PDA

Bekijk Volledige Versie : Man leeft langer door veel seks



BaMb-InO
14-06-07, 14:25
AMSTERDAM - Regelmatig seks doet mannen langer leven. Maar helaas, voor vrouwen maakt het weinig uit.


Mannen hebben een vijftig procent grotere kans de tachtig te halen als ze 'het' minstens één keer per week doen. Heren die regelmatig aan seks doen hebben een veel lagere kans op hartfalen, hartziektes in het algemeen en diabetes. Mannen die weduwnaar zijn rond de AOW-leeftijd, leven het kortst. De kans dat zij de tachtig gaan halen is zeventig procent kleiner. Vrouwen die rond de 65 alleen komen te staan, halen veel vaker wel de tachtig. Dr Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan concludeert dat seks je leven verlengt.

:wijs:

MaNaNa
14-06-07, 14:31
Mannen hebben dat dus nodig te behoeve van een langer leven. Terwijl wij dat niet nodig hebben.

Ik zie hier een wapen voor de vrouwen in. :hihi:

SportFreak
14-06-07, 14:33
:D

wytze
14-06-07, 14:34
Geplaatst door MaNaNa
Mannen hebben dat dus nodig te behoeve van een langer leven. Terwijl wij dat niet nodig hebben.

Ik zie hier een wapen voor de vrouwen in. :hihi:


:hihi: ja idd. wij mannen zijn kwetsbaar hier.

Dhalia
14-06-07, 14:35
Is het een kwestie van lichaamelijke of psychisch voldoening?
Ik weet niet wat IK er van moet denken.

Origi
14-06-07, 14:37
'sorry schat, het moet van de dokter'

MaNaNa
14-06-07, 14:40
Geplaatst door wytze
:hihi: ja idd. wij mannen zijn kwetsbaar hier.

Maar goed, dit kan ook als een moeskiela werken voor de vrouwen die op een bepaalde leeftijd daar geen behoefte meer aan hebben, terwijl hun echtgenoten dat nog wel hebben. Dan gaan ze vreemd om hun leven te redden. Krijg je dat soort smoesjes.




Geplaatst door Origi
'sorry schat, het moet van de dokter'


:hihi:

Spitsboef
14-06-07, 14:41
Wow, hup naar de 200 jaar.... :maf:

Watermeloen
14-06-07, 14:41
Geplaatst door Origi
'sorry schat, het moet van de dokter'


:moe:

wytze
14-06-07, 14:44
Geplaatst door MaNaNa
Maar goed, dit kan ook als een moeskiela werken voor de vrouwen die op een bepaalde leeftijd daar geen behoefte meer aan hebben, terwijl hun echtgenoten dat nog wel hebben. Dan gaan ze vreemd om hun leven te redden. Krijg je dat soort smoesjes.




da's waar. daar had ik nog niet eens aan gedacht.

MaNaNa
14-06-07, 14:47
Geplaatst door wytze
da's waar. daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Shit! :zegniets:

InSennia
14-06-07, 14:49
3la nerd ik ben ik vroeg eerst toestemming om dit bericht te mogen plaatsen! :boogjes:

We mogen toch geen nieuws en sexsueel getinte dingen meer plaatsen op WSDB?

Watermeloen
14-06-07, 14:56
Geplaatst door wytze
da's waar. daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Mannen :jammer:

Couscousje
14-06-07, 15:16
Ohoooooo, dit is een nieuwsbericht en nou wordt ie verplaatst! :schok:

Cc

BaMb-InO
14-06-07, 15:27
Geplaatst door MaNaNa
Maar goed, dit kan ook als een moeskiela werken voor de vrouwen die op een bepaalde leeftijd daar geen behoefte meer aan hebben , terwijl hun echtgenoten dat nog wel hebben. Dan gaan ze vreemd om hun leven te redden. Krijg je dat soort smoesjes.






:hihi:

Mashi moeskila gti, ma kanne seb3oesh men rawdaw.

Batin
14-06-07, 15:30
Geplaatst door MaNaNa
voor de vrouwen die op een bepaalde leeftijd daar geen behoefte meer aan hebben

Geen behoefte meer aan intimiteit. :eek: Sorry, maar dat geloof ik ECHT niet hoor.

MaNaNa
14-06-07, 15:32
Geplaatst door BaMb-InO
Mashi moeskila gti, ma kanne seb3oesh men rawdaw.



Geplaatst door Batin
Geen behoefte meer aan intimiteit. :eek: Sorry, maar dat geloof ik ECHT niet hoor.

O ok. Kweet niet, kzeg maar wat. :argwaan:

BaMb-InO
14-06-07, 15:34
Geplaatst door MaNaNa
O ok. Kweet niet, kzeg maar wat. :argwaan:

:haha: Jij gaat weten gti. :o

Batin
14-06-07, 15:38
Geplaatst door BaMb-InO
:haha: Jij gaat weten gti. :o

Als die zijn best doet, ja! Anders zegt ze na 2 jaar ook. Sorry Ab-Qadir! :mad: Ssnou hadshi?! Mabqitsh britt. Geen behoefte meer.

Origi
14-06-07, 15:39
Geplaatst door Batin
Geen behoefte meer aan intimiteit. :eek: Sorry, maar dat geloof ik ECHT niet hoor.
Lijkt me ook sterk. Vooral bij wandelende libidobommen als Marokkanen. :hihi:

BaMb-InO
14-06-07, 15:44
Geplaatst door Batin
Als die zijn best doet, ja! Anders zegt ze na 2 jaar ook. Sorry Ab-Qadir! :mad: Ssnou hadshi?! Mabqitsh britt. Geen behoefte meer.



:haha: Abdel Qadir hoewa Boe3alam! Wa ka je dawi 7al koelsi... hoewa bou3alem sidi rouf 3aliha. :stout: