PDA

Bekijk Volledige Versie : Discotheek Time Out in Germert doet de hoogtijdagen van het fascisme herleven!



The Black Flame
04-07-07, 11:11
Discotheek mag 'Marokkanen' weigeren
GEMERT - Discotheek Time Out in Gemert mag voorlopig Nederlanders van Marokkaanse afkomst weigeren. De maatregel is in overleg met de gemeente Gemert en de politie genomen nadat op 23 juni een grote groep Helmonders van Marokkaanse afkomst slaags raakte met beveiligingspersoneel van de discotheek.

Burgemeester Jan van Maasakkers heeft dat woensdag bevestigd.

Van Maasakkers benadrukt dat het gaat om het weren van notoire herrieschoppers en etnische afkomst geen rol speelt. Vaste klanten met een Marokkaanse achtergrond die geen problemen veroorzaken, blijven gewoon welkom.

Volgens bedrijfsleider Jos Coolen van Time Out gaat het om een groep van dertig tot veertig jongeren die in het verleden verantwoordelijk waren voor een reeks opstootjes. Op 23 juni raakte de groep in de discotheek opnieuw slaags waarna de jongeren buiten werden gezet door beveiligingspersoneel. Op het parkeerterrein voor Time Out keerde de groep zich vervolgens fysiek en verbaal tegen het beveiligingspersoneel.

De daarop volgende dagen werden via de website van Time Out doodsbedreigingen geuit aan het adres van het personeel van de discotheek. Reden voor de politie om extra surveillances in te zetten bij de grootste uitgaansgelegenheid van Zuid-Nederland.

Volgens Van Maasakkers zijn de maatregelen die Time Out heeft getroffen in overeenkomst met de beleidslijn die enkele jaren geleden met politie en gemeente is opgesteld. Van discriminatie is geen sprake. ,,In het verleden is ook een grote groep autochtone jongeren uit Gouda die overlast veroorzaakte de deur geweigerd'', aldus de burgemeester. De portiers van Time Out zullen volgens hem zoals vanouds toezien op groepsvorming die uit de hand kan lopen en een preventief deurbeleid voeren.

http://www.ad.nl/binnenland/article1483168.ece

Het ware gezicht van NL toont zich steeds meer! De getto'szijn er al, de Waffen-NS gaat steeds meer op tijd rijden.......

Cherry Bo
04-07-07, 11:26
Van Maasakkers benadrukt dat het gaat om het weren van notoire herrieschoppers en etnische afkomst geen rol speelt. Vaste klanten met een Marokkaanse achtergrond die geen problemen veroorzaken, blijven gewoon welkom.

:o

observer
04-07-07, 12:09
Geplaatst door The Black Flame
http://www.ad.nl/binnenland/article1483168.ece

Het ware gezicht van NL toont zich steeds meer! De getto'szijn er al, de Waffen-NS gaat steeds meer op tijd rijden....... sensatiekoppen is leuk maar moet wel de inhoud de bewoording tikkie dekken (satire kan ook maar zie ik hier niet in)

M@riska
04-07-07, 12:19
Waar ligt Germert?

Bofko
04-07-07, 12:25
Geplaatst door M@riska
Waar ligt Germert?

Gemert ligt vlak boven Helmond.Dus da kan niet veel goeds zijn.

mark61
04-07-07, 12:44
Geplaatst door Bofko
Gemert ligt vlak boven Helmond.Dus da kan niet veel goeds zijn.

Klei?

delirious
04-07-07, 12:51
Geplaatst door mark61
Klei?

Negative, da zijn de kattemeppers.

Bofko
04-07-07, 12:52
Geplaatst door mark61
Klei?

Zand. Met wat veen ertussen. :moeilijk:

H.P.Pas
04-07-07, 12:54
Geplaatst door Bofko
Zand. Met wat veen ertussen. :moeilijk:

Allemaal allang verdwenen onder het mestoverschot.

mark61
04-07-07, 13:02
Gruwelijk, die Gemertenaren :aanwal:

observer
04-07-07, 14:30
ze worden dus simpelweg niet tegengehouden omdat het marocs zijn maar omdat het agressief gespuis is

Shemharosh
04-07-07, 14:38
weet een oplossing voor het hele discotheekproblematiek??!!!iedereen die een club in wil moet door zijn zus of nicht geintroduceert worden!!!

Cheetah
04-07-07, 14:55
Dit lijkt op rascisme, maar ik kan het mij heel goed voorstellen.

Voorheen was ik een fanantieke bezoeker van diverse discotheken in Utrecht. Hoe je het went of keert, het zijn meestal de Marokkaanse en soms ook Surinaamse jongeren die voor overlast zorgen in deze discotheken van Utrecht.

Op een gegeven moment weet je niet wie je wel of niet kan vertrouwen en dan zie je dat een grote groep het voor ons (helaas) verpest, waardoor IK er ook niet meer in kan en er (helaas) NOG meer mensen zijn die ook slecht over ons gaan denken.

observer
04-07-07, 16:15
Geplaatst door Cheetah
Dit lijkt op rascisme wordt niet op ras maar op gedrag geselecteerd niets met ras te maken tenzij dom agressief en vervelend een ras is

Julien
04-07-07, 16:54
Het erge is dat die Marokkaanse relschoppers het ook gelijk voor de andere allochtonen verpest hebben :rolleyes:

foxcave
04-07-07, 19:01
Geplaatst door The Black Flame
http://www.ad.nl/binnenland/article1483168.ece

Het ware gezicht van NL toont zich steeds meer! De getto'szijn er al, de Waffen-NS gaat steeds meer op tijd rijden.......

Getto's ? Bedoel je de plekken in Nederland waar bepaalde bevolkingsgroepen voor kiezen om te gaan wonen, daar vervolgens alle andere bewoners weg treiteren, de buurt laten verpauperen en dan gaan lopen klagen?

Verder vind ik de kop die jij boven het bericht plaats ronduit schandalig, in het bericht staat duidelijk dat het om relschoppers gaat, of dat nu Marokkanen Turken of om mij Chinezen zijn. Relschoppers zijn relschoppers en die mag je weigeren, zo simpel is het.

mark61
04-07-07, 19:43
Geplaatst door foxcave
Getto's ? Bedoel je de plekken in Nederland waar bepaalde bevolkingsgroepen voor kiezen om te gaan wonen,

Gelul en dat weet je.


Verder vind ik de kop die jij boven het bericht plaats ronduit schandalig,

Begrijpend krantenlezen blijkt een hele klus voor NVDD-bewoners.

beachboy
04-07-07, 21:48
Geplaatst door Cheetah
Dit lijkt op rascisme, maar ik kan het mij heel goed voorstellen.

Voorheen was ik een fanantieke bezoeker van diverse discotheken in Utrecht. Hoe je het went of keert, het zijn meestal de Marokkaanse en soms ook Surinaamse jongeren die voor overlast zorgen in deze discotheken van Utrecht.

Op een gegeven moment weet je niet wie je wel of niet kan vertrouwen en dan zie je dat een grote groep het voor ons (helaas) verpest, waardoor IK er ook niet meer in kan en er (helaas) NOG meer mensen zijn die ook slecht over ons gaan denken.

Ik sluit me hierbij aan,zelf kom ik uit Amsterdam en als er heibel is zijn het (helaas) de marokanen. Als je tegen ze aanstoot per ongeluk dan beginnen ze al te flippen en te schreeuwen tegen je .Ze hebben totaal geen respect voor vrouwen.Handtastelijk etc........

Orakel
04-07-07, 22:06
Geplaatst door beachboy
Ik sluit me hierbij aan,zelf kom ik uit Amsterdam en als er heibel is zijn het (helaas) de marokanen. Als je tegen ze aanstoot per ongeluk dan beginnen ze al te flippen en te schreeuwen tegen je .Ze hebben totaal geen respect voor vrouwen.Handtastelijk etc........

Joh, dat handtastelijke is juist een teken van genegenheid en moet veeleer gezien worden als een uitnodiging tot een diepgaande en innige oecumenische interculturele verstrengeling. Tis alleen die taalbarriere die in de weg zit he?

En verders vink dat mensen uit Gemert sowieso in de rest van het land geweigerd moeten worden. Hek d'r omheen, stop eruit, van de beademing af, stekkert eruit, sociale sedatie and Bob's your uncle. Niks meer an doen.

beachboy
04-07-07, 23:30
Geplaatst door Orakel
Joh, dat handtastelijke is juist een teken van genegenheid en moet veeleer gezien worden als een uitnodiging tot een diepgaande en innige oecumenische interculturele verstrengeling. Tis alleen die taalbarriere die in de weg zit he?

En verders vink dat mensen uit Gemert sowieso in de rest van het land geweigerd moeten worden. Hek d'r omheen, stop eruit, van de beademing af, stekkert eruit, sociale sedatie and Bob's your uncle. Niks meer an doen.

Je kan in dit geval het woord genegenheid vervangen door geiligheid.Ze zijn zo geil en willen maar 1 ding neuken. Hoezo maagd het huwelijk in. Rot toch op joh.Allemaal schijnheilig gedrag.
En die moslima doen hun best om als maagd gezien te worden,want anders zijn het meteen hoeren.