PDA

Bekijk Volledige Versie : bomaanslag op homo's door extremist... verijdeld



contradictio
22-06-07, 14:09
Protesten bij Gay Pride Jeruzalem


’Schande’.
Ultraorthodoxe joden laten in niet mis te verstane bewoordingen weten dat zij niet blij zijn met de Gay Pride Parade in Jeruzalem. Onder zware begeleiding van de politie hielden honderden homo’s gisteren in de Israëlische hoofdstad hun feestje. Zonder slag of stoot ging dat niet. De politie arresteerde een ultraorthodoxe jood die explosieven bij zich droeg. De 32-jarige radicaal droeg een tas met daarin een zelfgemaakte bom die hij wilde achterlaten op de route . Eerder op de dag arresteerde de politie al vijftien demonstranten.


bron: telegraaf

illmatik
22-06-07, 14:17
Die gekke golems ook, toch.

David
22-06-07, 14:19
Er gebeurt iets met een paar nichten, en Miss Hutspot meldt zich. :moe:

contradictio
22-06-07, 14:25
Geplaatst door David
Er gebeurt iets met een paar nichten, en Miss Hutspot meldt zich. :moe:

zo ook miss David... as in 'pot verwijt de ketel'... of was het homo verwijt de ketel...

wees blij met de 'objectieve' verslaggeving rondom jouw species...

David
22-06-07, 14:28
Geplaatst door contradictio
zo ook miss David... as in 'pot verwijt de ketel'... of was het homo verwijt de ketel...

wees blij met de 'objectieve' verslaggeving rondom jouw species...


Koop een ui en een aardappel en ga in een pan liggen. :moe:

contradictio
22-06-07, 14:30
Geplaatst door David
Koop een ui en een aardappel en ga in een pan liggen. :moe:

Dit soort fantasieen zullen wel soort specifiek zijn denk ik dan maar...

David
22-06-07, 14:48
Geplaatst door contradictio
Dit soort fantasieen zullen wel soort specifiek zijn denk ik dan maar...

Krijg toch bladluis. :moe:

Man_Ray
22-06-07, 15:09
Geplaatst door contradictio
Dit soort fantasieen zullen wel soort specifiek zijn denk ik dan maar...

Menselijke soort bedoel je?

contradictio
22-06-07, 15:59
Geplaatst door David
Krijg toch bladluis. :moe:

altijd beter dan die andere luis niewa (als ik de GGD cijfers mag geloven..)?





@ manneke:




http://nl.wikipedia.org/wiki/Soort

De biologische soort, of isolatiesoort is gedefinieerd als een verzameling organismen die zich onderling voorplanten of dit zouden kunnen doen. Dit is meestal de nuttigste definitie voor wetenschappers die zich met levende hogere dieren bezighouden zoals zoogdieren, vissen en vogels, maar zinloos bij organismen die zich niet seksueel voortplanten. Er moet wel worden onderscheiden tussen de theoretische mogelijkheid tot onderlinge voortplanting en het daadwerkelijke optreden van genenoverdracht tussen afzonderlijke populaties. Het is bijvoorbeeld mogelijk een paard met een ezel te kruisen en nakomelingen (muildieren of muilezels) te krijgen; niettemin zijn dit om twee redenen toch verschillende soorten: Ten eerste omdat paarden en ezels normaliter in het wild niet kruisen en ten tweede omdat de nakomelingen maar heel zelden vruchtbaar zijn. Het belangrijkste kenmerk van een biologische soort is dat er geen significante genenoverdracht tussen de twee populaties optreedt . :jeweetog:

Een fylogenetische, evolutionaire of Darwiniaanse soort is een groep organismen die een gemeenschappelijke voorouder hebben; een lijn nakomelingen die een afzonderlijke identiteit ten opzichte van andere lijnen bewaart in tijd en in plaats. Op een bepaald moment in de geschiedenis van een dergelijke afstammingslijn kunnen de leden gaan divergeren: als een dergelijke afsplitsing voldoende duidelijk wordt, worden de twee populaties verder als aparte soorten gezien .




Het begrip "soort" ( species) is niet het gemakkelijkste begrip in de biologie......

het gedrag van de individuen van verschillende soorten is dusdanig verschillend dat de signalen van het paarspel (lichaamsvorm, -houdingen, -kleuren, feromonen enz.) geen copulatie uitlokken.

http://www.skepp.be/artikels/creationisme/het-soortbegrip


kweetniet hoor.. :tik:

David
22-06-07, 16:09
Aha, ze is gaar inmiddels. :moe:

observer
22-06-07, 16:42
is dit niet die homo bom waarover ik las, jeweet wel om homo;s te verspreiden (in stukjes)

Joesoef
22-06-07, 18:30
Redelijk standaard topic. Is het niet simpeler om de topic's te catalogiseren? Homofilie, joden, kutmarokkaantjes. Hebben we nog maar 3 roulerende topics, wat saai maar dat is het hier toch al een paar jaar.

knuppeltje
22-06-07, 18:31
Geplaatst door observer
is dit niet die homo bom waarover ik las, jeweet wel om homo;s te verspreiden (in stukjes)

Nee hoor, die mogen drie hoog het raam uit.
Das ook niet zo moeilijk op ruimen daarna.

Baddha
22-06-07, 18:35
Geplaatst door Joesoef
Redelijk standaard topic. Is het niet simpeler om de topic's te catalogiseren? Homofilie, joden, kutmarokkaantjes. Hebben we nog maar 3 roulerende topics, wat saai maar dat is het hier toch al een paar jaar.

Je vergeet de categorie "Het Westen is slecht omdat daar ook wel eens iets misgaat" waar Schaap met z'n berichten naartoe kan.

David
22-06-07, 18:38
Geplaatst door Joesoef
Redelijk standaard topic. Is het niet simpeler om de topic's te catalogiseren? Homofilie, joden, kutmarokkaantjes. Hebben we nog maar 3 roulerende topics, wat saai maar dat is het hier toch al een paar jaar.


Sorry Joes, maar ik word dol van die bos winterpeen.

Man_Ray
22-06-07, 18:43
Geplaatst door contradictio
altijd beter dan die andere luis niewa (als ik de GGD cijfers mag geloven..)?





@ manneke:




http://nl.wikipedia.org/wiki/Soort

De biologische soort, of isolatiesoort is gedefinieerd als een verzameling organismen die zich onderling voorplanten of dit zouden kunnen doen. Dit is meestal de nuttigste definitie voor wetenschappers die zich met levende hogere dieren bezighouden zoals zoogdieren, vissen en vogels, maar zinloos bij organismen die zich niet seksueel voortplanten. Er moet wel worden onderscheiden tussen de theoretische mogelijkheid tot onderlinge voortplanting en het daadwerkelijke optreden van genenoverdracht tussen afzonderlijke populaties. Het is bijvoorbeeld mogelijk een paard met een ezel te kruisen en nakomelingen (muildieren of muilezels) te krijgen; niettemin zijn dit om twee redenen toch verschillende soorten: Ten eerste omdat paarden en ezels normaliter in het wild niet kruisen en ten tweede omdat de nakomelingen maar heel zelden vruchtbaar zijn. Het belangrijkste kenmerk van een biologische soort is dat er geen significante genenoverdracht tussen de twee populaties optreedt . :jeweetog:

Een fylogenetische, evolutionaire of Darwiniaanse soort is een groep organismen die een gemeenschappelijke voorouder hebben; een lijn nakomelingen die een afzonderlijke identiteit ten opzichte van andere lijnen bewaart in tijd en in plaats. Op een bepaald moment in de geschiedenis van een dergelijke afstammingslijn kunnen de leden gaan divergeren: als een dergelijke afsplitsing voldoende duidelijk wordt, worden de twee populaties verder als aparte soorten gezien .




Het begrip "soort" ( species) is niet het gemakkelijkste begrip in de biologie......

het gedrag van de individuen van verschillende soorten is dusdanig verschillend dat de signalen van het paarspel (lichaamsvorm, -houdingen, -kleuren, feromonen enz.) geen copulatie uitlokken.

http://www.skepp.be/artikels/creationisme/het-soortbegrip


kweetniet hoor.. :tik:

Homo's planten zich niet voort. Dus gaat de term 'biologische soort' daar niet voor op. Voor gelovigen daarentegen weer wel had ik begrepen uit de door jou aangehaalde stukjes.

Man_Ray
22-06-07, 18:46
Geplaatst door Baddha
Je vergeet de categorie "Het Westen is slecht omdat daar ook wel eens iets misgaat" waar Schaap met z'n berichten naartoe kan.

En nog een topic 'Alles Is De Schuld Van De Islam'.

David
22-06-07, 18:47
Geplaatst door Man_Ray
Homo's planten zich niet voort. Dus gaat de term 'biologische soort' daar niet voor op. Voor gelovigen daarentegen weer wel had ik begrepen uit de door jou aangehaalde stukjes.

Ga toch niet in discussie. Zet 'r gewoon in het zand op een koele, donkere, tochtvrije plek, en zet 'r begin december in een klomp voor de open haard. Dan heeft 't paard van Sinterklaas er nog wat aan.

Baddha
22-06-07, 18:54
Geplaatst door Man_Ray
En nog een topic 'Alles Is De Schuld Van De Islam'.

Dit is het forum van Ehsan Jami niet. Hoewel een anti-religie categorie waarschijnlijk toch wel wat berichtjes hou scoren.

Man_Ray
22-06-07, 19:00
Geplaatst door David
Ga toch niet in discussie. Zet 'r gewoon in het zand op een koele, donkere, tochtvrije plek, en zet 'r begin december in een klomp voor de open haard. Dan heeft 't paard van Sinterklaas er nog wat aan.

Dit noem ik niet in discussie gaan. Dat ze maar s nadenkt over de onzin die ze hier neerzet.

'Soorten' pffft.

Stapje verder en ze lijkt wel doktor Mengele.

David
22-06-07, 19:05
Geplaatst door Man_Ray
Dit noem ik niet in discussie gaan. Dat ze maar s nadenkt over de onzin die ze hier neerzet.

'Soorten' pffft.

Stapje verder en ze lijkt wel doktor Mengele.


Nadenken? Zij? Welnee, gewoon raspen en mengen met rozijnen en een dressing.

Joesoef
22-06-07, 19:23
Geplaatst door contradictio
wees blij met de 'objectieve' verslaggeving rondom jouw species...


Vanwaar dat denigrerende ondertoontje, heeft david of zijn 'soort' jou ooit eens iets misdaan, is dit 'soort' verantwoordelijk oid voor iets van onrecht op deze aarde?

mark61
22-06-07, 23:00
Contra most maar es uit de kast komen. Scheelt een stuk.

IbnRushd
23-06-07, 15:39
Graag inhoudelijk reacties aub!

mark61
23-06-07, 15:52
Geplaatst door IbnRushd
Graag inhoudelijk reacties aub!

Als ik inhoudelijk reageer rent iedereen hard weg.

IbnRushd
23-06-07, 16:07
Geplaatst door mark61
Als ik inhoudelijk reageer rent iedereen hard weg.

Nou, iedereen is een beetje overdreven. Maar je bent inderdaad wel een van de weinige die inhoudelijk reageert. Niet altijd, maar dat heeft iedereen wel eens.

Ik probeer vanaf nu offtopic-berichten te verwijderen. Jullie kunnen me daarbij helpen middels het melden aan het beheer (indien er (o.a.) onzin op een topic wordt gespuid).

mark61
23-06-07, 16:35
Geplaatst door IbnRushd
Nou, iedereen is een beetje overdreven. Maar je bent inderdaad wel een van de weinige die inhoudelijk reageert. Niet altijd, maar dat heeft iedereen wel eens.

Ik probeer vanaf nu offtopic-berichten te verwijderen. Jullie kunnen me daarbij helpen middels het melden aan het beheer (indien er (o.a.) onzin op een topic wordt gespuid).


Zo dan :ego:

Nou ben niet zo melderig. Wou dat graag uitzondering houden. Ben zelf wat liberaal ingesteld.

knuppeltje
23-06-07, 17:42
Ik houd helemaal niet van aanbrengers praktijken.

contradictio
24-06-07, 20:45
Geplaatst door Joesoef
Vanwaar dat denigrerende ondertoontje, heeft david of zijn 'soort' jou ooit eens iets misdaan, is dit 'soort' verantwoordelijk oid voor iets van onrecht op deze aarde?


we vergeten de "meeste allochtonen hebben geen humor" topic...
David komt gewoon elke keer als een vlieg af op elk hoopje stront (excusez le mot) dat iets met homo-haat/humor te maken heeft... dat Waarom doe ik dat? ach, laten we zeggen om hem blij te maken... kan ie zich vastbijten in het gegeven dat er nog meer extremisten bestaan die zijn 'soort' iets aan willen doen.. Bovendien vind ik het gewoon grappig dat ie het weer eens niet kan laten om er als de kippen (excusez de analogie) bij te zijn wanneer het om homo's of worteltjes gaat...
Om even een misverstand uit de weg te ruimen (aangezien men de humor er niet van in kan zien) 'I couldn't care less'wat ie doet/uitspookt, vindt en wat zijn geaardheid is laat staan dat ik daar konsekwenties aan zou willen verbinden of iets in die trant.... zolang ik er maar niet mee lastig word gevallen danwel het hoef te aanschouwen (geldt idem voor een hetero koppel voordat het gejank weer begint).
Goed, dit was even een verheldering laat iedereen ermee doen wat ie wil en val me verder niet lastig met de eigen conclusies hierover.. Kan me namelijk ook niet boeien.

P.S. soorten zijn niet verantwoordelijk voor onrecht maar individuen...

mark61
24-06-07, 23:14
Geplaatst door contradictio
we vergeten de "meeste allochtonen hebben geen humor" topic...
David komt gewoon elke keer als een vlieg af op elk hoopje stront (excusez le mot) dat iets met homo-haat/humor te maken heeft...

Wat is homo-humor? Vanwaar die vieze taal? Non, je ne vous excuse pas.


dat Waarom doe ik dat? ach, laten we zeggen om hem blij te maken...

yep


kan ie zich vastbijten in het gegeven dat er nog meer extremisten bestaan die zijn 'soort' iets aan willen doen..

Ah, er moet weer ge'zulliedoenhetook't worden. Ik ben diep onder de indruk.


(aangezien men de humor er niet van in kan zien)

Wat is die humor toch? Beats me.


zolang ik er maar niet mee lastig word gevallen

Define: 'lastig worden gevallen'.


(geldt idem voor een hetero koppel voordat het gejank weer begint).

Come again? Gaat geinige posts doen op heterolebbertopics op wsdb.


Goed, dit was even een verheldering

Nee, het was een mystificatie die niet verklaart waarom jij in al je posts het altijd over homofilie moet hebben. Een obsessie die te denken geeft.

contradictio
25-06-07, 12:20
Geplaatst door contradictio
Goed, dit was even een verheldering laat iedereen ermee doen wat ie wil en val me verder niet lastig met de eigen conclusies hierover.. Kan me namelijk ook niet boeien.

P.S. soorten zijn niet verantwoordelijk voor onrecht maar individuen... [/B]

Baddha
25-06-07, 12:50
Geplaatst door contradictio
we vergeten de "meeste allochtonen hebben geen humor" topic...
David komt gewoon elke keer als een vlieg af op elk hoopje stront (excusez le mot) dat iets met homo-haat/humor te maken heeft... dat Waarom doe ik dat? ach, laten we zeggen om hem blij te maken... kan ie zich vastbijten in het gegeven dat er nog meer extremisten bestaan die zijn 'soort' iets aan willen doen.. Bovendien vind ik het gewoon grappig dat ie het weer eens niet kan laten om er als de kippen (excusez de analogie) bij te zijn wanneer het om homo's of worteltjes gaat...


Is dit je motivatie? Dat je David op z'n wenken wilt bedienen?

Schaap reageert zover ik kan overzien ook op die topics. Sterker, meestal is hij degene die ze plaatst. Koelereet is onlosmakend verbonden met topics over Israel en de Palestijnen. Ga je hen nu ook blij maken met uitlokreacties of speel je toch gewoon op de man?