet ik ook weer waar de grens ligt.

Met dergelijke reacties zet je jezelf neer als een volslagen idioot.

rita
01-06-07, 16:40
Geplaatst door Man_Ray
Verhelderend.

dat ik communiceer met een nicht, ongelooflijk.
ga iemand zoeken die je [...........] kan geven. homo s zat in dit land en oh wee als je wat zegt over hen dan breekt de hel los, stelletje [...........] . :fpotver:

rita
01-06-07, 16:45
Geplaatst door super ick
Ik heb dit bericht, en je vorige gemeld bij beheer.
Eerst even afwachten of er een strafpunt verschijnt (drie zou op zijn plaats zijn) dan weet ik ook weer waar de grens ligt.

Met dergelijke reacties zet je jezelf neer als een volslagen idioot.

islamistishe opstandeling weg ermee. breek de rug van de terrorist.
moslimfanaat. je kan de pot op. ik leef al jaren tussen jullie en ik kan jullie maar al te goed. dat sch :vingers: ijnheilige gedoe...

rita
01-06-07, 16:48
Geplaatst door super ick
Ik heb dit bericht, en je vorige gemeld bij beheer.
Eerst even afwachten of er een strafpunt verschijnt (drie zou op zijn plaats zijn) dan weet ik ook weer waar de grens ligt.

Met dergelijke reacties zet je jezelf neer als een volslagen idioot.

JIJ vooral, ik heb al je berichten gelezen en jij jongen jij bent de ergste van al deze laffe kaashoofdjes hier. vol vooroordelen [...........] .

sidi bibi
01-06-07, 16:53
Geplaatst door rita
J[...........]
Je lijkt wel familie van Lihoed

Soldim
01-06-07, 16:53
Geplaatst door rita
laffe kaashoofdjes hier

...

vol vooroordelen

:boogie:

Freesaf2
02-06-07, 17:06
Geplaatst door rita
homo s zat in dit land en oh wee als je wat zegt over hen dan breekt de hel los, stelletje [...........] . :fpotver:

Net als met sommige andere bevolkingsgroepen, mag je ook niks over zeggen.

Freesaf2
02-06-07, 17:10
Geplaatst door rita
islamistishe opstandeling weg ermee. breek de rug van de terrorist.
moslimfanaat. je kan de pot op. ik leef al jaren tussen jullie en ik kan jullie maar al te goed. dat sch :vingers: ijnheilige gedoe...

Het is: Ken jullie maar al te goed.

Verder kan ik me jouw frustatie m.b.t. homo's maar al te goed voorstellen. Voor iemand die al onzeker is over zijn eigen geslacht (onzijdig??) kan zo iets erg verwarrend zijn.