PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistisch bezettingsleger knalt jongetjes af



Coolassprov MC
02-06-07, 12:16
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6712485.stm

Gaza boys 'shot dead by Israelis'

The shooting took place near the Israel-Gaza border fence
Two Palestinian boys have been shot dead by Israeli troops in the northern Gaza Strip, Palestinian sources say.
The children were estimated to be between eight and 13 years old. They have not yet been identified.

An Israeli army spokesman said the army had shot at several Palestinians near the Gaza-Israel border fence.

He said they were crawling towards the fence near Beit Lahiya, "did not heed repeated calls to stop and planted a suspicious device close to the fence".

A separate spokeswoman said: "We identified hitting three. One was lightly injured and was taken to hospital inside Israel."

The other two were evacuated by Palestinian ambulance workers, but died.

Medical staff at a Gaza hospital said they had been hit in the chest.

They said the children had reportedly been scouring the area near the border fence for scrap metal, Reuters reported.

Freesaf2
02-06-07, 15:21
Arme3 onschuldige kindertjes. hoe haalt Israel het zich in het hoofd om daarop te schieten??? Nou misschien hierom:

http://www.youtube.com/watch?v=pNCV33i9Caw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Einthebullpen%2Ecom%2F

Coolassprov MC
02-06-07, 18:40
Geplaatst door Freesaf2
Arme3 onschuldige kindertjes. hoe haalt Israel het zich in het hoofd om daarop te schieten??? Nou misschien hierom:

http://www.youtube.com/watch?v=pNCV33i9Caw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Einthebullpen%2Ecom%2F

Er is geen verband tussen de propaganda die jij aanhaalt en deze twee jongetjes.

Ga dus je arm Zionisten-moedertje pesten.

ps.

Beiden Golda Meir en Arafat zijn dood; get over it!

Freesaf2
02-06-07, 18:55
Het verband is dat de israelies deze filmpjes en praktijken ook zien.Als soldaat ben je dan minder coelant tegen 'Onschuldige' kinderen in verboden gebied en die vervolgens waarschuwingen negeren.

Ik wordt ziek van die verontwaardeging elke keer als Palestijnse kinderen omkomen tijdens rellen e.d. Zolang Palijsteinse authoriteiten kinderen hersenspoelen door middel van dit soort kampen en Mikey Mouse op TV. Zolang ouders hun kinderen aanmoedigen om aan de strijd mee te doen, moet je ook niet zeuren als ze omkomen.

De kinderen te laten mee doen is deel van de Palestijnse strategie. De Palestijnse authoriteiten hebben liever dat kinderen omkomen dan volwassen. Dan is de verontwaardiging in de rest van de wereld namelijk een stuk groter.

The Black Flame
02-06-07, 19:00
Ach kom, die jochioes lagen al weken in een Hamas koelcel te wachten tot ze gebruikt konden worden.

Net Hezbollah in Lebanon. Israel raakte alleen maar vrouwen en kinderen, de lijken waren niet aan te slepen

Coolassprov MC
02-06-07, 19:03
Geplaatst door Freesaf2
Het verband is dat de israelies deze filmpjes en praktijken ook zien.Als soldaat ben je dan minder coelant tegen 'Onschuldige' kinderen in verboden gebied en die vervolgens waarschuwingen negeren.

Ik wordt ziek van die verontwaardeging elke keer als Palestijnse kinderen omkomen tijdens rellen e.d. Zolang Palijsteinse authoriteiten kinderen hersenspoelen door middel van dit soort kampen en Mikey Mouse op TV. Zolang ouders hun kinderen aanmoedigen om aan de strijd mee te doen, moet je ook niet zeuren als ze omkomen.

De kinderen te laten mee doen is deel van de Palestijnse strategie. De Palestijnse authoriteiten hebben liever dat kinderen omkomen dan volwassen. Dan is de verontwaardiging in de rest van de wereld namelijk een stuk groter.

Allemaal zionistensmoesjes om vrouwen, kinderen en bejaarden met de grond gelijk te kunnen maken; een belediging voor m'n intelligentie en een verspilling van mijn tijd.

Coolassprov MC
02-06-07, 19:07
Geplaatst door The Black Flame
Ach kom, die jochioes lagen al weken in een Hamas koelcel te wachten tot ze gebruikt konden worden.

Net Hezbollah in Lebanon. Israel raakte alleen maar vrouwen en kinderen, de lijken waren niet aan te slepen

Dat half libanon met de grond gelijk werd gemaakt was ook een Hezbollah-tactiek.

Al die toeristen in Libanon en al die immigranten die hun kinderen hadden grootgebracht in Libanon; die Amerikane, Fransen, Canadezen, Nederlanders, Belgen, etc., lieten huis en haard en familie achter uit angst voor de amateuristische acteer- en propagandapraktijken van Hezbollah.

Zie verder wat ik jouw vriendje net ook al schreef.

The Black Flame
02-06-07, 19:10
Verdomd je hebt gelijk

Moge God deze jonge martelaren genadig zijn in het paradijs.

Coolassprov MC
02-06-07, 19:39
Geplaatst door The Black Flame
Verdomd je hebt gelijk

Moge God deze jonge martelaren genadig zijn in het paradijs.

Kinderen die op eigen grond als schietschijf gebruiken worden door joden uit Canada en Rusland.

barfly
02-06-07, 20:16
Wat ontzettend triest voor die kinderen en die ouders!

Wat ik wel fascinerend vind is dat die kinderen gewoon buiten mogen spelen van hun ouders en waar ik ronduit van moet kotsen is dat kinderlijkjes in dit conflict door beide partijen als pionnen worden gezien in een weerzinwekkend schaakspel.

Freesaf2
02-06-07, 23:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Allemaal zionistensmoesjes om vrouwen, kinderen en bejaarden met de grond gelijk te kunnen maken; een belediging voor m'n intelligentie en een verspilling van mijn tijd.

Tuurlijk, handige uitvlucht als je geen antwoord hebt op de waarheid.

Coolassprov MC
03-06-07, 09:47
Geplaatst door Freesaf2
Tuurlijk, handige uitvlucht als je geen antwoord hebt op ''de waarheid''.

Dat je

Geplaatst door Freesaf2
de waarheid
in pacht hebt, hoef je niet extra te benadrukken.

En natuurlijk heb ik daar

Geplaatst door Freesaf2
geen antwoord
op!

Freesaf2
03-06-07, 20:01
Zie je, dat af en toe toegeven is helemaal niet zo moeilijk.

Coolassprov MC
04-06-07, 06:06
Geplaatst door Freesaf2
Zie je, dat af en toe toegeven is helemaal niet zo moeilijk.

Ik doe alles om je weer aan je huiswerk te krijgen.