PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse ontuchtopa, slachtoffer 9 jaar, hoeft maar 6 maanden te brommen



Qaiys
23-06-07, 11:14
Gieterse ontuchtopa moet nog even zitten

ZWOLLE/GIETHOORN - Voor het plegen van ontuchtige handelingen met zijn stiefkleinkind is de 58 - jarige J.G. uit Giethoorn dinsdag veroordeeld tot twaalf maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk.

Van de juridisch zwaardere aanklacht - het seksueel binnendringen van het negenjarige kind - werd hij vrijgesproken. Gezien de leeftijd van het slachtoffer is de rechtbank van mening dat er gepaste afstand moet worden genomen van de verklaringen over het seksueel binnendringen. Volgens het meisje zou haar stiefopa een keer of twintig aan haar hebben gezeten. Bij de behandeling van zijn strafzaak twee weken geleden zei de man dat het hooguit twee keer was gebeurd. Omdat de man al vier maanden in voorarrest zit, moet hij nog even in de cel blijven. In augustus komt hij vrij.

http://www.destentor.nl/kampen/article1548510.ece

IbnRushd
23-06-07, 12:05
Graag bij het onderwerp blijven. Steeds foute moslims erbij betrekken is ook niet de bedoeling!

Olive Yao
23-06-07, 12:09
dat woord ontuchtopa moest ik twee keer lezen voor ik het herkende -

beetje tegucigalpa-achtig woordbeeld.

rabotopman, da's ook zo'n woord. Ik dacht dat dat een fakir was.

David
23-06-07, 12:11
Geplaatst door Olive Yao
dat woord ontuchtopa moest ik twee keer lezen voor ik het herkende -

beetje tegucigalpa-achtig woordbeeld.


Doet me denken aan de "gehalveerde kerst-omaatjes" die ik een keer in een recept tegenkwam.

mark61
23-06-07, 12:12
Geplaatst door Olive Yao
dat woord ontuchtopa moest ik twee keer lezen voor ik het herkende -

beetje tegucigalpa-achtig woordbeeld.

rabotopman, da's ook zo'n woord. Ik dacht dat dat een fakir was.

:hihi: Stiefopa had ik het ook al mee.

Ik ben blij dat Schaap zulke fantastische media raadpleegt.

knuppeltje
23-06-07, 12:18
Geplaatst door mark61
:hihi: Stiefopa had ik het ook al mee.

Ik ben blij dat Schaap zulke fantastische media raadpleegt.

:student: Die doet tenminste wat om bij te blijven ja! :ego:

M@riska
23-06-07, 13:42
Geplaatst door Qaiys
Gieterse ontuchtopa moet nog even zitten

ZWOLLE/GIETHOORN - Voor het plegen van ontuchtige handelingen met zijn stiefkleinkind is de 58 - jarige J.G. uit Giethoorn dinsdag veroordeeld tot twaalf maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk.

Van de juridisch zwaardere aanklacht - het seksueel binnendringen van het negenjarige kind - werd hij vrijgesproken. Gezien de leeftijd van het slachtoffer is de rechtbank van mening dat er gepaste afstand moet worden genomen van de verklaringen over het seksueel binnendringen. Volgens het meisje zou haar stiefopa een keer of twintig aan haar hebben gezeten. Bij de behandeling van zijn strafzaak twee weken geleden zei de man dat het hooguit twee keer was gebeurd. Omdat de man al vier maanden in voorarrest zit, moet hij nog even in de cel blijven. In augustus komt hij vrij.

http://www.destentor.nl/kampen/article1548510.ece

Volgens mij zei de moeder van het meisje ook dat meisje loog en de verkrachtingen verzonnen heeft. :jammer:

mark61
23-06-07, 13:47
Geplaatst door knuppeltje
:student: Die doet tenminste wat om bij te blijven ja! :ego:

Ik schaam me :(

David
23-06-07, 13:48
Geplaatst door mark61
Ik schaam me :(

Hatertje! :)

mark61
23-06-07, 13:48
Geplaatst door M@riska
Volgens mij zei de moeder van het meisje ook dat meisje loog en de verkrachtingen verzonnen heeft. :jammer:

Mja. Het is altijd moeilijk. Maar óf hij is schuldig, en veroordeel hem dan flink, óf hij is onschuldig, en laat hem dan vrij.

Dit is een soort compromis. Ws. heeft ie wat misdaan, maar we weten het niet zeker, dus geven we hem een lichte straf.

Eigenaardig.

mark61
23-06-07, 13:49
Geplaatst door David
Hatertje! :)

Ik geniet met volle teugen :boos:

David
23-06-07, 13:50
Geplaatst door mark61
Ik geniet met volle teugen :boos:

Dat zie ik. Kwik, Kwek en Kwak wat minder.

mark61
23-06-07, 14:00
Geplaatst door David
Dat zie ik. Kwik, Kwek en Kwak wat minder.

Tis mijn bronstigheid.

catwomen
23-06-07, 14:00
Geplaatst door IbnRushd
Graag bij het onderwerp blijven. Steeds foute moslims erbij betrekken is ook niet de bedoeling!

Nee, het is zeker de bedoeling om alleen foute westerlingen erbij te betrekken? Vooral zwijgen over de misselijkheden gedaan door moslims!
Maar weet je, dat maakt dat die misdaden niet verdwijnen hoor. Het maakt dat je westerlingen juist een machtig wapen geeft!

super ick
23-06-07, 14:02
Geplaatst door IbnRushd
Graag bij het onderwerp blijven. Steeds foute moslims erbij betrekken is ook niet de bedoeling!

Kun je niet lezen?

IbnRushd

knuppeltje
23-06-07, 14:03
Geplaatst door mark61
Tis mijn bronstigheid.

Das duidelijk te zien ja. :maf2:

mark61
23-06-07, 14:03
Geplaatst door catwomen
Is de waarheid te hard voor je?? Kennelijk wel. Liever sluit jij je ogen voor het sexuele misbruik van moslimmeisjes. Verwijder je daarom mijn reactie. Lafaard!

Ik had niet van Ibn Rushd verwacht dat hij zijn toevlucht zou nemen tot ordinaire censuur. Hij is zijn nick steeds minder waardig.

Het is ook moeilijk uit te leggen wat het verschil is tussen slechte Westerse pedofilie en goede kindhuwelijken. Ja, het een is verboden hier en het andere toegestaan daar.

Maar 'daar' is weer geen Marokko, dus men voelt zich niet aangesproken. Of liever, als je al onder vuur ligt voor niks heb je geen trek in kritiek en discussie over misstanden ver van je bed.

knuppeltje
23-06-07, 14:06
Geplaatst door IbnRushd
Graag bij het onderwerp blijven. Steeds foute moslims erbij betrekken is ook niet de bedoeling!

Kan niet- dat kunnen geen echte moslims zijn.

mark61
23-06-07, 14:09
Geplaatst door super ick
4-jarig meisje huwt man van 45

Nou ja, je kan wat nuanceren. In Turkije was het vroeger niet ongebruikelijk om ongeboren, ja nog niet verwekte kinderen aan elkaar uit te huwelijken. Afspraken om de familiebanden te verstevigen.

Toegegeven, daar gaat het niet om dergelijke leeftijdsverschillen.

Maar je hoeft er niet van uit te gaan dat dergelijke huwelijken ook allemaal terstond worden geconsumeerd. :zegniets:

knuppeltje
23-06-07, 14:11
Geplaatst door mark61
Nou ja, je kan wat nuanceren. In Turkije was het vroeger niet ongebruikelijk om ongeboren, ja nog niet verwekte kinderen aan elkaar uit te huwelijken. Afspraken om de familiebanden te verstevigen.

Toegegeven, daar gaat het niet om dergelijke leeftijdsverschillen.

Maar je hoeft er niet van uit te gaan dat dergelijke huwelijken ook allemaal terstond worden geconsumeerd. :zegniets:

Was volgens mij in Europa ook niet helemaal ongebruikelijk.

Qaiys
24-06-07, 00:34
Geplaatst door catwomen
Jouw probleem en van een aantal broeders is dat jullie niets anders doen dan je bezighouden met vooral maar aan te tonen hoe slecht de westerlingen zijn. Terwijl jullie ondertussen wel de geneugtes van het leven hier willen hebben. Tegelijkertijd verbloemen jullie de misdaden van moslimmannen tegen moslimvrouwen en meisjes!
Je meost je diep en diep schamen. Maar ik vermoed dat je inmiddels teveel bent afgegeleden van de zaken waar het werkelijk omdraait.

Wanneer er iemand schadelijk voor islaam is dat zijn dat mannen zoals jij en Quais. Jullie maken islaam ten schande en daarmee alle goedwilende moslims!

Jij bent hypocriet. Als moslimhaters, xenofoben en andere rechtse tuig negatieve artikelen plaatsen over moslims en Marokkanen reageer je daar nooit op zoals je nu reageert. Nee dan sta als eerste in de rij om de moslims een veeg uit de pan te geven.

IbnRushd
24-06-07, 00:42
Geplaatst door catwomen
Nee, het is zeker de bedoeling om alleen foute westerlingen erbij te betrekken? Vooral zwijgen over de misselijkheden gedaan door moslims!
Maar weet je, dat maakt dat die misdaden niet verdwijnen hoor. Het maakt dat je westerlingen juist een machtig wapen geeft!

Open een eigen topic, topicvervuilster.

IbnRushd
24-06-07, 00:44
Geplaatst door mark61
Ik had niet van Ibn Rushd verwacht dat hij zijn toevlucht zou nemen tot ordinaire censuur. Hij is zijn nick steeds minder waardig.

Het is ook moeilijk uit te leggen wat het verschil is tussen slechte Westerse pedofilie en goede kindhuwelijken. Ja, het een is verboden hier en het andere toegestaan daar.

Maar 'daar' is weer geen Marokko, dus men voelt zich niet aangesproken. Of liever, als je al onder vuur ligt voor niks heb je geen trek in kritiek en discussie over misstanden ver van je bed.

Het heeft ongelofelijk weinig zin om steeds foute moslims erbij te betrekken. Catwoman die maakt daar echt beroep van. Bij elke topic haalt ze wel moslim, Marokkanen of 'islam' erbij. Sorry hoor, maar dat gaat niet en mag niet. Ik ga daar verder ook niet verder op in.

Olive Yao
24-06-07, 05:32
Geplaatst door Qaiys
Jij bent hypocriet. Als moslimhaters, xenofoben en andere rechtse tuig negatieve artikelen plaatsen over moslims en Marokkanen reageer je daar nooit op zoals je nu reageert. Nee dan sta als eerste in de rij om de moslims een veeg uit de pan te geven.
Jij bent hypocriet. Als haters van “het westen”, xenofoben en ander allochtoon tuig negatieve artikelen plaatsen over “het westen” reageer je daar nooit op zoals je reageert op topics over moslims en marokkanen. Nee, dan sta je als eerste in de rij om “westerlingen” een veeg uit de pan te geven.

super ick
24-06-07, 09:32
Geplaatst door IbnRushd
Open een eigen topic, topicvervuilster.

Wat is dit dan voor dwaas artikel? Wordt er nu gewacht op iemand die die opa gaat verdedigen of probeert gebeurtenis goed te praten?

Zet er wel even bij dat het een AUTOCHTONE NEDERLANDSE opa is.

Als ik dan refereer aan de huwbare leeftijd van 9 in Pakistan dan moet ik de mond gesnoerd worden? Dan haal ik foute moslims erbij?
Ik heb het over de wetten van een heel land!

Witte78
24-06-07, 10:31
Geplaatst door Olive Yao
Jij bent hypocriet. Als haters van “het westen”, xenofoben en ander allochtoon tuig negatieve artikelen plaatsen over “het westen” reageer je daar nooit op zoals je reageert op topics over moslims en marokkanen. Nee, dan sta je als eerste in de rij om “westerlingen” een veeg uit de pan te geven.

Hij is niet hypocriet, hij houdt een spiegel voor ;)

catwomen
24-06-07, 10:52
Geplaatst door IbnRushd
Open een eigen topic, topicvervuilster.

Open een eigen topic, lafaard!

catwomen
24-06-07, 10:55
Geplaatst door IbnRushd
Het heeft ongelofelijk weinig zin om steeds foute moslims erbij te betrekken. Catwoman die maakt daar echt beroep van. Bij elke topic haalt ze wel moslim, Marokkanen of 'islam' erbij. Sorry hoor, maar dat gaat niet en mag niet. Ik ga daar verder ook niet verder op in.

Hoe hoog is je IQ? Gezien mijn hoeveelheid priks, maak ik er echt geen beroep van. Laat dat maar aan Quais over. Zie al zijn negatieve reacties over het westen en Nederlanders en nooit een negatief geluid ovber moslims. Da's pas hypocriet. Maar kennelijk te moeilijk voor jou om te begrijpen. Daarom begrijp jij ook niet, dat moslims als jij juist zorgen voor de negativiteit bij niet moslims!

Ga eerst de Quraan maar eens bestuderen wellicht dat je dan wat wijzer wordt.

Qaiys
24-06-07, 11:06
Geplaatst door Olive Yao
Jij bent hypocriet. Als haters van “het westen”, xenofoben en ander allochtoon tuig negatieve artikelen plaatsen over “het westen” reageer je daar nooit op zoals je reageert op topics over moslims en marokkanen. Nee, dan sta je als eerste in de rij om “westerlingen” een veeg uit de pan te geven.

Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt bij de islamhaters door een artikel te posten over de ontuchtplegende Nederlandse opa.

knuppeltje
24-06-07, 11:09
Geplaatst door Qaiys
Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt bij de islamhaters door een artikel te posten over de ontuchtplegende Nederlandse opa.

Tja, die hebben islamhaters ook.
'T zijn ook net mensen hè.

IbnRushd
24-06-07, 11:59
Geplaatst door catwomen
Hoe hoog is je IQ? Gezien mijn hoeveelheid priks, maak ik er echt geen beroep van. Laat dat maar aan Quais over. Zie al zijn negatieve reacties over het westen en Nederlanders en nooit een negatief geluid ovber moslims. Da's pas hypocriet. Maar kennelijk te moeilijk voor jou om te begrijpen. Daarom begrijp jij ook niet, dat moslims als jij juist zorgen voor de negativiteit bij niet moslims!

Ga eerst de Quraan maar eens bestuderen wellicht dat je dan wat wijzer wordt.

Jij bent geen haar beter. Leer eens nuanceren, ipv de islam in een kwaad daglicht te stellen.

IbnRushd
24-06-07, 12:03
Geplaatst door super ick
Wat is dit dan voor dwaas artikel? Wordt er nu gewacht op iemand die die opa gaat verdedigen of probeert gebeurtenis goed te praten?

Zet er wel even bij dat het een AUTOCHTONE NEDERLANDSE opa is.

Als ik dan refereer aan de huwbare leeftijd van 9 in Pakistan dan moet ik de mond gesnoerd worden? Dan haal ik foute moslims erbij?
Ik heb het over de wetten van een heel land!

Nee. Het lijkt een gewoonte te worden dat bij elke topic over ontucht/pedofilie opeens 'islam/moslims' erbij betrokken moet worden. Sorry hoor, dit is geen discussie van 'kijk, jullie 'soort' doen het ook' en dan achteraf 'hahaha'.

mark61
24-06-07, 20:15
Geplaatst door IbnRushd
Jij bent geen haar beter. Leer eens nuanceren, ipv de islam in een kwaad daglicht te stellen.

Huh? Waar doet ze dat? Dat doe jij eerder, door haar 'dom & stom' te noemen. Je kan je soms zo laten kennen.

knuppeltje
24-06-07, 20:39
Geplaatst door mark61
Huh? Waar doet ze dat? Dat doe jij eerder, door haar 'dom & stom' te noemen. Je kan je soms zo laten kennen.

Tja, ik zie dat ook niet.
Normaal krijg je terug dat het geen echte moslims zijn die dat doen.
Maar het tij is blijkbaar gekeerd, nu beledig je er de islam mee als je iets zegt over foute moslims.
Nog even en we mogen allemaal van het dak af.

catwomen
24-06-07, 21:25
Geplaatst door IbnRushd
Jij bent geen haar beter. Leer eens nuanceren, ipv de islam in een kwaad daglicht te stellen.

Ga jij me dan maar eens haarfijn uitleggen, waar ik islaam beledig. Ik heb het over moslims die zich misdragen.

Ik begin uberhaupt te twijfelen aan jouw intenties. Wil jij wel een goede moslim zijn? Zo ja, dan zou je je anders op moeten stellen en onze profeet (vzmh) als voorbeeld moeten nemen. Of denk je nu werkelijk dat hij zo gereageerd zou hebben als jij?????

Juist door moslims op hun fouten te wijzen, zodat zij deze kunnen beteren, dien je een goede zaak. Immers door foute handelingen van moslims komt juist islaam in een slecht daglicht te staan.

Doordat jij mijn bericht wegcensureert laat je zien dan je niet tegen kritiek kunt gericht aan moslims die zich misdragen. Heb je dan werkelijk niet door dat dat juist schade toebrengt aan islaam?

Jongen, ik breng islaam geen schade toe, zelfs een Wilders niet. Kennelijk hebben we daar alleen maar een Quias , Coolasprov en jou voor nodig

catwomen
24-06-07, 21:29
Geplaatst door IbnRushd
Nee. Het lijkt een gewoonte te worden dat bij elke topic over ontucht/pedofilie opeens 'islam/moslims' erbij betrokken moet worden. Sorry hoor, dit is geen discussie van 'kijk, jullie 'soort' doen het ook' en dan achteraf 'hahaha'.


Maar het is wel toegestaan om deze berichten over autochtonen te verspreiden? En hoe zit het met leedvermaak bij de openers van dergelijke topics. Een quais hoor ik nou nooit medeleven betuigen met de vrouwen die dit overkomt. Het is meer van, ha ha ha kijk die vieze autochtonen eens.

Wees maar blij dat de Nederlandse journalistiek vergeleken bij Maroc een stuk eerlijker is! Er schort ook wel het e.e.a. aan, maar da's niets vergeleken met dit hier.

En dat hahaha vind ik misselijkmakend. Alsof ik lol zou hebben over hetgeen mijn zusters elders overkomt! Bah bah en nog eens bah!
Maar kennelijk kan alleen een zieke geest dit bedenken. Een geest die hahaha denkt bij elke misbruikte autochtoonse vrouw. Ziek!

IbnRushd
24-06-07, 21:49
Geplaatst door catwomen
Ga jij me dan maar eens haarfijn uitleggen, waar ik islaam beledig. Ik heb het over moslims die zich misdragen.

Heb ik gezegd dat je 'islaam' beledigd? Wat is er met jullie aan de hand. Kun je niet een keer lezen zonder je vooronderstelling bij te gebruiken?

Als jij de maatstaf neemt van negatieve berichten over de westerse maatschappij e.d. dan ben jij inderdaad geen haar beter. Immers we spreken dan over subjectieve oordeel. Onder mijn ogen ben jij schadelijk voor de islam. Slaat natuurlijk nergens op, maar jouw visie evenmin.


Geplaatst door catwomen

Ik begin uberhaupt te twijfelen aan jouw intenties.

Ga je weer voor God spelen?


Geplaatst door catwomen

Juist door moslims op hun fouten te wijzen, zodat zij deze kunnen beteren, dien je een goede zaak. Immers door foute handelingen van moslims komt juist islaam in een slecht daglicht te staan.

*hoofdpijn* Je oordeelt te snel. Begin maar eerst met vragen te stellen alvorens je met conclusies komt.


Geplaatst door catwomen

Doordat jij mijn bericht wegcensureert laat je zien dan je niet tegen kritiek kunt gericht aan moslims die zich misdragen. Heb je dan werkelijk niet door dat dat juist schade toebrengt aan islaam?

Herhaling. Daar heb ik al een antwoord op gegeven.


Geplaatst door catwomen

Jongen, ik breng islaam geen schade toe, zelfs een Wilders niet. Kennelijk hebben we daar alleen maar een Quias , Coolasprov en jou voor nodig

Niemand brengt dé islaam schade toe. Tis slecht je waanidee.

IbnRushd
24-06-07, 21:54
Geplaatst door catwomen
Maar het is wel toegestaan om deze berichten over autochtonen te verspreiden? En hoe zit het met leedvermaak bij de openers van dergelijke topics.

Het is ook toegestaan om objectieve berichten te plaatsen over moslim. Dat gebeurt hier heel vaak.

Wat voor soort leedvermaak heb je 't nou weer over? En hoe zie je dat? Met wat voor Goddelijke krachten krijg jij dat weer voor elkaar?


Geplaatst door catwomen

Een quais hoor ik nou nooit medeleven betuigen met de vrouwen die dit overkomt.

Qaiys heeft zich wel vaker over de rechten van vrouwen gesproken.


Geplaatst door catwomen

Wees maar blij dat de Nederlandse journalistiek vergeleken bij Maroc een stuk eerlijker is! Er schort ook wel het e.e.a. aan, maar da's niets vergeleken met dit hier.

Nou, dan ken je de soort telegraaf journalistiek niet. En dit is overigens geen krant, maar een forum.


Geplaatst door catwomen

En dat hahaha vind ik misselijkmakend. Alsof ik lol zou hebben over hetgeen mijn zusters elders overkomt! Bah bah en nog eens bah!

Dit bericht was niet voor jou bedoeld. Maar goed, ik heb weinig hoop dat je er nog iets van snapt.


Geplaatst door catwomen

Maar kennelijk kan alleen een zieke geest dit bedenken. Een geest die hahaha denkt bij elke misbruikte autochtoonse vrouw. Ziek!

Het was figuurlijk bedoeld, maar ook dat begrijp je niet.

knuppeltje
24-06-07, 21:56
Stik wist ik nou dat als je iets in een kwaad daglicht stelt dat dat dan geen belediging is.
Je leert hier elke dag weer wat nieuws.

Qaiys
24-06-07, 22:13
Geplaatst door catwomen
Een quais hoor ik nou nooit medeleven betuigen met de vrouwen die dit overkomt.


Ik heb wel eens mijn medeleven met jou en je zus betuigd, alleen deed ik dat via prive-mail omdat het een privezaak was.


Het is meer van, ha ha ha kijk die vieze autochtonen eens

Nee dat is niet waar, ik lach nooit slachtoffers uit.

mark61
24-06-07, 23:20
Geplaatst door IbnRushd
Heb ik gezegd dat je 'islaam' beledigd? Wat is er met jullie aan de hand. Kun je niet een keer lezen zonder je vooronderstelling bij te gebruiken?

Ja, dat heb je:

Jij bent geen haar beter. Leer eens nuanceren, ipv de islam in een kwaad daglicht te stellen.

Oh schriftgeleerde, geef nog eens een lezing over het verschil tussen 'beledigen' en 'in een kwaad daglicht te stellen.'

De vraag blijft onbeantwoord hoe zij de islam dan in een kwaad daglicht stelt. Integendeel, zou ik zeggen.

mark61
24-06-07, 23:22
Geplaatst door knuppeltje
Stik wist ik nou dat als je iets in een kwaad daglicht stelt dat dat dan geen belediging is.
Je leert hier elke dag weer wat nieuws.

Oh jij heb ook last van zwak Nederlands.

mark61
24-06-07, 23:24
Geplaatst door Qaiys
Ik heb wel eens mijn medeleven met jou en je zus betuigd, alleen deed ik dat via prive-mail omdat het een privezaak was.

Misselijk geroddel verpakt als, ja als wat eigenlijk? Verdediging?

Bovendien niet ter zake, het ging over wat men op het prikbord plaatst. In het echt ben je dus wel fatsoenlijk, wou je zeggen. :duim:

knuppeltje
24-06-07, 23:25
Geplaatst door mark61
Oh jij heb ook last van zwak Nederlands.

Mot het nog allemaal leren.

mark61
24-06-07, 23:26
Geplaatst door knuppeltje
Mot het nog allemaal leren.

Kwestie van veel oefenen.

knuppeltje
24-06-07, 23:31
Geplaatst door mark61
Kwestie van veel oefenen.

O maar ik geef de moed nog niet op.

IbnRushd
24-06-07, 23:33
Geplaatst door mark61
Ja, dat heb je:

Jij bent geen haar beter. Leer eens nuanceren, ipv de islam in een kwaad daglicht te stellen.

Oh schriftgeleerde, geef nog eens een lezing over het verschil tussen 'beledigen' en 'in een kwaad daglicht te stellen.'

De vraag blijft onbeantwoord hoe zij de islam dan in een kwaad daglicht stelt. Integendeel, zou ik zeggen.

Heb ik al uitgelegd.

mark61
24-06-07, 23:39
Geplaatst door IbnRushd
Heb ik al uitgelegd.

Ik begreep het niet. Zij klaagt over eenzijdigheid, jij zegt dat ze haar klep moet houden. Das geen uitleg.

mark61
24-06-07, 23:39
Geplaatst door knuppeltje
O maar ik geef de moed nog niet op.

Tuurlijk niet, we komen er wel. Stug doorprikken.

knuppeltje
24-06-07, 23:41
Wel lekker makkelijk.
Eerst iemand van iets beschuldigen, en dat later met een hoop nergens op slaande flauwe kul proberen recht te praten.

IbnRushd
24-06-07, 23:49
Geplaatst door knuppeltje
Wel lekker makkelijk.
Eerst iemand van iets beschuldigen, en dat later met een hoop nergens op slaande flauwe kul proberen recht te praten.

Tuurlijk joh, het is opeens allemaal mijn schuld. :)

Weet je wat: deze topic sluit ik.