PDA

Bekijk Volledige Versie : Rara wie moet voorkomen voor sexueel binnendringen van een zwakbegaafde minderjarige?



Qaiys
24-06-07, 23:56
Ontuchtverdachte móét naar rechter

HEETEN/ZWOLLE - De Zwolse rechtbank heeft de strafzaak tegen een van ontucht verdachte Heetenaar donderdag aangehouden omdat de rechters de man per se op zitting willen zien. De man - de 42 - jarige H.L. - kwam niet opdagen. Volgens zijn advocaat was hij te emotioneel om de zitting bij te wonen. L. wordt verdacht van het hebben van ontucht met, dan wel het seksueel binnendringen van, een zwakbegaafde minderjarige.

L. zou zich daaraan in de periode van september 2005 tot september 2006 hebben schuldig gemaakt. De rechtbank wil de man horen over deze feiten. Ook de openbaar aanklager was die mening toegedaan. "Het gaat om een ernstige zedenzaak, waarop een flinke straf staat." De rechtbank vordert nu een bevel tot medebrenging uit en dat betekent dat de man van huis wordt gehaald door de parketpolitie als de zaak opnieuw dient.

http://www.destentor.nl/salland/article1557412.ece

Coolassprov MC
25-06-07, 07:25
Geplaatst door Qaiys
Ontuchtverdachte móét naar rechter

HEETEN/ZWOLLE - De Zwolse rechtbank heeft de strafzaak tegen een van ontucht verdachte Heetenaar donderdag aangehouden omdat de rechters de man per se op zitting willen zien. De man - de 42 - jarige H.L. - kwam niet opdagen. Volgens zijn advocaat was hij te emotioneel om de zitting bij te wonen. L. wordt verdacht van het hebben van ontucht met, dan wel het seksueel binnendringen van, een zwakbegaafde minderjarige.

L. zou zich daaraan in de periode van september 2005 tot september 2006 hebben schuldig gemaakt. De rechtbank wil de man horen over deze feiten. Ook de openbaar aanklager was die mening toegedaan. "Het gaat om een ernstige zedenzaak, waarop een flinke straf staat." De rechtbank vordert nu een bevel tot medebrenging uit en dat betekent dat de man van huis wordt gehaald door de parketpolitie als de zaak opnieuw dient.

http://www.destentor.nl/salland/article1557412.ece

Waarom maak je er geen leuke enquete van?

super ick
25-06-07, 08:08
Geplaatst door Coolassprov MC
Waarom maak je er geen leuke enquete van?

Ondanks dat er geen 4 getuigen bij aanwezig waren ga ik toch voor steniging.

Coolassprov MC
25-06-07, 09:50
Geplaatst door super ick
Ondanks dat er geen 4 getuigen bij aanwezig waren ga ik toch voor steniging.

Wel volgens de shariia, he?

super ick
25-06-07, 14:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Wel volgens de shariia, he?

Jazeker, voor kindermisbruikers en misbruikers van zwak begaafden wil ik desnoods nog wel den eersten steen werpen.

p.s.
Vooraf ingraven tot aan het middel toch?

reallife
25-06-07, 17:01
Ik weet niet wat ik wagelijker vind. Mensen die misbruik maken van een zwakbegaafde of bepaalde mensen hier die over een dergelijk afschuwelijk misdrijf heen hier goedkoop punten proberen te scoren!

:kotsen2:

knuppeltje
25-06-07, 17:09
Geplaatst door reallife
Ik weet niet wat ik wagelijker vind. Mensen die misbruik maken van een zwakbegaafde of bepaalde mensen hier die over een dergelijk afschuwelijk misdrijf heen hier goedkoop punten proberen te scoren!

:kotsen2:

:fpetaf:

Koala64
25-06-07, 19:43
Geplaatst door reallife
Ik weet niet wat ik wagelijker vind. Mensen die misbruik maken van een zwakbegaafde of bepaalde mensen hier die over een dergelijk afschuwelijk misdrijf heen hier goedkoop punten proberen te scoren!

:kotsen2:

:fpetaf:

observer
25-06-07, 22:00
Geplaatst door reallife
Ik weet niet wat ik wagelijker vind. Mensen die misbruik maken van een zwakbegaafde of bepaalde mensen hier die over een dergelijk afschuwelijk misdrijf heen hier goedkoop punten proberen te scoren!

:kotsen2: hoop maar voor quays dat deze man geen hamid ofzo heet

Man_Ray
25-06-07, 22:19
Geplaatst door reallife
Ik weet niet wat ik wagelijker vind. Mensen die misbruik maken van een zwakbegaafde of bepaalde mensen hier die over een dergelijk afschuwelijk misdrijf heen hier goedkoop punten proberen te scoren!

:kotsen2:

Eens.

Al vinnik dat Coolass en Super Ick de kans moeten krijgen om zich te verontschuldigen voor het zieke, misplaatste gewauwel dat ze hier eerder gepost hebben.

Baddha
25-06-07, 22:28
Geplaatst door Qaiys
Ontuchtverdachte móét naar rechter

HEETEN/ZWOLLE - De Zwolse rechtbank heeft de strafzaak tegen een van ontucht verdachte Heetenaar donderdag aangehouden omdat de rechters de man per se op zitting willen zien. De man - de 42 - jarige H.L. - kwam niet opdagen. Volgens zijn advocaat was hij te emotioneel om de zitting bij te wonen. L. wordt verdacht van het hebben van ontucht met, dan wel het seksueel binnendringen van, een zwakbegaafde minderjarige.

L. zou zich daaraan in de periode van september 2005 tot september 2006 hebben schuldig gemaakt. De rechtbank wil de man horen over deze feiten. Ook de openbaar aanklager was die mening toegedaan. "Het gaat om een ernstige zedenzaak, waarop een flinke straf staat." De rechtbank vordert nu een bevel tot medebrenging uit en dat betekent dat de man van huis wordt gehaald door de parketpolitie als de zaak opnieuw dient.

http://www.destentor.nl/salland/article1557412.ece

Ja ja, je punt is duidelijk. Ook autochtone Nederlanders maken zich schuldig aan van alles en nog wat en het wil nog al eens voorkomen dat de media gekleurd berichten over misstanden begaan door allochtonen.

Wat ik niet begrijp is waarom je juist op dit forum zo je best doet om je punt te maken. Hier zit niet echt in grote getale het publiek dat op die hypocrisie hoeft te worden gewezen. Is je tijd niet beter besteed op pakweg het Fok! forum?

super ick
26-06-07, 08:40
Geplaatst door reallife
Ik weet niet wat ik wagelijker vind. Mensen die misbruik maken van een zwakbegaafde of bepaalde mensen hier die over een dergelijk afschuwelijk misdrijf heen hier goedkoop punten proberen te scoren!

:kotsen2:

Flikker toch op joh, moralistische hypocriet!

Of heb jij er vanacht minder door geslapen?
Natuurlijk is het een lage daad die ik niet goed wil praten maar moet je perse cabaretier zijn om er grappen over te mogen maken? Wordt het dan wel geaccepteerd?

Jezelf te profileren als zedenprediker en etisch verantwoord persoon over mijn rug.
Ga lekker ................................................ .

super ick
26-06-07, 08:44
Geplaatst door Man_Ray
Eens.

Al vinnik dat Coolass en Super Ick de kans moeten krijgen om zich te verontschuldigen voor het zieke, misplaatste gewauwel dat ze hier eerder gepost hebben.

Zieke gewauwel? Coolass is niet binnen gedrongen bij een zwakzinnige en ik ook niet.
Ga ergens anders zedepreken wij hadden het alleen over een gepaste straf voor de dader. Een alternatief voor 240 uur dienstverlening.

Soldim
26-06-07, 08:49
Geplaatst door super ick
Flikker toch op joh, moralistische hypocriet!


Tsssk. Op je teentjes getrap omdat iemand je wijst op onbehoordlijk gedrag?

En dus de boodschapper uitmaken voor van alles en nog-wat. Getuigd van weinig niveau.

reallife
26-06-07, 09:17
Geplaatst door super ick
Flikker toch op joh, moralistische hypocriet!

Of heb jij er vanacht minder door geslapen?
Natuurlijk is het een lage daad die ik niet goed wil praten maar moet je perse cabaretier zijn om er grappen over te mogen maken? Wordt het dan wel geaccepteerd?

Jezelf te profileren als zedenprediker en etisch verantwoord persoon over mijn rug.
Ga lekker borsten bedekken op het naaktstrand of sessiebidden bij Rasta Rostelli.

Je voelt je blijkbaar aangesproken! Ik heb niet jouw toestemming nodig om kritiek te uiten.

Ik heb jaren gewerkt met zwakbegaafde mensen.

Door de maatschappij worden ze in het gehandicaptenhoekje geplaatst maar ik kan je één ding vertellen. De gemiddelde post van jou, Coolassprov MC en Qaiys liggen ver beneden het denk en gespreksniveau van deze groep mensen waar ik persoonlijk heel veel om geef.

Qaiys
26-06-07, 14:20
Geplaatst door reallife
Je voelt je blijkbaar aangesproken! Ik heb niet jouw toestemming nodig om kritiek te uiten.

Ik heb jaren gewerkt met zwakbegaafde mensen.

Door de maatschappij worden ze in het gehandicaptenhoekje geplaatst maar ik kan je één ding vertellen. De gemiddelde post van jou, Coolassprov MC en Qaiys liggen ver beneden het denk en gespreksniveau van deze groep mensen waar ik persoonlijk heel veel om geef.

Hou mij lekker buiten je akkefietjes met je landgenootje.

Julien
26-06-07, 14:23
Geplaatst door Qaiys
Hou mij lekker buiten je akkefietjes met je landgenootje.

Jij bent minstens net zo erg want jij probeert goedkoop te scoren met dit vreselijke nieuwsbericht. Walgelijk. :kotsen2:

David
26-06-07, 14:48
Geplaatst door Julien
Jij bent minstens net zo erg want jij probeert goedkoop te scoren met dit vreselijke nieuwsbericht. Walgelijk. :kotsen2:

Yep. Schaap bouwt gestaag aan z'n rebelse imago over de ruggen van verkrachte kinderen.

H.P.Pas
26-06-07, 14:55
Geplaatst door Qaiys
Hou mij lekker buiten je akkefietjes met je landgenootje.

Hufter.

knuppeltje
26-06-07, 16:03
Geplaatst door Qaiys
Hou mij lekker buiten je akkefietjes met je landgenootje.

Hou mij er voortaan ook buiten als je met iemand anders in de clinch ligt, stuk verdriet.

reallife
26-06-07, 16:09
Geplaatst door Qaiys
Hou mij lekker buiten je akkefietjes met je landgenootje.

Mijn landgenoten kies ik niet zelf. Ik kies wel zelf wat ik hier neerschrijf en hoe ik het neerschrijf.

Ik lees tussen jullie een hoop overeenkomsten qua schrijfstijl en gevoel voor humor. Dat moet tussen jullie beslist een band geven die sterker is dan een overeenkomst in nationaliteit.

mark61
26-06-07, 17:43
Geplaatst door Qaiys
Hou mij lekker buiten je akkefietjes met je landgenootje.

Hypocriet met een grote H. There, heb ik het ook eens kunnen gebruiken.

mark61
26-06-07, 17:44
Geplaatst door reallife
Mijn landgenoten kies ik niet zelf. Ik kies wel zelf wat ik hier neerschrijf en hoe ik het neerschrijf.

Ik lees tussen jullie een hoop overeenkomsten qua schrijfstijl en gevoel voor humor. Dat moet tussen jullie beslist een band geven die sterker is dan een overeenkomst in nationaliteit.

right on.

David
26-06-07, 17:46
Geplaatst door mark61
right on.

Haar waardigheid siert haar.

mark61
26-06-07, 17:47
Geplaatst door David
Haar waardigheid siert haar.

Zij heeft geen sieraad nodig :ego:

David
26-06-07, 17:52
Geplaatst door mark61
Zij heeft geen sieraad nodig :ego:

Da's zeer waar.

Qaiys
26-06-07, 21:04
Geplaatst door reallife
Mijn landgenoten kies ik niet zelf. Ik kies wel zelf wat ik hier neerschrijf en hoe ik het neerschrijf.

Niemand belet je om te kiezen wat je schrijft en hoe je het schrijft maar als je mij ten onrechte een veeg uit de pan wil geven moet je dalijk niet gaan huilen en klagen als je een veeg terug krijgt.


Ik lees tussen jullie een hoop overeenkomsten qua schrijfstijl en gevoel voor humor. Dat moet tussen jullie beslist een band geven die sterker is dan een overeenkomst in nationaliteit.

Dan scheelt er wat aan je leesvermogen want ik heb nog niet gereageerd in deze topic, laat staan dat ik grappen over geestelijk gehandicapte kinderen gemaakt heb. Waar jij die bang vandaan haalt is mij een raadsel.

Qaiys
26-06-07, 21:14
Het vriendenklupje c.q. hulptroepen staan meteen klaar om een ruzie te beginnen.


Geplaatst door David
Yep. Schaap bouwt gestaag aan z'n rebelse imago over de ruggen van verkrachte kinderen.

Onze huishomo is er weer als de kippen bij om het vuurtje op te stoken.


Geplaatst door H.P.Pas
Hufter.

Meneer ''ad hominem argument'' komt er ook bij met een nieuw argument.


Geplaatst door knuppeltje
Hou mij er voortaan ook buiten als je met iemand anders in de clinch ligt, stuk verdriet.

Leugenachtige rechterhand van markje kan natuurlijk niet gemist worden met zijn verdraaingen


Geplaatst door mark61
Hypocriet met een grote H. There, heb ik het ook eens kunnen gebruiken.

En als laatste het opperhoofd van het vriendenklupje.

knuppeltje
26-06-07, 21:31
Geplaatst door Qaiys
Het vriendenklupje c.q. hulptroepen staan meteen klaar om een ruzie te beginnen.



Onze huishomo is er weer als de kippen bij om het vuurtje op te stoken.



Meneer ''ad hominem argument'' komt er ook bij met een nieuw argument.



Leugenachtige rechterhand van markje kan natuurlijk niet gemist worden met zijn verdraaingen



En als laatste het opperhoofd van het vriendenklupje.

Bron?

David
26-06-07, 22:12
Geplaatst door Qaiys
Het vriendenklupje c.q. hulptroepen staan meteen klaar om een ruzie te beginnen.

Onze huishomo is er weer als de kippen bij om het vuurtje op te stoken.

Meneer ''ad hominem argument'' komt er ook bij met een nieuw argument.

Leugenachtige rechterhand van markje kan natuurlijk niet gemist worden met zijn verdraaingen

En als laatste het opperhoofd van het vriendenklupje.

Heb je hier nou de hele middag over na moeten denken?
Schaap, schaap, schaap. Wat ben je toch een ongelofelijk sneue eikel. Jij voegt echt iets toe aan de definitie van "niks". En da's dan ook meteen het enige waar je iets aan toevoegd.

Qaiys
26-06-07, 22:29
Geplaatst door David
Heb je hier nou de hele middag over na moeten denken?
Schaap, schaap, schaap. Wat ben je toch een ongelofelijk sneue eikel. Jij voegt echt iets toe aan de definitie van "niks". En da's dan ook meteen het enige waar je iets aan toevoegd .

Ga lekker ergens anders zielig doen en hou op met dat schijnheilige gejank.

IbnRushd
26-06-07, 22:34
Kinderen effe kappen met schelden en dat soort shirt. Anders sluit ik deze topic.

David
26-06-07, 23:17
Geplaatst door IbnRushd
Kinderen effe kappen met schelden en dat soort shirt. Anders sluit ik deze topic.

Julien
27-06-07, 00:28
Geplaatst door Qaiys
Dan scheelt er wat aan je leesvermogen want ik heb nog niet gereageerd in deze topic, laat staan dat ik grappen over geestelijk gehandicapte kinderen gemaakt heb. Waar jij die bang vandaan haalt is mij een raadsel.

Dat doe je door d.m.v. deze kop "Rara wie moet voorkomen voor sexueel binnendringen van een zwakbegaafde minderjarige?" makkelijk te scoren over de rug van misbruikte zwakbegaafde kinderen :kotsen2:

reallife
27-06-07, 16:25
Geplaatst door Qaiys
Niemand belet je om te kiezen wat je schrijft en hoe je het schrijft maar als je mij ten onrechte een veeg uit de pan wil geven moet je dalijk niet gaan huilen en klagen als je een veeg terug krijgt.



Dan scheelt er wat aan je leesvermogen want ik heb nog niet gereageerd in deze topic, laat staan dat ik grappen over geestelijk gehandicapte kinderen gemaakt heb. Waar jij die bang vandaan haalt is mij een raadsel.

Is het een veeg uit de pan dat jij constateert dat iemand mijn landgenoot is? :vreemd:

Topictitels zoals jij oa hier plaatste bepalen voor een groot deel de sfeer en de inhoud van een discussie.
Dat je dat zelf niet inziet is typerend. Het heeft dan ook geen zin om hier verder nog tijd aan te besteden.

Qaiys
28-06-07, 11:34
Geplaatst door reallife
Is het een veeg uit de pan dat jij constateert dat iemand mijn landgenoot is? :vreemd:

Topictitels zoals jij oa hier plaatste bepalen voor een groot deel de sfeer en de inhoud van een discussie.
Dat je dat zelf niet inziet is typerend. Het heeft dan ook geen zin om hier verder nog tijd aan te besteden.

Dat was niet je insteek. Je insteek is dat er grappen werden gemaakt over gehandicapte kinderen en dat je mij daarbij betrok. Welke titels ik kies en welke onderwerpen ik over begin is mijn goed recht.

Dat de sfeer hier jou niet zindt kom voornamelijk door jou vriendengroepje die over elkaar heen vallen als 1 van hun onder druk komt te staan en dan de discussie omvormen tot een soort vakkenvulle chatsite.

Het schijnheilige ervan is dat jullie op vakkenvulle, jullie verzamelhonk daar op kicken en daar elkaar opjutten om hier tekeer gaan.

Bofko
28-06-07, 12:42
Geplaatst door Qaiys
Welke titels ik kies en welke onderwerpen ik over begin is mijn goed recht.

En de manier waarop anderen daarop reageren is weer hun goed recht.

Maar het heeft allemaal niks met 'goed recht ' te maken.Veel te zware woorden.Alles kan totdat de moderator ingrijpt.Zo simpel is het.

Je titels zijn vaak provocerend, zuigend irritant en zeer eenzijdig. Meestal dekken ze de dan de inhoud niet. Als je er daar een paar van voorbij ziet komen wordt je daar vaak nogal lacherig van.
Ze dragen er iig er niet toe bij om serieus op de inhoud te reageren.


Geplaatst door Qaiys

Dat de sfeer hier jou niet zindt kom voornamelijk door jou vriendengroepje
:lachu: Jij weet weer beter dan zijzelf waarom de sfeer haar hier niet zindt. Waarschijnlijk bedoel je jouzelf.
Ik zou zeggen treedt uit je eigen wereldje en vraag eens op de vrouw af waarom het haar hier niet zindt.

Qaiys
28-06-07, 13:08
Geplaatst door Bofko
En de manier waarop anderen daarop reageren is weer hun goed recht.

Ik belet niemand om te reageren.


Maar het heeft allemaal niks met 'goed recht ' te maken.Veel te zware woorden.Alles kan totdat de moderator ingrijpt.Zo simpel is het.


Je titels zijn vaak provocerend, zuigend irritant en zeer eenzijdig. Meestal dekken ze de dan de inhoud niet. Als je er daar een paar van voorbij ziet komen wordt je daar vaak nogal lacherig van.
Ze dragen er iig er niet toe bij om serieus op de inhoud te reageren. Mijn titels dekken juist vrijwel altijd de inhoud. Ik tracht altijd in één regel de hele inhoud samen te vatten. Het is veel eerder dat de inhoud van de berichten de autochtone prikkers niet bevalt, ze hebben liever berichten waarin allochtonen, moslims en/of marokkanen in een negatief daglicht worden gezet.


:lachu: Jij weet weer beter dan zijzelf waarom de sfeer haar hier niet zindt. Waarschijnlijk bedoel je jouzelf. Ik klaag niet over de sfeer. Maar dat eenzijdige geklaag mag wel een keer een halt toegeroepen worden. Op vakkenvulle zitten ze te lachen over maroc.nl en hoe fijn ze het vinden dat ze hier los kunnen gaan maar als het ze te heet onder hun voeten wordt gaan ze janken.


Ik zou zeggen treedt uit je eigen wereldje en vraag eens op de vrouw af waarom het haar hier niet zindt. Ik denk dat het komt omdat ze een gehandicapte zusje heeft en daardoor emotioneler werd.

Bofko
28-06-07, 13:55
Geplaatst door Qaiys
Ik belet niemand om te reageren.

Wat voor zin heeft zo'n opmerking als je dat toch niet kunt ?



Geplaatst door Qaiys

Mijn titels dekken juist vrijwel altijd de inhoud. Ik tracht altijd in één regel de hele inhoud samen te vatten. Het is veel eerder dat de inhoud van de berichten de autochtone prikkers niet bevalt, ze hebben liever berichten waarin allochtonen, moslims en/of marokkanen in een negatief daglicht worden gezet.
Nope. Weer die vooronderstelling. Het zij echt de titels die je gebruikt.
Als jij gewoon de kop van het bericht als topictitel gebruikt wordt er al veel serieuzer op gereageerd. Dan wordt er alleen nog maar lacherig gereageerd als je een aantal gelijksoortige onderwerpen in kort tijdsbestek gaat plaatsen.


Geplaatst door Qaiys

ze hebben liever berichten waarin allochtonen, moslims en/of marokkanen in een negatief daglicht worden gezet.
Als je dat ' vriendenclubje' bedoelt zit je er totaal naast. Die zouden liever meer positieve berichten over allochtonen zien zelfs. Wat betreft een aantal andere autochtone prikkers hier heb je helemaal gelijk.


Geplaatst door Qaiys

Ik klaag niet over de sfeer. Maar dat eenzijdige geklaag mag wel een keer een halt toegeroepen worden. Op vakkenvulle zitten ze te lachen over maroc.nl en hoe fijn ze het vinden dat ze hier los kunnen gaan maar als het ze te heet onder hun voeten wordt gaan ze janken.

Eenzijdig geklaag ? Te heet onder de voeten ? Janken ?
Ik weet niet waar je het over hebt.


Geplaatst door Qaiys

Ik denk dat het komt omdat ze een gehandicapte zusje heeft en daardoor emotioneler werd.
Met zo'n opmerking kun je mensen flink op de kast krijgen,Qais. Het komt nogal kleinerend over, want suggereert dat je mensen die emotioneel doen niet serieus neemt , terwijl ze juist bloedserieus zijn.

Qaiys
28-06-07, 14:30
Geplaatst door Bofko
Wat voor zin heeft zo'n opmerking als je dat toch niet kunt ? Dat ik net als anderen het recht heb om topics te openen en titels te bedenken die mij het beste lijken.


Nope. Weer die vooronderstelling. Het zijn echt de titels die je gebruikt.
Als jij gewoon de kop van het bericht als topictitel gebruikt wordt er al veel serieuzer op gereageerd. Dan wordt er alleen nog maar lacherig gereageerd als je een aantal gelijksoortige onderwerpen in kort tijdsbestek gaat plaatsen.

Jammer dat jullie problemen hebben met mijn titels, ik vind ze goed genoeg. Het reageren op mijn topictitels is volgens mij een uitvlucht om de werkelijke inhoud uit de weg te gaan.


Eenzijdig geklaag ? Te heet onder de voeten ? Janken ?
Ik weet niet waar je het over hebt.
Ik klaag niet over de topics die anderen openen, zelf klaagt het vriendenklupje niet over de topics die autochtonen openen maar wel die ik open.


Met zo'n opmerking kun je mensen flink op de kast krijgen,Qais. Het komt nogal kleinerend over, want suggereert dat je mensen die emotioneel doen niet serieus neemt , terwijl ze juist bloedserieus zijn.

Dat suggereer ik niet, ik geef een mogelijke verklaring waarom ze mij gelijk gelijkstelt met anderen die grappen erover maken.

John61
28-06-07, 14:34
Geplaatst door Qaiys
Dat ik net als anderen het recht heb om topics te openen en titels te bedenken die mij het beste lijken.



Dat recht heb je. Maar andere prikkers hebben het recht, om de topics die jij opent, links te laten liggen.

Qaiys
28-06-07, 14:37
Geplaatst door John61
Dat recht heb je. Maar andere prikkers hebben het recht, om de topics die jij opent, links te laten liggen.

Ik ontneem ze dat recht niet.

knuppeltje
28-06-07, 14:51
Geplaatst door John61
Dat recht heb je. Maar andere prikkers hebben het recht, om de topics die jij opent, links te laten liggen.

En ze belachelijk te vinden ook.