PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwaar verwaarloosde weeskinderen ontdekt in Bagdad



Marsipulami
19-06-07, 18:31
Zwaar verwaarloosde weeskinderen ontdekt in Bagdad
Aansluitend bij dit artikelRuim 60 doden door autobomexplosie in Bagdad

BAGDAD - Amerikaanse militairen hebben in de Iraakse hoofdstad Bagdad 24 verwaarloosde kinderen ontdekt in een weeshuis. De kinderen waren ondervoed en naakt en lagen in hun eigen uitwerpselen. Sommigen waren aan hun bed vastgeketend. Dat meldt de Amerikaanse omroep CBS News.

De verschrikkelijke ontdekking zou goed een week geleden gedaan zijn. Het ging om een weeshuis voor kinderen met een mentale handicap. In totaal troffen de Amerikaanse militairen 24 zwaar ondervoede,verwaarloosde kinderen aan. Sommigen lagen naakt op de vloer, anderen waren vastgeketend aan hun bed.

In het gebouw zouden ook drie volwassenen, een man en twee vrouwen, aangetroffen zijn, en een grote voorraad voedsel en nieuwe kleding. Die spullen waren waarschijnlijk voorbestemd om op de zwarte markt terecht te komen, in plaats van bij de uitgemergelde weeskinderen. Twee bewakers van het weeshuis zijn aangehouden zijn aangehouden op bevel van de Iraakse premier Al Maliki. De ‘directeur’ en de twee vrouwen zijn ondertussen spoorloos.

Alle kinderen zijn ondertussen naar een ander weeshuis overgebracht. lob

Marsipulami
19-06-07, 21:29
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00


Amerikaanse propaganda over de ruggen van ernstig verwaarloosde kinderen in een (door de Amerikanen) ontwricht en tot puin geschoten land.

Coolassprov MC
20-06-07, 00:41
Geplaatst door Marsipulami
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00


Amerikaanse propaganda over de ruggen van ernstig verwaarloosde kinderen in een (door de Amerikanen) ontwricht en tot puin geschoten land.

Drie tegen een dat Saddam die wezen tot wees heeft gemaakt en ze daarna heeft verwaarloosd.

De Amerikanen hebben ze bevrijd!

Er moet vast een Holywood-film zin met hetzelfde scenario om dit te kunnen staven!

1973Tanger
20-06-07, 00:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Drie tegen een dat Saddam die wezen tot wees heeft gemaakt en ze daarna heeft verwaarloosd.

De Amerikanen hebben ze bevrijd!

Er moet vast een Holywood-film zin met hetzelfde scenario om dit te kunnen staven!

Gezien de beelden is dit alles verschrikkelijk en uiterst verwerpelijk. Mocht de beheerder van het weeshuis uit baatzuchtige motieven deze arme kinderen hebben verwaarloost, zal ik daar geen goed woord over scanderen. Aan de andere kant heb ik ook mijn bedenkingen over de authenticiteit van de ontdekking. Amerika heeft toch "controle" over Irak. Vreemd dat ze deze praktijken dan nu pas aantreffen? Verdacht is ook dat ze het nieuws met naam en toenaam en huilende Amerikaanse soldaten in beeld brengen. Er zit een luchtje aan.

Bofko
20-06-07, 12:58
Geplaatst door 1973Tanger
Verdacht is ook dat ze het nieuws met naam en toenaam en huilende Amerikaanse soldaten in beeld brengen. Er zit een luchtje aan.

Hiermee beginnen de complottheorien. Iedereen die Amerikaans is heeft dezelfde kennis en ideeen en weet alles van elkaar. Is 1 grote homogene massa.Da's de vooronderstelling.

Praktijk zijn natuurlijk de anonieme beleidsmakers die ver weg in Washington een oorlog ontketenen en plannetjes bekokstoven. Ze worden niet lijfelijk met de ellende geconfronteerd.
Praktijk is ook dat in Irak de soldaat bovenop het oorlogsgeweld zit en de ellende daadwerkelijk ziet en van sommige ellende in huilen uitbarst. En die probeert te overleven.Hij weet niks van die plannetjes en wil het liefst naar huis.
En tenslotte is praktijk de oorlogsjournalist wiens beroep het is de hele dag nieuwtjes te vergaren en verslag te doen. En een huilende soldaat bij verwaarloodse weeskinderen is best wel nieuws. Ook die jounalist staat dicht bij het oorlogsgeweld.Hij wil niet het idee hebben daar voor niks te zitten.Hij mag natuurlijk lang niet overal komen. Op sommige plekken wordt ie tegengehouden en teruggestuurd door overheidsfunctionarissen die niet willen dat alles in het nieuws komt. Maar soms lukt het hem en/of funktioneert de overheidsfunctionaris niet goed. Zoals bijv. Abu Graib.
De homogeniteit is ver te zoeken....

observer
20-06-07, 14:39
Geplaatst door 1973Tanger
Gezien de beelden is dit alles verschrikkelijk en uiterst verwerpelijk. Mocht de beheerder van het weeshuis uit baatzuchtige motieven deze arme kinderen hebben verwaarloost, zal ik daar geen goed woord over scanderen. Aan de andere kant heb ik ook mijn bedenkingen over de authenticiteit van de ontdekking. Amerika heeft toch "controle" over Irak. Vreemd dat ze deze praktijken dan nu pas aantreffen? Verdacht is ook dat ze het nieuws met naam en toenaam en huilende Amerikaanse soldaten in beeld brengen. Er zit een luchtje aan. definieer controle ? het is echt niet zo dat er op elke hoek een amerikaan staat, sterker nog er zijn denk ik hele stukken van het land waar ze nog nooit een amerikaan gezien hebben

wat opmerkelijk is dat het lot van deze kinderen blijkbaar ondergeschikt is aan de vraag hoe of wat de amerikanen wel of niet doen

mulan
20-06-07, 14:48
Geplaatst door observer
wat opmerkelijk is dat het lot van deze kinderen blijkbaar ondergeschikt is aan de vraag hoe of wat de amerikanen wel of niet doen

Like you give a rat's ass. :rolleyes:

Olive Yao
20-06-07, 14:49
Hoe zijn de kinderen wees geworden? Ouders opgeblazen door zgn. "moedige verzetstrijders"?

Het verbaast me dat de "moedige verzetstrijders" geen zelfmoordaanslag op het weeshuis gepleegd hebben. Nu kunnen de amerikanen de weeskinderen schandelijk misbruiken voor hun propaganda. Misschien liggen de weeskinderen zelfs niet meer in hun eigen ontlasting.

mulan
20-06-07, 14:57
Geplaatst door Olive Yao
Hoe zijn de kinderen wees geworden? Ouders opgeblazen door zgn. "moedige verzetstrijders"?

Het verbaast me dat de "moedige verzetstrijders" geen zelfmoordaanslag op het weeshuis gepleegd hebben. Nu kunnen de amerikanen de weeskinderen schandelijk misbruiken voor hun propaganda. Misschien liggen de weeskinderen zelfs niet meer in hun eigen ontlasting.

:moe:

super ick
20-06-07, 15:43
Volgens mij hebben die amerikaanse honden enekele maanden geleden die jongens gevangen genomen, vervolgens uitgehongerd en daarna in de peoep gelegd voor propagandadoeleinden.
Ook die bomaanslagen is het werk van de amerikanen. Ze blazen zichzelf en Iraakse vrouwen en kinderen op om de Soenieten en Sliieten zwart te maken. Die mensen doen elkaar helemaal niets aan. Het zijn de amerikanen.
Achter de schermen tekken uiteraard de zionisten aan de touwtjes.

Spoetnik
20-06-07, 15:44
Geplaatst door Olive Yao
Hoe zijn de kinderen wees geworden? Ouders opgeblazen door zgn. "moedige verzetstrijders"?

Het verbaast me dat de "moedige verzetstrijders" geen zelfmoordaanslag op het weeshuis gepleegd hebben. Nu kunnen de amerikanen de weeskinderen schandelijk misbruiken voor hun propaganda. Misschien liggen de weeskinderen zelfs niet meer in hun eigen ontlasting.

Of misschien door een private contractor die voor de lol op autos schieten. Of ze zijn wees geworden door een Amerikaans bombardement, zoals je weet voeren de Amerikanen nog steeds talrijke bombardementen uit in Irak. Of misschien is zijn ze wees geworden vanwege de inadequate gezondheidszorg in Irak. In Irak zijn er heel veel manieren om te komen overlijden.

Spoetnik
20-06-07, 15:45
Geplaatst door super ick
Achter de schermen tekken uiteraard de zionisten aan de touwtjes.

Je toont weer je anti-semitische trekjes.

Coolassprov MC
20-06-07, 18:36
Geplaatst door Olive Yao
Hoe zijn de kinderen wees geworden? Ouders opgeblazen door zgn. "moedige verzetstrijders"?

Het verbaast me dat de "moedige verzetstrijders" geen zelfmoordaanslag op het weeshuis gepleegd hebben. Nu kunnen de amerikanen de weeskinderen schandelijk misbruiken voor hun propaganda. Misschien liggen de weeskinderen zelfs niet meer in hun eigen ontlasting.


Geplaatst door Coolassprov MC
Drie tegen een dat Saddam die wezen tot wees heeft gemaakt en ze daarna heeft verwaarloosd.

De Amerikanen hebben ze bevrijd!

Er moet vast een Holywood-film zin met hetzelfde scenario om dit te kunnen staven!

En anders moet ie er rap komen!

super ick
20-06-07, 22:44
Geplaatst door Spoetnik
Je toont weer je anti-semitische trekjes.

'weer'? :kalasniko

Als je mij een beetje gevolgd had dan had je vast ook ontdekt dat mijn reactie een aangemeten reactie is.
Haaks op mijn eigen mening staand.

observer
21-06-07, 09:54
Geplaatst door mulan
Like you give a rat's ass. :rolleyes: voorlopig was ik wel zo'n beetje de enige die het niet over de amerikanen maar over die kinderen had

dus wie zijn ass is er een rat?

super ick
21-06-07, 13:42
Voelt dat noe beter om iedere keer anderen de schuld te geven?
Kan je dan werkelijk zo'n bord voor je kop fantaseren dat je het zelf geloofd en alle moslims vrij waren van wantoestanden met de smoes dat alle kwaad in deze wereld de schuld is van Joden en Amerikanen?

observer
21-06-07, 15:15
Geplaatst door super ick
Voelt dat noe beter om iedere keer anderen de schuld te geven?
Kan je dan werkelijk zo'n bord voor je kop fantaseren dat je het zelf geloofd en alle moslims vrij waren van wantoestanden met de smoes dat alle kwaad in deze wereld de schuld is van Joden en Amerikanen? als je kan geloven in een onzichtbare maar almachtige god is het denk ik niet zo moeilijk om aan alles een jood of amerikaan te koppelen, bewijs is overbodig

beetje een vlinder theorie, als er ergens op de planeet iets gebeurd is dat het gevolg van een jood/amerikaan die een wind heeft gelaten

super ick
21-06-07, 22:29
Geplaatst door observer
als je kan geloven in een onzichtbare maar almachtige god is het denk ik niet zo moeilijk om aan alles een jood of amerikaan te koppelen, bewijs is overbodig

beetje een vlinder theorie, als er ergens op de planeet iets gebeurd is dat het gevolg van een jood/amerikaan die een wind heeft gelaten

Ik word strontziek van dat gejank van diverse zielepoten hier.

Joesoef
21-06-07, 22:31
Geplaatst door Olive Yao
Hoe zijn de kinderen wees geworden? Ouders opgeblazen door zgn. "moedige verzetstrijders"?

Het verbaast me dat de "moedige verzetstrijders" geen zelfmoordaanslag op het weeshuis gepleegd hebben. Nu kunnen de amerikanen de weeskinderen schandelijk misbruiken voor hun propaganda. Misschien liggen de weeskinderen zelfs niet meer in hun eigen ontlasting.



Beetje vreemde opmerking vind je ook niet?