PDA

Bekijk Volledige Versie : 67 jaar achter het stuur zonder rijbewijs



Spitsboef
21-06-07, 20:03
67 jaar achter het stuur zonder rijbewijs
Doordat zijn auto niet verzekerd was en de politie een onderzoek naar dit voertuig uitvoerde, viel een 84-jarige automobilist uit IJmuiden door de mand. Hij had namelijk al 67 jaar lang auto gereden zonder ooit in het bezit te zijn geweest van een rijbewijs. Gedurende die periode heeft de man zich altijd keurig aan de regels gehouden. Hij kreeg nooit een bekeuring en heeft ook nog nooit schade veroorzaakt. Hij gaf toe dat hij onverzekerd rondreed en ook dat zijn auto niet APK gekeurd was. Hij zal de auto naar een sloperij laten brengen, zo beloofde hij plechtig.

888
21-06-07, 20:09
Gewoon voor goed gedrag, alsnog een rijbewijs toekennen. Dit ook omdat hij al ver op leeftijd is.

Spitsboef
21-06-07, 20:11
Geplaatst door Vicky
Gewoon voor goed gedrag, alsnog een rijbewijs toekennen. Dit ook omdat hij al ver op leeftijd is. Vinnik ook Vicky :roken:

888
25-06-07, 21:25
Geplaatst door Spitsboef
Vinnik ook Vicky :roken:

Ja voor al zijn bewezen trouwe en eerlijke diensten. Ook nog nooit een aanrijding veroorzaakt of bij betrokken geraakt.

1973Tanger
25-06-07, 21:30
Nooit toekennen en voor collega oudjes direct intrekken. Beter voor de verkeersveiligheid en minder druk op de weg door al die vergrijzing.

barfly
25-06-07, 21:40
Individueel vervoer afschaffen en het grotere plan zien. Openbaar vervoer breed trekken, gratis maken en letterlijk alles bereikbaar maken. Dat is de toekomst.

1973Tanger
25-06-07, 21:43
Geplaatst door barfly
Individueel vervoer afschaffen en het grotere plan zien. Openbaar vervoer breed trekken, gratis maken en letterlijk alles bereikbaar maken. Dat is de toekomst.

Er is in Amsterdam drie miljoen gereserveerd voor een drie maanden durende proef met gratis openbaar vervoer. Zeker breed trekken, werkt altijd is mijn indruk.

barfly
25-06-07, 21:50
Geplaatst door 1973Tanger
Er is in Amsterdam drie miljoen gereserveerd voor een drie maanden durende proef met gratis openbaar vervoer. Zeker breed trekken, werkt altijd is mijn indruk.

Tis een aardig begin, had men decennia eerder mee moeten beginnen soit. En ik ben voorstander van een meerjaren plan om mensen uit hun auto/leasebak te trekken en een goed alternatief te bieden. EU breed aanpakken.

Goh als ik niet beter wist dan had Halsema zo aan de telefoon gehangen :p

888
30-06-07, 13:46
Geplaatst door 1973Tanger
Nooit toekennen en voor collega oudjes direct intrekken. Beter voor de verkeersveiligheid en minder druk op de weg door al die vergrijzing.

Juist niet intrekken. Hij heeft toch al die jaren bewezen schadeloos te rijden.

1973Tanger
30-06-07, 16:33
Geplaatst door Vicky
Juist niet intrekken. Hij heeft toch al die jaren bewezen schadeloos te rijden.

Hij moest wel. Hij had immers geen rijbewijs.

888
30-06-07, 20:33
Geplaatst door 1973Tanger
Hij moest wel. Hij had immers geen rijbewijs.

Toch knap om de politie 67 jaar te kunnen omzeilen. Hij reed al vanaf zijn 17e jaar.