PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali Kloon Ihsan Jami betrapt op grove leugen



Qaiys
23-06-07, 00:17
Vandaag in de Trouw zegt hij:

Mijn vader, die nog altijd moslim is , vond het vooral raar, mijn moeder had meer begrip. Zij was, nadat wij naar Nederland waren geëmigreerd, tot het christendom bekeerd. We vormden een eigenaardig pluriform gezelschap.

http://www.trouw.nl/deverdieping/dossiers/article735774.ece/Ehsan_Jami__Ik_wil_geen_evolutie%2C_ik_wil_een_rev olutie


Maar drie jaar geleden zei hij dit:

Mijn grootouders waren nog moslim, maar mijn was vader ongodsdienstig en heeft mij altijd vrij gelaten om mijn eigen weg te zoeken op dat gebied. Mijn moeder heeft zich merkwaardig genoeg tot het christendom bekeerd.

http://64.233.183.104/search?q=cache:SayLvXhBp2EJ:www.voorburg.pvda.nl/download.do/id/100026941/cd/true/+ehsan+jami&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl

Witte78
23-06-07, 00:57
Dit is inderdaad schandalig. Om zulke grove leugens te versprijden voor zijn eigen gewin. De tweede link werkt trouwens niet. Was nu de was of zijn vader ongelovig?

Qaiys
23-06-07, 01:07
Geplaatst door Witte78
Dit is inderdaad schandalig. Om zulke grove leugens te verspreiden voor zijn eigen gewin. De tweede link werkt trouwens niet. Was nu de was of zijn vader ongelovig?

Typ ehsan jami in google en open dan de tweede link en dan heb je de hele tekst.

Ik denk dat het een fout is van de auteurs. Ik zag het al maar ik verander niet graag teksten van andere auteurs. Ik neem aan dat ze dit wilden schrijven:

mijn vader was ongodsdienstig.

Coolassprov MC
23-06-07, 01:14
Geplaatst door Witte78
De tweede link werkt trouwens niet. Was nu de was of zijn vader ongelovig?

De was in ieder geval; zijn was helemaal.

Soms houdt de was je wakker; tot de was klaar was en de was was zodat er morgen ruimte was voor nieuwe was en ik dan niet hoef te wensen dat er ruimte voor was.

1973Tanger
23-06-07, 01:31
Het kan tegenwoordig niet op. De zoveelste islam-aanvaller heeft zich weer aangemeld. Niemand verplicht dat iemand moslim wordt, is of blijft. "Revolutie", droomt die knaap? Revolutie in z'n harses zal ie waarschijnlijk bedoelen. Figuren als hij verlochenen hun afkomst voor persoonlijk gewin. Pubers als hij kunnen beter zich bezig houden met playstation o.i.d. in plaats van zich te bemoeien met zaken waar je in een klap 30 jaar oud van wordt. De islam heeft in haar glorieuze verleden echte tegenstanders van formaat tegenover haar gehad, die zelfs niets afdoen van Satan persoonlijk. Mijn advies aan hem: "niet wéér doen is het beste berouw".

Coolassprov MC
23-06-07, 01:41
Geplaatst door 1973Tanger
Het kan tegenwoordig niet op. De zoveelste islam-aanvaller heeft zich weer aangemeld. Niemand verplicht dat iemand moslim wordt, is of blijft. "Revolutie", droomt die knaap? Revolutie in z'n harses zal ie waarschijnlijk bedoelen. Figuren als hij verlochenen hun afkomst voor persoonlijk gewin. Pubers als hij kunnen beter zich bezig houden met playstation o.i.d. in plaats van zich te bemoeien met zaken waar je in een klap 30 jaar oud van wordt. De islam heeft in haar glorieuze verleden echte tegenstanders van formaat tegenover haar gehad, die zelfs niets afdoen van Satan persoonlijk. Mijn advies aan hem: "niet wéér doen is het beste berouw".

In het hoogste geval spreekt ie de waarheid als ie zegt ie moslim was, maar wat noemt hij dan een moslim?

Hoogstwaarschijnlijk zou hij een shi'iet zijn geweest; shi'ieten staan verder van de islam dam Christenen en Joden.

Coolassprov MC
23-06-07, 01:42
Geplaatst door Qaiys
Typ ehsan jami in google en open dan de tweede link en dan heb je de hele tekst.

Ik denk dat het een fout is van de auteurs. Ik zag het al maar ik verander niet graag teksten van andere auteurs. Ik neem aan dat ze dit wilden schrijven:

mijn vader was ongodsdienstig.

Wat was dat ookal weer met dat boekje van pseudoniem Mohamed Rasoel?, stagfirallah!

1973Tanger
23-06-07, 02:08
Geplaatst door Coolassprov MC
In het hoogste geval spreekt ie de waarheid als ie zegt ie moslim was, maar wat noemt hij dan een moslim?

Hoogstwaarschijnlijk zou hij een shi'iet zijn geweest; shi'ieten staan verder van de islam dam Christenen en Joden.

Er is nog hoop voor hem. "Hij vraagt zich namelijk voortdurend af of hij ergens mee leven kan; of het klopt wat hij denkt, zegt of doet". Je kunt hem zijn verstrooide jeugd en opvoeding en misschien ouderlijke verwaarlozing niet kwalijk nemen.

Coolassprov MC
23-06-07, 02:18
Geplaatst door 1973Tanger
Er is nog hoop voor hem. "Hij vraagt zich namelijk voortdurend af of hij ergens mee leven kan; of het klopt wat hij denkt, zegt of doet". Je kunt hem zijn verstrooide jeugd en opvoeding en misschien ouderlijke verwaarlozing niet kwalijk nemen.

Gelukszoekers als hij hadden hun leugens al klaar voordat ze hun moederland verlieten.

Liegen om hun land te kunnen verlaten,
liegen om Nederland in te komen,
liegen om in Nederland te mogen blijven,
liegen voor asiel,
liegen om te eten,
liegen om te wonen,
liegen voor een verblijfsvergunning,
liegen voor een paspoort,
liegen om gemogen te worden,
liegen om gehaat te worden,
liegen om nederland de rug toe te mogen keren,

http://freespace.virgin.net/hidden.valley/6-5pinoccio.jpg

1973Tanger
23-06-07, 02:22
Geplaatst door Coolassprov MC
Gelukszoekers als hij hadden hun leugens al klaar voordat ze hun moederland verlieten.

Liegen om hun land te kunnen verlaten,
liegen om Nederland in te komen,
liegen om in Nederland te mogen blijven,
liegen voor asiel,
liegen om te eten,
liegen om te wonen,
liegen voor een verblijfsvergunning,
liegen voor een paspoort,
liegen om gemogen te worden,
liegen om gehaat te worden,
liegen om nederland de rug toe te mogen keren,

http://freespace.virgin.net/hidden.valley/6-5pinoccio.jpg

Tekenend voor met name Iraanse vluchtelingen. Eenmaal hier aangekomen hun 'islamitische last' meteen inruilen voor verderf als compensatie.

mark61
23-06-07, 10:09
Geplaatst door 1973Tanger
Niemand verplicht dat iemand moslim wordt,

Das natuurlijk onzin. Als je op je 4e naar een islamitische school wordt gestuurd heb je weinig keus.


Het kan trouwens zijn dat hij met 'ongodsdienstig' bedoelt dat vaderlief niet zo overdreven praktiseert, maar wel gelovig is. Een vaag type is het wel :), Ihsan dan.

knuppeltje
23-06-07, 10:25
Je ziet maar weer wat zo'n eenvoudig jong teweeg kan brengen in de geesten van al die standvastige moslims die over zoiets onschuldigs moord en brand schreeuwen.
Mwa- je moet je toch iets doen om je zelf te kunnen blijven overtuigen.

Slinger
23-06-07, 10:29
Geplaatst door Qaiys
Vandaag in de Trouw zegt hij:

Mijn vader, die nog altijd moslim is , vond het vooral raar, mijn moeder had meer begrip. Zij was, nadat wij naar Nederland waren geëmigreerd, tot het christendom bekeerd. We vormden een eigenaardig pluriform gezelschap.

http://www.trouw.nl/deverdieping/dossiers/article735774.ece/Ehsan_Jami__Ik_wil_geen_evolutie%2C_ik_wil_een_rev olutie


Maar drie jaar geleden zei hij dit:

Mijn grootouders waren nog moslim, maar mijn was vader ongodsdienstig en heeft mij altijd vrij gelaten om mijn eigen weg te zoeken op dat gebied. Mijn moeder heeft zich merkwaardig genoeg tot het christendom bekeerd.

http://64.233.183.104/search?q=cache:SayLvXhBp2EJ:www.voorburg.pvda.nl/download.do/id/100026941/cd/true/+ehsan+jami&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl

Nou, nou, dat is me een leugen zeg.

illmatik
23-06-07, 10:35
Geplaatst door mark61
Das natuurlijk onzin. Als je op je 4e naar een islamitische school wordt gestuurd heb je weinig keus.

Oh, stfu man. Wat een onzinnig argument. Als je op je 4e ingegoten krijgt dat there is no such thing as God and all non-white people are bad dan heb je weinig keus.

Als je op je 4e leert dat je andere mensen nooit moet respecteren dan heb je ook weinig keus.

Op je 4e heb je nooit keus. Opvoeding die je krijgt is nooit een keus. Silly man.


Het kan trouwens zijn dat hij met 'ongodsdienstig' bedoelt dat vaderlief niet zo overdreven praktiseert, maar wel gelovig is. Een vaag type is het wel :), Ihsan dan.

Ehsan. Ihsan is een meisjesnaam.

mark61
23-06-07, 11:00
Geplaatst door illmatik
Oh, stfu man. Wat een onzinnig argument. Als je op je 4e ingegoten krijgt dat there is no such thing as God and all non-white people are bad dan heb je weinig keus.

Nee, niet omdraaien. 'Ongelovigen' rammen niet door hun peuters' strot dat God niet bestaat. En sturen ze niet naar scholen waar ze dat de hele dag op alle manieren wordt duidelijk gemaakt. Ze krijgen ook geen athe hoofddoekies op. Ik weet, tis een gevoelig punt, die zogenaamde vrije godsdienstkeuze.


Ehsan. Ihsan is een meisjesnaam.

Was dat nou weer voor onzin? Ten eerste is Ihsan een doodgewone jongensnaam, ook bijv. in Turkije (Souad trouwens ook), ten tweede is Ehsan hetzelfde als Ihsan, wordt in het Farsi ook zo geschreven, tis alleen dat de Farsi fonetiek anders is. De e wordt in dit geval uitgesproken als de NL i in dik.

Tevens wijs ik je erop dat Autoriteit Schaap ook Ihsan spelt.

Ihsan (or Ehsan or Ahsan or ÇÍÓÇä) is an Arabic term meaning "perfection" or "excellence."

Ehsan or Ihsan is also a boys name in some Muslim countries (e.g. I.R. Pakistan).

Masculine Arabic Names:
Ihsan - Beneficence

Bij feminine niet te vinden.

Zie ook: http://www.islamicity.com/Culture/Names/default.htm
http://www.ummah.net/family/masc.html

mark61
23-06-07, 11:02
Geplaatst door Coolassprov MC
Gelukszoekers als hij hadden hun leugens al klaar voordat ze hun moederland verlieten.[/IMG]

Hij was 9 at the time. Hoe zou je je eigen ouders omschrijven?

mark61
23-06-07, 11:04
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoogstwaarschijnlijk zou hij een shi'iet zijn geweest; shi'ieten staan verder van de islam dam Christenen en Joden.

Moefti koelereet is weer los. Of u is islamoloog alsmede christelijk theoloog.

illmatik
23-06-07, 11:07
Geplaatst door mark61
Nee, niet omdraaien. 'Ongelovigen' rammen niet door hun peuters' strot dat God niet bestaat. En sturen ze niet naar scholen waar ze dat de hele dag op alle manieren wordt duidelijk gemaakt. Ze krijgen ook geen athe hoofddoekies op. Ik weet, tis een gevoelig punt, die zogenaamde vrije godsdienstkeuze.

Het niet vertellen is, vanuit mijn standpunt, het achterhouden van essentiële informatie.


Was dat nou weer voor onzin? Ten eerste is Ihsan een doodgewone jongensnaam, ook bijv. in Turkije (Souad trouwens ook), ten tweede is Ehsan hetzelfde als Ihsan, wordt in het Farsi ook zo geschreven, tis alleen dat de Farsi fonetiek anders is. De e wordt in dit geval uitgesproken als de NL i in dik.

Zal best. But where I come from it's a girly name.

illmatik
23-06-07, 11:09
Geplaatst door mark61
Moefti koelereet is weer los. Of u is islamoloog alsmede christelijk theoloog.

Kweetnie of DJ MC Coolassprov een theoloog is, maar hij slaat hier wel de spijker op z'n harses.

Qaiys
23-06-07, 11:20
Geplaatst door mark61
Ten eerste is Ihsan een doodgewone jongensnaam, ook bijv. in Turkije (Souad trouwens ook) Souad = Sou3ad is een meisjesnaam en geen Turkse jongensnaam. Wat jij bedoelt is Suat.

mark61
23-06-07, 11:21
Geplaatst door illmatik
Het niet vertellen is, vanuit mijn standpunt, het achterhouden van essentiële informatie.

Wie vertelt wat niet? Ik neem aan de gelovige die zijn kind niet vertelt dat a) er nog andere geloven zijn en b) dat je ook niet kan geloven. En dat op een neutrale manier :) Gaat fietsen jullie.



Zal best. But where I come from it's a girly name.

Zal best. De wereld is groter dan waar jij vandaan komt. Doe jij ook aan Ehsan = jochie Ihsan = meissie? Das helemaal kul nl.

mark61
23-06-07, 11:24
Geplaatst door Qaiys
Souad = Sou3ad is een meisjesnaam en geen Turkse jongensnaam. Wat jij bedoelt is Suat.

Dat is precies dezelfde naam. Maar ik zal met jou maar niet over transcriptie beginnen want daar begrijp je fuck all van. Het ene is Franse transcriptie, andere Turks.

Het is geen Turkse maar een Arabische naam. Ook in Turkije. Al weten veel Turken dat wellicht niet.

Boertig zijn jullie. Geen idee hoe groot de wereld is, hoe groot de verscheidenheid, en bijv. hoe een meisjesnaam in het ene land een jongensnaam in het andere land kan zijn.

Zoals bijvoorbeeld de naam Mohammed in Turkije en bij bepaalde (Bedouin?) stammen taboe is, je kan tenslotte niet het risico lopen dat je per ongeluk de Profeet uitscheldt. Think about it :)

Qaiys
23-06-07, 11:24
Geplaatst door knuppeltje
Je ziet maar weer wat zo'n eenvoudig jong teweeg kan brengen in de geesten van al die standvastige moslims die over zoiets onschuldigs moord en brand schreeuwen.
Mwa- je moet je toch iets doen om je zelf te kunnen blijven overtuigen.

Dat zo'n eenvoudig jong zo op handen en voeten wordt gedragen door veel autochtonen en hun media is veelzeggend. Twee keer in Nova geweest, vele interviews in landelijke kranten mogen geven, geadvisseerd worden door twee hoogleraren, Hirsi Ali die hem opbelt om het te steunen...etc En dan beweren dat hij wat teweeg brengt bij de moslims?

illmatik
23-06-07, 11:25
Geplaatst door mark61
Wie vertelt wat niet? Ik neem aan de gelovige die zijn kind niet vertelt dat a) er nog andere geloven zijn en b) dat je ook niet kan geloven. En dat op een neutrale manier :) Gaat fietsen jullie.

Als je je kind vertelt over religie ontkom je er al niet aan te vertellen dat er nog andere religiën zijn. So hush.

Wat is neutraal? Mensen zijn nooit neutraal. Ongelovigen die wel over religie praten al helemaal niet. Je moet niet zo wanhopig proberen over te brengen alsof ongelovig zijn de norm is of bepaalt. Cause it ain't & it don't.


Zal best. De wereld is groter dan waar jij vandaan komt.

Zal best. But where I come from it's a girly name.

mark61
23-06-07, 11:27
Geplaatst door illmatik
Kweetnie of DJ MC Coolassprov een theoloog is, maar hij slaat hier wel de spijker op z'n harses.

Wat zijn precies de criteria? Het lijkt me dat favo profeetkeuze toch wel zwaar weegt. Alsmede een zuil of 5. Wat een rare sjit leren jullie, is dat in de moskee? Griezelig.

mark61
23-06-07, 11:39
Geplaatst door illmatik
Als je je kind vertelt over religie ontkom je er al niet aan te vertellen dat er nog andere religiën zijn. So hush.

Hush je bil. Als je zelf reli bent doe je negatief over andere geloven en niet geloven.


Wat is neutraal? Mensen zijn nooit neutraal. Ongelovigen die wel over religie praten al helemaal niet.

Wat weet jij daar in godsnaam van? Geen klote, blijkt hieruit. Ik zal je even informeren: ongelovigen vallen hun kinderen niet op hun 4e lastig met zaken als geloven of niet geloven. Daar zijn die kinderen nl. veel te klein voor.

Overigens kreeg ik op mijn lagere school godsdienstles waar ik met veel plezier deel aan nam; er waren 2 kinderen die dat om principiële redenen (van hun ouders, jaja) niet deden.


Je moet niet zo wanhopig proberen over te brengen alsof ongelovig zijn de norm is of bepaalt. Cause it ain't & it don't.

Huh? Waar doe ik dat? Ik reageerde op de bewering dat geloof niet wordt opgelegd. Dat is je reinste flauwekul. Om dan met de tegenwerping te komen dat niet-geloven ook een geloof is, en dan 1 dat met de paplepel wordt ingegoten is zo mogelijk nog grotere kolder.

Het kan onwetendheid zijn, maar ik vermoed zo maar boze opzet. Ik geloof ook niet dat gelovigen erg op de hoogte zijn van hoe het in 'ongelovige' gezinnen er aan toe gaat. Je moest es weten. Ik had 2 ouders die allebei gelovig zijn opgevoed; de ene was er voor mijn geboorte al afgevallen; de ander in de loop van mijn leven. Denk ik, is me nooit helemaal duidelijk geworden :hihi:

De ene was negatief over geloof in het algemeen; de ander weersprak mijn spontane negatieve uitlatingen over het christendom :lachu: Dat leverde altijd komische discussies op. Het eindigde overigens met het seculiere inzicht dat als mensen elkaar niet vanwege geloof de harses inslaan, ze het wel om een andere reden doen. Jaja, zomaar een genuanceerde opvoeding gehad. Ik kan me voorstellen dat jij die niet had.


Zal best. But where I come from it's a girly name.

En dus? Ehsan is een jongen en Ihsan een meisje?

illmatik
23-06-07, 11:50
Geplaatst door mark61
Hush je bil. Als je zelf reli bent doe je negatief over andere geloven en niet geloven.

Als dat is hoe jij (en anderen die zoals jij denken) erin staat, snap ik het leed in de wereld wel. Ik daarentegen, jij haatdragend mannetje, respecteer andere geloven en zelfs de keus van mensen om niet te geloven.

Verder is de interesse in de lame discussie die je wilt voeren niet zo aanwezig.


En dus? Ehsan is een jongen en Ihsan een meisje?

Nee. Ihsan is een meisjesnaam, that's it.

David
23-06-07, 11:54
Geplaatst door Qaiys
... op handen en voeten wordt gedragen...


:haha:

Blijft grappig.

Coolassprov MC
23-06-07, 11:55
Geplaatst door mark61
Hij was 9 at the time. Hoe zou je je eigen ouders omschrijven?

Mijn vader was geen asielzoeker maar een genode gastarbeider en zeker geen landverrader en was verre van politieke motieven over de ruggen van gemarginaliseerden.

Olive Yao
23-06-07, 11:55
Geplaatst door 1973Tanger
Het kan tegenwoordig niet op. De zoveelste islam-aanvaller heeft zich weer aangemeld. Niemand verplicht dat iemand moslim wordt, is of blijft.
De god zelf bedreigt ongelovigen met de hel, en gelovigen beschouwen zich gewoonlijk als zijn vertegenwoordigers op aarde. De god vindt gelovigen blijkbaar betere mensen dan ongelovigen, en daar gedragen gelovigen zich vaak naar.
Of ze nu joden, christenen of moslims heten.

Dit is een van de redenen waarom het gedrag waar de (ex-)moslims in diverse landen zich tegen keren in de lijn der verwachting ligt. Het wordt vaker vertoond in de wereld.


Figuren als hij verlochenen hun afkomst voor persoonlijk gewin.
Hoezo verloochent hij zijn afkomst?


De islam heeft in haar glorieuze verleden echte tegenstanders van formaat tegenover haar gehad, die zelfs niets afdoen van Satan persoonlijk.
Eh ... ja. De juiste manier om met "tegenstand" (lees: kritiek) om te gaan lijkt me er inhoudelijk op in te gaan. Er zijn veel critici uit alle windstreken in wereld. Die hebben allemaal in alles ongelijk?

David
23-06-07, 11:55
Geplaatst door illmatik
Kweetnie of DJ MC Coolassprov een theoloog is, maar hij slaat hier wel de spijker op z'n harses.

Er doorheen was beter geweest. :moe:

mark61
23-06-07, 11:57
Geplaatst door illmatik
Als dat is hoe jij (en anderen die zoals jij denken) erin staat, snap ik het leed in de wereld wel. Ik daarentegen, jij haatdragend mannetje, respecteer andere geloven en zelfs de keus van mensen om niet te geloven.

Das aardig van je. Evengoed beschouw je andere geloven en niet-geloven als minder.

Haatdragend? Waar slaat dat op?


Verder is de interesse in de lame discussie die je wilt voeren niet zo aanwezig.

Dat kan ik me levendig voorstellen.


Nee. Ihsan is een meisjesnaam, that's it.

Nee, dat is het niet. Zie meneer Jami, alsmede de secretaris-generaal van de Islamitische Conferentie Ekmeleddin Ihsanoglu = zoon van Ihsan. Hij heet niet naar zijn moeder. Zie verder de links die ik gaf. Maar tis typerend voor je geborneerdheid. Vertel nou es over jouw visie op Ehsan en Ihsan. Google es op Ihsan en tel de vrouwen / mannen.

Fijne zaterdag verder! :zwaai:

mark61
23-06-07, 11:58
Geplaatst door David
:haha:

Blijft grappig.

Ja we moeten toch echt es een bloemlezing uitbrengen. :D

Coolassprov MC
23-06-07, 11:59
Geplaatst door mark61
Moefti koelereet is weer los. Of u is islamoloog alsmede christelijk theoloog.

Feit is dat die jongen en zijn ouders lichtjaren verwijderd zijn van die islam; maak daar geen raketwetenschap van.

mark61
23-06-07, 12:00
Geplaatst door Coolassprov MC
Mijn vader was geen asielzoeker maar een genode gastarbeider en zeker geen landverrader en was verre van politieke motieven over de ruggen van gemarginaliseerden.

Genood nog wel. Maar geen gelukszoeker?

Landverrader? Waar heb je het in godesnaam over?

Ruggen van gemarginaliseerden? Man man man.

knuppeltje
23-06-07, 12:02
Geplaatst door Qaiys
Dat zo'n eenvoudig jong zo op handen en voeten wordt gedragen door veel autochtonen en hun media is veelzeggend. Twee keer in Nova geweest, vele interviews in landelijke kranten mogen geven, geadvisseerd worden door twee hoogleraren, Hirsi Ali die hem opbelt om het te steunen...etc En dan beweren dat hij wat teweeg brengt bij de moslims?

So das wa, wow.
Volgens mij wordt Fransja Brouwer ook door hele volksstammen op handen gedragen. Maar stelt het inhoudelijk wat voor dan?
En die twee komieken uit Tilburg (imams) hoeveel keer zijn die op tv geweest, hoeveel aandavht hebben die gehad in de media, of die handenschudder, en ga maar door.
Hij brengt nogal teweeg bij moslims ja, moet je kijken wat een paranoia gebral ze hier uitslaan.

David
23-06-07, 12:04
Geplaatst door knuppeltje
... paranoia gebral...

Slecht geformuleerd melodramatisch gezwets, bedoel je. :moe:

Coolassprov MC
23-06-07, 12:04
Geplaatst door mark61
Genood nog wel.

Op uitnodiging is dat; inclusief de ''veekeuring'' daar en hier die Nederland destijds op hem losliet.


Geplaatst door mark61
Maar geen gelukszoeker?

Als je dat geluk mag noemen; ja.

Het gaat erom wat ie niet is geweest.

mark61
23-06-07, 12:04
Geplaatst door Coolassprov MC
Feit is dat die jongen en zijn ouders lichtjaren verwijderd zijn van die islam; maak daar geen raketwetenschap van.

Niet van onderwerp veranderen, draaikont. Van zijn vader weet je trouwens geen ruk; tis maar net hoe je de woorden van zoonlief interpreteert. Ik zou maar wachten tot de man zichzelf uitspreekt. Of Allah for that matter.

Je beweert dat de shi`a verder van de soenna afstaat dan chr en jod. Wat zijn de criteria daarvoor? Van wie heb je die geleerd?

Ik deel je hierbij mee dat naar schatting 95% van de soenni's ter wereld de shi`a als een islamitische stroming beschouwen. Ze vergissen zich weliswaar, maar het zijn wel moslims.

Ik verbaas me er hogelijk over dat men op maroc.nl dat blijkbaar anders ziet. Jullie ouders vinden dat ook? Of is dat iets dat je in de moskee leert? Griezelige ontwikkeling.

mark61
23-06-07, 12:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Op uitnodiging is dat; inclusief de ''veekeuring'' daar en hier die Nederland destijds op hem losliet.

Jaja, ik weet, we herschrijven de geschiedenis. Er waren geen gelukszoekers; de Europese slavenhalers hebben huisvaders ontvoerd.


Als je dat geluk mag noemen; ja.

Dat moet jij weten.


Het gaat erom wat ie niet is geweest.

Wie? De vader van Ihsan?

knuppeltje
23-06-07, 12:08
Geplaatst door David
Slecht geformuleerd melodramatisch gezwets, bedoel je. :moe:

Nee- ik bedoel wat ik zei- doe ik meestal. :loog:

mark61
23-06-07, 12:10
Geplaatst door knuppeltje
Nee- ik bedoel wat ik zei- doe ik meestal. :loog:

Jullie bedoelen het goed, sammemaarsegge.

David
23-06-07, 12:12
Geplaatst door knuppeltje
Nee- ik bedoel wat ik zei- doe ik meestal. :loog:

Da's waar. :zozo:

Coolassprov MC
23-06-07, 12:15
Geplaatst door mark61
Niet van onderwerp veranderen, draaikont. Van zijn vader weet je trouwens geen ruk; tis maar net hoe je de woorden van zoonlief interpreteert. Ik zou maar wachten tot de man zichzelf uitspreekt

Ik zit hier nog steeds op hetzelfde onderwerp; jij bent het die een nieuwe discussie wil; zie hieronder;


Geplaatst door mark61
Je beweert dat de shi`a verder van de soenna afstaat dan chr en jod. Wat zijn de criteria daarvoor? Van wie heb je die geleerd?

De Islam is Quran en Sunna; als je 1 van beiden bespot sta je buiten de Islam.

Het bespotten van de fundamenten en fundementele beginselen van de Islam is onderdeel van de shi'itische geloofsleer.


Geplaatst door mark61
Ik deel je hierbij mee dat naar schatting 95% van de soenni's ter wereld de shi`a als een islamitische stroming beschouwen. Ze vergissen zich weliswaar, maar het zijn wel moslims.

Daar zeg je het goed; stroming.

Jij mag ze natuurlijk noemen wat je wilt.


Geplaatst door mark61
Ik verbaas me er hogelijk over dat men op maroc.nl dat blijkbaar anders ziet. Jullie ouders vinden dat ook? Of is dat iets dat je in de moskee leert? Griezelige ontwikkeling.

Alles wat de moslim aan kennis toeneemt is een griezelige ontwikkeling voor jou.

David
23-06-07, 12:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Alles wat de moslim aan kennis toeneemt is een griezelige ontwikkeling voor jou.

:haha:

Coolassprov MC
23-06-07, 12:19
Geplaatst door mark61
Jaja, ik weet, we herschrijven de geschiedenis. Er waren geen gelukszoekers; de Europese slavenhalers hebben huisvaders ontvoerd.

Ze kregen geen toegang tot Nederland middels een leugen,
geen asiel middels een leugen,
geen verblijfsvergunning middels een leugen,
geen paspoort middels een leugen,
geen woning middels een leugen,
ze kregen geen zetel in de Tweede Kamer vanwege hun mening en middels een leugen,
ze kregen al helemaal geen persoonsbeveiliging tot de dood ondanks dat ze Nederland hebben moeten verlaten voor een leugen; persoonsbeveiliging betaald door de Nederlandse belastingbetaler,
etc., etc.,

kortom geen vergelijking mogelijk!

mark61
23-06-07, 12:21
Geplaatst door 1973Tanger
Er is nog hoop voor hem. "Hij vraagt zich namelijk voortdurend af of hij ergens mee leven kan; of het klopt wat hij denkt, zegt of doet". Je kunt hem zijn verstrooide jeugd en opvoeding en misschien ouderlijke verwaarlozing niet kwalijk nemen.

Daar is tie weer, de maroc.nl cultuur. Mensen zwartmaken omdat hun mening je niet aanstaat. Zonder blikken of blozen laster en beledigingen rondstrooien. Alles mag om de ander onderuit te halen. Zijn vader en zijn moeder belasteren, toe maar. Is dat nou waar jouw islam voor staat?

Maar ingaan op wat iemand zegt, nee, daar kunnen we niet aan beginnen. Das niet relevant, ofzo.

Hij gelooft trouwens in God. Dat lijkt me al heel wat.

Slinger
23-06-07, 12:23
Geplaatst door mark61
Daar is tie weer, de maroc.nl cultuur. Mensen zwartmaken omdat hun mening je niet aanstaat. Zonder blikken of blozen laster en beledigingen rondstrooien. Alles mag om de ander onderuit te halen. Zijn vader en zijn moeder belasteren, toe maar. Is dat nou waar jouw islam voor staat?

Maar ingaan op wat iemand zegt, nee, daar kunnen we niet aan beginnen. Das niet relevant, ofzo.

Hij gelooft trouwens in God. Dat lijkt me al heel wat.

Wie op die manier discussieert doet dat uit onmacht. Hij laat zien dat hij gebrek aan argumenten heeft.

mark61
23-06-07, 12:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik zit hier nog steeds op hetzelfde onderwerp; jij bent het die een nieuwe discussie wil; zie hieronder;

Nope; eerst had je het over de shi`a; daarna opeens over de familie Jami.


De Islam is Quran en Sunna; als je 1 van beiden bespot sta je buiten de Islam.

Het bespotten van de fundamenten en fundementele beginselen van de Islam is onderdeel van de shi'itische geloofsleer.

Hoe kom je hier nou aan? Ouders, moskee, internet?


Alles wat de moslim aan kennis toeneemt is een griezelige ontwikkeling voor jou.

In jouw geval wel. Als je dat 'kennis' wil noemen dan.

mark61
23-06-07, 12:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Ze
kortom geen vergelijking mogelijk!

Weet je het zeker?

Maar ik zie dat je nog wat oud zeer hebt. Kan je Haar dan nooit vergeten? :koppel:

Coolassprov MC
23-06-07, 12:35
Geplaatst door mark61
Nope; eerst had je het over de shi`a; daarna opeens over de familie Jami.

Nog ene keer dan in een zin:

Zelfs als de familie Jami zo moslim waren geweest als ze dachten dat ze zijn geweest, waren ze shi'ieten geweest en shi'ieten bespotten de fundaentele, dagelijkse beginselen van de islam als onderdeel van hun geloofsleer.

Zelfs als ze moslim waren geweest waren ze ''rawafid'' geweest; zoek de betekenis van dat woord maar op.


Geplaatst door mark61
Hoe kom je hier nou aan? Ouders, moskee, internet?

Als je je vraag respectvol stelt zou ik er misschien wat mee kunnen; ik beschouw em nu als een spottende retoriek.


Geplaatst door mark61
In jouw geval wel. Als je dat 'kennis' wil noemen dan.

Als je het niet meer snapt kom je spotten?

Shi'isme niks voor jou?

Coolassprov MC
23-06-07, 12:36
Geplaatst door mark61
Weet je het zeker?

Maar ik zie dat je nog wat oud zeer hebt. Kan je Haar dan nooit vergeten? :koppel:

Hirsi Ali heeft een parodie van Nederland en haar asielzoekers gemaakt; zo herinner ik me haar.

illmatik
23-06-07, 12:44
Geplaatst door Coolassprov MC


Never mind the mindless and don't bother.

knuppeltje
23-06-07, 12:44
Geplaatst door Coolassprov MC
Hirsi Ali heeft een parodie van Nederland en haar asielzoekers gemaakt; zo herinner ik me haar.

Mwa- ik denk eerder dat door haar, een paar paranoia's het lint niet meer zagen hangen en er dardoor doorheen gingen.

David
23-06-07, 12:44
Geplaatst door illmatik
Never mind the mindless and don't bother.

Ah, kom op, laat 'm nou nog even doorgaan!

mark61
23-06-07, 12:48
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je je vraag respectvol stelt zou ik er misschien wat mee kunnen; ik beschouw em nu als een spottende retoriek.

Huh? Hoeveel, Oh Hoogheid? Als je geen spottende retoriek van een vraag kan onderscheiden gaat het niet goed met je.

mark61
23-06-07, 12:49
Geplaatst door Coolassprov MC
Zelfs als de familie Jami zo moslim waren geweest als ze dachten dat ze zijn geweest, waren ze shi'ieten geweest en shi'ieten bespotten de fundaentele, dagelijkse beginselen van de islam als onderdeel van hun geloofsleer.

Hoeveel sji`ieten ken jij precies?

mark61
23-06-07, 12:50
Geplaatst door illmatik
Never mind the mindless and don't bother.

Je komt niet meer uit je eigen kronkels en laster en vlucht weg. Never mind.

David
23-06-07, 12:51
Geplaatst door mark61
Je komt niet meer uit je eigen kronkels en laster en vlucht weg. Never mind.


Tomtommetje kopen. :moe:

illmatik
23-06-07, 12:55
Geplaatst door mark61
Je komt niet meer uit je eigen kronkels en laster en vlucht weg. Never mind.

Geef jezelf niet teveel krediet. Ik voorzag niets anders een herhaling van argumenten, want dit soort discussies voeren we hier al jaren. Zowel Jami als jij blijken amateurs. Jami is nog 22 maar en heeft daarin tenminste een excuus. Jij daarentegen, ouwe man, het is slecht met je gesteld. Kook lekker verder door in je ignorant sop. Hatertje.

mark61
23-06-07, 12:55
Geplaatst door David
Tomtommetje kopen. :moe:

Doen ze groepskorting?

Coolassprov MC
23-06-07, 12:57
Geplaatst door mark61
Huh? Hoeveel, Oh Hoogheid? Als je geen spottende retoriek van een vraag kan onderscheiden gaat het niet goed met je.

Ben je leraar op het VMBO om te denken dat je mij vooringenomen, bespottelijke meerkeuze-vragen kunt voorleggen?

Witte78
23-06-07, 13:01
Geplaatst door illmatik
Geef jezelf niet teveel krediet. Ik voorzag niets anders een herhaling van argumenten, want dit soort discussies voeren we hier al jaren. Zowel Jami als jij blijken amateurs. Jami is nog 22 maar en heeft daarin tenminste een excuus. Jij daarentegen, ouwe man, het is slecht met je gesteld. Kook lekker verder door in je ignorant sop. Hatertje.

Laat me niet lachen. Je knijpt er altijd tussen uit wanneer je geen argumenten meer hebt. En net als nu, ga je de persoon aanvallen. Zielig hoor.

Coolassprov MC
23-06-07, 13:01
Geplaatst door mark61
Hoeveel sji`ieten ken jij precies?

Insinuerend vragen-uurtje is wat mij betreft voorbij.

mark61
23-06-07, 13:03
Geplaatst door illmatik
Geef jezelf niet teveel krediet. Ik voorzag niets anders een herhaling van argumenten, want dit soort discussies voeren we hier al jaren. Zowel Jami als jij blijken amateurs. Jami is nog 22 maar en heeft daarin tenminste een excuus. Jij daarentegen, ouwe man, het is slecht met je gesteld. Kook lekker verder door in je ignorant sop. Hatertje.

Jij weet niet eens wat het woord 'argument' betekent.

Het enige wat je kan is lasteren, insinueren en draaien.

En schelden, blijkt. Bied je excuses aan. Ik eis respect voor mijn leeftijd. :lachu:

In deze post van jou zie ik alleen maar gescheld. Jij ziet argumenten? Wie haat ik en waar blijkt daar uit?

Onwetend ben ik over wat precies?

mark61
23-06-07, 13:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Insinuerend vragen-uurtje is wat mij betreft voorbij.

Ik stelde een vraag. Jij weigert altijd te antwoorden. Je draait, insinueert en lastert.

Wat zijn jullie met zijn 3 a 4-en toch voorspelbaar. Vind je jezelf niet sneu? Dat komt vast nog wel :fpiraat:

mark61
23-06-07, 13:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Ben je leraar op het VMBO om te denken dat je mij vooringenomen, bespottelijke meerkeuze-vragen kunt voorleggen?

Wat is er 1) vooringenomen en 2) bespottelijk aan? Het was een open vraag, wou je op weg helpen. Boeken lezen is ws. geen optie.

illmatik
23-06-07, 13:08
Jij bent niet ontvankelijk voor argumenten want daar is het voor jou niet om te doen. Derhalve zou je een argument niet eens herkennen al zou het je gedag zeggen.


Geplaatst door mark61
Jij weet niet eens wat het woord 'argument' betekent.

Het enige wat je kan is lasteren, insinueren en draaien.

En schelden, blijkt. Bied je excuses aan. Ik eis respect voor mijn leeftijd. :lachu:

In deze post van jou zie ik alleen maar gescheld. Jij ziet argumenten? Wie haat ik en waar blijkt daar uit?

Onwetend ben ik over wat precies?

Let me clearify it for u:


Fok jou, u ignorant modderfokker.

Nou, kom maar op met je tirade. Ouwe, hatende man.


Geplaatst door Witte78
Laat me niet lachen. Je knijpt er altijd tussen uit wanneer je geen argumenten meer hebt. En net als nu, ga je de persoon aanvallen. Zielig hoor.

Ik woon niet op dit forum, in tegenstelling tot jullie nietsnutten. Als ik hier en daar een discussie niet heb afgemaakt door even afwezig te zijn dan spijt het me zeer voor die discussie. Til jezelf er overheen. Er komen vast nog wel andere momenten.

mark61
23-06-07, 13:15
Geplaatst door illmatik


1) Oh, stfu man. Wat een onzinnig argument. Als je op je 4e ingegoten krijgt dat there is no such thing as God and all non-white people are bad dan heb je weinig keus.

2) Als je op je 4e leert dat je andere mensen nooit moet respecteren dan heb je ook weinig keus.

3) Op je 4e heb je nooit keus. Opvoeding die je krijgt is nooit een keus. Silly man.

Ehsan. Ihsan is een meisjesnaam.

Ter illustratie even een meta-reactie.

1) is een argument van het type: zullie doen het ook. Is intussen geen argument tegen wat ik beweerde; dat blijft staan.

Afgezien daarvan begin je meteen, en nodeloos, te schelden. Das niet netjes.

(Gek genoeg val je mij aan, terwijl je het dus met mij eens bent dat Tanger ongelijk heeft. Dan zou je hem moeten aanvallen en mij gelijk geven. Kan je het nog volgen?)

2) is een argument van het type: iets verzinnen dat niet bestaat, en uit je grote duim komt.

3) doet niet terzake; het gaat om keuzes die ouders maken, niet kinderen. Weer nodeloos gescheld.

Daarna volgt er nog een onwetend eigenwijzigheidje. Negeert argumenten. Negeert de realiteit.

Witte78
23-06-07, 13:18
Geplaatst door illmatik

Ik woon niet op dit forum, in tegenstelling tot jullie nietsnutten. Als ik hier en daar een discussie niet heb afgemaakt dan spijt het me zeer voor die discussie. Til jezelf er overheen. Er komen vast nog wel andere momenten. [/B]

Zegt iemand met het dubbel aantal posts... Ik heb het niet over het niet afmaken van een discussie, ik heb het over het weigeren om verder te gaan, in combinatie met het persoonlijk aanvallen van je opponent. Dat je denkt dat het mij echt wat doet, is toch wel het toppunt van grootheids waanzin. Het laat me alleen zien dat je een zielig ventje bent. Maar als jij je bij die gedachte gelukkig voelt, wens ik je er veel plezier mee.

illmatik
23-06-07, 13:19
Geplaatst door mark61
Negeert de realiteit.

Correctie: jouw realiteit. Het irritante aan een discussie met jouw miezerig persoon is dat je die brengt alsof die normgeldend of normmakend is. Vooringenomenheid. Bij voorbaat overtuigd van het eigen gelijk. You're not talking to people, you're talking at people. Da's jouw probleem.

En dan achteraf gaan zitten janken als je ignorant wordt genoemd. Zielig, oud mannetje.

De groeten, dickhead.



Geplaatst door Witte78
Zegt iemand met het dubbel aantal posts... Ik heb het niet over het niet afmaken van een discussie, ik heb het over het weigeren om verder te gaan, in combinatie met het persoonlijk aanvallen van je opponent. Dat je denkt dat het mij echt wat doet, is toch wel het toppunt van grootheids waanzin. Het laat me alleen zien dat je een zielig ventje bent. Maar als jij je bij die gedachte gelukkig voelt, wens ik je er veel plezier mee.

Zeur niet zo, man. Ik zit nou eenmaal een stuk minder op Nvdd omdat het op Wsdb gewoon een stuk gezelliger is. Minder zuurpruimen. En ja, het doet jou zeker wel wat, anders had je niet eens gereageerd. Je ligt er wakker van. Niet zo quasi-ongeïnteresseerd doen.

Om je tegemoet te komen zal ik de eerstvolgende discussie met jou maar even opslaan, om vervolgens de forumvloer met je aan te vegen. Zodat je ook over dit gezeik heen komt en wellicht een stuk vrolijker gaat doen tegen je vrouw. Als je die al hebt.

mark61
23-06-07, 13:19
Geplaatst door illmatik
Jij bent niet ontvankelijk voor argumenten want daar is het voor jou niet om te doen.

Waar blijkt dat uit? Welke argumenten heb jij precies gebruikt?

Smerige insinuatie #40, zonder enig argument; ad hominem, om met schaap te spreken.


Derhalve zou je een argument niet eens herkennen al zou het je gedag zeggen.

Belediging op niks af.


Nou, kom maar op met je tirade. Ouwe, hatende man.

Oh, ik miste je quote van jezelf nog. In je opwinding zeker verkeerd geklikt, had [B] moeten zijn zeker? Indrukwekkend, al met al.

Meer onbeschofte beledigingen en lasterlijke insinuaties. :duim: Way to go!


Ik woon niet op dit forum, in tegenstelling tot jullie nietsnutten. Als ik hier en daar een discussie niet heb afgemaakt door even afwezig te zijn dan spijt het me zeer voor die discussie. Til jezelf er overheen. Er komen vast nog wel andere momenten.

Dit zijn argumenten voor dat ik haatdragend zou zijn? Je gaat overigens op geen enkel punt van de discussie in. Badinerend taalgebruik op niks af.

mark61
23-06-07, 13:23
Geplaatst door illmatik
Correctie: jouw realiteit.

Weet je wel wat 'realiteit' betekent? Ik refereer aan miljoenen, actual bestaande mannelijke Ihsans. Die ontken jij. Vreemd, maar waar.


Het irritante aan een discussie met jouw miezerig persoon is dat je die brengt alsof die normgeldend of normmakend is.

Nodeloos gescheld. Zwak zwak zwak. Zeg nou es iets inhoudelijks. Wat is mijn realiteit en waar is die normatief? Over tig miljoen Ihsans? Ze heten eigenlijk niet zo? Het zijn geen mannen?


Vooringenomenheid. Bij voorbaat overtuigd van het eigen gelijk. You're not talking to people, you're talking at people. Da's jouw probleem.

Waar heb je het over? Ik discussieer mbv argumenten, jij scheldt en insinueert erop los en komt met geen argument voor nothing.


En dan achteraf gaan zitten janken als je ignorant wordt genoemd. Zielig, oud mannetje.

Nog meer schelden. Vermoeiend.


De groeten, dickhead.

Je bent een sieraad voor je volk en je geloof. Waarom vlucht je nou weer weg?

mark61
23-06-07, 13:26
Geplaatst door illmatik
Zeur niet zo, man. Ik zit nou eenmaal een stuk minder op Nvdd omdat het op Wsdb gewoon een stuk gezelliger is. Minder zuurpruimen.

Lees nou het eerste deel van je post nog es over en vertel wie hier de zuurpruim is. Ik ben de vrolijkheid zelve :lachu: NVDD kan heel gezellig zijn, ware het niet dat het overspoeld is geraakt door types als jij, auto en allo.

mark61
23-06-07, 13:26
Geplaatst door Witte78
Zegt iemand met het dubbel aantal posts... Ik heb het niet over het niet afmaken van een discussie, ik heb het over het weigeren om verder te gaan, in combinatie met het persoonlijk aanvallen van je opponent. Dat je denkt dat het mij echt wat doet, is toch wel het toppunt van grootheids waanzin. Het laat me alleen zien dat je een zielig ventje bent. Maar als jij je bij die gedachte gelukkig voelt, wens ik je er veel plezier mee.

Voor het mooi zou je 'zielig ventje' weg moeten laten :hihi:

Witte78
23-06-07, 13:29
[i]


Zeur niet zo, man. Ik zit nou eenmaal een stuk minder op Nvdd omdat het op Wsdb gewoon een stuk gezelliger is. Minder zuurpruimen. En ja, het doet jou zeker wel wat, anders had je niet eens gereageerd. Je ligt er wakker van. Niet zo quasi-ongeïnteresseerd doen.

Om je tegemoet te komen zal ik de eerstvolgende discussie met jou maar even opslaan, om vervolgens de forumvloer met je aan te vegen. Zodat je ook over dit gezeik heen komt en wellicht een stuk vrolijker gaat doen tegen je vrouw. Als je die al hebt. [/B]

Volgens mij zit je nu de boel in het ootje te nemen. Zo niet, zijn we denk ik simpelweg uitgepraat.

mark61
23-06-07, 13:31
Geplaatst door Witte78
Volgens mij zit je nu de boel in het ootje te nemen. Zo niet, zijn we denk ik simpelweg uitgepraat.

Tis wat ambigue. Ik weet niet, het begint serieus, maar als ie het niet meer weet is het achteraf een geintje geweest.

mark61
23-06-07, 14:16
Tis stil.

H.P.Pas
23-06-07, 14:22
Geplaatst door mark61
Tis stil.
:)
Steek een Marlborough op.

mark61
23-06-07, 14:24
Geplaatst door H.P.Pas
:)
Steek een Marborough op.

Ik paf simultaan. Maar zeker geen Marlboro. Tenzij je iets vernuftigs bedoelde waar ik te onwetend voor ben.

H.P.Pas
23-06-07, 14:33
Geplaatst door mark61
Ik paf simultaan. Maar zeker geen Marlboro. Tenzij je iets vernuftigs bedoelde waar ik te onwetend voor ben.

Ik zag een poor lonesome cowboy, die een rattenhol heeft uitgerookt.
Vrede recht en orde zijn hersteld. Nu een Marlboro, tevreden leundend op de zadelknop.

Coolassprov MC
23-06-07, 14:35
Geplaatst door mark61
Boeken lezen is ws. geen optie.

Stond idd. niet bij jouw keuze-mogelijkheden.

mark61
23-06-07, 14:36
Geplaatst door H.P.Pas
Ik zag een poor lonesome cowboy, die een rattenhol heeft uitgerookt.
Vrede recht en orde zijn hersteld. Nu een Marlboro, tevreden leundend op de zadelknop.

:hihi: Oh nu snap ik em, sorry. U is beeldend zeg. En bedankt, zelf houd ik het op D. Quixote.

Krijg je kanker van trouwens, tegenwoordig, zeggen ze :(

mark61
23-06-07, 14:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Stond idd. niet bij jouw keuze-mogelijkheden.

Het was geen uitputtende opsomming, alleen maar een voorzetje.

H.P.Pas
23-06-07, 14:48
Geplaatst door mark61
Krijg je kanker van trouwens, tegenwoordig, zeggen ze :(

Kost 10 jaar van je leven.
Niet de beste.

mark61
23-06-07, 14:52
Geplaatst door H.P.Pas
Kost 10 jaar van je leven.
Niet de beste.

Zo zie ik dat ook. De bekende Achilles-vraag, in feite. Enfin, nou maak ik het wel erg mooi.

1973Tanger
23-06-07, 18:20
Geplaatst door mark61
Das natuurlijk onzin. Als je op je 4e naar een islamitische school wordt gestuurd heb je weinig keus.


Het kan trouwens zijn dat hij met 'ongodsdienstig' bedoelt dat vaderlief niet zo overdreven praktiseert, maar wel gelovig is. Een vaag type is het wel :), Ihsan dan.

Naar welke school moeten ze dan wel gestuurd worden? Schooltype is hier niet aan de orde. Verder boeit die puber mij totaal niet en hij brengt al zeker helemaal niets in beweging. Verder weet hij naar mijn eerste en laatste indruk van die knaap, de ballen van islam af. Zo vaag als mist is hij zeker wel.

mark61
23-06-07, 18:29
Geplaatst door 1973Tanger
Naar welke school moeten ze dan wel gestuurd worden? Schooltype is hier niet aan de orde. Verder boeit die puber mij totaal niet en hij brengt al zeker helemaal niets in beweging. Verder weet hij naar mijn eerste en laatste indruk van die knaap, de ballen van islam af. Zo vaag als mist is hij zeker wel.

Je begrijpt me niet :( Stuur jij ze lekker naar een isl. school hoor. Maar ga niet zeggen dat ze zelf voor hun godsdienst kunnen kiezen op hun 4e.

Jah. Dus laat niemand zich nodeloos opwinden. Waait vanzelf weer over. Leest een goed boek ipv NL kranten. Kijk naar de VRT of de BBC ipv RTL4 tm 10.

1973Tanger
23-06-07, 18:33
Geplaatst door Olive Yao
De god zelf bedreigt ongelovigen met de hel, en gelovigen beschouwen zich gewoonlijk als zijn vertegenwoordigers op aarde. De god vindt gelovigen blijkbaar betere mensen dan ongelovigen, en daar gedragen gelovigen zich vaak naar.
Of ze nu joden, christenen of moslims heten.

Dit is een van de redenen waarom het gedrag waar de (ex-)moslims in diverse landen zich tegen keren in de lijn der verwachting ligt. Het wordt vaker vertoond in de wereld.


Hoezo verloochent hij zijn afkomst?


Eh ... ja. De juiste manier om met "tegenstand" (lees: kritiek) om te gaan lijkt me er inhoudelijk op in te gaan. Er zijn veel critici uit alle windstreken in wereld. Die hebben allemaal in alles ongelijk?

Een van de allerbelangrijkste aspecten in het islamitische Godgeloof. Is zonder TWIJFEL de goddelijke boodschap opgetekend in de Koran als onbetwistbaar te aanvaarden. Moslims die gaan twijfelen over de inhoud van de Boodschap zijn ex-moslims.

mark61
23-06-07, 18:35
Geplaatst door 1973Tanger
Een van de allerbelangrijkste aspecten in het islamitische Godgeloof. Is zonder TWIJFEL de goddelijke boodschap opgetekend in de Koran als onbetwistbaar te aanvaarden. Moslims die gaan twijfelen over de inhoud van de Boodschap zijn ex-moslims.

Ftel het koelereet. Die vindt onderhand de soenna belangrijker.

1973Tanger
23-06-07, 18:35
Geplaatst door mark61
Je begrijpt me niet :( Stuur jij ze lekker naar een isl. school hoor. Maar ga niet zeggen dat ze zelf voor hun godsdienst kunnen kiezen op hun 4e.

Jah. Dus laat niemand zich nodeloos opwinden. Waait vanzelf weer over. Leest een goed boek ipv NL kranten. Kijk naar de VRT of de BBC ipv RTL4 tm 10.

Beste Mark. Ik doe mijn plicht als moslim mijn kinderen bewust de juiste opvoeding te geven. Kiezen mogen ze als ze kiesgerechtigd zijn.

mark61
23-06-07, 18:38
Geplaatst door 1973Tanger
Beste Mark. Ik doe mijn plicht als moslim mijn kinderen bewust de juiste opvoeding te geven. Kiezen mogen ze als ze kiesgerechtigd zijn.

Beste Tanja, mooi! Ik wens je veel opvoedplezier :)

1973Tanger
23-06-07, 18:41
Geplaatst door mark61
Ftel het koelereet. Die vindt onderhand de soenna belangrijker.

Wie is koelereet? Waar vandaan komt hij aan een koele reet?

1973Tanger
23-06-07, 18:42
Geplaatst door mark61
Beste Tanja, mooi! Ik wens je veel opvoedplezier :)

Als dat maar voor je duidelijk is.

mark61
23-06-07, 18:43
Geplaatst door 1973Tanger
Wie is koelereet? Waar vandaan komt hij aan een koele reet?

Ik zou het hem zelf vragen. Als ik hem wat vraag krijg ik nooit antwoord :(

Coolassprov MC
23-06-07, 18:51
Geplaatst door mark61
Ftel het koelereet. Die vindt onderhand de soenna belangrijker.

Wat is soenna?

Leg dat eens even uit!

ps.1 shi'ieten hebben ook hun laster klaar over de Quran.

ps.2 wat blijft er voor shi'ieten over? het woord van de ayatollahS?

Coolassprov MC
23-06-07, 18:53
Geplaatst door 1973Tanger
Wie is koelereet? Waar vandaan komt hij aan een koele reet?

Waar de mond vol van is..

1973Tanger
23-06-07, 18:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Waar de mond vol van is..

Bedoelen ze jou met 'koelereet'? Wist ik veel. Ik dacht een nickname voor een of ander geleerde o.i.d.

1973Tanger
23-06-07, 19:00
Geplaatst door 1973Tanger
Bedoelen ze jou met 'koelereet'? Wist ik veel. Ik dacht een nickname voor een of ander geleerde o.i.d.

Ik heb hem nu. Ik ging even op onderzoek uit. Bespottelijk vind ik.

Coolassprov MC
23-06-07, 19:06
Geplaatst door 1973Tanger
Bedoelen ze jou met 'koelereet'? Wist ik veel. Ik dacht een nickname voor een of ander geleerde o.i.d.

Hangouderen van tegenwoordig..

Je begint leven als kind en het eindigd het ook zo; dat is eigenlijk de gehele boodschap van onze Mark1961

1973Tanger
23-06-07, 19:09
Geplaatst door Coolassprov MC
Hangouderen van tegenwoordig..

Ja die H.J Pas is een van zo'n hangoudere. Moeten we ook geen nickname voor hem verzinnen?

Coolassprov MC
23-06-07, 19:10
Geplaatst door 1973Tanger
Ja die H.J Pas is een van zo'n hangoudere. Moeten we ook geen nickname voor hem verzinnen?

Laten we ons niet verlagen naar het niveau van een 6-jarige.

1973Tanger
23-06-07, 19:10
Geplaatst door Coolassprov MC
Hangouderen van tegenwoordig..

Je begint leven als kind en het eindigd het ook zo; dat is eigenlijk de gehele boodschap van onze Mark1961

Mark is al een lammetje. Of vindt je dat te lief?

1973Tanger
23-06-07, 19:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Laten we ons niet verlagen naar het niveau van een 6-jarige.

Ergens heb je groot gelijk. Over tot de orde van de dag Coolassprov MC.

Sjowelo
23-06-07, 19:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Hangouderen van tegenwoordig..

Je begint leven als kind en het eindigd het ook zo; dat is eigenlijk de gehele boodschap van onze Mark1961
:hihi: My point exactly.

1973Tanger
23-06-07, 19:17
Geplaatst door Coolassprov MC
Hangouderen van tegenwoordig..

Je begint leven als kind en het eindigd het ook zo; dat is eigenlijk de gehele boodschap van onze Mark1961

Ja bij Mark moet je altijd het kind in jezelf zoeken. Eigenlijk net Michael Jackson.

mark61
23-06-07, 19:34
Geplaatst door 1973Tanger
Ik heb hem nu. Ik ging even op onderzoek uit. Bespottelijk vind ik.

Wat is er mis met netjes vertalen?

mark61
23-06-07, 19:35
Geplaatst door 1973Tanger
Ja die H.J Pas is een van zo'n hangoudere. Moeten we ook geen nickname voor hem verzinnen?

Dat is het al, slimpie.

mark61
23-06-07, 19:36
Geplaatst door Sjowelo
:hihi: My point exactly.

Heb jij wel es een punt dan? Was me nooit opgevallen :vreemd:

ramptoeristje :hihi:

mark61
23-06-07, 19:37
Geplaatst door 1973Tanger
Ja bij Mark moet je altijd het kind in jezelf zoeken. Eigenlijk net Michael Jackson.

Weet je nou zelf nog waar je het over hebt? Oh sorry tis humor.

Coolassprov MC
23-06-07, 19:37
Geplaatst door mark61
Wat is er mis met netjes vertalen?

Ik heb een vervelend ADHD neefje van 6 die volwassener is en bovendien eerder van ophouden weet..

Heb je geen vrienden? Heb je (klein)kinderen? Heb je geen verzorgster die je kunt vervelen? Heb je geen zinnige hobby's?

Wat is het toch met jullie hangoudere?

mark61
23-06-07, 19:39
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb een vervelend ADHD neefje van 6 die volwassener is en bovendien eerder van ophouden weet..

Heb je geen vrienden? Heb je (klein)kinderen? Heb je geen verzorgster die je kunt vervelen? Heb je geen zinnige hobby's?

Wat is het toch met jullie hangoudere?

Laten we ons niet verlagen naar het niveau van een 6-jarige.

Praat je nou in jezelf? Daar eindigt het meestal mee. Schaap heeft daar ook altijd zo'n last van.

Ga nou es een boek lezen joh :zwaai:

1973Tanger
23-06-07, 19:42
Geplaatst door mark61
Dat is het al, slimpie.

Nou H.J Pas is naar mijn stellige overtuiging toch z'n echte naam. Overigens heb ik respect voor hem dat hij gewoon duidelijk laat blijken hangoudere te zijn.

Coolassprov MC
23-06-07, 19:44
Geplaatst door 1973Tanger
Nou H.J Pas is naar mijn stellige overtuiging toch z'n echte naam. Overigens heb ik respect voor hem dat hij gewoon duidelijk laat blijken hangoudere te zijn.

H.P.Pas is Hocus Pocus Pas; komt ie zo serieus en integer over om zijn eigen naam te gebruiken?

1973Tanger
23-06-07, 19:46
Geplaatst door Coolassprov MC
H.P.Pas is Hocus Pocus Pas; komt ie zo serieus en integer over om zijn eigen naam te gebruiken?

Misschien is het toch zijn eigen naam? Hocus Pocus Pas.

Coolassprov MC
23-06-07, 19:47
Geplaatst door 1973Tanger
Misschien is het toch zijn eigen naam? Hocus Pocus Pas.

Hij lijkt mij toch niet zo serieus

1973Tanger
23-06-07, 19:50
Geplaatst door Coolassprov MC
Hij lijkt mij toch niet zo serieus

Dat bedoel ik ook niet hoor. Qaiys is meestal met hem in discussie en dan verwijst hij meestal naar filosofische argumentatie sites. Verder moet je niet altijd serieus doen hier. Een beetje lachen en lol hebben is ook mooi.

Qaiys
23-06-07, 23:32
Geplaatst door mark61
Dat is precies dezelfde naam. Maar ik zal met jou maar niet over transcriptie beginnen want daar begrijp je fuck all van. Het ene is Franse transcriptie, andere Turks.

Het is geen Turkse maar een Arabische naam. Ook in Turkije. Al weten veel Turken dat wellicht niet.

Niet zo opgefokt doen gozertje. Als jij schrijft dat Souad in Turkije een een jongensnaam is, dan is het niet gek dat ik denk dat jij de turkse transcriptie ervan schreef. Daarom verbeterde ik jou en heb ik de Turkse transcriptie ervan geschreven.


Boertig zijn jullie. Geen idee hoe groot de wereld is, hoe groot de verscheidenheid, en bijv. hoe een meisjesnaam in het ene land een jongensnaam in het andere land kan zijn.

Zoals bijvoorbeeld de naam Mohammed in Turkije en bij bepaalde (Bedouin?) stammen taboe is, je kan tenslotte niet het risico lopen dat je per ongeluk de Profeet uitscheldt. Think about it :)

Hier krijgen de jomandapraktijken de overhand en neem ik je dus niet serieus.

By the way Suat is ook een meisjesnaam in Turkije.

Qaiys
23-06-07, 23:39
Geplaatst door knuppeltje
So das wa, wow.
Volgens mij wordt Fransja Brouwer ook door hele volksstammen op handen gedragen. Maar stelt het inhoudelijk wat voor dan?
En die twee komieken uit Tilburg (imams) hoeveel keer zijn die op tv geweest, hoeveel aandavht hebben die gehad in de media, of die handenschudder, en ga maar door.
Hij brengt nogal teweeg bij moslims ja, moet je kijken wat een paranoia gebral ze hier uitslaan.

Dat is het leuke ervan, Ehsan stelt helemaal niets voor maar kijk eens hoe serieus hij wordt genomen door de autochtonen en welke podia hij allemaal tot zijn beschikking krijgt. En als moslims op een discussieforum reageren op zijn onzin, zijn ze niet goed bij hun hoofd. Dan ben je als autochtoon die die moslims achtervolgt op hun discussieforum helemaal niet goed bij je hoofd.

Slinger
23-06-07, 23:56
Geplaatst door Qaiys
Dat is het leuke ervan, Ehsan stelt helemaal niets voor maar kijk eens hoe serieus hij wordt genomen door de autochtonen en welke podia hij allemaal tot zijn beschikking krijgt. En als moslims op een discussieforum reageren op zijn onzin, zijn ze niet goed bij hun hoofd. Dan ben je als autochtoon die die moslims achtervolgt op hun discussieforum helemaal niet goed bij je hoofd.

Aldus spreekt het opperhoofd der baardmannen en de grootste blater op Maroc.nl.

Waarom stelt hij niets voor? Omdat hij jong is? Hij heeft in ieder geval een zeer authentiek verhaal. En hij maakt gebruik van zijn grondrechten, die hij in Nederland heeft, al zouden velen dat anders willen.

Het is te verwachten dat hij heel wat persoonlijke aanvallen te verduren krijgt. En je ziet dat dat nu al begonnen is: de straatterreur wordt weer voorbereid en de schapen staan weer in de rij om met hun geblaat alles te overstemmen.

Qaiys
24-06-07, 00:13
Geplaatst door Slinger
Aldus spreekt het opperhoofd der baardmannen en de grootste blater op Maroc.nl.

Sterk argument!


Waarom stelt hij niets voor? Omdat hij jong is? Hij heeft in ieder geval een zeer authentiek verhaal.
Hij stelt niets voor odmat hij gebruikt wordt door Afsin Elian en Paul Cliteur en omdat zijn kritiek op moslims eenvoudig te weerleggen is. Daarnaast is zijn verhaal helemaal niet authentiek want het is een kopie van Hirsi Ali.


En hij maakt gebruik van zijn grondrechten, die hij in Nederland heeft, al zouden velen dat anders willen.
Diezelfde rechten die jij palestijnse ministers niet gunt. Het gaat hier niet eens om grondrechten, die sleep jij er metd e haren bij.


Het is te verwachten dat hij heel wat persoonlijke aanvallen te verduren krijgt.

Hij liegt over het geloof van zijn vader, dan is het gerechtvaardigd om dat te bekritiseren en aan zijn geloofwaardigheid te twijfelen.


En je ziet dat dat nu al begonnen is: de straatterreur wordt weer voorbereid en de schapen staan weer in de rij om met hun geblaat alles te overstemmen

Waar heb jij het over? Welk straatterreur? Wie bereidt dat voor? Mag er geen kritiek op zijn optreden geuit worden? Waar zijn de grondrechten waar je mee jongleerde gebleven?

Chatoloog
24-06-07, 01:12
:student:

Ik moet in deze discussie Mark61 gelijk geven wat betreft de naam Ihsan (zelfde als Ehsan) dat het ook een jongensnaam is.

Namen die niet eindigen op een vrouwelijk naamvorm (ta-marboota) zoals Fatima Halima etc zijn zowel voor jongens als voor meisjes bestemd.

Echter worden zulke namen meestal in de arabische wereld door mannen vermeden omdat ze nogal vrouwelijk in de oren klinken zoals (Iman, Ihsan) terwijl ze in landen zoals Pakistan/Afganistan/Turkije en Iran gewoon gebruikelijk zijn omdat men daar die namen niet als puur vrouwelijk of mannelijk beschouwen en eerder het arabisch via regeltjes kennen zonder gevoel.

De naam Souad is qua taalregels niet puur vrouwelijk maar qua gvoel en gebruik in de arabische wereld is het enkel voor vrouwen bestemd. In turkije waarin het Arabisch verturkt is en verbasterd komt de naam Suat voor bij jongens en meisjes.

Wat mark61 zei over de naam Mohammed bij sommige turken klopt en er wordt een rare variant voor in de plaats gebruikt(Mehmet) die niet bekend is in het Arabisch.

Zelf ben ik geen voorstander van al die verbasteringen. Als je een naam kiest die van Arabische origine is neem dan ook de juiste vorm ervan en de juiste toepassing.


Verder moet ik Coolasprov gelijkgeven over het verschil tussen soenieten en shi'ieten en ik daag hierin mark61 uit tot een theologische discussie. Ik heb namelijk beiden stromingen bestudeerd en kan je zo vertellen dat er bijna geen overeenkomsten zijn tussen soenieten en shi'ieten op basis van 3aqiedah (geloofsbeginselen).

Coolassprov MC
24-06-07, 02:37
Geplaatst door Chatoloog
Verder moet ik Coolasprov gelijkgeven over het verschil tussen soenieten en shi'ieten en ik daag hierin mark61 uit tot een theologische discussie. Ik heb namelijk beiden stromingen bestudeerd en kan je zo vertellen dat er bijna geen overeenkomsten zijn tussen soenieten en shi'ieten op basis van 3aqiedah (geloofsbeginselen).

mark61 is hier slechts om mij voor Koele Reet te verslijten en de rest te riduliseren.

Ehsan is volgens het meest waarheidsgetrouwe verhaal shi'itisch opgevoed; een verschhil tussen hemel en aarde met wat hij zegt te plachten te bediscussieren.

In Jip en Janneke-taal;

Ehsan is op zijn meest integerst een Don Quichotte.

Maar nu blijkt dat Ehsan politiek gestuwd wordt en dat hij zelfs niet meer weet wie zijn vader nu eigenlijk was..

Witte78
24-06-07, 03:10
Geplaatst door Qaiys
Dat is het leuke ervan, Ehsan stelt helemaal niets voor maar kijk eens hoe serieus hij wordt genomen door de autochtonen en welke podia hij allemaal tot zijn beschikking krijgt. En als moslims op een discussieforum reageren op zijn onzin, zijn ze niet goed bij hun hoofd. Dan ben je als autochtoon die die moslims achtervolgt op hun discussieforum helemaal niet goed bij je hoofd.

Toch ben jij de eerste die mij deze persoon onder de aandacht brengt. Als je hem niet serieus neemt, waarom beschuldig je hem dan voor leugenaar? Das is hij toch niet een heel topic waard? Volgens mij is er toch net iets meer aan de hand dan dat je nu doet geloven.

Coolassprov MC
24-06-07, 03:18
Geplaatst door Witte78
Toch ben jij de eerste die mij deze persoon onder de aandacht brengt. Als je hem niet serieus neemt, waarom beschuldig je hem dan voor leugenaar? Das is hij toch niet een heel topic waard? Volgens mij is er toch net iets meer aan de hand dan dat je nu doet geloven.

Dat is er volgens jou altijd als een moslim defensief gedrag vertoont.

Er moet altijd een exotische oorzaak zijn, voor iets dat, als blanke klootzakken als jij die bezigen, logisch gedrag is.

Qaiys
24-06-07, 03:43
Geplaatst door Witte78
Toch ben jij de eerste die mij deze persoon onder de aandacht brengt.

Dat jij niet meer kranten en televisie kijkt en geen weet hebt van wat er gaande is in het media en politieke landschap en jij hier pas kennis maakt met hem kan ik niets aan doen.


Als je hem niet serieus neemt, waarom beschuldig je hem dan voor leugenaar?

Iemand van een leugen beschuldigen staat niet gelijk aan dat je hem serieus neemt.


Das is hij toch niet een heel topic waard?
Een halve topic bestaat niet en wat een topic waard is, is een subjectieve mening.


Volgens mij is er toch net iets meer aan de hand dan dat je nu doet geloven. Nou vertel eens wat is er dan volgens jou meer aan de hand?

Coolassprov MC
24-06-07, 03:47
Geplaatst door Qaiys
Nou vertel eens wat is er dan volgens jou meer aan de hand?

Er moet altijd een valse beschuldiging/discussie/ exotische mythische oorzaak opgerakelt worden door hem alsof ie het over het vermeende leven op Mars heeft.

Ben je opgebleven voor Fadjr?

Qaiys
24-06-07, 04:16
Ben je opgebleven voor Fadjr?

Niet speciaal voor fadjr. Ik ga meestal standaard rond 3 uur, en de laatste jaar rond 4 uur naar bed en in het weekend nog wat later.

Slinger
24-06-07, 09:34
Geplaatst door Qaiys
Sterk argument!


Hij stelt niets voor odmat hij gebruikt wordt door Afsin Elian en Paul Cliteur en omdat zijn kritiek op moslims eenvoudig te weerleggen is. Daarnaast is zijn verhaal helemaal niet authentiek want het is een kopie van Hirsi Ali.


Diezelfde rechten die jij palestijnse ministers niet gunt. Het gaat hier niet eens om grondrechten, die sleep jij er metd e haren bij.



Hij liegt over het geloof van zijn vader, dan is het gerechtvaardigd om dat te bekritiseren en aan zijn geloofwaardigheid te twijfelen.



Waar heb jij het over? Welk straatterreur? Wie bereidt dat voor? Mag er geen kritiek op zijn optreden geuit worden? Waar zijn de grondrechten waar je mee jongleerde gebleven?

Jouw optreden, is onder één woord samen te vatten: haatzaaierij. In dit topic richt je dat op één persoon, waarvan je weet dat hij zeer kwetsbaar is. Je weet ook wat er gebeuren kan. Ik vind dat buitengewoon verachtelijk.

knuppeltje
24-06-07, 09:36
Geplaatst door Qaiys
Dat is het leuke ervan, Ehsan stelt helemaal niets voor maar kijk eens hoe serieus hij wordt genomen door de autochtonen en welke podia hij allemaal tot zijn beschikking krijgt. En als moslims op een discussieforum reageren op zijn onzin, zijn ze niet goed bij hun hoofd. Dan ben je als autochtoon die die moslims achtervolgt op hun discussieforum helemaal niet goed bij je hoofd.

Ja kan wel zijn, maar dat gebral is voor mij nog steeds paranoia.

Bart.NL
24-06-07, 09:47
Dus iemand wil carrière maken over de ruggen van moslims en ex moslims. So, what's new?

mark61
24-06-07, 10:16
Geplaatst door Chatoloog
:student:

Ik moet in deze discussie Mark61 gelijk geven wat betreft de naam Ihsan (zelfde als Ehsan) dat het ook een jongensnaam is.

Wat mark61 zei over de naam Mohammed bij sommige turken klopt en er wordt een rare variant voor in de plaats gebruikt(Mehmet) die niet bekend is in het Arabisch.

Grazie. Geen enkele Turkije-Turk noemt zijn zoon Mohammed; behalve Mehmet ook wel Mahmut. In Centraal-Azië doen ze het wel. Turken doen trouwens hun best Arabische woorden zo goed mogelijk uit te spreken, maar net als Nederlanders kunnen ze geen `ayn etc. uitspreken. By the way, wat is de laatste letter van Kenza? Vind ik zo´n aparte naam, voor het Arabisch...


Verder moet ik Coolasprov gelijkgeven over het verschil tussen soenieten en shi'ieten en ik daag hierin mark61 uit tot een theologische discussie. Ik heb namelijk beiden stromingen bestudeerd en kan je zo vertellen dat er bijna geen overeenkomsten zijn tussen soenieten en shi'ieten op basis van 3aqiedah (geloofsbeginselen).

Welke criteria kies je uit om te zeggen dat het ene geloof dichter bij het andere ligt? Het christendom kent geen 5 zuilen en erkent de laatste Profeet niet. Lijkt me tamelijk essentieel voor de islam. Nog afgezien van het zoon van God gedoe. Maar ik vind het best hoor.

mark61
24-06-07, 10:19
Geplaatst door Qaiys
Niet zo opgefokt doen gozertje. Als jij schrijft dat Souad in Turkije een een jongensnaam is, dan is het niet gek dat ik denk dat jij de turkse transcriptie ervan schreef.

Das wel gek, want ik schreef het in het Frans. Maja, weet jij veel. In any case, daar ging het niet over.


By the way Suat is ook een meisjesnaam in Turkije.

Soms. Tis uitzonderlijk.

Qaiys
24-06-07, 10:36
Geplaatst door Slinger
Jouw optreden, is onder één woord samen te vatten: haatzaaierij. In dit topic richt je dat op één persoon, waarvan je weet dat hij zeer kwetsbaar is. Je weet ook wat er gebeuren kan. Ik vind dat buitengewoon verachtelijk.

Citeer maar wat jij onder haatzaaien schaart. Zolang je dat niet kunt doen neem ik je woorden met een korreltje zout.

Gelukkig dat ik weet wie jij bent, een zionistenhelper die aantoonbaar vele malen gelogen heeft op dit forum en er niet voor terug deinst om de waarheid te verkrachten.

Maar eh...de uitdaging staat nog steeds, citeer maar eens wat jij onder haatzaaien verstaat wat ik hier in dit topic geschreven heb.

Qaiys
24-06-07, 10:40
Geplaatst door mark61
Das wel gek, want ik schreef het in het Frans. Maja, weet jij veel. In any case, daar ging het niet over.


Daarom juist dat ik er op reageerde, ik ken geen Turken die Souad heten zoals jij dat geschreven had.

Witte78
24-06-07, 10:40
Geplaatst door Qaiys
Dat jij niet meer kranten en televisie kijkt en geen weet hebt van wat er gaande is in het media en politieke landschap en jij hier pas kennis maakt met hem kan ik niets aan doen.

Iemand van een leugen beschuldigen staat niet gelijk aan dat je hem serieus neemt.

Een halve topic bestaat niet en wat een topic waard is, is een subjectieve mening.

Nou vertel eens wat is er dan volgens jou meer aan de hand?

Ik snap niet dat je je zo druk maakt om iemand die volgens jou maar wat onzin uitkraamt en die je niet eens serieus neemt. Wat er volgens mij aan de hand is, is dat je nijdig bent dat iemand zich negatief uit over de islam. Dit restuteerd naar mijn mening in een volledig overtrokken reactie.

Qaiys
24-06-07, 10:44
Geplaatst door knuppeltje
Ja kan wel zijn, maar dat gebral is voor mij nog steeds paranoia.

Dat toont aan dat je niet weet wat paranoia betekent of het verkeerd gebruikt.

knuppeltje
24-06-07, 10:47
Geplaatst door Qaiys
Dat toont aan dat je niet weet wat paranoia betekent of het verkeerd gebruikt.

Zal wel als jij het zegt, maar ik laat het er maar bij dat je dat verkeerd ziet.

Qaiys
24-06-07, 10:49
Geplaatst door Witte78
Ik snap niet dat je je zo druk maakt om iemand die volgens jou maar wat onzin uitkraamt en die je niet eens serieus neemt. Wat er volgens mij aan de hand is, is dat je nijdig bent dat iemand zich negatief uit over de islam. Dit restuteerd naar mijn mening in een volledig overtrokken reactie.

Waaruit maak jij op dat ik me druk maak? Waar laat ik een overtrokken reaktie zien dat jij concludeert dat ik nijdig ben?

Ben wel benieuwd aan de hand van welke stukken die ik geschreven heb jij dat allemaal kunt concluderen?

Qaiys
24-06-07, 10:55
Geplaatst door knuppeltje
Zal wel als jij het zegt, maar ik laat het er maar bij dat je dat verkeerd ziet.

Dat is je eigen keuze om te volharden in de verkeerde zienswijze.

knuppeltje
24-06-07, 11:04
Geplaatst door Qaiys
Dat is je eigen keuze om te volharden in de verkeerde zienswijze.

Dat meen je niet, gossi toch.

Qaiys
24-06-07, 11:08
Geplaatst door knuppeltje
Dat meen je niet, gossi toch.

Yep meen ik wel, maar dat wist je al. :zwaai:

knuppeltje
24-06-07, 11:10
Geplaatst door Qaiys
Yep meen ik wel, maar dat wist je al. :zwaai:

Ach m'n beste, zelden is iets wat het lijkt.

Shemharosh
24-06-07, 11:11
Geplaatst door 1973Tanger
. Figuren als hij verlochenen hun afkomst .......

dit zegt een rifberber en wanna be bokito-arabier die zowel arabisch in dit leven als in het hiernamaals wil spreken

Witte78
24-06-07, 11:24
Geplaatst door Qaiys
Waaruit maak jij op dat ik me druk maak? Waar laat ik een overtrokken reaktie zien dat jij concludeert dat ik nijdig ben?

Ben wel benieuwd aan de hand van welke stukken die ik geschreven heb jij dat allemaal kunt concluderen?

Nu geef ik toe dat jij een handje hebt van overtrokken topic titels, maar om daar dan maar mee te beginnen, je noemt dit een grove leugen. De persoon in kwestie heeft geen tegenwoord ingebracht op deze beschuldiging. Je beschuldiging is dus overtrokken.

Tevens heb je een uitgesproken (negatieve) mening over deze persoon, je hebt dus de tijd en moeite genomen om je er in te verdiepen. Daar uit maak ik op dat je je er druk over maakt. Of je roept maar wat, dat kan ook.

Coolassprov MC
24-06-07, 11:49
Geplaatst door mark61
Welke criteria kies je uit om te zeggen dat het ene geloof dichter bij het andere ligt? Het christendom kent geen 5 zuilen en erkent de laatste Profeet niet. Lijkt me tamelijk essentieel voor de islam. Nog afgezien van het zoon van God gedoe. Maar ik vind het best hoor.

Uiterlijke kenmerken; dat is waar jij vanuit gaat. De meeste shi'ieten zelf zullen je pas vertellen waar ze werkelijk voor staan als je verstikt bent in hun web van laster en leugens.

Als je interesse hebt, kan ik je een citaat geven uit een vrijdagpreek (khutbah) van de grootpriester van tweede heilige moskee in Madinah waarbinnen hij meer woorden vuil maakt aan de shi'ieten dan aan de joden, christenen, etc.

dan te bedenken dat ten tijde van die khutbah ayatollah rafsanjani (!) in de moskee aanwezig was; de imam is direct na de khutbah gearresteerd en ondervraagd en alle officiele opnamen van de khutbah in beslag genomen en vernietigd.

mulan
24-06-07, 14:35
Dit gastje is gewoon de 'blackface' van nu. En daar mag je je best aan irriteren. En waarom is het altijd zo dat op het moment dat iemand iets zegt waar moslims zich aan storen domme mafkezen altijd denken dat die andere dan wel gelijk zal hebben. Als iemand uit zijn nek lult dan mag je je daar best tegen verweren. Maar goed het was ook maar wachten op een nieuwe opportunist die op handen gedragen wil worden. Als ik voor een media outlet werkte die kritisch tegenover berichtgeving stond had ik de proef op de som genomen door mijzelf als zo'n persoon voor te doen en dan laten zien hoe gemakkelijk het is om belletjes van Ayaan en al die andere beroeps islam haters te krijgen.

Qaiys
24-06-07, 15:29
Geplaatst door Witte78
Nu geef ik toe dat jij een handje hebt van overtrokken topic titels, maar om daar dan maar mee te beginnen, je noemt dit een grove leugen. De persoon in kwestie heeft geen tegenwoord ingebracht op deze beschuldiging. Je beschuldiging is dus overtrokken.

Tevens heb je een uitgesproken (negatieve) mening over deze persoon, je hebt dus de tijd en moeite genomen om je er in te verdiepen. Daar uit maak ik op dat je je er druk over maakt. Of je roept maar wat, dat kan ook.

Ja het is een grove leugen dat hij drie jaar geleden zegt dat zijn vader ongelovig is en dat hij nu zegt dat zijn vader nog altijd moslim is. Ik weerhoud hem niet ervan om een tegenwoord in te brengen.

Yep iemand die liegt en de moraalridder speelt denk ik negatief over, maar dat wil neit zeggen dat ik tijd in hem gestoken heb. Je gebruikt de verkeerde argumenten om je stellingen mee te onderbouwen. Zoveel tijd heb ik niet in die gozer gestopt. Één keer zijn naam in google typen en de eerste paar links lezen dat was alles. En meteen was het raak, meteen een leugen van hem gevonden.

Je hebt niet aangetoond dat ik nijdig ben en dat ik overtrokken reageer. Ik heb alleen een leugen van hem aangetoond. Je maakt je wel druk om het feit dat ik een leugen van hem hier in de openbaarheid breng.

Witte78
24-06-07, 15:58
Geplaatst door Qaiys
Je hebt niet aangetoond dat ik nijdig ben en dat ik overtrokken reageer. Ik heb alleen een leugen van hem aangetoond. Je maakt je wel druk om het feit dat ik een leugen van hem hier in de openbaarheid breng. [/B]

Dat ik je overtrokken vind reageren is een mening. Ik kan inderdaad niet aantonen dat ik dat echt zo vind. Jij kan trouwens ook niet aantonen dat ik me druk maak waar jij je mee bezig houdt (doe ik overgens ook niet, ik zal ook geen topics over jou openen).
Wanneer ik vermeen dat iemand liegt, ga ik dat in ieder geval niet zo snel van de daken schreeuwen, omdat het vaak op meerdere manieren is uit te leggen. Vandaar dat ik het overtrokken vind. Wat ik een interesante vraag vind, is wat jouw beweegredenen zijn om dat wel te doen. Boosheid dus niet, wat is het wel?

Qaiys
24-06-07, 16:15
Geplaatst door Witte78
Dat ik je overtrokken vind reageren is een mening. Ik kan inderdaad niet aantonen dat ik dat echt zo vind. Jij kan trouwens ook niet aantonen dat ik me druk maak waar jij je mee bezig houdt (doe ik overgens ook niet, ik zal ook geen topics over jou openen).

Kortom je mening is nergens op gebasseerd, althans hooguit gebasseerd op misvormde subjectieve gedachtes. Je maakt je druk om mij omdat je me achtervolgt met je subjectieve gedachtes terwijl die nergens uit mijn reakties in deze topic blijken en je ze niet eenshard kunt maken. Dat kun je zien aan de vele reakties van jou die over mijn persoon gaan.


Wanneer ik vermeen dat iemand liegt, ga ik dat in ieder geval niet zo snel van de daken schreeuwen, omdat het vaak op meerdere manieren is uit te leggen. Vandaar dat ik het overtrokken vind. Wat ik een interesante vraag vind, is wat jouw beweegredenen zijn om dat wel te doen. Boosheid dus niet, wat is het wel?

De leugen van Ehsan is maar op 1 manier uit te leggen. Hij liegt. Door zijn leugen in de openbaarheid te brengen krijg je een beter inzicht in zijn methoden en moraal.

Witte78
24-06-07, 16:50
Geplaatst door Qaiys
Kortom je mening is nergens op gebasseerd, althans hooguit gebasseerd op misvormde subjectieve gedachtes. Je maakt je druk om mij omdat je me achtervolgt met je subjectieve gedachtes terwijl die nergens uit mijn reakties in deze topic blijken en je ze niet eenshard kunt maken. Dat kun je zien aan de vele reakties van jou die over mijn persoon gaan.


Incorrect. Mijn mening is gebaseerd op wat je schrijft, ik heb al aangegeven op wat precies. Mijn mening is inderdaad subjectief. Dat betekend niet dat hij incorrect is. Iedereen ziet dingen weer op een andere manier. Er is geen absoluut referentiepunt dat bepaalt of een mening correct of incorrect is. Het heeft met je persoonlijkheid te maken. Netzoals dat jij vind dat ik me druk maak. Dat mag best, ik kan alleen maar antwoorden dat ik dat niet doe, wat je er dan mee doet mag je zelf weten. De reden dat ik regelmatig op je reageer is omdat ik je een merkwaardig persoon vind. Dat betekend niet dat ik me druk om je maak.



De leugen van Ehsan is maar op 1 manier uit te leggen. Hij liegt. Door zijn leugen in de openbaarheid te brengen krijg je een beter inzicht in zijn methoden en moraal.

Ik kan daar pas over oordelen wanneer ik zijn weerwoord op die beschuldiging heb gehoord. Ik vind het merkwaardig dat je hier al meteen conclusies uit trekt. Dat vind ik overtokken en voorbarig. Jij vindt dit een normale manier van handelen.

Qaiys
24-06-07, 17:17
Geplaatst door Witte78
Incorrect. Mijn mening is gebaseerd op wat je schrijft, ik heb al aangegeven op wat precies. Mijn mening is inderdaad subjectief. Dat betekend niet dat hij incorrect is. Iedereen ziet dingen weer op een andere manier. Er is geen absoluut referentiepunt dat bepaalt of een mening correct of incorrect is. Het heeft met je persoonlijkheid te maken. Netzoals dat jij vind dat ik me druk maak. Dat mag best, ik kan alleen maar antwoorden dat ik dat niet doe, wat je er dan mee doet mag je zelf weten. De reden dat ik regelmatig op je reageer is omdat ik je een merkwaardig persoon vind. Dat betekend niet dat ik me druk om je maak.

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven. Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.


Ik kan daar pas over oordelen wanneer ik zijn weerwoord op die beschuldiging heb gehoord. Ik vind het merkwaardig dat je hier al meteen conclusies uit trekt. Dat vind ik overtokken en voorbarig. Jij vindt dit een normale manier van handelen.

Als jij eerst beweert dat je vader ongelovig is maar drie jaar later beweert dat je vader altijd gelovig is geweest dan is het voor mij gerechtvaardigd om hem van een leugen te betichten.

Het rare aan jou is dat je naar aanleiding van het openbaar maken van een leugen van Ehsan jami mij meteen van allerlei gevoelens en zaken beticht, en niet eens de moeite neemt om dat te verifieren. Dat is pas een overtrokken reaktie.

Witte78
24-06-07, 17:32
Geplaatst door Qaiys
Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven. Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.


Ik heb dat wel aangegeven. Nogmaals, om dit een grove leugen te noemen, vind ik overtrokken. Dat is mijn mening. Jij mag dat niet vinden. Jouw mening. Wij verschillen dus van mening.



Als jij eerst beweert dat je vader ongelovig is maar drie jaar later beweert dat je vader altijd gelovig is geweest dan is het voor mij gerechtvaardigd om hem van een leugen te betichten.

Het rare aan jou is dat je naar aanleiding van het openbaar maken van een leugen van Ehsan jami mij meteen van allerlei gevoelens en zaken beticht, en niet eens de moeite neemt om dat te verifieren. Dat is pas een overtrokken reaktie.

Ik beticht je voornamelijk van een overtrokken reactie, en speculeer waarom dat kan zijn. Ik kan het daarin mis hebben, maar je bent er naar mijn mening niet echt duidelijk over. Dat jij dat overtrokken vindt mag jij weten.

Qaiys
24-06-07, 17:51
Geplaatst door Witte78
Ik heb dat wel aangegeven. Nogmaals, om dit een grove leugen te noemen, vind ik overtrokken. Dat is mijn mening. Jij mag dat niet vinden. Jouw mening. Wij verschillen dus van mening.

Nope je hebt het niet aangegeven door het te basseren op mijn uitspraken. Als je daar aan vast wilt houden dan daag ik je uit om die uitspraken van mij dan maar te citeren. Jouw mening intresseert mij niet zoveel als je dat niet hard kunt maken met citaten waarop je dat basseert.


Ik beticht je voornamelijk van een overtrokken reactie, en speculeer waarom dat kan zijn. Ik kan het daarin mis hebben, maar je bent er naar mijn mening niet echt duidelijk over. Dat jij dat overtrokken vindt mag jij weten.

Kortom je hebt geen citaten waarop je dat kunt basseren.

Witte78
24-06-07, 17:59
Geplaatst door Qaiys
Nope je hebt het niet aangegeven door het te basseren op mijn uitspraken. Als je daar aan vast wilt houden dan daag ik je uit om die uitspraken van mij dan maar te citeren. Jouw mening intresseert mij niet zoveel als je dat niet hard kunt maken met citaten waarop je dat basseert.

Kortom je hebt geen citaten waarop je dat kunt basseren.

Nogmaals, ik baseer het op je uitspraak:


Hirsi Ali Kloon Ihsan Jami betrapt op grove leugen


Voor zover ik weet zijn dat jouw woorden.

Qaiys
24-06-07, 18:06
Geplaatst door Witte78
Nogmaals, ik basees het op je uitspraak:

Voor zover ik weet zijn dat jouw woorden.

Dit is de eerst keer dat je aangeeft op wat je uitspraken jegens mijn persoon basseert, terwijl je hiervoor elke keer dat ik erom vroeg je voet bij stuk hield dat je dat al had aangegeven.

Uit die citaat kun je niet afleiden dat ik nijdig ben en dus overtrokken reageer. Hirsi Ali is zijn heldin, hij heeft dezelfde adviseurs, hij is vluchteling, hij is van zijn geloof gevallen, hij valt de islam aan, hij trekt aandacht door uitspraken over de profeet te doen, hij liegt..ect..

Dat is een kloon van Hirsi Ali.

Witte78
24-06-07, 18:12
Geplaatst door Qaiys
Dit is de eerst keer dat je aangeeft op wat je uitspraken jegens mijn persoon basseert, terwijl je hiervoor elke keer dat ik erom vroeg je voet bij stuk hield dat je dat al had aangegeven.


Ik heb het hiervoor al in 2 posts aangegeven, je kan het zo terug lezen. Ik kan het voor je quoten als je wilt.



Uit die citaat kun je niet afleiden dat ik nijdig ben en dus overtrokken reageer. Hirsi Ali is zijn heldin, hij heeft dezelfde adviseurs, hij is vluchteling, hij is van zijn geloof gevallen, hij valt de islam aan, hij trekt aandacht door uitspraken over de profeet te doen, hij liegt..ect..

Dat is een kloon van Hirsi Ali.

Het is ook andersom, ik vind dat je overtrokken reageert, daar leid ik uit af dat je nijdig bent. Dat was speculatie, en ik wist ook niet of dat zo was. Ik gaf alleen aan dat je zo bij me overkomt. (Nog steeds trouwens). Maar als jij zegt dat het niet zo is, dan zal het wel.

Qaiys
24-06-07, 18:18
Geplaatst door Witte78
Ik heb het in 2 posts hiervoor al aangegeven, je kan het zo terug lezen. Ik kan het voor je quoten als je wilt.

Kom maar op want ik zie nergens dat je mij citeert.


Het is ook andersom, ik vind dat je overtrokken reageert, daar leid ik uit af dat je nijdig bent. Dat was speculatie, en ik wist ook niet of dat zo was. Ik gaf alleen aan dat je zo bij me overkomt. (Nog steeds trouwens). Maar als jij zegt dat het niet zo is, dan zal het wel.

Dat is nu het leuke ik geef alleen een leugen aan van Ehsan jami en daaruit concludeer je dat ik overtrokken reageer en dus nijdig zou moeten zijn. Je hele specualtie is in feite niet gebasseerd op deze topic.

Witte78
24-06-07, 18:28
Geplaatst door Qaiys
Kom maar op want ik zie nergens dat je mij citeert.


Je bent wel een beetje eigenwijs, maargoed, hier komen ze:



Nu geef ik toe dat jij een handje hebt van overtrokken topic titels, maar om daar dan maar mee te beginnen, je noemt dit een grove leugen.

en



Nogmaals, om dit een grove leugen te noemen, vind ik overtrokken.




Dat is nu het leuke ik geef alleen een leugen aan van Ehsan jami en daaruit concludeer je dat ik overtrokken reageer en dus nijdig zou moeten zijn. Je hele specualtie is in feite niet gebasseerd op deze topic.

Je geeft aan dat het een grove leugen is. Ik zal het nog maar eens herhalen, hier komt ie: Ik vind dat overtrokken


Wat snap je nu precies niet?

mark61
24-06-07, 19:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Uiterlijke kenmerken; dat is waar jij vanuit gaat.

Ja, de Profeet en de 5 zuilen zijn uiterlijke kenmerken. Het gaat goed met je, maar niet met je geloof.


Als je interesse hebt, kan ik je een citaat geven uit een vrijdagpreek (khutbah) van de grootpriester van tweede heilige moskee in Madinah waarbinnen hij meer woorden vuil maakt aan de shi'ieten dan aan de joden, christenen, etc.

En dan te bedenken dat ten tijde van die khutbah ayatollah rafsanjani (!) in de moskee aanwezig was; de imam is direct na de khutbah gearresteerd en ondervraagd en alle officiele opnamen van de khutbah in beslag genomen en vernietigd.

Ik begrijp niets van dit verhaal. Die imam was net zo hysterisch anti-sji`iet als jij en dat was tegen de partijlijn?

mark61
24-06-07, 19:54
Geplaatst door mulan
Dit gastje is gewoon de 'blackface' van nu. En daar mag je je best aan irriteren.

Mag ik me ergeren aan 'zich irriteren aan'? :lachu:

Qaiys
24-06-07, 21:32
Geplaatst door Witte78
Je bent wel een beetje eigenwijs, maargoed, hier komen ze:

en


Je geeft aan dat het een grove leugen is. Ik zal het nog maar eens herhalen, hier komt ie: Ik vind dat overtrokken


Wat snap je nu precies niet?

hahaha...is dat je citaat? Dan moet je beter leren lezen want ik heb het elke keer over een uitspraak jegens zijn persoon.

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.

Dat hij een leugen vertelt is een feit en geen uitspraak over zijn persoon.

Witte78
24-06-07, 22:24
Geplaatst door Qaiys
hahaha...is dat je citaat? Dan moet je beter leren lezen want ik heb het elke keer over een uitspraak jegens zijn persoon.


Je hebt het daar niet elke keer over. Waar jij trouwens op reageerde was "Dat ik je overtrokken vind reageren is een mening." Ik denk dat jij beter moet lezen.



Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.

Dat hij een leugen vertelt is een feit en geen uitspraak over zijn persoon.

Jij haalt nu de boel helemaal door elkaar. Ik beweerde eerst dat jij overtrokken reageerde. Daarbij haalde ik het topictitel aan.

Daarnaast beweerde ik dat je een uitgesproken negatieve mening hebt over zijn persoon. Dat baseer ik op je uitspraken "eenvoudig jong" en "Ehsan stelt helemaal niets voor". Je kan dat natuurlijk niet zo bedoelt hebben, dan heb je nu de mogelijkheid dat misverstand recht te zetten.

mulan
24-06-07, 22:45
Geplaatst door mark61
Mag ik me ergeren aan 'zich irriteren aan'? :lachu:

Daar mag u zich aan ergeren. :zozo:

Qaiys
24-06-07, 22:48
Geplaatst door Witte78
Je hebt het daar niet elke keer over.

Yep dat doe ik wel. Want vanaf het moment dat ik erom vroeg ging het over uitspraken jegens zijn persoon.


Jij haalt nu de boel helemaal door elkaar. Ik beweerde eerst dat jij overtrokken reageerde. Daarbij haalde ik het topictitel aan.

Jij haalt hier de zaken door elkaar. De topictitel heb je helemaal niet aangehaald die heb je pas erbij gehaald nadat ik erom vroeg en daarmee heb je niet aangetoond dat ik overtrokken reageer.


Daarnaast beweerde ik dat je een uitgesproken negatieve mening hebt over zijn persoon. Dat baseer ik op je uitspraken "eenvoudig jong" en "Ehsan stelt helemaal niets voor". Je kan dat natuurlijk niet zo bedoelt hebben, dan heb je nu de mogelijkheid dat misverstand recht te zetten.

Dan heb je het niet goed gelezen, Ik reageer op knuppel door zijn eigen woorden te gebruiken.


Geplaatst door knuppeltje
Je ziet maar weer wat zo'n eenvoudig jong teweeg kan brengen in de geesten van al die standvastige moslims die over zoiets onschuldigs moord en brand schreeuwen.
Mwa- je moet je toch iets doen om je zelf te kunnen blijven overtuigen.


Geplaatst door Qaiys
Dat zo'n eenvoudig jong zo op handen en voeten wordt gedragen door veel autochtonen en hun media is veelzeggend. Twee keer in Nova geweest, vele interviews in landelijke kranten mogen geven, geadvisseerd worden door twee hoogleraren, Hirsi Ali die hem opbelt om het te steunen...etc En dan beweren dat hij wat teweeg brengt bij de moslims?


Geplaatst door knuppeltje
So das wa, wow.
Volgens mij wordt Fransja Brouwer ook door hele volksstammen op handen gedragen. Maar stelt het inhoudelijk wat voor dan ?
En die twee komieken uit Tilburg (imams) hoeveel keer zijn die op tv geweest, hoeveel aandavht hebben die gehad in de media, of die handenschudder, en ga maar door.
Hij brengt nogal teweeg bij moslims ja, moet je kijken wat een paranoia gebral ze hier uitslaan.


Geplaatst door Qaiys
Dat is het leuke ervan, Ehsan stelt helemaal niets voor maar kijk eens hoe serieus hij wordt genomen door de autochtonen en welke podia hij allemaal tot zijn beschikking krijgt. En als moslims op een discussieforum reageren op zijn onzin, zijn ze niet goed bij hun hoofd. Dan ben je als autochtoon die die moslims achtervolgt op hun discussieforum helemaal niet goed bij je hoofd.

Witte78
24-06-07, 23:26
Geplaatst door Qaiys
Yep dat doe ik wel. Want vanaf het moment dat ik erom vroeg ging het over uitspraken jegens zijn persoon.


Niet waar, ik reageerde op:



"Waaruit maak jij op dat ik me druk maak? Waar laat ik een overtrokken reaktie zien dat jij concludeert dat ik nijdig ben?

Ben wel benieuwd aan de hand van welke stukken die ik geschreven heb jij dat allemaal kunt concluderen?


Je vraagt hier duidelijk waaruit ik concludeer dat je overtrokken reageert. Daar vroeg je dus ook om. Je haald dus wel degelijk dingen door elkaar.




Jij haalt hier de zaken door elkaar. De topictitel heb je helemaal niet aangehaald die heb je pas erbij gehaald nadat ik erom vroeg en daarmee heb je niet aangetoond dat ik overtrokken reageer.

Zoals ik al uitlegde, is dat een mening. Ik krijg het idee dat je niet doorhebt wat dat inhoud.



Dan heb je het niet goed gelezen, Ik reageer op knuppel door zijn eigen woorden te gebruiken.

Het komt mij anders negatief over. Je bedoelde het dus niet negatief?

knuppeltje
24-06-07, 23:29
Geplaatst door Qaiys
Yep dat doe ik wel. Want vanaf het moment dat ik erom vroeg ging het over uitspraken jegens zijn persoon.



Jij haalt hier de zaken door elkaar. De topictitel heb je helemaal niet aangehaald die heb je pas erbij gehaald nadat ik erom vroeg en daarmee heb je niet aangetoond dat ik overtrokken reageer.



Dan heb je het niet goed gelezen, Ik reageer op knuppel door zijn eigen woorden te gebruiken.

So, ga je mijn postings in een gevecht met iemand anders misbruiken?
Je kan zeker niet winnen van hem.

mark61
24-06-07, 23:36
Geplaatst door knuppeltje
So, ga je mijn postings in een gevecht met iemand anders misbruiken?
Je kan zeker niet winnen van hem.

Je wordt Beroemd. Je bent een echte Bron geworden!

knuppeltje
24-06-07, 23:43
Geplaatst door mark61
Je wordt Beroemd. Je bent een echte Bron geworden!

Ik ga nog sterallures krijgen, wanneer kan ik op tv.

Coolassprov MC
24-06-07, 23:49
Geplaatst door mark61
Ja, de Profeet en de 5 zuilen zijn uiterlijke kenmerken. Het gaat goed met je, maar niet met je geloof.

Wat jij daar schrijft is nu precies datgene waar soennieten en sji'ieten van elkaar verschillen.

Als de sji'ieten de soenna zouden volgen, zouden ze ook wel soennieten genoemd worden, denk je ook niet?


Geplaatst door mark61
Ik begrijp niets van dit verhaal.

Als het centrum van de islam niets van het sji'isme moet hebben en het in duidelijke taal afkeert...

Wat heb je dan meer nodig?


Geplaatst door mark61
Die imam was net zo hysterisch anti-sji`iet als jij en dat was tegen de partijlijn?

Die imam heeft de waarheid gesproken en korte metten gemaakt met de regering van S-A en haar verderfelijke vrienden; dat kan een tyranniek regime als S-A niet hebben.

Al helemaal niet als Rafsanjani horende en ziende in de zaal aanwezig was.

Heb je al opgezocht wat het woordje ''rawafid'' betekent?

mark61
24-06-07, 23:53
Geplaatst door Coolassprov MC
Jij en de sji'ieten kunnen me meer vertellen.

? Ik laat Chatoloog het me liever uitleggen als je het niet erg vindt want dat gebazel van jou...


Als het centrum van de islam niets van het sji'isme moet hebben en het in duidelijke taal afkeert...

Je hebt het over 1 imam, die prompt afgevoerd werd. Niet hysterisch opblazen.


Die imam heeft de waarheid gesproken en dat kan een tyranniek regime als S-A niet hebben.

S-A heeft een sji`itische minderheid, dus om slachtingen te voorkomen lijkt me het heel verstandig die man af te voeren.

Coolassprov MC
25-06-07, 00:00
Geplaatst door mark61
? Ik laat Chatoloog het me liever uitleggen als je het niet erg vindt want dat gebazel van jou...

Die Chatoloog heeft mij gelijk gegeven en jou uitgedaagd zonder dat je daar op in bent gegaan.

Zou je mij op zijn allerminst niet een excuus mogen aanbieden?

Niet dat ik er zoveel waarde aan hecht uit d e mond van een verwend kind dat keer op keer zijn luier volpoept wanneer ie zijn zin niet krijgt.

Geplaatst door mark61
Je hebt het over 1 imam, die prompt afgevoerd werd. Niet hysterisch opblazen.

De Grootpriester van de Tweede Heilige Moskee in de Islam; als dat geen authoriteit is.

Hij werd afgevoerd om andere redenen; kritiek op tyrannieke, verderfelijke regimes.

Je trekt je conclusies al terwijl je niet eens weet wat de priester heeft gezegd; dat zegt veel over jou; teveel,


Geplaatst door mark61
S-A heeft een sji`itische minderheid, dus om slachtingen te voorkomen lijkt me het heel verstandig die man af te voeren.

De waarschuwingen voor het sji'isme in S-A zijn op iedere straathoek te vinden.

En moslims zijn geen bloeddorstige wolven die jij in ze ziet.

Qaiys
25-06-07, 00:11
Geplaatst door Witte78
Niet waar, ik reageerde op:

Je vraagt hier duidelijk waaruit ik concludeer dat je overtrokken reageert. Daar vroeg je dus ook om. Je haald dus wel degelijk dingen door elkaar.


Nope, dat had ik al weersproken met onderstaande stuk:

Je hebt niet aangetoond dat ik nijdig ben en dat ik overtrokken reageer. Ik heb alleen een leugen van hem aangetoond. Je maakt je wel druk om het feit dat ik een leugen van hem hier in de openbaarheid breng.

Het ging hierom:

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.

Waarop jij reageert met dit:


Geplaatst door Witte78 Ik heb dat wel aangegeven. Nogmaals, om dit een grove leugen te noemen, vind ik overtrokken. Dat is mijn mening. Jij mag dat niet vinden. Jouw mening. Wij verschillen dus van mening.

waarop ik weer antwoorde met:

Kortom je hebt geen citaten waarop je dat kunt basseren.

Citaten slaat op uitspraken jegens zijn persoon die ik zonet in het rood heb weergegeven.


Zoals ik al uitlegde, is dat een mening. Ik krijg het idee dat je niet doorhebt wat dat inhoud.
Zoals ik al uitlegde een mening gebasseerd op subjectieve misvormde gedachten en niet op feitelijke uitspraken van mij jegens zijn persoon.


Het komt mij anders negatief over. Je bedoelde het dus niet negatief?

Jij basseert je mening dat ik negatief over hem denk op de verkeerde citaten, het zijn immers citaten waarin ik in dezelfde bewoordingen die knuppel gebruikt een antwoord geef. Dat is de issue.

Coolassprov MC
25-06-07, 00:34
Geplaatst door Qaiys
Nope, dat had ik al weersproken met onderstaande stuk:

Je hebt niet aangetoond dat ik nijdig ben en dat ik overtrokken reageer. Ik heb alleen een leugen van hem aangetoond. Je maakt je wel druk om het feit dat ik een leugen van hem hier in de openbaarheid breng.

Het ging hierom:

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.

Waarop jij reageert met dit:



waarop ik weer antwoorde met:

Kortom je hebt geen citaten waarop je dat kunt basseren.

Citaten slaat op uitspraken jegens zijn persoon die ik zonet in het rood heb weergegeven.


Zoals ik al uitlegde een mening gebasseerd op subjectieve misvormde gedachten en niet op feitelijke uitspraken van mij jegens zijn persoon.



Jij basseert je mening dat ik negatief over hem denk op de verkeerde citaten, het zijn immers citaten waarin ik in dezelfde bewoordingen die knuppel gebruikt een antwoord geef. Dat is de issue.

Jullie discussie kan binnen 1 seconde voorbij zijn;

Zelfs als Ehsan de waarheid spreekt is hij een leugenaar; rawafids zijn geen moslims.

Ehsan was dus nooit moslim geweest; laat staan een ex-moslims.

Zelfs als Ehsan niets dan de waarheid spreekt is Ehsan een vieze rawafid; rawafid zijn islamitische sektes en hebben niets met de islam te maken buiten dat bijvoeglijk naamwoord dat ze kapen om hun slachtoffers te maken.

Qaiys
25-06-07, 00:40
Geplaatst door Coolassprov MC
Jullie discussie kan binnen 1 seconde voorbij zijn;

Zelfs als Ehsan de waarheid spreekt is hij een leugenaar; rawafids zijn geen moslims.

Ehsan was dus nooit moslim geweest; laat staan een ex-moslims.

Zelfs als Ehsan niets dan de waarheid spreekt is Ehsan een vieze rawafid; rawafid zijn islamitische sektes en hebben niets met de islam te maken buiten dat bijvoeglijk naamwoord dat ze kapen om hun slachtoffers te maken.

Ik heb alleen gezegd dat hij een grove leugen heeft gemaakt en dat wordt onderbouwt met citaten van zijn kant. Hij heeft aantoonbaar gelogen. En doordat ik dat schrijf is dat een overtrokken reaktie en zou ik nijdig zijn volgens witte.

De discussie is in feite al afgelopen maar oke hij wil pielen, dat vind ik niet erg.

Coolassprov MC
25-06-07, 00:51
Geplaatst door Qaiys
Ik heb alleen gezegd dat hij een grove leugen heeft gemaakt en dat wordt onderbouwt met citaten van zijn kant. Hij heeft aantoonbaar gelogen. En doordat ik dat schrijf is dat een overtrokken reaktie en zou ik nijdig zijn volgens witte.

De discussie is in feite al afgelopen maar oke hij wil pielen, dat vind ik niet erg.

Witte haalt er bovendien veel teveel onbewijsbare zaken bij die er ook niet toedoen; ik vindt het een verdorven kunst hoe hij van een overduidelijke aardse inconsistentie exotische raketwetenschap probeert te maken.

Witte78
25-06-07, 01:13
Geplaatst door Qaiys
Nope, dat had ik al weersproken met onderstaande stuk:

Je hebt niet aangetoond dat ik nijdig ben en dat ik overtrokken reageer. Ik heb alleen een leugen van hem aangetoond. Je maakt je wel druk om het feit dat ik een leugen van hem hier in de openbaarheid breng.

Het ging hierom:

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.

Waarop jij reageert met dit:



waarop ik weer antwoorde met:

Kortom je hebt geen citaten waarop je dat kunt basseren.

Citaten slaat op uitspraken jegens zijn persoon die ik zonet in het rood heb weergegeven.



Net zei je nog dat je dat elke keer vroeg, nu gaat het opeens alleen over deze post. Om even inhoudelijk op die post (met rood) te reageren: Je stelling klopt niet. Ik baseer mijn stelling namelijk wel op wat jij schrijft, ik had op dat moment echter nog niet alle citaten aangehaald. Het woord "helemaal" is dus niet correct.

Daarnaast gebruik jij "Dat". "Dat" verwijst naar mijn stelling "Mijn mening is gebaseerd op wat je schrijft" en de mening waar het om gaat staat een post terug "Dat ik je overtrokken vind reageren is een mening."

Daar reageerde jij op

Jij verandert sneaky van stelling, zonder dat duidelijk aan te geven. Sterker nog, omdat je "Helemaal" schrijft, is het simpelweg onwaar dat het alleen over zijn persoonlijkheid ging.



Zoals ik al uitlegde een mening gebasseerd op subjectieve misvormde gedachten en niet op feitelijke uitspraken van mij jegens zijn persoon.


Jij kan niet aantonen dat mijn mening misvormd is. Dat is namelijk ook een mening, en die kan net zo misvormd zijn.



Jij basseert je mening dat ik negatief over hem denk op de verkeerde citaten, het zijn immers citaten waarin ik in dezelfde bewoordingen die knuppel gebruikt een antwoord geef. Dat is de issue.

Ok, blijft de vraag, denk je nu negatief over hem of niet?

Witte78
25-06-07, 01:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Witte haalt er bovendien veel teveel onbewijsbare zaken bij die er ook niet toedoen; ik vindt het een verdorven kunst hoe hij van een overduidelijke aardse inconsistentie exotische raketwetenschap probeert te maken.

Het is toch echt je vriendje die de boel loopt te verdraaien door te stellen dat ik mijn bewering niet met citaten onderbouw, terwijl ik dat aantoonbaar wel doe. Die verdorven kunst mag je hem dus toekennen.

Qaiys
25-06-07, 02:01
Geplaatst door Witte78
Net zei je nog dat je dat elke keer vroeg, nu gaat het opeens alleen over deze post. Om even inhoudelijk op die post (met rood) te reageren: Je stelling klopt niet.

Yep elke keer nadat ik dit schreef:

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.


Ik baseer mijn stelling namelijk wel op wat jij schrijft, ik had op dat moment echter nog niet alle citaten aangehaald. Het woord "helemaal" is dus niet correct.

Hier spreek je jezelf tegen want je geeft nu zelf toe dat je die citaten niet gegeven had.


Daarnaast gebruik jij "Dat". "Dat" verwijst naar mijn stelling "Mijn mening is gebaseerd op wat je schrijft" en de mening waar het om gaat staat een post terug "Dat ik je overtrokken vind reageren is een mening."

Daar reageerde jij op

Dat verwijst hiernaar:


Geplaatst door Witte78
Ik snap niet dat je je zo druk maakt om iemand die volgens jou maar wat onzin uitkraamt en die je niet eens serieus neemt. Wat er volgens mij aan de hand is, is dat je nijdig bent dat iemand zich negatief uit over de islam. Dit restuteerd naar mijn mening in een volledig overtrokken reactie.

Zoals ik al meerdere keren uitlegde, een mening gebasseerd op subjectieve misvormde gedachten en niet op feitelijke uitspraken van mij jegens zijn persoon.


Jij verandert sneaky van stelling, zonder dat duidelijk aan te geven. Sterker nog, omdat je "Helemaal" schrijft, is het simpelweg onwaar dat het alleen over zijn persoonlijkheid ging.

Nee hoor ik verander niet van stelling. Ik vroeg je waarop je dat basseerde, en toen bleek dat het maar een meninkje was gebaseerd op een titel van het topic en dat Ehsan geen weerwoord kon bieden vond ik dat niet voldoende om je mening op te baseren en vroeg daarom naar uitspraken jegens zijn persoon die zouden kunnen aangeven dat ik overtrokken reageer en nijdig zou zijn.


Jij kan niet aantonen dat mijn mening misvormd is. Dat is namelijk ook een mening, en die kan net zo misvormd zijn.

Dat heb ik ook niet gezegd, ik had het over misvormde gedachten


Ok, blijft de vraag, denk je nu negatief over hem of niet?

Je laat met zo een vraag wel zien dat je een slechte lezer bent. Gewoon beter lezen en je vindt het antwoord zelf.

Qaiys
25-06-07, 02:10
Geplaatst door Witte78
Het is toch echt je vriendje die de boel loopt te verdraaien door te stellen dat ik mijn bewering niet met citaten onderbouw, terwijl ik dat aantoonbaar wel doe. Die verdorven kunst mag je hem dus toekennen.

Niet jokken, het begon zo:


Geplaatst door Witte78
Ik snap niet dat je je zo druk maakt om iemand die volgens jou maar wat onzin uitkraamt en die je niet eens serieus neemt. Wat er volgens mij aan de hand is, is dat je nijdig bent dat iemand zich negatief uit over de islam. Dit restuteerd naar mijn mening in een volledig overtrokken reactie.

Waaruit maak jij op dat ik me druk maak? Waar laat ik een overtrokken reaktie zien dat jij concludeert dat ik nijdig ben?

Ben wel benieuwd aan de hand van welke stukken die ik geschreven heb jij dat allemaal kunt concluderen?


Geplaatst door Witte78
Nu geef ik toe dat jij een handje hebt van overtrokken topic titels, maar om daar dan maar mee te beginnen, je noemt dit een grove leugen. De persoon in kwestie heeft geen tegenwoord ingebracht op deze beschuldiging. Je beschuldiging is dus overtrokken

Tevens heb je een uitgesproken (negatieve) mening over deze persoon , je hebt dus de tijd en moeite genomen om je er in te verdiepen. Daar uit maak ik op dat je je er druk over maakt. Of je roept maar wat, dat kan ook.

Je mening is niet gebasseerd op wat ik schreef maar op zoals ik dat noemde: Misvormde gedachtenkronkels. Ik heb je duidelijk gevraagd op welke stukken die ik geschreven heb je dat baseert. Die geef je niet maar beantwoord je middels gedachten kronkels.

Coolassprov MC
25-06-07, 08:09
Geplaatst door Witte78
Het is toch echt je vriendje die de boel loopt te verdraaien door te stellen dat ik mijn bewering niet met citaten onderbouw, terwijl ik dat aantoonbaar wel doe. Die verdorven kunst mag je hem dus toekennen.

...je begint standaard de motieven van jouw opponent te bediscussieren; die je onmogelijk kunt kennen en ook nog irrelevant zijn.

...en dan hoop je dat het eind gauw zoek is.

Witte78
25-06-07, 09:54
Geplaatst door Qaiys
Niet jokken, het begon zo:



Waaruit maak jij op dat ik me druk maak? Waar laat ik een overtrokken reaktie zien dat jij concludeert dat ik nijdig ben?

Ben wel benieuwd aan de hand van welke stukken die ik geschreven heb jij dat allemaal kunt concluderen?



Je mening is niet gebasseerd op wat ik schreef maar op zoals ik dat noemde: Misvormde gedachtenkronkels. Ik heb je duidelijk gevraagd op welke stukken die ik geschreven heb je dat baseert. Die geef je niet maar beantwoord je middels gedachten kronkels.


Je gaat nu wel erg ver om mij voor leugenaar uit te maken. Je kan of niet lezen wat ik schrijf, of je bent zelf een leugenaar. Ik ga niet weer alle citaten herhalen waarop ik mijn speculatie baseerde. Let op het woord speculatie. Zoek het op in het woordeboek.

Ik vind je topictitel nog steeds overtrokken, en je hebt mijn speculatie of je negatief over hem denkt nog steeds niet bevesigd of ontkracht. Je hebt alleen mijn motivatie proberen te ontkrachten. Je probeert met alle geweld om de hete brei heen te draaien en je durft geen eerlijk en oprecht antwoord te geven.

Witte78
25-06-07, 10:09
Geplaatst door Qaiys
Yep elke keer nadat ik dit schreef:

Dat heb je helemaal niet aangegeven doordat te basseren op wat ik schreef, want ik heb hier vrijwel niets over hem geschreven . Ik heb alleen zijn leugen openbaar gemaakt. Dat jij het nodig vindt om mij te achtervolgen met je mening betreffende mijn persoon in een discussie waar ik niets over Ehsan gezegd heb geeft aan dat je je druk maakt om mij.



Hier spreek je jezelf tegen want je geeft nu zelf toe dat je die citaten niet gegeven had.


Je probeert echt alles om je gelijk te halen. Ik zei dat ik niet alle citaten had geven. Jij beweerde dat ik helemaal geen citaten had gegeven. Verwijzing naar de topictitel gaf ik meteen al.




Dat verwijst hiernaar:
Zoals ik al meerdere keren uitlegde, een mening gebasseerd op subjectieve misvormde gedachten en niet op feitelijke uitspraken van mij jegens zijn persoon.


Op welke citaten baseer je deze mening?



Nee hoor ik verander niet van stelling. Ik vroeg je waarop je dat basseerde, en toen bleek dat het maar een meninkje was gebaseerd op een titel van het topic en dat Ehsan geen weerwoord kon bieden vond ik dat niet voldoende om je mening op te baseren en vroeg daarom naar uitspraken jegens zijn persoon die zouden kunnen aangeven dat ik overtrokken reageer en nijdig zou zijn.
Dat heb ik ook niet gezegd, ik had het over misvormde gedachten


Ik heb je al tig keer duidelijk gemaakt waarop ik baseer dat ik je reactie overtrokken vind, en waarom ik dacht dat je negatief over hem denkt. Daar kan je het mee oneens zijn, en je kan het ontkrachten door te stellen dat het niet zo bedoelt is.

Daarintegen beweer je dat ik mijn mening nergens op baseer. Dat is simpelweg niet waar.



Je laat met zo een vraag wel zien dat je een slechte lezer bent. Gewoon beter lezen en je vindt het antwoord zelf.

Sorry, ik heb dat stukje gemist, en kan het niet zo snel terug vinden, kan je het nog eens herhalen? Ja of nee voldoet.

reason
25-06-07, 14:00
Geplaatst door mark61
Het kan trouwens zijn dat hij met 'ongodsdienstig' bedoelt dat vaderlief niet zo overdreven praktiseert, maar wel gelovig is.


En dit is natuulijk de meest waarschijnlijke verklaring.
Pa deed in de praktijk weinig of niets aan zijn gdosdienst, maar noemt zichzelf wel moslim.

Maar ja, Qaiys vindt het leuker om mensen die niet in zijn straatje passen zwart te maken; of dat gebaseerd is op de waarheid, interesseert hem dan even niet.

mulan
25-06-07, 14:07
Geplaatst door reason
En dit is natuulijk de meest waarschijnlijke verklaring.
Pa deed in de praktijk weinig of niets aan zijn gdosdienst, maar noemt zichzelf wel moslim.

Maar ja, Qaiys vindt het leuker om mensen die niet in zijn straatje passen zwart te maken; of dat gebaseerd is op de waarheid, interesseert hem dan even niet.

Ongodsdienstig is niet hetzelfde als niet praktiseren. Dus helemaal niet de meest waarschijnlijke.Het is maar wat je wilt zien uiteraard.Maar ik zou als ik zijn pr deed wel zeggen dat het daar op neer kwam. Komt een beetje dom over als je zegt dat je pa niet moslim is en je moeder tot het Christendom bekeerd is en vervolgens jezelf een ex-moslim noemt.

knuppeltje
25-06-07, 14:16
Geplaatst door mulan
Ongodsdienstig is niet hetzelfde als niet praktiseren. Dus helemaal niet de meest waarschijnlijke.Het is maar wat je wilt zien uiteraard.Maar ik zou als ik zijn pr deed wel zeggen dat het daar op neer kwam. Komt een beetje dom over als je zegt dat je pa niet moslim is en je moeder tot het Christendom bekeerd is en vervolgens jezelf een ex-moslim noemt.

En toch kan dat.

mark61
25-06-07, 14:18
Geplaatst door mulan
Ongodsdienstig is niet hetzelfde als niet praktiseren.

Volgens mijn kennis van het Nederlands is 'ongodsdienstig' een tamelijk weinig gebruikt woord, dat speciaal aangeeft dat je weliswaar gelooft, maar niet zo dol bent op de gemeenschappelijke rituelen etc.
Wil je zeggen dat je niet gelooft, dan doe je dat met 'ik geloof niet' of 'ik ben niet gelovig' of desnoods 'ik ben ongelovig', maar dat laatste zal weinig voorkomen. De vraag is dan weer of meneer Jami zich van die fijnheden ook bewust was.


Komt een beetje dom over als je zegt dat je pa niet moslim is en je moeder tot het Christendom bekeerd is en vervolgens jezelf een ex-moslim noemt.

Waarom zou ie dat doen als ie sowieso ongelovig was opgegroeid? Beetje debiel om dan plotseling op je 22e een ex-moslim-bevrijdingsfront te gaan beginnen, no?

En mag ik me nou al ergeren aan 'zich irriteren aan'?

mulan
25-06-07, 14:19
Geplaatst door knuppeltje
En toch kan dat.

Tja ..het moet wel. Anders is er weer een protestexmoslim minder.The more the merrier.

mulan
25-06-07, 14:31
Geplaatst door mark61
Volgens mijn kennis van het Nederlands is 'ongodsdienstig' een tamelijk weinig gebruikt woord, dat speciaal aangeeft dat je weliswaar gelooft, maar niet zo dol bent op de gemeenschappelijke rituelen etc.
Wil je zeggen dat je niet gelooft, dan doe je dat met 'ik geloof niet' of 'ik ben niet gelovig' of desnoods 'ik ben ongelovig', maar dat laatste zal weinig voorkomen. De vraag is dan weer of meneer Jami zich van die fijnheden ook bewust was.

Waarom zou ie dat doen als ie sowieso ongelovig was opgegroeid? Beetje debiel om dan plotseling op je 22e een ex-moslim-bevrijdingsfront te gaan beginnen, no?

En mag ik me nou al ergeren aan 'zich irriteren aan'?

Yep dat mocht sinds gisteren al. Nog steeds niet uitgeergerd? :ego: Nou als je even googled kan het dus meerdere dingen betekenen. Het kan dus zijn onkerkelijk maar ook ongelovig. Ik denk dan eerder aan het laatste dan aan onkerkelijk. Als je zegt dat je ongelovig bent denk ik ook niet meteen aan hetgeen waar degene eventueel wel in zou geloven. Met ongodsdienstig idem. Ik denk dat als Jami iets anders bedoelde hij gewoon had kunnen zeggen 'hij praktiseert niet'. Klaar. Ongodsdienstig duidt op meer. Maar goed ik kan niet in zijn hoofd kijken.

Je hebt overigens genoeg van dat soort ouders die de kinderen met haat voor iets opvoeden. Als je ex wat dan ook bent zet je je daar tegen af. Gewoonweg omdat jij niet meer onderdeel van de club bent.Als zijn ma bijv. bij bekering naar het Christendom het leven zeur is gemaakt zal hij heus niet op jonge leeftijd te horen hebben gekregen dat er ook gezellige leuke moslims zijn. En waarom zou hij dat niet doen. Het levert hem in ieder geval enorm veel mogelijkheden op. Ik zou het wel weten als ik een grijntje ambitie had.

mark61
25-06-07, 15:10
Geplaatst door mulan
Yep dat mocht sinds gisteren al.

Oh dank je wat lief. Ik had de vergunning gemist.


Nog steeds niet uitgeergerd? :ego:

Mja, het komt en het gaat.


Nou als je even googled

Wat ordinair. :ego: Das geen criterium. Maar ik weet niet wat meneer Moskee dacht te zeggen. Lijkt me voor een politicus in den dop nogal stom om eerst het ene en dan het tegendeel te zeggen, en dat in eh 1 week. Zelfs Bush doet daar een paar maanden tussen.


Met ongodsdienstig idem.

Nee das niet waar, want het is een raar, en lelijk woord. Dat daarom speciaal impliceert 'maar wel gelovig.' Maarre, mail jij Ihsan ff? Nou wil ik het weten ook.


Ik denk dat als Jami iets anders bedoelde hij gewoon had kunnen zeggen 'hij praktiseert niet'.

Hij doet wel ramadan maar is nooit in een moskee te bekennen. :ego:


Je hebt overigens genoeg van dat soort ouders die de kinderen met haat voor iets opvoeden. Als je ex wat dan ook bent zet je je daar tegen af.

Vooral ex-echtgenoot :hihi:


Gewoonweg omdat jij niet meer onderdeel van de club bent.Als zijn ma bijv. bij bekering naar het Christendom het leven zeur is gemaakt zal hij heus niet op jonge leeftijd te horen hebben gekregen dat er ook gezellige leuke moslims zijn.

Ze is hier bekeerd toch? En als dat zo was dan heeft ze / hij dus blijkbaar onverdeeld negatieve ervaringen. Maar dat denk ik niet, ik denk dat ie zelf eigenlijk nergens last van heeft. Ja, ambitie :chinees:

Ow das gek, dat schrijf jij net ook :hihi:

reason
25-06-07, 16:30
Geplaatst door mulan
Ongodsdienstig is niet hetzelfde als niet praktiseren. Dus helemaal niet de meest waarschijnlijke.Het is maar wat je wilt zien uiteraard.Maar ik zou als ik zijn pr deed wel zeggen dat het daar op neer kwam. Komt een beetje dom over als je zegt dat je pa niet moslim is en je moeder tot het Christendom bekeerd is en vervolgens jezelf een ex-moslim noemt.

Sorry hoor, maar dit slaat toch echt allemaal nergens op.
Die knul zegt niet dat zijn pa niet moslim is.
Hij zegt dat zijn pa wel moslim is.
Qaiys heeft gezien dat hij een paar jaar geleden zijn vader ongodsdienstig noemde.
Als je daaruit afleidt dat zijn vader geen moslim is, zet je gewoon een aantal stappen te ver.
Het is niet meer dan speculeren.
Flauw gedoe allemaal, en Qaiys doet dat om de reden die ik aangaf.

mulan
25-06-07, 17:17
Geplaatst door reason
Sorry hoor, maar dit slaat toch echt allemaal nergens op.
Die knul zegt niet dat zijn pa niet moslim is.
Hij zegt dat zijn pa wel moslim is.
Qaiys heeft gezien dat hij een paar jaar geleden zijn vader ongodsdienstig noemde.
Als je daaruit afleidt dat zijn vader geen moslim is, zet je gewoon een aantal stappen te ver.
Het is niet meer dan speculeren.
Flauw gedoe allemaal, en Qaiys doet dat om de reden die ik aangaf.

Wat is jouw definitie van ongodsdienstig want als jij daaruit concludeert dat hij wel moslim is kan ik ook stellen dat jij misschien een paar stappen te ver zet.

TonH
26-06-07, 01:06
Geplaatst door Coolassprov MC
In het hoogste geval spreekt ie de waarheid als ie zegt ie moslim was, maar wat noemt hij dan een moslim?

Hoogstwaarschijnlijk zou hij een shi'iet zijn geweest; shi'ieten staan verder van de islam dam Christenen en Joden.

Eindelijk wordt me duidelijk waarom Victory me ooit de oren begon te wassen toen ik hem vertelde van mijn zeer prettige ervaringen met moslims in Tadjikistan. Zijn reply dat dat geen moslims zijn, verbaasde me toen zeer. Maar hij als shi'iet zag die soenieten natuurlijk ook als niet-moslims.

Ik snap dat wel. Zo spreekt men altijd over de christenen in Nederland. Hoezo? Welke christenen? Die paar duizend orthodoxen? Want de rest staat verder van het christendom als joden en moslims.
Katholieken met hun verering van de anti-christ in Rome? Protestanten die eerst de bijbel herschreven en nu lopen te roepen, dat het toch echt in de bijbel staat? Al die andere clubjes? Laat me niet lachen.

Orthodoxie is, zoals het woord al aangeeft de juiste aanbidding en de enigen die de juiste leer aanhangen.

Ik zou het dus op prijs stellen wanneer er, ook hier op dit forum, nu eens recht aan deze onomstotelijke waarheid wordt gedaan. Er is tenslotte maar één islam en ook maar één christendom.

Julien
26-06-07, 01:09
Geplaatst door TonH
Ik zou het dus op prijs stellen wanneer er, ook hier op dit forum, nu eens recht aan deze onomstotelijke waarheid wordt gedaan. Er is tenslotte maar één islam en ook maar één christendom.

Sterker nog, moslim/christen/jood, we geloven in dezelfde God ;)

TonH
26-06-07, 01:17
Geplaatst door Julien
Sterker nog, moslim/christen/jood, we geloven in dezelfde God ;)

Misschien, maar de Heilige Geest gaat toch echt alleen maar uit van de Vader dóór de Zoon.

Olive Yao
26-06-07, 02:47
Geplaatst door TonH
Eindelijk wordt me duidelijk waarom Victory me ooit de oren begon te wassen toen ik hem vertelde van mijn zeer prettige ervaringen met moslims in Tadjikistan. Zijn reply dat dat geen moslims zijn, verbaasde me toen zeer. Maar hij als shi'iet zag die soenieten natuurlijk ook als niet-moslims.

Ik snap dat wel. Zo spreekt men altijd over de christenen in Nederland. Hoezo? Welke christenen? Die paar duizend orthodoxen? Want de rest staat verder van het christendom als joden en moslims.
Katholieken met hun verering van de anti-christ in Rome? Protestanten die eerst de bijbel herschreven en nu lopen te roepen, dat het toch echt in de bijbel staat? Al die andere clubjes? Laat me niet lachen.

Orthodoxie is, zoals het woord al aangeeft de juiste aanbidding en de enigen die de juiste leer aanhangen.

Ik zou het dus op prijs stellen wanneer er, ook hier op dit forum, nu eens recht aan deze onomstotelijke waarheid wordt gedaan. Er is tenslotte maar één islam en ook maar één christendom.

Orthodoxie is, zoals het woord al aangeeft de juiste aanbidding en de enigen die de juiste leer aanhangen.
Wat is die juiste leer dan? De orthodoxen zeggen dat hun leer de juiste leer is, de uitsluitende waarheid. En andere orthodoxen zeggen dat ook. En andere orthodoxen zeggen dat ook. En andere ook.


Er is tenslotte maar één islam en ook maar één christendom.
En andere orthodoxen zeggen dat ook.


onomstotelijke waarheid
En andere orthodoxen zeggen dat ook.

Coolassprov MC
26-06-07, 07:41
Geplaatst door Julien
Sterker nog, moslim/christen/jood, we geloven in dezelfde God ;)

Nog sterker; moslim/christen/jood/atheist, we ademen allemaal dezelfde lucht ;)

knuppeltje
26-06-07, 09:36
Geplaatst door Coolassprov MC
Nog sterker; moslim/christen/jood/atheist, we ademen allemaal dezelfde lucht ;)

Het gaat nog eens de goede kant op met jou.

Coolassprov MC
26-06-07, 19:23
Geplaatst door knuppeltje
Het gaat nog eens de goede kant op met jou.

Als moslim kan je niet fout gaan.

Slinger
26-06-07, 21:07
Geplaatst door Coolassprov MC
Als moslim kan je niet fout gaan.

En als iemand toch fout gaat is hij geen moslim...

TonH
27-06-07, 00:49
Geplaatst door Olive Yao
Wat is die juiste leer dan? De orthodoxen zeggen dat hun leer de juiste leer is, de uitsluitende waarheid. En andere orthodoxen zeggen dat ook. En andere orthodoxen zeggen dat ook. En andere ook.


En andere orthodoxen zeggen dat ook.


En andere orthodoxen zeggen dat ook.

Wat de juiste leer is? De orthodoxe, want er zijn geen andere orthodoxen en geen andere waarheid.

TonH
27-06-07, 00:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Nog sterker; moslim/christen/jood/atheist, we ademen allemaal dezelfde lucht ;)

Dat betwijfel ik ten zeerste. Mijn lucht is momenteel, 's nachts om 2 uur, nog 33 graden en heeft een hoog ozongehalte. En die van jouw?