PDA

Bekijk Volledige Versie : Geld voor verliezen vrouw aan andere man



Couscousje
02-07-07, 13:41
Geld voor verliezen vrouw aan andere man
Bron: Washingtonpost e.a
Gepubliceerd: maandag 2 juli 2007 @ 13:26

De Amerikaan German Blinov uit Illinois moet bijna 5.000 dollar betalen aan de ex-echtgenoot van de vrouw waarmee hij nu een relatie heeft. Die echtgenoot, Arthur Friedman, klaagde Blinov aan middels een relatief onbekende wet die mensen het recht geeft een schadevergoeding te eisen als ze hun geliefde verliezen. Illinois is één van de acht Amerikaanse staten waar zo'n wet van kracht is. De jury in het stadje Cook County stelde hem in het gelijk.

Friedman spoorde indertijd zijn vrouw Natalie aan om seks te hebben met andere mannen. Op die manier wilde hij het ingekakte huwelijk nieuw vuur inblazen. Natalie werd echter verliefd op een van de mannen waar ze seks mee had, en verliet haar man.

Natalie is zwaar teleurgesteld over de uitspraak: ''Deze wet liet mijn ex toe om een prijskaartje aan mij te hangen. Ik voel me diep vernederd.''

Cc

Djiniouz
02-07-07, 14:28
:haha:

safika
02-07-07, 14:35
Ik vind alimentatie voor een partner al raar als er geen kinderen in het spel zijn, bij zoiets heb ik al helemaal zoiets van :maf2:

Invidia
02-07-07, 15:22
Pff, wat een onzin zeg dat verschuiven. Snap niet waar het goed voor is.

rita
02-07-07, 15:23
:giechel:

observer
02-07-07, 15:36
ik vraag me wel af hoe je jezelf vernederd kan voelen als jezelf wel eerst door je man aan andere mannen laat uitlenen

Broochem
02-07-07, 19:25
En terecht. Wie de melk wil drinken moet ook de koe kopen.