PDA

Bekijk Volledige Versie : VS overwoog homo-bom te maken



Coolassprov MC
15-06-07, 00:02
http://www.flabber.nl/archief/020572.php


Dit bedenk je alleen als je een praktisch ongelimiteerd budget voor handen hebt. Uit documenten blijkt dat de VS ooit overwogen heeft een bom te ontwikkelen die vijandelijke troepen homosensuele gevoelens zouden geven.

Shemharosh
15-06-07, 03:08
aan jou zijn de resultaten goed te zien.....het werkt!!!!

Coolassprov MC
15-06-07, 08:13
Geplaatst door Shemharosh
aan jou zijn de resultaten goed te zien.....het werkt!!!!

Smerige nicht!

Niet met mij aanpappen nu het uit is met azulay!

Ik ben zo hetero als je maar zijn kan en ik heb een hekel aan homo's die zichzelf denken te kunnen opdringen.

Witte78
15-06-07, 09:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Smerige nicht!

Niet met mij aanpappen nu het uit is met azulay!

Ik ben zo hetero als je maar zijn kan en ik heb een hekel aan homo's die zichzelf denken te kunnen opdringen.

Mensen die onzeker zijn roepen het hardst dat ze hetro zijn ;)

super ick
15-06-07, 14:47
Ik vind mensen die zonodig moeten roepen dat ze hetero zijn een beetje zielig.
Alsof ze willen zeggen: 'Ik ben niet ziek'.

mulan
15-06-07, 14:58
Geplaatst door super ick
Ik vind mensen die zonodig moeten roepen dat ze hetero zijn een beetje zielig.
Alsof ze willen zeggen: 'Ik ben niet ziek'.

Ik heb dat ook altijd bij mensen die altijd overal bij zeggen dat ze geen racist zijn...Walk,talks,looks...then it probably is.

IbnRushd
15-06-07, 15:16
Pentagon wilde 'homobom' maken

WASHINGTON - Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft overwogen geld te steken in de ontwikkeling van een 'homobom'.

Het 'wapen' had militairen van tegenstanders aan moeten zetten de liefde te bedrijven in plaats van oorlog te voeren. Dat blijkt uit recent vrijgegeven documenten van het Pentagon. Het Wright Laboratorium van de Amerikaanse luchtmacht in Ohio vroeg in 1994 om 7,5 miljoen dollar om een hormonenbom te ontwikkelen waardoor vijandelijke soldaten homoseksueel zouden worden.
De onthulling heeft tot een golf aan reacties geleid. Het departement is op internet onderwerp van spot en satire maar ook onderwerp van scherpe kritiek geworden.

,,Het verhaal geeft duidelijk aan welke verouderde ideeën er leven in het Pentagon over seksualiteit en over het verband tussen seksualiteit en het zijn van een goede soldaat'', aldus een politieke analist van de Universiteit van Californië.

,,Veronderstellen dat iemand homo wordt als je hem met een chemisch middel besproeit is belachelijk. Veronderstellen dat als je van iemand een homo maakt hij een slechte soldaat wordt, is eveneens belachelijk.'' (ANP)

ad.nl

illmatik
15-06-07, 15:27
Geplaatst door Witte78
Mensen die onzeker zijn roepen het hardst dat ze hetro zijn ;)

Wederom, nichtenpropaganda.

Qaiys
15-06-07, 15:32
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=124446

sidi bibi
15-06-07, 15:43
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.flabber.nl/archief/020572.php

Je verliest wel de grip op het geheel mochten die chemicaliën naar de eigen troepen overwaaien.

super ick
15-06-07, 17:25
Geplaatst door mulan
Ik heb dat ook altijd bij mensen die altijd overal bij zeggen dat ze geen racist zijn...Walk,talks,looks...then it probably is.

Nog een opvallend detail:
Veel homohaters lopen zelf wel in een jurk rond. Paus Imams, etc.

Die racistenptraatjes moet je maar bij een ander proberen, misschien dat die er een schuldgevoel van krijgen. Ik niet.

p.s.
Ben jij die vrouw die een advocaat in de arm heeft genoemen omdat ze geen miljoen gewonnen had en de buren wel? Jankerd.

Koala64
15-06-07, 17:50
Geplaatst door Witte78
Mensen die onzeker zijn roepen het hardst dat ze hetro zijn ;)

Waar.

mulan
15-06-07, 18:04
Geplaatst door super ick
Ben jij die vrouw die een advocaat in de arm heeft genoemen omdat ze geen miljoen gewonnen had en de buren wel? Jankerd.

Nee ik win altijd. Zeikerd.

Coolassprov MC
15-06-07, 18:44
Geplaatst door Witte78
Mensen die onzeker zijn roepen het hardst dat ze hetro zijn ;)

Ga jij het eerst maar eens leren spellen.

Coolassprov MC
15-06-07, 18:45
Geplaatst door sidi bibi
Je verliest wel de grip op het geheel mochten die chemicaliën naar de eigen troepen overwaaien.

Die zijn waarschijnijk immuun omdat ze het allemaal al zijn.

observer
16-06-07, 00:06
wel een vooruitziende blik ze wisten natuurlijk dat de moslims amerika's grootste bedreiging zou worden

en laten we eerlijk zijn

sterven voor je geloof is een ding maar van achter genomen worden is wat anders

Witte78
16-06-07, 02:01
Geplaatst door Coolassprov MC
Ga jij het eerst maar eens leren spellen.

Gevoelige snaar? ;)

Shemharosh
16-06-07, 07:44
hahhahhaha....Wat is Hollywood fantasieloos zeg!!!Pantagon ook....je wil geen leger apatische relnichten tegen je hebben...hebben ze niks van de NAZI's geleerd??!!

Coolassprov MC
16-06-07, 08:36
Geplaatst door observer
....is een ding maar van achter genomen worden is wat anders

ervaringsdeskundige?

Shemharosh
16-06-07, 14:46
met zulke beheerders wordt het nooit wat met deze site....iemand heeft net weer het spel lopen verpesten...speel het eerlijk tenminste...iemand als Coolass mag lopen schelden en beledigen als hond maar als iemand een leuke grapje wil vertellen wordt die er uit gesmeten

Man_Ray
16-06-07, 15:45
Geplaatst door sidi bibi
Je verliest wel de grip op het geheel mochten die chemicaliën naar de eigen troepen overwaaien.

Misschien dat het dan nog gezellig wordt.

Coolassprov MC
17-06-07, 18:36
Geplaatst door Shemharosh
met zulke beheerders wordt het nooit wat met deze site....iemand heeft net weer het spel lopen verpesten...speel het eerlijk tenminste...iemand als Coolass mag lopen schelden en beledigen als hond maar als iemand een leuke grapje wil vertellen wordt die er uit gesmeten

Je bent zeer waarschijnlijk van die vele mensen die lief voor deze wereld zijn?

Arme jongen!

super ick
17-06-07, 20:55
Geplaatst door mulan
Nee ik win altijd. Zeikerd.

Haha, hij is leuk. 1-0 voor jou.