PDA

Bekijk Volledige Versie : Ouders vergeten baby voor 2e keer



Couscousje
21-06-07, 10:16
Ouders vergeten baby voor 2e keer
Gepost door Irene (Blinky) - Bron: LCI
Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2007 @ 23:11

Een baby van 19 maanden is dood aangetroffen in een auto in Béziers, Frankrijk. Zij was door haar vader ‘vergeten’. De vader zou ‘s ochtends het kindje naar de crèche brengen. Onderweg stopte de man even op kantoor waarna hij het meisje is vergeten. Toen de moeder vanmiddag bij de crèche aankwam, bleek de vader die ochtend daar niet geweest te zijn. De moeder sloeg meteen alarm.

Volgens de weerberichten was het vandaag 27 graden in Béziers. De auto stond echter in de zon en de binnentemperatuur was een stuk hoger. De hulpdiensten konden alleen maar constateren dat het kindje een vier- tot vijftal uren voordat zij gewaarschuwd werden, was overleden.

Het was niet de eerste keer dat deze ouders een kind verloren door onoplettendheid. Een soortgelijk geval overkwam hen in juli 2002. Toen verloren zij een vier maanden oude baby, In die tijd waren zij eigenaars waren van een bar en toen zij op een dag bij hun werk aankwamen dachten ze dat de ander al voor het kindje had gezorgd. De baby bleek echter nog in de auto te zitten, die wederom in de volle zon geparkeerd was. Ondanks de pogingen van ambulancepersoneel lukte het niet meer om het kindje te reanimeren.

:schok:

Cc

zmar
21-06-07, 10:21
damn!

Bart.NL
21-06-07, 13:54
Triest.

Umarvlie
21-06-07, 16:38
Ben benieuwd of ze nu voor een derde kind gaan .... wat zijn dat nu toch voor mensen?

M@riska
21-06-07, 17:14
Vraag me af of er opzet in het spel is. Als zoiets de eerste keer gebeurd vergeet je dat toch je hele leven niet meer?

illmatik
21-06-07, 17:17
Geplaatst door M@riska
Vraag me af of er opzet in het spel is. Als zoiets de eerste keer gebeurd vergeet je dat toch je hele leven niet meer?

Waarschijnlijk een ziekelijk gebrek aan besef. Zulke mensen zou het verboden moeten worden om nog kinderen te nemen. Als dat zou kunnen, tenminste.

M@riska
21-06-07, 17:20
Geplaatst door illmatik
Waarschijnlijk een ziekelijk gebrek aan besef. Zulke mensen zou het verboden moeten worden om nog kinderen te nemen. Als dat zou kunnen, tenminste.


Vind toch dat dit wel goed onderzocht moet worden.


Bij mij is het andersom. Denk dat er iemand op de achterbank zit en dan zit ik te zingen enz, tot ik dan besef dat ik alleen ben. :hihi:

Sjowelo
21-06-07, 20:33
Geplaatst door M@riska


Bij mij is het andersom. Denk dat er iemand op de achterbank zit en dan zit ik te zingen enz, tot ik dan besef dat ik alleen ben. :hihi:
Interessant psychologisch materiaal man.