PDA

Bekijk Volledige Versie : Bejaarde raciste dwingt vrouwen tot pil



Marsipulami
01-07-07, 19:35
Bejaarde raciste dwingt vrouwen tot pil


Een bejaarde vrouw uit Logan, Utah, is van het busstation verbannen omdat ze moeders met veel kinderen aan de pil wilde zetten. Laura Stevens (76) ergerde zich al maanden aan grote buitenlandse families die volgens haar ‘de samenleving overnemen’.

Ze zag laatst nog een moeder die moeite had om haar zes kinderen in de hand te houden: "Ik had medelijden met haar. Ze had toch ook de pil kunnen slikken in plaats van vijf jaar met een dikke buik te lopen", aldus Stevens.

Omdat de passagiers om het busstation zich ongemakkelijk voelden werd de bejaarde dame de toegang tot het busstation geweigerd, meldt Foxnews. Stevens is woedend: "Ik heb toch het recht om mijn mening te uiten?” De rechter bepaalt volgende week of Stevens haar anticonceptiecampagne voort mag zetten." (anp/hln)

chessmatazz
01-07-07, 19:40
Laura Stevens (76) :usa: ergerde zich al maanden aan grote buitenlandse families die volgens haar ‘de samenleving overnemen’.

lees: mensen die volgens haar de wereld overnemen

zolang de kinderen van Adam elkaar in hokjes blijven stoppen zal je dit soort dingen altijd houden

God schiep de mens maar de mens schiep de lijnen