PDA

Bekijk Volledige Versie : Depressieve man aangehouden die Marokkaanse buurjongen neerschoot



Marsipulami
04-06-07, 09:58
http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm

Coolassprov MC
04-06-07, 11:14
Geplaatst door Marsipulami
http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm

zou het racisme zijn?

zou ie nu genezen zijn van zijn depressie?

Coolassprov MC
04-06-07, 11:46
hey mars!

hoe zit het met het openbaar vervoer naar vliegveld zaventum vanuit rotterdam?

mark61
04-06-07, 12:02
2:17, 1x overstappen.

http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/nn?ld=IA&L=b-rail&seqnr=1&ident=0o.019322.1180954899&OK#focus

:eek:

observer
04-06-07, 12:44
Geplaatst door Coolassprov MC
zou het racisme zijn?

zou ie nu genezen zijn van zijn depressie? hangt er vanaf maakt ede marokkanen hem depri of is hij depri omdat hij ze neerschoot

Coolassprov MC
04-06-07, 15:08
Geplaatst door observer
hangt er vanaf maakt ede marokkanen hem depri of is hij depri omdat hij ze neerschoot

ik wordt in ieder geval depressief van domme vragen van domme kaaskoppen als jij er eentje bent.

Coolassprov MC
04-06-07, 15:12
Geplaatst door mark61
2:17, 1x overstappen.

http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/nn?ld=IA&L=b-rail&seqnr=1&ident=0o.019322.1180954899&OK#focus

:eek:

dankjewel, lieve gozer, je bent de beste als ik er niet was.

ik moet het gezin namelijk uitzetten naar marokko

Marsipulami
04-06-07, 16:01
Vreemd genoeg bracht alleen vtm dit nieuws. Bij de andere media is het afwezig en bij vtm is het nu ook weg. Misschien is men bang voor allochtonenrelletjes een week voor de federale verkiezingen.

Marsipulami
04-06-07, 16:05
Schietpartij Lokeren: dader voelde zich bedreigd door dealers
De schutter die in de nacht van zaterdag op zondag in Lokeren op een 18-jarige man van Marokkaanse komaf heeft geschoten, is aangehouden op verdenking van poging tot moord. Dat zegt het parket van Dendermonde zondag.

De 36-jarige man uit de Voermanstraat opende het vuur op een groepje buren van Marokkaanse komaf, omdat hij zich "bedreigd voelde". Een van hen kreeg twee kogels in de buik en werd in kritieke toestand afgevoerd naar het ziekenhuis.

De schutter legde eerder die dag klacht neer bij de politie, nadat hij in de buurt van zijn huis een groepje allochtonen had gezien die hij verdacht van dealen. Hij maakte een opmerking en werd naar eigen zeggen diets gemaakt dat hij zich niet moest bemoeien. De man voelde zich bedreigd en deed aangifte bij de politie. Na de aangifte zette de politie de man weer thuis af.

Daarop ging hij wandelen met een pistool (kaliber 9 mm) op zak. De man is lid van een schietclub. Op de terugweg zag hij het groepje allochtonen opnieuw. Weer voelde de man zich bedreigd en hij opende het vuur op de groep.

"Hij vuurde gericht een zestal kogels af", zegt parketwoordvoerder Theo Byl. "Een man kreeg er twee in de buikstreek." De dolle schutter deed het naar eigen zeggen "niet uit racisme", maar wel omdat hij zich in het nauw gedreven voelde, aldus nog het parket.

De schutter had volgens CD&V-raadslid Meki Ahaddour van Lokeren "racistische" motieven. "Het slachtoffer is kunnen vluchten in een café. Een geluk, want anders was hij er zeker aan geweest. De schutter heeft dan nog op een tweede persoon geschoten, omdat het in zijn ogen ook een 'makak' was", aldus het gemeenteraadslid. Het parket onderzoekt de zaak. (belga/hln)

mark61
04-06-07, 17:05
Geplaatst door Coolassprov MC
dankjewel, lieve gozer, je bent de beste als ik er niet was.

ik moet het gezin namelijk uitzetten naar marokko

Tijdelijk toch zeker?

Coolassprov MC
04-06-07, 17:08
Geplaatst door mark61
Tijdelijk toch zeker?

Nu ben je medeplichtig omdat je me informatie hebt verschaft.

Hahahaha!

Tuurlijk tijdelijk, maffe ketel!

Coolassprov MC
04-06-07, 17:09
Geplaatst door Marsipulami
Vreemd genoeg bracht alleen vtm dit nieuws. Bij de andere media is het afwezig en bij vtm is het nu ook weg. Misschien is men bang voor allochtonenrelletjes een week voor de federale verkiezingen.

Dat heet vrije media?