PDA

Bekijk Volledige Versie : Lang haar gevaarlijk in Brazilië



Couscousje
03-07-07, 13:22
Lang haar gevaarlijk in Brazilië
Bron: NU.nl
Gepubliceerd: dinsdag 3 juli 2007 @ 12:59

In Brazilië loop je tegenwoordig ook al gevaar als je lang haar hebt. Dat ondervond een negentienjarige Braziliaanse gisteren. Toen ze onderweg was naar huis, werd ze aangevallen door een man en vrouw die haar dreigden te doden als ze niet stil bleef staan.

Een woordvoerster van de politie vertelde: "De vrouw pakte het lange haar van het slachtoffer vast en knipte het af tot aan haar nek". Volgens de woordvoerster willen de daders het haar waarschijnlijk doorverkopen aan een pruikenmaker. In februari deed zich een soortgelijk incident voor; toen werd een 45-jarige vrouw beroofd van haar haardos.

De daders, die nog voortvluchtig zijn, hangt een celstraf van maximaal 15 jaar boven het hoofd. Dat wil zeggen; als de haardieven gepakt kunnen worden.

Cc

BaMb-InO
03-07-07, 13:32
Geplaatst door Couscousje
Lang haar gevaarlijk in Brazilië
Bron: NU.nl
Gepubliceerd: dinsdag 3 juli 2007 @ 12:59

In Brazilië loop je tegenwoordig ook al gevaar als je lang haar hebt. Dat ondervond een negentienjarige Braziliaanse gisteren. Toen ze onderweg was naar huis, werd ze aangevallen door een man en vrouw die haar dreigden te doden als ze niet stil bleef staan.

Een woordvoerster van de politie vertelde: "De vrouw pakte het lange haar van het slachtoffer vast en knipte het af tot aan haar nek". Volgens de woordvoerster willen de daders het haar waarschijnlijk doorverkopen aan een pruikenmaker. In februari deed zich een soortgelijk incident voor; toen werd een 45-jarige vrouw beroofd van haar haardos.

De daders, die nog voortvluchtig zijn, hangt een celstraf van maximaal 15 jaar boven het hoofd. Dat wil zeggen; als de haardieven gepakt kunnen worden.

Cc



:haha: Ben ik blij dat ik kort strohaar heb. :hihi:

M@riska
03-07-07, 14:07
VAndaag zou ik mijn haar kort laten knippen belt de kapster af. :mad:

Dhalia
03-07-07, 14:12
Celstraf van 15 jaar voor 't knippen van haar? Maar de man die zijn dochter en vrouw mishandelde kreeg enkel werkstraf. Wat een wereld van verschil..

Zomerfruitje
03-07-07, 14:26
Geplaatst door BaMb-InO
:haha: Ben ik blij dat ik kort strohaar heb. :hihi:

:haha: Wollah hiela!
En blij dat het niet verder reikt dan mijn schouders.

Is het toch nog ergens goed voor.

lalanaima
03-07-07, 14:57
dat krijg je ervan als je geen hoofddoek draagt :tik: