PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse school verbiedt 'kuisheidsring'



Qaiys
22-06-07, 16:16
Britse school verbiedt 'kuisheidsring'


LONDEN (ANP) - Een Britse middelbare school in Horsham, Sussex, heeft een 16-jarige scholiere verboden een zogenoemde 'kuisheidsring' aan haar vinger te dragen. Ze had de keus; de ring af of van school gestuurd worden, aldus de BBC vrijdag.

Omdat Lydia Playfoot beide niet wilde, spande ze een proces aan tegen de school. Het meisje draagt de ring, met daarop een bijbeltekst, sinds haar veertiende aan haar vinger. Ze wil daarmee kenbaar maken dat ze niet doet aan seks voor het huwelijk.

,,In de bijbel staat dat je zuiver moet blijven en dit is mijn manier om mijn geloof uit te drukken'', aldus Playfoot. Seksuele onthouding wordt gepropageerd door de Amerikaanse organisatie Silver Ring Thing die ook in Engeland aan populariteit wint.

De scholiere beschuldigt de school van discriminatie van christenen die een dergelijke ring dragen. Ze wees erop dat sikhs en moslims wel armbanden en hoofddoekjes mogen dragen als religieuze symbolen. Volgens haar advocaat heeft de school de mensenrechten geschonden met het ringverbod. Volgens de schoolleiding is het dragen van een ring niet in overeenstemming met de kledingvoorschriften van de school.


http://www.nrc.nl/anp/buitenland/article727851.ece/Britse_school_verbiedt_kuisheidsring

Sjowelo
22-06-07, 16:18
Wat kinderachtig.

David
22-06-07, 16:23
Geplaatst door Sjowelo
Wat kinderachtig.

Die ring?

Couscousje
22-06-07, 16:25
Britse school verbiedt 'kuisheidsring'
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 22 juni 2007 @ 16:09

Een Britse middelbare school in Horsham, Sussex, heeft een 16-jarige scholiere verboden een zogenoemde 'kuisheidsring' aan haar vinger te dragen. Ze had de keus; de ring af of van school gestuurd worden, aldus de BBC vandaag.

Omdat Lydia Playfoot beide niet wilde, spande ze een proces aan tegen de school. Het meisje draagt de ring, met daarop een bijbeltekst, sinds haar veertiende aan haar vinger. Ze wil daarmee kenbaar maken dat ze niet doet aan seks voor het huwelijk.

''In de bijbel staat dat je zuiver moet blijven en dit is mijn manier om mijn geloof uit te drukken'', aldus Playfoot. Seksuele onthouding wordt gepropageerd door de Amerikaanse organisatie Silver Ring Thing die ook in Engeland aan populariteit wint.

De scholiere beschuldigt de school van discriminatie van christenen die een dergelijke ring dragen. Ze wees erop dat sikhs en moslims wel armbanden en hoofddoekjes mogen dragen als religieuze symbolen. Volgens haar advocaat heeft de school de mensenrechten geschonden met het ringverbod. Volgens de schoolleiding is het dragen van een ring niet in overeenstemming met de kledingvoorschriften van de school.

Cc

Couscousje
22-06-07, 16:26
http://www.silverringthing.com/photos/KearneyNE3-28-07/pic08.jpg

Cc

Origi
22-06-07, 16:29
Moet ik uit het laatste stukje opmaken dat ringen in het algemeen niet toegestaan zijn op die school? Zoja, dan moet ze een andere school zoeken.

David
22-06-07, 16:50
Geplaatst door Couscousje
http://www.silverringthing.com/photos/KearneyNE3-28-07/pic08.jpg

Cc

Dat mokkel rechts op de foto hoeft zich geen zorgen te maken. Die blijft sowieso wel maagd. :moe:

mark61
22-06-07, 17:09
A survey presented at the National STD Conference in Philadelphia this week shows that youngsters who promise to keep their virginity until marriage have levels of STDs as high as everyone else.

And the FPA points that even with the reductions, the teenage pregnancy rate in the US remains far higher than in the UK.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/3502496.stm

America's chastity movement may have lost one of its most famous role models after unmarried teen queen Britney Spears - for years a self-proclaimed virgin - divulged some of her more intimate secrets to a magazine. :strik:

Teenage pregnancy rates per 1,000
Russia - 101.7
United States - 83.6
Bulgaria - 83.3
England and Wales - 46.9
Australia - 43.7
Sweden - 24.9
Netherlands - 12.2

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3117108.stm

Whose result?

The efficacy of pro-abstinence education in reducing teenage pregnancies is a source of bitter controversy.

For the abstinence campaigners, the gradual reduction of the teenage pregnancy rate - which still remains indisputably high - is a direct result of their efforts.

For supporters of comprehensive sex education, the figures are testimony to years of informing young people about birth control.

They see the fruits of their labour being jeopardised by the abstinence movement, which they believe is turning young people against contraception while not necessarily stopping them having sex.

"It's not surprising really that if young people are always being told that contraception is basically useless, when they do come to have sex they don't bother with it," says Adrienne Verrilli of the Sexuality Information and Education Council of the US (Siecus).

She cites research which suggests condom use among sexually active young people is, for the first time, levelling off, rather than increasing.

"Ultimately the abstinence programme isn't protecting young people but leaving them more open to unwanted pregnancies and sexual diseases."

Siecus and other groups also believe that the philosophy behind the abstinence movement - with its focus on marriage and the heterosexual couple - alienates many young people.

"Basically we are saying to kids with single mothers that the way their parents live is wrong. We are saying to homosexual kids that their feelings are wrong. Any choice outside heterosexual marriage is deemed wrong," says Ms Verrilli.

mark61
22-06-07, 17:16
Geplaatst door David
Dat mokkel rechts op de foto hoeft zich geen zorgen te maken. Die blijft sowieso wel maagd. :moe:

Hoe dat zo? Juist niet :haha:

David
22-06-07, 17:47
Geplaatst door mark61
Hoe dat zo? Juist niet :haha:

Doen jullie dat? Iets met zukke harses? Hebben jullie ook darkrooms dan?

mark61
22-06-07, 18:14
Geplaatst door David
Doen jullie dat? Iets met zukke harses? Hebben jullie ook darkrooms dan?

Niet stigmatiseren :student: Er zijn sommigen onder ons die doen zakken over hoofd.

David
22-06-07, 18:17
Geplaatst door mark61
Niet stigmatiseren :student: Er zijn sommigen onder ons die doen zakken over hoofd.

Ik snap wel steeds beter waarom hetero's het maar één keer per week doen met het licht uit, puur voor de voortplanting. Godallemachtig, het lijkt wel een paddenkolonie. Trots op hun maagdelijkheid - ze raken 'm aan de straatstenen niet kwijt, waarschijnlijk.

Man_Ray
22-06-07, 18:18
Het is natuurlijk een extra uitdaging om dames met zo'n ring net wel in de koffer te krijgen.

Man_Ray
22-06-07, 18:20
Geplaatst door David
Ik snap wel steeds beter waarom hetero's het maar één keer per week doen met het licht uit, puur voor de voortplanting. Godallemachtig, het lijkt wel een paddenkolonie. Trots op hun maagdelijkheid - ze raken 'm aan de straatstenen niet kwijt, waarschijnlijk.

Komkom. Nog een paar lange hete zomers en die linkse zit wel wat in.

mark61
22-06-07, 18:21
Geplaatst door David
Ik snap wel steeds beter waarom hetero's het maar één keer per week doen met het licht uit, puur voor de voortplanting. Godallemachtig, het lijkt wel een paddenkolonie. Trots op hun maagdelijkheid - ze raken 'm aan de straatstenen niet kwijt, waarschijnlijk.

Nou ze gaan vast wel es trouwen met zo'n andere ring. Das dubbele walging in bed ws.

mark61
22-06-07, 18:22
Geplaatst door Man_Ray
Het is natuurlijk een extra uitdaging om dames met zo'n ring net wel in de koffer te krijgen.

Tsja, ga je gang :hihi:

knuppeltje
22-06-07, 18:23
Geplaatst door mark61
Nou ze gaan vast wel es trouwen met zo'n andere ring. Das dubbele walging in bed ws.


Wat zijn jullie gemeen. :stout:

mark61
22-06-07, 18:23
Geplaatst door Man_Ray
Komkom. Nog een paar lange hete zomers en die linkse zit wel wat in.

Mss 30 kilo van die rechtse af, maar dan mis je die boobs weer. Lastig.

mark61
22-06-07, 18:27
Geplaatst door knuppeltje
Wat zijn jullie gemeen. :stout:

Ze doen het allemaal zelf :ego:

David
22-06-07, 18:30
http://www.silverringthing.com/photos/HollisterCA5-11-07/pic06.jpg

Zij in 't groen was ietsjes te laat met haar ring. :blowen:

Baddha
22-06-07, 18:31
Geplaatst door mark61
Mss 30 kilo van die rechtse af, maar dan mis je die boobs weer. Lastig.

Toch knap dat ze zo haar ringvinger op kan steken. Dat lukt mij met geen mogelijkheid.

David
22-06-07, 18:32
Geplaatst door Baddha
Toch knap dat ze zo haar ringvinger op kan steken. Dat lukt mij met geen mogelijkheid.

Dan had je maar maagd moeten blijven.

mark61
22-06-07, 18:33
Geplaatst door David
Zij in 't groen was ietsjes te laat met haar ring. :blowen:

Ringen zijn ook niet 100% safe :ego:

David
22-06-07, 18:35
Geplaatst door mark61
Ringen zijn ook niet 100% safe :ego:

Misschien dat daarom die school er niet aan wil.

Koala64
22-06-07, 19:19
En de jongens dragen een cockring? :rolleyes:

Joesoef
22-06-07, 19:29
Geplaatst door David
http://www.silverringthing.com/photos/HollisterCA5-11-07/pic06.jpg

Zij in 't groen was ietsjes te laat met haar ring. :blowen:


Ik ken deze tv serie niet. Wel een goede typcast lijkt mij. Amerikaans, dat wel dus goedkoop.

Joesoef
22-06-07, 19:30
Geplaatst door Baddha
Toch knap dat ze zo haar ringvinger op kan steken. Dat lukt mij met geen mogelijkheid.


Ik geloof dan ook niet veel van die maagdelijkheid.

Koala64
22-06-07, 19:38
Eigenlijk zeg je met zo'n ring dus dat je je suf masturbeert. :wink:

David
22-06-07, 19:43
Geplaatst door Koala64
Eigenlijk zeg je met zo'n ring dus dat je je suf masturbeert. :wink:

Daar krijg je ruggemergtering van.

mark61
22-06-07, 22:58
Geplaatst door Joesoef
Ik geloof dan ook niet veel van die maagdelijkheid.

A survey presented at the National STD Conference in Philadelphia this week shows that youngsters who promise to keep their virginity until marriage have levels of STDs as high as everyone else.