PDA

Bekijk Volledige Versie : Gymnasiast haalt negen tienen



Couscousje
15-06-07, 14:49
Gymnasiast haalt negen tienen
Bron: Parool/ e.a.
Gepubliceerd: vrijdag 15 juni 2007 @ 15:46

Ward Teunissen, een 17-jarige leerling uit Nijmegen heeft een fantastische gymnasiumdiploma behaald. Op het certificaat prijken maar liefst negen tienen en vijf negens. "Zo'n hoge eindlijst hebben we hier nog nooit gezien", aldus Tons Janssen, conrector en secretaris eindexamen van de Nijmeegse Scholen Gemeenschap Groenewoud. Of Ward de hoogste cijfers van Nederland heeft, is niet bekend.

Op het Groenewoud is men apetrots op de eindlijst van de scholier. Als beloning regelde de school een dubbeldekker, waarin Ward zelf achter het stuur mocht zitten om zijn klas rond te rijden. De school is namelijk bekend met de toekomstdromen van Ward: hij wil buschauffeur worden.

"Ik heb al sinds mijn vijfde iets met bussen. Een vriendin van mijn moeder was toen al buschauffer. Een grote bus besturen is gewoon geweldig", aldus Teunissen. Voor de opleiding tot chauffeur moet hij wachten tot hij 21 jaar is. "Ik ga dus eerst natuurkunde studeren. Ik moet toch iets te doen hebben in de tussentijd, en het is handig voor als het in de buswereld niet mocht lukken."

Cc

Couscousje
15-06-07, 14:49
Wil ie gewoon buschauffeur worden! Geweldig!

Cc

HaasHaas
15-06-07, 15:04
Wees blij dat ie geen buikspreker wil worden. Ik wou vroeger buikspreker worden. Maar ze lieten me niet :droef: Iedereen werd boos.

Spitsboef
15-06-07, 15:05
Wallah, zat ook zo'n slimme jongen in m'n klas en die wilde ook tram bestuurder worden. :eek:

Cyberman
15-06-07, 15:06
Ik haalde vroeger ook altijd negens en tienen, ik baalde zelfs wanneer ik een 9 zou halen, zo arrogant was ik...:ego:

Bussenwereld, misschien wil die later wel een eigen busbedrijf beginnen, om maar wat geks te noemen. :hardlach:

BLD
15-06-07, 15:13
Geplaatst door Couscousje

"Ik ga dus eerst natuurkunde studeren. Ik moet toch iets te doen hebben in de tussentijd, en het is handig voor als het in de buswereld niet mocht lukken."

Cc

:haha:

Djiniouzz
15-06-07, 15:18
Marokkaanse held met idem cijferlijst zat bij mij op gymnasium.

Spitsboef
15-06-07, 15:19
Pff nu even en ik laat jullie m'n lijst zien.:)

blanke vla
15-06-07, 15:40
ik veranderde regelmatig mn cijfers in de agendae van leraren, maar damn, dit gaat wel erg ver

zo hou je echt geen tijd over voor je verzorgpony

Na_Logica
15-06-07, 15:42
Geplaatst door Couscousje
Gymnasiast haalt negen tienen
Bron: Parool/ e.a.
Gepubliceerd: vrijdag 15 juni 2007 @ 15:46

Ward Teunissen, een 17-jarige leerling uit Nijmegen heeft een fantastische gymnasiumdiploma behaald. Op het certificaat prijken maar liefst negen tienen en vijf negens. "Zo'n hoge eindlijst hebben we hier nog nooit gezien", aldus Tons Janssen, conrector en secretaris eindexamen van de Nijmeegse Scholen Gemeenschap Groenewoud. Of Ward de hoogste cijfers van Nederland heeft, is niet bekend.

Op het Groenewoud is men apetrots op de eindlijst van de scholier. Als beloning regelde de school een dubbeldekker, waarin Ward zelf achter het stuur mocht zitten om zijn klas rond te rijden. De school is namelijk bekend met de toekomstdromen van Ward: hij wil buschauffeur worden.

"Ik heb al sinds mijn vijfde iets met bussen. Een vriendin van mijn moeder was toen al buschauffer. Een grote bus besturen is gewoon geweldig", aldus Teunissen. Voor de opleiding tot chauffeur moet hij wachten tot hij 21 jaar is. "Ik ga dus eerst natuurkunde studeren. Ik moet toch iets te doen hebben in de tussentijd, en het is handig voor als het in de buswereld niet mocht lukken."

Cc


Wow, hij kan zo connexion doen in z'n eentje

wytze
15-06-07, 16:11
ik vind m getuigen van verregaande arrogantie :roker:

Qaiys
15-06-07, 16:30
Hebben ze tegenwoordig 14 vakken op het eindexamen Gymnasium?

Tomas
15-06-07, 18:05
Een vreemd twilightzone gevoel. Kruisende universa. Wtf, doet wsdb hier?

justus
15-06-07, 19:59
Geplaatst door Qaiys
Hebben ze tegenwoordig 14 vakken op het eindexamen Gymnasium?

je mag in meer vakken dan het minimum eindexamen doen...

Spoetnik
15-06-07, 20:04
Geplaatst door Tomas
Een vreemd twilightzone gevoel. Kruisende universa. Wtf, doet wsdb hier?

Topic verplaatst van wsdb naar nvdd ...

barfly
15-06-07, 20:34
Fantastisch! het bestaat nog, pure onschuld.

Als 't mijn zoontje was zou ik em toch wel proberen tew motiveren om af te studeren in elk gewenst vak en als dat is gelukt dan betaal ik z'n vrachtwagen rijbewijs en ik doe er een dubbeldekker bij op de koop toe! Al moet ik er 10 jaar voor sparen!

Shemharosh
16-06-07, 10:28
Geplaatst door barfly
Fantastisch! het bestaat nog, pure onschuld.


noouuuuuuu ik vind hem behoorlijk arrogant...die jongen moet uitkijken anders zou ie straks niet eens kaartjes mogen stemplen voor de GVB...De sociale dienst heeft zijn handen vol aan zogenaamde "hoogbegaafde" losers

ewa1984
16-06-07, 11:38
Heette die nerd geen Mark61? :hihi: