PDA

Bekijk Volledige Versie : Topper!!! Horloge Bush geript :)



super ick
12-06-07, 11:52
Whahahha,

Deze is echt hilarischhhhhhh,

Bush op bezoek in Albanie. Hij is daar razend populair door zijn bommencampagne op kosovo. Alle Albanezen staan te juichen en Bush kan het niet laten zich te laten knuffelen en feteren door het publiek.
Moet je goed opletten, kan je zien dat ze zijn horloge van zijn pols jatten.

http://www.youtube.com/watch?v=PKDdF6vfjoo

Invidia
12-06-07, 12:46
Ja echt werkelijk. Wereldnieuws

illmatik
12-06-07, 13:04
Geplaatst door Invidia
Ja echt werkelijk. Wereldnieuws

Ik lig er ook helemaal wakker van.

Invidia
12-06-07, 13:10
Geplaatst door illmatik
Ik lig er ook helemaal wakker van.

Ik bedoel het zal je maar over komen toch? Holocaust oké, Vietnam shit happens, maar dit? tgaat te vér.

super ick
12-06-07, 14:06
Geplaatst door Invidia
Ik bedoel het zal je maar over komen toch? Holocaust oké, Vietnam shit happens, maar dit? tgaat te vér.

Bijna vergeten. Hier wordt alleen de wereldproblematiek besproken.
Sorry ik haal het al weg.

Gebrek aan humor.

mulan
12-06-07, 14:27
Ok hoe kan dat ding nu zo gemakkelijk gejat worden. Was het geen bandje ofzo ipv horloge. (ja ik zou een hele slechte dief zijn)

Baddha
12-06-07, 16:16
Geplaatst door super ick
Bijna vergeten. Hier wordt alleen de wereldproblematiek besproken.
Sorry ik haal het al weg.

Gebrek aan humor.

Ik vond het ook wel een giller eigenlijk :)

Coolassprov MC
12-06-07, 17:38
Geplaatst door super ick
Bijna vergeten. Hier wordt alleen de wereldproblematiek besproken.

Is dit dan geen wereldproblematiek? Ik bedoel het wordt toch ook wereldproblematiek toen Bush door God ingefluisterd begon te worden?


Geplaatst door super ick
Gebrek aan humor.

Als Bush zelfs z'n verstand is verloren; waarom zou Bush immuum zijn voor zakkenrollers en horloge-pikkers?

Gaaaaaaaaaap!

illmatik
12-06-07, 19:44
Geplaatst door Coolassprov MC
Is dit dan geen wereldproblematiek? Ik bedoel het wordt toch ook wereldproblematiek toen Bush door God ingefluisterd begon te worden?

Gaaaaaaaaaap!

lol

Dit is dan wel weer humor.

super ick
12-06-07, 22:29
Geplaatst door illmatik
lol

Dit is dan wel weer humor.

Het is altijd lachen met mensen die door God ingefluisterd worden.

Coolassprov MC
12-06-07, 23:03
Geplaatst door super ick
Het is altijd lachen met mensen die door God ingefluisterd worden.

Helemaal als je door hun toedoen een 2ton wegend explosief op je dakschotel krijgt en je hele familie en gezin moet begraven in genummerde graven omdat het niet meer te achterhalen is wie oma is en wie baby polpkop..

Baddha
12-06-07, 23:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Helemaal als je door hun toedoen een 2ton wegend explosief op je dakschotel krijgt en je hele familie en gezin moet begraven in genummerde graven omdat het niet meer te achterhalen is wie oma is en wie baby polpkop..

En de overtreffende trap is dan zeker dat je uit een raam springt op de honderdzoveelste verdieping omdat door hun toedoen twee vliegtuigen in je kantoorpand zijn gevlogen?

Poesjkin
13-06-07, 01:03
En wat maakt nu het verschil? Bush kan toch geen klok kijken...

Coolassprov MC
13-06-07, 06:50
Geplaatst door Baddha
En de overtreffende trap is dan zeker dat je uit een raam springt op de honderdzoveelste verdieping omdat door hun toedoen twee vliegtuigen in je kantoorpand zijn gevlogen?

Als je zelf maar snapt waar je het over hebt..

anders heb je grote problemen als je er geen hulp bij hebt.

Coolassprov MC
13-06-07, 06:53
Geplaatst door Poesjkin
En wat maakt nu het verschil? Bush kan toch geen klok kijken...

Hij had dat horloge vast op z'n kop aan z'n pols hangen!

http://www.georgeisanidiot.com/Images/Bush-book.gif

Freesaf2
13-06-07, 12:11
Je weet neem ik aan dat dit gepotoshopped is?

Niet door jouw het is een bekende foto, maar net zo nep als Pamala's voorgevel

super ick
13-06-07, 13:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Helemaal als je door hun toedoen een 2ton wegend explosief op je dakschotel krijgt en je hele familie en gezin moet begraven in genummerde graven omdat het niet meer te achterhalen is wie oma is en wie baby polpkop..

Wat dacht je van de heilige oorlogen die al gevoerd zijn naam van de ingefluisterde of als er tekeninetjes gemaakt worden van de ingefluisterde? Ook fun hoor.

super ick
13-06-07, 13:33
Geplaatst door Freesaf2
Je weet neem ik aan dat dit gepotoshopped is?

Niet door jouw het is een bekende foto, maar net zo nep als Pamala's voorgevel

Betrouwbaarheid maakt hem niet uit. Als het maar antiwesters is. Kenmerkend gedrag van een Hamasaanhanger

Coolassprov MC
14-06-07, 14:44
Geplaatst door super ick
Wat dacht je van de heilige oorlogen die al gevoerd zijn naam van de ingefluisterde of als er tekeninetjes gemaakt worden van de ingefluisterde? Ook fun hoor.

Pas als een islamitisch land een christelijk land bombardeerd, binnenvalt en bezet tot nader opgaaf, wil ik je weer horen.

Afgesproken?

Coolassprov MC
14-06-07, 14:47
Geplaatst door Freesaf2
Je weet neem ik aan dat dit gepotoshopped is?

Net als die foto waarop Bush te zien is met een verrekijker waar de lensdop nog op zit?

M@riska
14-06-07, 15:28
Geplaatst door Coolassprov MC
Net als die foto waarop Bush te zien is met een verrekijker waar de lensdop nog op zit?


Mooi is die. :hihi:

Coolassprov MC
14-06-07, 16:50
Geplaatst door M@riska
Mooi is die. :hihi:

Ventje wil me laten geloven dat de domheid van Bush kunstmatig is;...

...ik had gehoord van kunstmatige intelligentie...

...kunstmatige domheid!...

mooi excuus voor de dommen!...

"ik ben niet dom, ik doe alsof ik dom ben..." of nog erger:

''..anderen doen hun best om mij dom over te laten komen!''

Is dit dom van nature, kunstige domheid of kunstmatige domheid?

http://www.youtube.com/watch?v=wp9FdTnCW1Mstarttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Poesjkin
14-06-07, 17:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Hij had dat horloge vast op z'n kop aan z'n pols hangen!

http://www.georgeisanidiot.com/Images/Bush-book.gif

Van zo'n dwaas kun je alles verwachten. :blij:

super ick
15-06-07, 09:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Pas als een islamitisch land een christelijk land bombardeerd, binnenvalt en bezet tot nader opgaaf, wil ik je weer horen.

Afgesproken?

Pas als een westerse land een islamitisch land aanvalt om het feit dat het islamitisch is, pas dan is jou wijze van discussieren correct. Anders niet.
Je moet niet proberen alles op het geloof te betrekken.

Coolassprov MC
15-06-07, 18:06
Geplaatst door super ick
Pas als een westerse land een islamitisch land aanvalt om het feit dat het islamitisch is, pas dan is jou wijze van discussieren correct. Anders niet.

Jouw zienswijze die je bezigd in je woorden; niet de mijne.

Bush kondigde destijds een Kruistocht aan; zijn woorden; niet de mijne.

Pas als een islamitisch land een westerse land aanvalt om welke reden dan ook, pas dan is jou wijze van discussieren correct. Anders niet.


Geplaatst door super ick
Je moet niet proberen alles op het geloof te betrekken.

Vreemd; ik ageerde direct op iemand die precies dat deed?

super ick
17-06-07, 19:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw zienswijze die je bezigd in je woorden; niet de mijne.

Bush kondigde destijds een Kruistocht aan; zijn woorden; niet de mijne.

Pas als een islamitisch land een westerse land aanvalt om welke reden dan ook, pas dan is jou wijze van discussieren correct. Anders niet.



Vreemd; ik ageerde direct op iemand die precies dat deed?

Nu doe ik plotseling waar jij je schuldig aan maakt?
Jij bent nog dommer dan ik al dacht. (en ik vond je al dommer dan dom, kan je nagaan)

p.s.
Hoe is het weer in gouda?

Freesaf2
18-06-07, 16:16
Geplaatst door Coolassprov MC
Bush kondigde destijds een Kruistocht aan; zijn woorden; niet de mijne.


Een kruistocht tegen wat? Wat was het ook al weer?

Een kruistocht tegen:
-Moslims
-Islam
-Arabieren

Oh ja, Terrorisme. Is het zijn fout dat een hoop Terroristen fundamentalistische moslims zijn?

Nou is het niet eens mijn bedoeling om Bush te verdedigen, want het blijft een domme rednek en de oorlog met Irak had meer te maken met zijn interne politiek dan met terrorisme, maar als je quotes gaat gebruiken moet je wel volledig zijn. Anders is het woorden in de mond leggen en daar heb je zelf ook zo'n hekel aan.

knuppeltje
18-06-07, 17:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw zienswijze die je bezigd in je woorden; niet de mijne.

Bush kondigde destijds een Kruistocht aan; zijn woorden; niet de mijne.

Pas als een islamitisch land een westerse land aanvalt om welke reden dan ook, pas dan is jou wijze van discussieren correct. Anders niet.



Vreemd; ik ageerde direct op iemand die precies dat deed?

Koele- houd nu onderhand eens op met dat dom gelul van je, je lijkt de super wel. (oeps- wat zeg ik nu weer)
Een kruistocht kun je overal tegen beginnen, het woord geeft alleen nog maar aan dat er op grote schaal ergens tegen opgetreden wordt. In de loop der tijd krijgen woorden wel eens een andere betekenis weet je.
Het is nooit de bedoeling geweest om die oorlog te beginnen omdat Irak islamitisch is.
Het ging nergens anders om dan olie en een machtsbasis in die regio, en daar konden ze dus geen Iraakse overheid bij gebruiken- anders dan een hun welgezinde en werd de bestaande dus gelijk bij het grof huisvuil gezet.
Nadat ze dat armzalig leger van Sadam afgeslagt hebben togen ze met een bloedgang naar de olivelden om die te beschermen- en voor al het geplunder en gemoord deden ze hun ogen dicht en draaiden er hun rug naar toe, ziekenhuizen, scholen, kantoren, musea- het maakte allemaal niet uit.
Het ging dus de neocons- met Bush als door hun vrijwillig gegeiselde nergens anders om.
Ze zijn wel brave christenen die neocons geloof ik- maar ze zullen daar echt niet het christendom willen implanteren, en hoe ze constant gelogen hebben weten we nu ook.

super ick
19-06-07, 13:17
Geplaatst door knuppeltje
Koele- houd nu onderhand eens op met dat dom gelul van je, je lijkt de super wel. (oeps- wat zeg ik nu weer)


Sterk hoor.