PDA

Bekijk Volledige Versie : Binnekort stuurt Allah een nieuwe Boodschapper



Murat23
23-06-07, 01:49
hebben jullie het ook al gehoord? Allah gaat alsnog een nieuwe Boodschapper sturen om de Islam aan de mensheid te verspreiden. Volgens een Pakistaanse geleerde is het zeker dat het binnekort gaat gebeuren. De vorige 3 keer was er geprobeerd om via 1 persoon de Islam over de hele wereld te spreiden. Dat is niet helemaal gelukt. Nu wordt er geprobeerd om met iedereen op de wereld tegelijk te communiceren zodat iedereen er getuige van kan zijn Inchaallaah.

Dit is echt goed nieuws.

The Black Flame
23-06-07, 01:56
Inderdaad,

ik kan niet wachten tot de hele wereld is bevolkt met hysterische vlagverbrandende randdebielen.

Coolassprov MC
23-06-07, 01:58
Geplaatst door Murat23
Dit is echt goed nieuws.

Als je gewatteerde wanden om je heen ziet; de sleeves van je shirt aan elkaar zijn gerijgd, wens ik je veel beterschap toe en raadt ik je aan niet teveel contact met de buitenwereld te zoeken tot je volledig genezen bent.

Coolassprov MC
23-06-07, 02:10
Geplaatst door The Black Flame
Inderdaad,

ik kan niet wachten tot de hele wereld is bevolkt met hysterische vlagverbrandende randdebielen.

Ik kan niet wachten om chips en cola in te slaan voor een ouderwets avondje onthoofdingen op LIVE TV waarbij ze types als jij van hun domme kop afhelpen.

1973Tanger
23-06-07, 02:12
Geplaatst door Murat23
hebben jullie het ook al gehoord? Allah gaat alsnog een nieuwe Boodschapper sturen om de Islam aan de mensheid te verspreiden. Volgens een Pakistaanse geleerde is het zeker dat het binnekort gaat gebeuren. De vorige 3 keer was er geprobeerd om via 1 persoon de Islam over de hele wereld te spreiden. Dat is niet helemaal gelukt. Nu wordt er geprobeerd om met iedereen op de wereld tegelijk te communiceren zodat iedereen er getuige van kan zijn Inchaallaah.

Dit is echt goed nieuws.

Je bent zeker net zo ridicuul en verstrooid als je boodschap hierboven. Hopelijk maak je een grap, want anders is het ernstig met je gesteld.

Witte78
23-06-07, 03:38
Geplaatst door 1973Tanger
Je bent zeker net zo ridicuul en verstrooid als je boodschap hierboven. Hopelijk maak je een grap, want anders is het ernstig met je gesteld.

Een beetje onrespectvol. Het is net zo ridicuul als het hele koran/bijbel verhaal. De enige reden dat mensen dat normaal vinden is omdat er een heleboel zijn die het samen geloven. Voor een ongelovige is het net zulke grote onzin als de openingspost. Je kan dan ook stellen dat het ernstig is gesteld met all gelovige mensen.

knuppeltje
23-06-07, 10:34
Geplaatst door Murat23
hebben jullie het ook al gehoord? Allah gaat alsnog een nieuwe Boodschapper sturen om de Islam aan de mensheid te verspreiden. Volgens een Pakistaanse geleerde is het zeker dat het binnekort gaat gebeuren. De vorige 3 keer was er geprobeerd om via 1 persoon de Islam over de hele wereld te spreiden. Dat is niet helemaal gelukt. Nu wordt er geprobeerd om met iedereen op de wereld tegelijk te communiceren zodat iedereen er getuige van kan zijn Inchaallaah.

Dit is echt goed nieuws.

Ik hoop wel dat die dan kan lezen en schrijven en zijn talen beheerst, zal later veel onzinnig geleuter over war er nu wel of niet werd bedoeld schelen.

StevieK
23-06-07, 12:25
Ik hoop dat het iemand is die vrede en naaste liefde predikt en NIET oproept tot het vernietigen van ongelovigen.