PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek Criminaliteit en etniciteit



super ick
10-07-07, 15:03
http://terweel.unu-merit.nl/esb12.pdf

delirious
10-07-07, 15:30
Oud nieuws dat lijstje. Ben benieuwd welk volk de pedo-lijst aanvoert.

Baddha
10-07-07, 18:22
Geplaatst door delirious
Oud nieuws dat lijstje. Ben benieuwd welk volk de pedo-lijst aanvoert.

Does Pavlov ring a bell?

Overigens wel een zeer mager rapport van nog geen vier kantjes. Vrij lachwekkend hoe ze tot hun conclusie komen. Erg oud ook trouwens. Niet echt iets voor NVDD.

John61
10-07-07, 19:43
Geplaatst door delirious
Oud nieuws dat lijstje. Ben benieuwd welk volk de pedo-lijst aanvoert.

Ben ook benieuwd. Tellen we ook die kerels mee, die met jonge meisjes huwen, want da's wat mij betreft eveneens pedofilie.

StevieK
10-07-07, 19:53
Geplaatst door John61
Ben ook benieuwd. Tellen we ook die kerels mee, die met jonge meisjes huwen, want da's wat mij betreft eveneens pedofilie.

Dat mag je niet aanhalen, want ik weet wat je bedoelt. Dat waren andere tijden.(is het excuus)

Maar, JE HEB WEL GELIJK

Invidia
10-07-07, 20:17
Bah, deze topic is te achterlijk om nog op te reageren. Stelletje tokkies.

super ick
10-07-07, 21:47
Geplaatst door Invidia
Bah, deze topic is te achterlijk om nog op te reageren. Stelletje tokkies.

Shoot the messenger.

Cheetah
11-07-07, 08:12
Geplaatst door Baddha
Does Pavlov ring a bell?

Overigens wel een zeer mager rapport van nog geen vier kantjes. Vrij lachwekkend hoe ze tot hun conclusie komen. Erg oud ook trouwens. Niet echt iets voor NVDD.

Wat bedoel je hiermee?

Baddha
11-07-07, 15:11
Geplaatst door Cheetah
Wat bedoel je hiermee?

Waarmee? Het Pavlov deel? Dat was een reactie op Delirious die probeert de aandacht af te leiden door over een andere misstand te beginnen. Een veel geziene tactiek op dit forum.

Mijn tweede opmerking was redelijk ondubbelzinnig volgens mij. Dat rapport is een vodje van slechts een paar kantjes dat zo snel mogelijk naar een conclusie toe werkt zonder een gedegen (wetenschappelijke) onderbouwing.

super ick
12-07-07, 12:13
Geplaatst door Baddha
Waarmee? Het Pavlov deel? Dat was een reactie op Delirious die probeert de aandacht af te leiden door over een andere misstand te beginnen. Een veel geziene tactiek op dit forum.

Mijn tweede opmerking was redelijk ondubbelzinnig volgens mij. Dat rapport is een vodje van slechts een paar kantjes dat zo snel mogelijk naar een conclusie toe werkt zonder een gedegen (wetenschappelijke) onderbouwing.

Onderbouw jou losse flodder eens wat beter?

Of veroordeel je liever de plaatser en de makers van het rapport?
Zomaar slecht noemen is nog minder dan 4 kantjes.

observer
12-07-07, 12:35
Geplaatst door Baddha
Waarmee? Het Pavlov deel? Dat was een reactie op Delirious die probeert de aandacht af te leiden door over een andere misstand te beginnen. Een veel geziene tactiek op dit forum.

Mijn tweede opmerking was redelijk ondubbelzinnig volgens mij. Dat rapport is een vodje van slechts een paar kantjes dat zo snel mogelijk naar een conclusie toe werkt zonder een gedegen (wetenschappelijke) onderbouwing. is dit eigenlijk wel het hele rapport of is het conclusie / samenvatting

super ick
12-07-07, 19:58
Zie de bronvermeldingen onderaan het rapport. Het is een conclusie van diverse wetenschappelijk onderbouwde internationale studies.