PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo hangouderen en 100-den kinderen bezorgen gemeente kopzorgen met sexafwerkplaats



Qaiys
07-06-07, 04:13
Bunschoten: actie tegen sekstoerisme

BUNSCHOTEN - Bunschoten wil dat de gemeente Amersfoort iets doet aan het sekstoerisme op de carpoolplaats aan de Amersfoortseweg, bij de snelweg A1.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00114/CARPOOLPLAATS_114299h.jpg
De carpoolplaats aan de Amersfoortseweg is een bekende homo-ontmoetingsplek, waar honderden schoolkinderen langs fietsen. FOTO HARRY VERKUYLEN

De Bunschotense wethouder Heinen zegt zijn Amersfoortse collega hierover al te hebben ’ingefluisterd’.

Volgens een woordvoerder van de gemeente hebben de Bunschotense wethouder en een lid van de raadsfractie Betaalbaar Bunschoten in een commissievergadering melding gemaakt van de homo-activiteiten op de carpoolplaats.

De wethouder zou met eigen ogen hebben gezien hoe mannen in de bosjes verdwenen en daar ’allerlei bewegingen’ maakten.

Op pinkstermaandag was het volgens het Bunschotense commissielid Stuivenberg zo druk op de homo-ontmoetingsplek, dat op de Amersfoortseweg files ontstonden. Ze verklaart de toegenomen drukte uit de sluiting van de homoplek De Bosberg langs de A27 in Hilversum.

Bunschoten wil actie, omdat er dagelijks honderden schoolgaande kinderen voorbij fietsen en dus getuige kunnen zijn van de mannenactiviteiten in de bosjes.

Maar de parkeerplaats is Amersfoorts grondgebied en dus kan Bunschoten weinig doen. Daarom is Amersfoort informeel gevraagd hier iets tegen te doen.

Een woordvoerder van de gemeente Amersfoort zegt dat er nog geen officieel bestuurlijk contact is geweest over de kwestie. ,,We wachten de reactie van Bunschoten af.’’

Het is niet onbekend dat de carpoolplaats langs de A1 gebruikt wordt door homo’s die op zoek zijn naar seks. De plek wordt op de website www.sexplaatsen.eu zelfs genoemd als ’een uitstekende plaats om je te laten gaan’.

,,Je kan de bosjes in. Er worden veel stelletjes gezien maar ook mannen alleen,’’ staat er te lezen. Om te vervolgen: ,,Rij eens door, helemaal naar achteren.’’

De plek kwam jaren geleden al in het nieuws, omdat er geruime tijd een caravan stond geparkeerd met prostituees.


http://www.ad.nl/utrecht/amersfoort/article1417459.ece

Qaiys
07-06-07, 17:12
Je zou maar als kind daar elke dag langs moeten fietsen.

mark61
07-06-07, 17:43
Ja joh. Persoonlijk zou ik me drukker maken over de uitlaatgassen van de A27.

1973Tanger
07-06-07, 18:45
Zo hebben we in Amsterdam ook een sexafwerkplaats. Voornamelijk voor homo's, geheten de Oeverlanden. De tippelzone is al door onze burgervader ontmanteld. Onze ex wethouder Oudkerk ging er heen waarschijnlijk onder het mom van vooronderzoek op het definitieve besluit in de college destijds. :hihi:

Cherry Bo
07-06-07, 18:55
Geplaatst door mark61
Ja joh. Persoonlijk zou ik me drukker maken over de uitlaatgassen van de A27.

Ja, daar worden kinderen dik, dom en homofiel van.

Zo'n afwerkplek is daar gewoon een logisch gevolg van.

mark61
07-06-07, 19:09
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, daar worden kinderen dik, dom en homofiel van.

Zo'n afwerkplek is daar gewoon een logisch gevolg van.

Arme schapen. Vooral als ze zwart zijn :vreemd:

Tsja, tis een lastige keuze, dom, dik of homo.

knuppeltje
07-06-07, 20:38
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, daar worden kinderen dik, dom en homofiel van.

Zo'n afwerkplek is daar gewoon een logisch gevolg van.

Hebben wij dat weer.
Nu hebben we weer te veel lood binnen gekregen.
Zo zullen die tering homofoben nog niet geloven dat je er gewoon mee geboren word.
Kom ik natabene uit een dorp waar toen ik kind was niet eens auto's reden. :schreeuw:

mark61
07-06-07, 20:47
Geplaatst door knuppeltje
Hebben wij dat weer.
Nu hebben we weer te veel lood binnen gekregen.
Zo zullen die tering homofoben nog niet geloven dat je er gewoon mee geboren word.
Kom ik natabene uit een dorp waar toen ik kind was niet eens auto's reden. :schreeuw:

Jij bent dubbel geslagen door de heere. Alleen op de toendra kan je nog genezen. :boeps:

knuppeltje
07-06-07, 20:53
Geplaatst door mark61
Jij bent dubbel geslagen door de heere. Alleen op de toendra kan je nog genezen. :boeps:


Veel lood zal ik daar niet binnen krijgen, maar ik vrees dat het al te laat is, ik kom van die smerige zonde nooit meer af.
:kwaad:

1973Tanger
07-06-07, 21:23
Geplaatst door knuppeltje
Veel lood zal ik daar niet binnen krijgen, maar ik vrees dat het al te laat is, ik kom van die smerige zonde nooit meer af.
:kwaad:

Maak je niet dik vriend. Het is allemaal lood om oud ijzer.