PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedreiger in Artikel van De Metro is me Buurman



Achmed991
15-06-07, 14:52
Zie hier het bericht in De Metro

http://img512.imageshack.us/my.php?image=metroyq5.jpg


Meneer K. Tan pedovriendje en bedreiger woont dus naast me in mijn straat in amsterdam.



Zal voortaan opletten als me zusjes naar school gaan.

Achmed

David
15-06-07, 14:56
m'n buurman
m'n zusjes
z'n website

Achmed991
15-06-07, 14:58
Geplaatst door David
m'n buurman
m'n zusjes
z'n website


In ABN mischien niet in Amsterdam :)

David
15-06-07, 15:02
Geplaatst door Achmed991
In ABN mischien niet in Amsterdam :)


Jawel hoor, ook in Amsterdam. Zelf in de Kinkerbuurt. :)

Achmed991
15-06-07, 15:08
Geplaatst door David
Jawel hoor, ook in Amsterdam. Zelf in de Kinkerbuurt. :)

Nou vooruit
Maar het is nogal een raar idee dat deze gast naast me woont.
En dan lees je er over in de krant.

David
15-06-07, 15:12
Geplaatst door Achmed991
Nou vooruit
Maar het is nogal een raar idee dat deze gast naast me woont.
En dan lees je er over in de krant.


Dat kan ik me voorstellen, ja.

Achmed991
15-06-07, 17:28
Zal het er maar met me buren over hebben.
Deze persoon schijnt het ook niet zo op Moslims/ Marokanen te hebben.

Woestijnmakaken zijn we volgens hem.

http/www.geenkiekeboe.net/viewtopic.php?t=6888

(Geenkiekeboe/Kie is de nick naam van de heer Kie Tan die beheerder is van dit rechts populistisch forumpje)

`Het is een arabische kutstad.`

Berbers bedoelt u :)

`Het is tegen de Pislam om het mensen naar de zin te maken.`

Islam is het.

http/www.geenkiekeboe.net/viewtopic.php?t=6656

`Dat berberse tuig moet je helemaal gek schoppen.`

Tuurlijk Kie Tan.

http/www.geenkiekeboe.net/viewforum.php?f=1

neems eens een kijkje op het forum van deze `bedreiger` `pedovriendje` en `moslim hatertje`.

wytze
15-06-07, 17:31
Geplaatst door David
Jawel hoor, ook in Amsterdam. Zelf in de Kinkerbuurt. :)



ja doei, mocht je wille.
me buurman, me sussies, en sijn website.


tsal je buurman maar wese :vreemd:

Achmed991
15-06-07, 17:33
Geplaatst door wytze
ja doei, mocht je wille.
me buurman, me sussies, en sijn website.


tsal je buurman maar wese :vreemd:

Precies Ciske de rat heeft het toch over Me Pa.

wytze
15-06-07, 17:36
Geplaatst door Achmed991
Precies Ciske de rat heeft het toch over Me Pa.


tuurlijk. david is een yup volgens mij en die proberen de hele stad over te nemen en regeren. Kinkerbuurt is gelukkig nog een echte volkswijk. :roker:

Julien
15-06-07, 17:48
lastigvallen die :kotsen2: pedovriend

mark61
15-06-07, 18:07
Is het in NL / op maroc.nl al bon ton om mensen met foto en adresgegevens op het net te zetten?

Brrrr.

Julien
15-06-07, 18:10
Geplaatst door mark61
Is het in NL / op maroc.nl al bon ton om mensen met foto en adresgegevens op het net te zetten?

Brrrr.

Heb geen medelijden met een pedofielenvriend c.q. pedofiel. Hoop dat hij flink getreiterd wordt.

mark61
15-06-07, 18:18
Geplaatst door Julien
Heb geen medelijden met een pedofielenvriend c.q. pedofiel. Hoop dat hij flink getreiterd wordt.

Rechtsstaat is voor mietjes. Vigilantes, posses, hang 'em high, volksgericht. :duim:

Ik weet niet wat het is dat vermeende pedofielen opeens subiet hun burgerrechten verliezen. Guantanamo is er niks bij.

Julien
15-06-07, 18:21
Geplaatst door mark61
Rechtsstaat is voor mietjes. Vigilantes, posses, hang 'em high, volksgericht. :duim:

Ik weet niet wat het is dat vermeende pedofielen opeens subiet hun burgerrechten verliezen. Guantanamo is er niks bij.

:maf2: Hoe kun je nou pedofielen burgerrechten geven? Het zijn dieren die nergens aanspraak op kunnen maken. Ze zijn geestelijk ziek en moeten hun hele leven opgesloten worden. En dat ik ze zo'n humane straf toewens, zeg ik alleen omdat ik tegen de doodstraf ben.

Achmed991
15-06-07, 18:21
Geplaatst door mark61
Is het in NL / op maroc.nl al bon ton om mensen met foto en adresgegevens op het net te zetten?

Brrrr.

Met bedreigers/pedovriendjes/racisten heb ik weinig moeite.
Moet je juist uit de anonimiteit halen.

En alles komt gewoon van zijn websites. (forum en msn space)

mark61
15-06-07, 18:46
Geplaatst door Julien
:maf2: Hoe kun je nou pedofielen burgerrechten geven? Het zijn dieren die nergens aanspraak op kunnen maken. Ze zijn geestelijk ziek en moeten hun hele leven opgesloten worden. En dat ik ze zo'n humane straf toewens, zeg ik alleen omdat ik tegen de doodstraf ben.

Ah, er zijn mensen die zo maar hun burgerrechten verliezen. Fantastisch, wat ben je humaan.

Dat gezeik ook met die processen en bewijslast, veel te vermoeiend.

Alle gevangenen in Guantanamo zijn natuurlijk schuldig, ze zijn geestelijk ziek en stop ze maar weg, of nee, laat ze los in Texas met een bord om nek 'ik ben van de al Qa`ida en heb Amerikanen vermoord'. :duim:

Het gaat hier om VERMOEDENS. Blijkbaar niet bij de politie aangegeven, geen werk van gemaakt. Guilty as charged.

Jullie zijn knettergek en doodeng.

mark61
15-06-07, 18:47
Geplaatst door Achmed991
Met bedreigers/pedovriendjes/racisten heb ik weinig moeite.
Moet je juist uit de anonimiteit halen.

En alles komt gewoon van zijn websites. (forum en msn space)

Jij legt de link tussen de persoon en zijn site, ik had het niet kunnen vinden.

Het gerechtelijk apparaat is dus gezeik, 'we' weten gewoon wie het zijn en we lossen het zelf wel ff op.

Wat is een racist? Als jij dat zegt en zijn foto en adresgegevens op het net zet?

Ik vind het onbegrijpelijk dat dit topic hier nog staat, maar ik peins er niet over het te melden.

Julien
15-06-07, 18:54
Geplaatst door mark61
Ah, er zijn mensen die zo maar hun burgerrechten verliezen. Fantastisch, wat ben je humaan.

Dat gezeik ook met die processen en bewijslast, veel te vermoeiend.

Alle gevangenen in Guantanamo zijn natuurlijk schuldig, ze zijn geestelijk ziek en stop ze maar weg, of nee, laat ze los in Texas met een bord om nek 'ik ben van de al Qa`ida en heb Amerikanen vermoord'. :duim:

Het gaat hier om VERMOEDENS. Blijkbaar niet bij de politie aangegeven, geen werk van gemaakt. Guilty as charged.

Jullie zijn knettergek en doodeng.

Voor die terroristen op Guantamo heb ik dan nog wel enig begrip. Voor pedo's dus écht niet. Van mij mogen die pedo's inderdaad zo de cel in en lekker laten verhongeren. Ik vind pedo's dus echt niet te vergelijken met die gevangenen in Guantanomo. zodra je zo'n zieke geest hebt dat je kinderen wil neuken, dan ben je geen mens meer en verdien je geen humane rechten.

Baddha
15-06-07, 18:55
Geplaatst door Julien
:maf2: Hoe kun je nou pedofielen burgerrechten geven? Het zijn dieren die nergens aanspraak op kunnen maken. Ze zijn geestelijk ziek en moeten hun hele leven opgesloten worden. En dat ik ze zo'n humane straf toewens, zeg ik alleen omdat ik tegen de doodstraf ben.

‘Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.’

Daarbij leven we in een rechtstaat. Hoe abject we iemands mening of gedrag ook vinden, iedereen heeft het recht op een eerlijk proces.

Man_Ray
15-06-07, 19:01
Geplaatst door Julien
Voor die terroristen op Guantamo heb ik dan nog wel enig begrip. Voor pedo's dus écht niet. Van mij mogen die pedo's inderdaad zo de cel in en lekker laten verhongeren. Ik vind pedo's dus echt niet te vergelijken met die gevangenen in Guantanomo. zodra je zo'n zieke geest hebt dat je kinderen wil neuken, dan ben je geen mens meer en verdien je geen humane rechten.

Da's jouw eigen zieke interpretatie.

Zolang die pedo's geen kindertjes verkracht of onwelvoeglijk betast hebben is er niks aan de hand. In een rechtsstaat wordt je gestraft voor wat je mispeuterd hebt. Niet voor wat je denkt of voelt mag ik hopen.

mark61
15-06-07, 19:12
Geplaatst door Julien
Voor die terroristen op Guantamo heb ik dan nog wel enig begrip. Voor pedo's dus écht niet. Van mij mogen die pedo's inderdaad zo de cel in en lekker laten verhongeren. Ik vind pedo's dus echt niet te vergelijken met die gevangenen in Guantanomo. zodra je zo'n zieke geest hebt dat je kinderen wil neuken, dan ben je geen mens meer en verdien je geen humane rechten.

Dr is gvd niets bewezen, niet eens aangifte gedaan. Die mensen hebben een geschift wijf achter zich aan die maar wat roept. Dat vind jij bewijs? en daarna mag 'het volk' zelf de strafmaat bepalen?

Als vanavond die man omkomt bij brand in zijn huis ben jij moreel medeschuldig.

Daarna blijkt dat ie niks misdaan had en heb je zooo berouw en ga je even biechten en daarna leef je vrolijk verder.

Je bent niet alleen homofoob, maar gewoon iha een griezel van de eerste orde.

Ik hoop dat ze morgen uitvinden dat jij een kinderlokker bent :duim:

Que Dieu soit avec toi!

Julien
15-06-07, 19:15
Geplaatst door Man_Ray
Da's jouw eigen zieke interpretatie.

Zolang die pedo's geen kindertjes verkracht of onwelvoeglijk betast hebben is er niks aan de hand. In een rechtsstaat wordt je gestraft voor wat je mispeuterd hebt. Niet voor wat je denkt of voelt mag ik hopen.

Als je op kinderen geilt, mag je foto wat mij betreft overal op grote billboards worden geplaatst.. zodat ieder kind beschermd wordt.

Man_Ray
15-06-07, 19:30
Geplaatst door Julien
Als je op kinderen geilt, mag je foto wat mij betreft overal op grote billboards worden geplaatst.. zodat ieder kind beschermd wordt.

Verlicht me even.

Iedere pedo die op kinderen geilt is in jouw ogen al bij voorbaat schuldig aan verkrachting. (Er even vanuit gaand dat je niet kan worden gestraft om wat je denkt / voelt).

Voortgaand op jouw logica is dus elke hetero een potentiële verkrachter van vrouwen? En om elke vrouw te beschermen moet de foto van elke hetero dan maar op grote billboards overal?

Tomas
15-06-07, 19:37
Ik zie hier alweer nieuwe doelwitten voor deze club. Voor je 't weet ben je een pedofielenvriendje.

Julien
15-06-07, 19:39
Geplaatst door mark61
Dr is gvd niets bewezen, niet eens aangifte gedaan. Die mensen hebben een geschift wijf achter zich aan die maar wat roept. Dat vind jij bewijs? en daarna mag 'het volk' zelf de strafmaat bepalen?

Als vanavond die man omkomt bij brand in zijn huis ben jij moreel medeschuldig.

Daarna blijkt dat ie niks misdaan had en heb je zooo berouw en ga je even biechten en daarna leef je vrolijk verder.

Je bent niet alleen homofoob, maar gewoon iha een griezel van de eerste orde.

Ik hoop dat ze morgen uitvinden dat jij een kinderlokker bent :duim:

Que Dieu soit avec toi!

whaha ik zal er geen traan om laten als die man z'n huis in de fik vliegt

en ik ben niet homofoob, en hoe durf je mij te beschuldigen van die bullshit.

jij bent hier degene die het opneemt voor die beesten. ik wijs ze alleen maar op de plaats waar ze horen, namelijk in de cel. de rest van hun leven. laat ze daar maar denken aan hun zieke gedachtes

Achmed991
15-06-07, 19:40
Geplaatst door mark61
Dr is gvd niets bewezen, niet eens aangifte gedaan. Die mensen hebben een geschift wijf achter zich aan die maar wat roept. Dat vind jij bewijs? en daarna mag 'het volk' zelf de strafmaat bepalen?

Als vanavond die man omkomt bij brand in zijn huis ben jij moreel medeschuldig.

Daarna blijkt dat ie niks misdaan had en heb je zooo berouw en ga je even biechten en daarna leef je vrolijk verder.

Je bent niet alleen homofoob, maar gewoon iha een griezel van de eerste orde.

Ik hoop dat ze morgen uitvinden dat jij een kinderlokker bent :duim:

Que Dieu soit avec toi!

Er is wel aangifte gedaan Metro (de krant heeft de bedreigingen gezien en heeft weder hoor gepleegd bij de bedreigers)

Verder spelen wij hiet geen rechter.
We zetten alleen de informatie neer die beschikbaar is.

Achmed991
15-06-07, 19:41
Geplaatst door Man_Ray
Verlicht me even.

Iedere pedo die op kinderen geilt is in jouw ogen al bij voorbaat schuldig aan verkrachting. (Er even vanuit gaand dat je niet kan worden gestraft om wat je denkt / voelt).

Voortgaand op jouw logica is dus elke hetero een potentiële verkrachter van vrouwen? En om elke vrouw te beschermen moet de foto van elke hetero dan maar op grote billboards overal?


Dat een man op vrouwen geilt is normaal
Dat een man op kinderen geilt is niet normaal.

Tomas
15-06-07, 19:44
Geplaatst door Julien
whaha ik zal er geen traan om laten als die man z'n huis in de fik vliegt

en ik ben niet homofoob, en hoe durf je mij te beschuldigen van die bullshit.

jij bent hier degene die het opneemt voor die beesten. ik wijs ze alleen maar op de plaats waar ze horen, namelijk in de cel. de rest van hun leven. laat ze daar maar denken aan hun zieke gedachtes

Ik heb wel eens gehoord dat jij ook een pedo bent.

Achmed991
15-06-07, 19:44
Geplaatst door Achmed991
Zal het er maar met me buren over hebben.
Deze persoon schijnt het ook niet zo op Moslims/ Marokanen te hebben.

Woestijnmakaken zijn we volgens hem.

http/www.geenkiekeboe.net/viewtopic.php?t=6888

(Geenkiekeboe/Kie is de nick naam van de heer Kie Tan die beheerder is van dit rechts populistisch forumpje)

`Het is een arabische kutstad.`

Berbers bedoelt u :)

`Het is tegen de Pislam om het mensen naar de zin te maken.`

Islam is het.

http/www.geenkiekeboe.net/viewtopic.php?t=6656

`Dat berberse tuig moet je helemaal gek schoppen.`

Tuurlijk Kie Tan.

http/www.geenkiekeboe.net/viewforum.php?f=1

neems eens een kijkje op het forum van deze `bedreiger` `pedovriendje` en `moslim hatertje`.

Zulke mafkezen mag je wel tegen het licht houden.

mark61
15-06-07, 19:45
Geplaatst door Achmed991
Er is wel aangifte gedaan Metro (de krant heeft de bedreigingen gezien en heeft weder hoor gepleegd bij de bedreigers)

Verder spelen wij hiet geen rechter.
We zetten alleen de informatie neer die beschikbaar is.

Van de bedreiging, ja, niet van pedofiele handelingen. Of wel soms? Ik las ter niks over.

Je speelt met vuur als je anderen de gelegenheid geeft het recht in eigen hand te nemen.

Ik ga er maar van uit dat je 15/16 bent. :moe: Julien is wat ouder, das griezeliger.

Achmed991
15-06-07, 19:48
Ik lees toch echt Pedovriendje in de METRO.
So dont shoot the messenger.
Voor kritiek over je Pedovriendje moet je toch echt bij De Metro zijn.
En als je zijn site bekijkt zie je tevens dat het een gestoord moslim hatertje is.
Die het nogal leuk vind mensen te bedreigen.

Julien
15-06-07, 19:48
Geplaatst door Tomas
Ik heb wel eens gehoord dat jij ook een pedo bent.

He vieze ouwe kaaskop ik heb meer het vermoeden dat jij een pedo bent, aangezien je liever opkomt voor pedo's dan ze te veroordelen.

mark61
15-06-07, 19:48
Geplaatst door Julien
whaha ik zal er geen traan om laten als die man z'n huis in de fik vliegt

en ik ben niet homofoob, en hoe durf je mij te beschuldigen van die bullshit.

jij bent hier degene die het opneemt voor die beesten. ik wijs ze alleen maar op de plaats waar ze horen, namelijk in de cel. de rest van hun leven. laat ze daar maar denken aan hun zieke gedachtes

Ze? SOUPÇONNÉ, versta je het nou?

Idioot.

Waarom staat dit topic hier nog?

Man_Ray
15-06-07, 19:49
Geplaatst door Achmed991
Dat een man op vrouwen geilt is normaal
Dat een man op kinderen geilt is niet normaal.

Wat jij normaal vindt is voor een ander abnormaal. En omgekeerd. Sommige gelovigen vinden ngelovigen abnormaal en omgekeerd. Gelukkig maar dat dat kan.

Laten we het 'bestraffen' voorbehouden voor dingen die echt niet kunnen. Verkrachting bijvoorbeeld.

Zolang een pedo geen kind heeft betast of verkracht istie onschuldig en heeft hij / zij recht op alle burgerrechten waar jij en ik recht op hebben. Dat is mijn punt.

Geen vaag gedoe over 'normaal' en 'abnormaal'.

Tomas
15-06-07, 19:50
Geplaatst door Julien
He vieze ouwe kaaskop ik heb meer het vermoeden dat jij een pedo bent, aangezien je liever opkomt voor pedo's dan ze te veroordelen.

Ik kom helemaal niet voor je op, ouwe viezerik. Dat zou je willen.

mark61
15-06-07, 19:50
Geplaatst door Achmed991
Ik lees toch echt Pedovriendje in de METRO.
So dont shoot the messenger.
Voor kritiek over je Pedovriendje moet je toch echt bij De Metro zijn.
En als je zijn site bekijkt zie je tevens dat het een gestoord moslim hatertje is.
Die het nogal leuk vind mensen te bedreigen.

Nog gekker. Iemand die NIETS gedaan heeft maar wellicht bevriend is met iemand die misschien onfrisse verlangens heeft.

Guantanamo is een halfzacht paradijsje.

Hij wordt zelf bedreigd. En jij doet mee.

Ik ben weg hier.

Achmed991
15-06-07, 19:51
Geplaatst door Man_Ray
Wat jij normaal vindt is voor een ander abnormaal. En omgekeerd. Sommige gelovigen vinden ngelovigen abnormaal en omgekeerd. Gelukkig maar dat dat kan.

Laten we het 'bestraffen' voorbehouden voor dingen die echt niet kunnen. Verkrachting bijvoorbeeld.

Zolang een pedo geen kind heeft betast of verkracht istie onschuldig en heeft hij / zij recht op alle burgerrechten waar jij en ik recht op hebben. Dat is mijn punt.

Geen vaag gedoe over 'normaal' en 'abnormaal'.


Dus jij vind mensen die op kinderen geilen normaal.
Ik heb jou verder niks meer te zeggen.

Tomas
15-06-07, 19:51
Geplaatst door mark61

Waarom staat dit topic hier nog?

Jij kan af en toe echt naief zijn. Weird.

Man_Ray
15-06-07, 19:52
Geplaatst door Tomas
Ik heb wel eens gehoord dat jij ook een pedo bent.

En waar rook is, is vuur. Dat weet iedereen.

Julien
15-06-07, 19:53
Geplaatst door Tomas
Ik kom helemaal niet voor je op, ouwe viezerik. Dat zou je willen.

whahah hoe bejaard ben je? 68 ofzo? ik snap uberhaupt niet wat al die oudjes achter internet doen. maar blijkbaar trekt maroc.nl heel veel pedo's aan.. in plaats dat die viezerik wordt afgezeken, zit iedereen hier die parasiet te verdedigen :kotsen2:

Achmed991
15-06-07, 19:54
Geplaatst door mark61
Nog gekker. Iemand die NIETS gedaan heeft maar wellicht bevriend is met iemand die misschien onfrisse verlangens heeft.

Guantanamo is een halfzacht paradijsje.

Hij wordt zelf bedreigd. En jij doet mee.

Ik ben weg hier.


Ik bedreig niemand.
En zie geen bedreigingen hier

En ja wie de bal kaats.....

Of moeten we nu medelijden hebben met iemand die zelf andere bedreigt en racistisch is al de nete (zie links naar zijn forum)

Julien
15-06-07, 19:55
Geplaatst door mark61
Ik ga er maar van uit dat je 15/16 bent. :moe: Julien is wat ouder, das griezeliger.

Ik ben 21 ja, maakt dat wat uit?

Achmed991
15-06-07, 19:55
Geplaatst door Julien
whahah hoe bejaard ben je? 68 ofzo? ik snap uberhaupt niet wat al die oudjes achter internet doen. maar blijkbaar trekt maroc.nl heel veel pedo's aan.. in plaats dat die viezerik wordt afgezeken, zit iedereen hier die parasiet te verdedigen :kotsen2:

Vraag me af of dat met dat `achterlijke`christelijke geloof te maken heeft.

Tomas
15-06-07, 19:55
Geplaatst door Julien
whahah hoe bejaard ben je? 68 ofzo? ik snap uberhaupt niet wat al die oudjes achter internet doen. maar blijkbaar trekt maroc.nl heel veel pedo's aan.. in plaats dat die viezerik wordt afgezeken, zit iedereen hier die parasiet te verdedigen :kotsen2:

Niemand verdedigt jouw. Je hebt een gestoorde blik op de werkelijkheid. Iedereen weet dat je een pedo bent. Ik ga je denk ik maar aangeven bij die club. Heeft iemand hier ook een foto van deze pervert?

Joesoef
15-06-07, 19:56
Begint steeds meer te lijken op een kruizing tussen fok en geenstijl. Een bastaardje er van.

Man_Ray
15-06-07, 19:56
Geplaatst door Achmed991
Dus jij vind mensen die op kinderen geilen normaal.
Ik heb jou verder niks meer te zeggen.

Dat zei ik niet. Leg geen woorden in m'n mond makker.

Ik zei dat 'normaal' niet voor iedereen hetzelfde is.

En dat je dus niet iemand kunt beoordelen op wat 'normaal' of 'abnormaal' is.

Tomas
15-06-07, 19:58
Geplaatst door Man_Ray
Dat zei ik niet. Leg geen woorden in m'n mond makker.

Ik zei dat 'normaal' niet voor iedereen hetzelfde is.

En dat je dus niet iemand kunt beoordelen op wat 'normaal' of 'abnormaal' is.

Beoordelen is hier niet het juiste woord. Het gaat hier om volksgericht.

Man_Ray
15-06-07, 20:00
Geplaatst door Julien
Ik ben 21 ja, maakt dat wat uit?


Geplaatst door Julien
whahah hoe bejaard ben je? 68 ofzo? ik snap uberhaupt niet wat al die oudjes achter internet doen.

Achmed991
15-06-07, 20:03
Geplaatst door Man_Ray
Dat zei ik niet. Leg geen woorden in m'n mond makker.

Ik zei dat 'normaal' niet voor iedereen hetzelfde is.

En dat je dus niet iemand kunt beoordelen op wat 'normaal' of 'abnormaal' is.


Voor pedofielen is het normaal om op kinderen te geilen.
Voor andere mensen is dat niet normaal.

Julien
15-06-07, 20:03
Geplaatst door Man_Ray
Dat zei ik niet. Leg geen woorden in m'n mond makker.

Ik zei dat 'normaal' niet voor iedereen hetzelfde is.

En dat je dus niet iemand kunt beoordelen op wat 'normaal' of 'abnormaal' is.

Het word hier steeds gekker.. :wtf: nou is het opeens een discussie of pedo parassieten wel of niet abnormaal zijn?

Ik denk dat ik Mark61's voorbeeld ga volgen.. i'm out of here.. met deze rare gedachten hier

mark61
15-06-07, 20:06
Geplaatst door Tomas
Jij kan af en toe echt naief zijn. Weird.

Mja. Maar die gegevens zijn weg.

mark61
15-06-07, 20:09
Ik heb het toch maar wel gemeld. In tweede instantie.

Man_Ray
15-06-07, 20:10
Geplaatst door Achmed991
Voor pedofielen is het normaal om op kinderen te geilen.
Voor andere mensen is dat niet normaal.


Geplaatst door Achmed991
Dat een man op vrouwen geilt is normaal
Dat een man op kinderen geilt is niet normaal.

Welke interpretatie van het begrip 'normaal' had je in gedachten?

Achmed991
15-06-07, 20:10
Geplaatst door Man_Ray
Welke interpretatie van het begrip 'normaal' had je in gedachten?


Wat snap je niet?????

Julien
15-06-07, 20:12
Geplaatst door mark61
Ik heb het toch maar wel gemeld. In tweede instantie.

:slaap: heb je medelijden met die pedovriend ofzo?

Man_Ray
15-06-07, 20:19
Geplaatst door Achmed991
Wat snap je niet?????

Ik wou je net hetzelfde vragen.

Nog eens mijn punt.

1. Als een pedo geen kind verkracht heeft of betast is er niks aan de hand.

2. Gedachten en gevoelens zijn geen grond om iemand te bestraffen.

3. 'Normaal' is zo'n containerbegrip dat het voor iedereen anders kan zijn.

Op welk punt ben je het niet met me eens?

Joesoef
15-06-07, 20:20
Wanneer is trouwens de steniging? Of houd men het bij pek en veren.....

Achmed991
15-06-07, 20:25
Geplaatst door Man_Ray
Ik wou je net hetzelfde vragen.

Nog eens mijn punt.

1. Als een pedo geen kind verkracht heeft of betast is er niks aan de hand.

2. Gedachten en gevoelens zijn geen grond om iemand te bestraffen.

3. 'Normaal' is zo'n containerbegrip dat het voor iedereen anders kan zijn.

Op welk punt ben je het niet met me eens?



1 Iemand die op kinderen geilt vinden wij in de beschaafde wereld niet normaal.


Op welke punten (ook al heb ik er maar 1) ben je het niet mee eens?

Achmed991
15-06-07, 20:27
Geplaatst door Joesoef
Wanneer is trouwens de steniging? Of houd men het bij pek en veren.....

Laat dat maar aan de rechter over.

Trouwens pek en veren wie was daar ook alweer voorstander van ooh ja Wilders.

mark61
15-06-07, 20:27
Geplaatst door Joesoef
Wanneer is trouwens de steniging? Of houd men het bij pek en veren.....

Ik hoop dat Ahmed zijn ramen heel houdt. Je weet het nooit met die volksgerichten. Voor je het weet sneuvelen alle ramen in de straat. Staat zijn BMW opeens in de fik.

Bofko
15-06-07, 20:30
Geplaatst door Julien
:slaap: heb je medelijden met die pedovriend ofzo?

Leef jij nog in de Middeleeuwen of zo ? Toen had je heksen die middels een volksgericht verbrand werden, kwam geen rechter aan te pas.
Ooit van de term ´moderne rechtsstaat´ gehoord misschien ? Enig idee wat dat betekent ?

Als een willekeurige boerenkinkel een andere willekeurige boerenkinkel pedofiel NOEMT, wil dat nog niet zeggen dat het ook een pedofiel IS. Snap je hem?

Het is namelijk verschrikkelijk makkelijk om iemand waar je een hekel aan hebt pedofiel noemen en daar dan een gerucht van te maken en het grauw zijn gang te laten gaan.

Joesoef
15-06-07, 20:31
Geplaatst door Achmed991
Laat dat maar aan de rechter over.

Trouwens pek en veren wie was daar ook alweer voorstander van ooh ja Wilders.


Jij bent dus net zo gek als Wilders, al is de invalshoek anders, resultaat hetzelfde.

Man_Ray
15-06-07, 20:35
Geplaatst door Achmed991
1 Iemand die op kinderen geilt vinden wij in de beschaafde wereld niet normaal.


Op welke punten (ook al heb ik er maar 1) ben je het niet mee eens?

Zolang het bij geilen blijft en hij / zij geen kindertjes verkracht of betast is er niks aan de hand.

Onze wereld beschaafd???

Nu moet jij wel op mijn punten reageren.

mark61
15-06-07, 20:36
Geplaatst door Bofko
Het is namelijk verschrikkelijk makkelijk om iemand waar je een hekel aan hebt pedofiel noemen en daar dan een gerucht van te maken en het grauw zijn gang te laten gaan.

Tis nog doller, het blijkt te gaan om iemand die wellicht een pedo kent.

Man_Ray
15-06-07, 20:39
Geplaatst door Bofko


Als een willekeurige boerenkinkel een andere willekeurige boerenkinkel pedofiel NOEMT, wil dat nog niet zeggen dat het ook een pedofiel IS. Snap je hem?

Het is namelijk verschrikkelijk makkelijk om iemand waar je een hekel aan hebt pedofiel noemen en daar dan een gerucht van te maken en het grauw zijn gang te laten gaan.

Je weet niet half wat voor drama's dat soort denken met zich meebrengt. Elke dag in onze beschaafde wereld.

Maar ik blijf het vertikken om het begrip 'pedofiel' te verwarren met 'kinderverkrachter'.

Julien
15-06-07, 20:41
Geplaatst door Bofko
Leef jij nog in de Middeleeuwen of zo ? Toen had je heksen die middels een volksgericht verbrand werden, kwam geen rechter aan te pas.
Ooit van de term ´moderne rechtsstaat´ gehoord misschien ? Enig idee wat dat betekent ?

Als een willekeurige boerenkinkel een andere willekeurige boerenkinkel pedofiel NOEMT, wil dat nog niet zeggen dat het ook een pedofiel IS. Snap je hem?

Het is namelijk verschrikkelijk makkelijk om iemand waar je een hekel aan hebt pedofiel noemen en daar dan een gerucht van te maken en het grauw zijn gang te laten gaan.

Ik vind het niet middeleeuws om kinderen te beschermen voor pedo's. Als je pedo bent, verdien je gewoon geen privacy meer. En denk nou ff na: iedere pedo van wie men het weet, heeft zich schuldig gemaakt aan het aanranden van een kind of het downloaden van kinderporno. Deze parasieten zijn dus al de fout in gegaan. Dus vind ik het logisch dat iedere ouder en kind te weten krijgt of er een pedo in de buurt woont. Het beste zou zijn als pedo's gewoon uit de samenleving zouden verdwijnen. Levenslang in de cel of op de Noordpool in een kamp ofzo :hihi:

mark61
15-06-07, 20:46
Geplaatst door Julien
Ik vind het niet middeleeuws om kinderen te beschermen voor pedo's. Als je pedo bent, verdien je gewoon geen privacy meer.

Driedubbelovergehaalde frog, het gaat hier om iemand die iemand KENT die misschien pedofiel is. Niemand WEET wat, er wordt maar wat geroepen.

Ben je dronken? Hebben ze je hersens ongemerkt gejat? Pedo, ik weet waar je huis woont.

wytze
15-06-07, 20:47
ik heb die racisme links nog niet gecheckt vanwege de veiligheid van de pc hier. maar ik ga ze binnenkort bekijken.

veel mensen maken wel een punt in deze discussie.

persoonlijk vind ik mensen met sexuele verlangens naar kinderen als abnormaal dus dat deel ik met achmed.

maar man ray heeft gelijk als ie zegt dat ze onschuldig zijn zolang ze daar niks mee doen.

mark61 heeft een punt dat er bewijzen moeten zijn voor het volksgericht een eigen gang gaat.


en als het echt een kwaadaardige racistische pedo blijkt dan heeft ie een probleempjhe of 2

mark61
15-06-07, 20:50
Geplaatst door wytze
mark61 heeft een punt dat er bewijzen moeten zijn voor het volksgericht een eigen gang gaat.

Als het bewezen is kunnen we met fakkels en rieken aan de gang?

Jij kan ook al niet lezen, het gaat hier notabene om een KENNIS van een vermeende pedofiel.

Bofko
15-06-07, 20:50
Geplaatst door Julien
Ik vind het niet middeleeuws om kinderen te beschermen voor pedo's. Als je pedo bent, verdien je gewoon geen privacy meer. En denk nou ff na: iedere pedo van wie men het weet, heeft zich schuldig gemaakt aan het aanranden van een kind of het downloaden van kinderporno. Deze parasieten zijn dus al de fout in gegaan. Dus vind ik het logisch dat iedere ouder en kind te weten krijgt of er een pedo in de buurt woont. Het beste zou zijn als pedo's gewoon uit de samenleving zouden verdwijnen. Levenslang in de cel of op de Noordpool in een kamp ofzo :hihi:

Je draait door als een dolle in steeds hetzelfde kringetje.

Volgens mij weet jij idd niet wat het belangrijkste principe achter de rechtsstaat is Dat valt me van je tegen Julien.


Geplaatst door Julien
" iedere pedo van wie men het weet, heeft zich schuldig gemaakt aan het aanranden van een kind of het downloaden van kinderporno"


Is dat een zekerheid van 100% of van 90% ?

mark61
15-06-07, 20:51
Geplaatst door Bofko
Je draait door als een dolle in steeds hetzelfde kringetje.

Volgens mij weet jij idd niet wat het belangrijkste principe achter de rechtsstaat is Dat valt me van je tegen Julien.

Volgens mij studeert ie. Je snapt het niet.

Julien
15-06-07, 20:55
Geplaatst door mark61
Driedubbelovergehaalde frog, het gaat hier om iemand die iemand KENT die misschien pedofiel is. Niemand WEET wat, er wordt maar wat geroepen.

Ben je dronken? Hebben ze je hersens ongemerkt gejat? Pedo, ik weet waar je huis woont.

Maakt niet uit. Hij verdedigt pedofielen op een extreme manier. Net als die Partij van Diversiteit & Naastenliefde. Deze mensen verdienen niet dezelfde straf als pedo's, maar ik zou het niet onprettig vinden als ze goed worden lastiggevallen.

Bofko
15-06-07, 20:55
Geplaatst door mark61
Tis nog doller, het blijkt te gaan om iemand die wellicht een pedo kent.

. O Dziejus. Miscchien ken ik er ook wel één maar heeft hij het me nooit verteld. :D

mark61
15-06-07, 20:56
Geplaatst door Julien
Maakt niet uit.

Je bent echt, echt geschift. Naar Guantanamo met jou.

Julien
15-06-07, 20:57
Geplaatst door mark61
Je bent echt, echt geschift. Naar Guantanamo met jou.

:wohaa:

wytze
15-06-07, 20:58
Geplaatst door mark61
Als het bewezen is kunnen we met fakkels en rieken aan de gang?

Jij kan ook al niet lezen, het gaat hier notabene om een KENNIS van een vermeende pedofiel.


wat schrijf ik nou?
als hij een bewezen kwaadaardige racistische pedo is, heeft ie een pobleempje of 2?

dan heeft ie minstens een goeie psychiater nodig zou ik zeggen, maakt niet uit waar ie woont.

wat wil dat zeggen dat het een kennis is? is dat bewijs dat hij hetzelf niet is?

wytze
15-06-07, 21:00
Geplaatst door Julien
Maakt niet uit. Hij verdedigt pedofielen op een extreme manier. Net als die Partij van Diversiteit & Naastenliefde. Deze mensen verdienen niet dezelfde straf als pedo's, maar ik zou het niet onprettig vinden als ze goed worden lastiggevallen.



oordeelt niet op dat gij niet beoordeeld worde,

staat in je bijbel.

as Yahweh lives.

Man_Ray
15-06-07, 21:01
Geplaatst door wytze


mark61 heeft een punt dat er bewijzen moeten zijn voor het volksgericht een eigen gang gaat.



Behalve dit een genuanceerde stelling wytze.

Maar zelfs als er bewijzen zijn mag het volksgericht z'n gang niet gaan. Daar zijn rechters voor.

wytze
15-06-07, 21:15
Geplaatst door Man_Ray
Behalve dit een genuanceerde stelling wytze.

Maar zelfs als er bewijzen zijn mag het volksgericht z'n gang niet gaan. Daar zijn rechters voor.


je hebt op zich een punt. ik zei ook daarna , eerst een goede psychiater.

maar stel; hij is een bewezen kwaadaardige racistische pedo maar de rechter oordeelt heel matig of niet. wat dan?


en ik snap achmeds posting sowieso. als je zo een stuk in metro leest en het is je buurman. natuurlijk schrik je je rot. ten minste, zou ik wel doen.

mark61
15-06-07, 21:30
Geplaatst door wytze
wat schrijf ik nou?
als hij een bewezen kwaadaardige racistische pedo is, heeft ie een pobleempje of 2?

dan heeft ie minstens een goeie psychiater nodig zou ik zeggen, maakt niet uit waar ie woont.

wat wil dat zeggen dat het een kennis is? is dat bewijs dat hij hetzelf niet is?

Dus dat volksgericht gaat door begrijp ik?

Schuldig totdat het tegendeel bewezen is. Weer wat geleerd.

mark61
15-06-07, 21:32
Geplaatst door wytze
je hebt op zich een punt.

Een punt? Dat is de wet en de basis van de beschaving.

Nog zo'n griezel.


en ik snap achmeds posting sowieso. als je zo een stuk in metro leest en het is je buurman. natuurlijk schrik je je rot. ten minste, zou ik wel doen.

Ik ben een stuk banger van die Yvonne van H. en achmed.

Wacht maar tot jij ontmaskerd wordt als pedo, dan piep je wel anders.

Man_Ray
15-06-07, 21:34
Geplaatst door wytze
je hebt op zich een punt. ik zei ook daarna , eerst een goede psychiater.

maar stel; hij is een bewezen kwaadaardige racistische pedo maar de rechter oordeelt heel matig of niet. wat dan?


en ik snap achmeds posting sowieso. als je zo een stuk in metro leest en het is je buurman. natuurlijk schrik je je rot. ten minste, zou ik wel doen.

Dat Achmed niet gerust is snap ik.

Maar wat anders.? Moet je dan elke onschuldige of niet-veroordeelde pedofiel op een eiland gaan installeren?

Nog over dat begrip 'matig'. Da's ook heel interpreteerbaar. Niet? Vanuit wiens oogpunt 'matig'?

Bofko
15-06-07, 21:44
Geplaatst door Man_Ray
Dat Achmed niet gerust is snap ik.



Misschien is Achmed wel een autochtoon die er helemaal niet naast woont maar wel denkt een makkelijke doelgroep te kunnen recruteren voor wraakacties.


Ik speculeer maar wat. bandiet

wytze
15-06-07, 21:49
Geplaatst door Man_Ray
Dat Achmed niet gerust is snap ik.

Maar wat anders.? Moet je dan elke onschuldige of niet-veroordeelde pedofiel op een eiland gaan installeren?

Nog over dat begrip 'matig'. Da's ook heel interpreteerbaar. Niet? Vanuit wiens oogpunt 'matig'?


de stemming onder het volk is niet bepaald pro pedo en dat is gewoon een feit om rekening mee te houden. je mag hopen op niet al teveel bloeddorstigheid, zeler als iemand een bewezen kwaadaardige racistische pedo is. in zo'n geval is een enkeltje de Pijp misschien, wellicht de beste oplossing en mogen de yuppen het probleem oplossen? kweetniezeker. \

als iemand bewezen kwaadaardig racistisch pedofiel is, maar de rechter kan hem toch niet echt of slechts heel matig veroordelen omdat de persoon sluw en slim is en zich juridisch heeft ingedekt en t is obvious. wat dan?

tr_imparator
15-06-07, 21:49
Mijn buurvrouw tegenover is psychisch gestoord. Ze heeft het huis in de fik gestoken. Haar kinderen zijn ''afgepakt'' door de kinderbescherming.

Mijn buurman onder heeft zijn Nederlands vrouw in Soedan gedumpt en zijn 2 kinderen.

Mijn buurvrouw daar onder is gescheiden en heeft altijd ruzie.

Buurvrouw boven ook gescheiden en altijd problemen met de man en kinderen.

Schuin rechtsboven heeft zijn vrouw en kind vermoord en loopt met een bandje rond om zijn enkel.

En die andere buurman heb ik nog NOOIT buiten gezien. Kwam hem 1x tegen in mijn hele leven op de trap.


en GEEN GRAP.

wytze
15-06-07, 21:50
Geplaatst door Bofko
Misschien is Achmed wel een autochtoon die er helemaal niet naast woont maar wel denkt een makkelijke doelgroep te kunnen recruteren voor wraakacties.


Ik speculeer maar wat. bandiet


tzou allemaal zomaar kunnen :blowen:

wytze
15-06-07, 21:52
Geplaatst door tr_imparator
Mijn buurvrouw tegenover is psychisch gestoord. Ze heeft het huis in de fik gestoken. Haar kinderen zijn ''afgepakt'' door de kinderbescherming.

Mijn buurman onder heeft zijn Nederlands vrouw in Soedan gedumpt en zijn 2 kinderen.

Mijn buurvrouw daar onder is gescheiden en heeft altijd ruzie.

Buurvrouw boven ook gescheiden en altijd problemen met de man en kinderen.

Schuin rechtsboven heeft zijn vrouw en kind vermoord en loopt met een bandje rond om zijn enkel.

En die andere buurman heb ik nog NOOIT buiten gezien. Kwam hem 1x tegen in mijn hele leven op de trap.


en GEEN GRAP.

ik naief.
wat bedoel je te zeggen?

mark61
15-06-07, 21:52
Geplaatst door wytze
de stemming onder het volk is niet bepaald pro moslim en dat is gewoon een feit om rekening mee te houden. je mag hopen op niet al teveel bloeddorstigheid, zeler als iemand een bewezen kwaadaardige homofobe moslim is. in zo'n geval is een enkeltje de Pijp misschien, wellicht de beste oplossing en mogen de yuppen het probleem oplossen? kweetniezeker. \

als iemand bewezen kwaadaardig homofoob moslim is, maar de rechter kan hem toch niet echt of slechts heel matig veroordelen omdat de persoon sluw en slim is en zich juridisch heeft ingedekt en t is obvious. wat dan?

Gaat lekker zo joh.

mark61
15-06-07, 21:54
Geplaatst door tr_imparator
Mijn buurvrouw tegenover is psychisch gestoord. Ze heeft het huis in de fik gestoken. Haar kinderen zijn ''afgepakt'' door de kinderbescherming.

Mijn buurman onder heeft zijn Nederlands vrouw in Soedan gedumpt en zijn 2 kinderen.

Mijn buurvrouw daar onder is gescheiden en heeft altijd ruzie.

Buurvrouw boven ook gescheiden en altijd problemen met de man en kinderen.

Schuin rechtsboven heeft zijn vrouw en kind vermoord en loopt met een bandje rond om zijn enkel.

En die andere buurman heb ik nog NOOIT buiten gezien. Kwam hem 1x tegen in mijn hele leven op de trap.


en GEEN GRAP.

Zet hun foto's, namen en adressen hier ff neer :duim:

Eh, een NLse in Soedan droppen lijkt me nogal lastig. En waarom zo ver?

tr_imparator
15-06-07, 21:55
Geplaatst door wytze
ik naief.
wat bedoel je te zeggen?


amsterdam.

Man_Ray
15-06-07, 21:55
Geplaatst door wytze


als iemand bewezen kwaadaardig racistisch pedofiel is, maar de rechter kan hem toch niet echt of slechts heel matig veroordelen omdat de persoon sluw en slim is en zich juridisch heeft ingedekt en t is obvious. wat dan?

Als iemand bewezen kwaadaardig racistisch én kinderverkrachter is zal de rechter niet mals zijn vrees ik.

Zonder bewijs wordt het iets moeilijker.

Wat bedoel je met 'obvious'?

tr_imparator
15-06-07, 21:58
Geplaatst door mark61
Zet hun foto's, namen en adressen hier ff neer :duim:

Eh, een NLse in Soedan droppen lijkt me nogal lastig. En waarom zo ver?


Ze is bekeerd en die man houd die kinderen in soedan ofzo,..van hem mag zij ook terug als zij wilt, maar dan zonder de kinderen, waardoor zij ook daar blijft(tegen haar zin).

In soedan zijn de kinderwetten(misschien zijn ze daar gescheiden?) beetje ''pro-homme'' heb ik begrepen. Verder weet ik niet hoe en wat.

mark61
15-06-07, 21:59
Geplaatst door tr_imparator
Ze is bekeerd en die man houd die kinderen in soedan ofzo,..van hem mag zij ook terug als zij wilt, maar dan zonder de kinderen, waardoor zij ook daar blijft(tegen haar zin).

In soedan zijn de kinderwetten(misschien zijn ze daar gescheiden?) beetje ''pro-homme'' heb ik begrepen. Verder weet ik niet hoe en wat.

Ow OK. Een soort minidarfur :)

tr_imparator
15-06-07, 22:00
Geplaatst door Man_Ray
Als iemand bewezen kwaadaardig racistisch én kinderverkrachter is zal de rechter niet mals zijn vrees ik.

Zonder bewijs wordt het iets moeilijker.

Wat bedoel je met 'obvious'?

Maar je hebt wel mensen die schuldig zijn, maar door een hele goeie advocaat of wat dan ook(corruptie/afkoperij), niet in de gevangenis komen.

Wat bij zo een geval bedoelt hij denk ik?

mark61
15-06-07, 22:09
Geplaatst door tr_imparator
Maar je hebt wel mensen die schuldig zijn, maar door een hele goeie advocaat of wat dan ook(corruptie/afkoperij), niet in de gevangenis komen.

Wat bij zo een geval bedoelt hij denk ik?

Holleeder mss, maar niet je average sukkelaar. Gaan we Holleeder's adres & tel ook op maroc.nl zetten? Of is dat minder dringend?

reallife
15-06-07, 22:18
Ongelofelijk moeilijk onderwerp dit... bij het woord pedofiel slaan mijn moederinstinkten op hol.

Maar...

Als iemand alleen de gevoelens heeft en deze niet practiseert dan is er geen enkele grond om iemand te veroordelen. Integendeel zelfs. Want dat lijkt me een heel eenzaam mens. Stel dat iemand emotioneel door welke reden dan ook nooit in staat zal zijn om een relatie aan tegaan met een volwassenen. Dat iemand dat bedreigend vind, of welke andere ellende er ook achter kan zitten. En diegene heeft bagage genoeg om met zijn handen van kinderen af te blijven, Diegene verdient geen veroordeling maar steun om juist daarin overeind te blijven. We hoeven diegene dan niet nog eens extra een trap na te geven.


Geplaatst door Julien
Voor die terroristen op Guantamo heb ik dan nog wel enig begrip. Voor pedo's dus écht niet. Van mij mogen die pedo's inderdaad zo de cel in en lekker laten verhongeren. Ik vind pedo's dus echt niet te vergelijken met die gevangenen in Guantanomo. zodra je zo'n zieke geest hebt dat je kinderen wil neuken, dan ben je geen mens meer en verdien je geen humane rechten.

Iedereen is mens, ik vraag me ook vaak af waarom sommige mensen tot monsterlijke dingen in staat zijn, maar hoe dan ook ze blijven mens. Enge gedachte hè? Confronterend dat onze soort tot gruweldaden in staat is. Want dat is het verkrachten van een kind.

Begrijp me goed, als ik er getuige van was zou ik alles doen om een kind te beschermen. Ik kan me voorstellen dat iemand zelfs een ander vermoord om een kind te beschermen. Maar iedereen, echt iedereen heeft recht op een eerlijke rechtspraak. Want waar begin je anders met het verleggen van de grens. Of liever waar eindigt het? Zeg je dat een crimineel geen recht heeft op een eerlijke rechtzaak en ga je zelfs een soort heksenjacht beginnen dan verlaag jejezelf tot hetzelfde peil.

Het schriftwoord 'gij zult u naasten liefhebben...' en 'wie zonder zonden is werpen de eerste steen,'' krijgt hier wel een hele andere lading hè? Want er staat niet, 'gij zult u naasten liefhebben uitgezonderd de criminelen onder u.' Jezus stierf voor onze zonden en stelde daar verder geen voorwaarde bij dat bepaalde zondaars niet onder deze genade zouden vallen. Behoorlijk heftig als je er wat dieper bij stilstaat dus. Maar als je dat niet doet krijg je mi wel een heel goedkoop christendom.

wytze
15-06-07, 22:23
Geplaatst door tr_imparator
amsterdam.

well ok. en ieder huisje heeft zn kruisje enzo maar als ik een mogelijk kwaadaardige racistische pedo buurman had dan zou ik toch schrikken. zelfs met al jouw buren om me heen.

wytze
15-06-07, 22:26
Geplaatst door tr_imparator
Maar je hebt wel mensen die schuldig zijn, maar door een hele goeie advocaat of wat dan ook(corruptie/afkoperij), niet in de gevangenis komen.

Wat bij zo een geval bedoelt hij denk ik?


zoiets bedoel ik ja