PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse sextoerist doet aangifte bij politie en eist seks of geld



Qaiys
17-07-07, 17:19
Nederlandse toerist eist seks of geld

Gepubliceerd: zondag 15 juli 2007 19:01
Update: zondag 15 juli 2007 19:03

Een 23-jarige Nederlandse man heeft tijdens zijn vakantie in India geprobeerd aangifte te doen bij de politie, omdat de twee vrouwen die hij had betaald voor seks het hotel niet in mochten.

Dat meldt The Times of India. De man had al 'plezier' gehad met de vrouwen in hun kamer, toen hij besloot ze voor de volledige nacht in te huren. Hij betaald de vrouwen en nam ze mee naar zijn hotel. De hoteleigenaar weigerde de twee echter binnen te laten.

De man probeerde vervolgens zijn geld terug te krijgen, maar de vrouwen weigerden omdat hij 'al gebruik had gemaakt van hun diensten'. De boze Nederlander stapte daarop naar de politie, die hem duidelijk maakte dat prostitutie in India niet legaal is en dat hij dus geen hulp zou krijgen bij het terugvorderen van zijn geld. De Nederlander liet daarop weten dat hij teleurgesteld was in Indiase vrouwen en agenten en dat hij zo snel mogelijk zou vertrekken. Hij hoopte dat Bangkok 'leuker' zou zijn

http://www.depers.nl/opmerkelijk/82668/Nederlandse-toerist-eist-seks-of-geld.html

delirious
17-07-07, 17:53
Geplaatst door Qaiys
[B] Hij hoopte dat Bangkok 'leuker' zou zijn


De Bangkok Hilton.

Bofko
17-07-07, 20:16
Geplaatst door delirious
De Bangkok Hilton.

Beste Hoerenman,
Deze zomer was ik een week in Bangkok in Thailand.

Daar ben ik meegegaan met twee meisjes die volgens mijn eigen indrukken niet ouder dan een jaar of twaalf, dertien geweest kunnen zijn.
De dingen die wij van tevoren hadden afgesproken, werden niet of anders maar zeer ten dele gedaan, terwijl na afloop wel het volledige bedrag moest worden afgerekend, wat je zo ver van huis dan toch maar voldoet, om erger te voorkomen.
Beste Hoerenman, na mijn thuiskomst constateerde de huisarts bovendien een zeer gemene aandoening, waarbij hij mij voor de totale behandeling, inclusief antibiotica etc, een rekening van maarliefst 199,50 voorschotelde. De reisorganisatie en het Thaise consulaat gaven na schrijven mijnerzijds niet thuis.

Ik ben ten einde raad, beste Hoerenman.

Mijn vraag is: Hoe kan ik dergelijke kosten op de direct betrokkenen verhalen?

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, uw geval is exemplarisch voor wat er helaas maar al te vaak in deze landen gebeurt.
Nederlandse toeristen die in het schitterende Thailand eens goed de geraniumbak willen uitmutten, worden met menige zeperd geconfronteerd, waarbij zij niet zelden na afloop hun hele klokkenspel moeten laten uitblazen om van alle tropische verrassingen te worden verschoond.

Haal daarom nooit de flappen uit de zak voordat u hem er ook daadwerkelijk in heeft laten hangen! En vraag bij meisjes van deze leeftijd ook altijd van te voren even naar een gynaecologische verklaring waaruit blijkt dat de hele handel van onderen nog onlangs is gelucht. Ook in een pas opgeleverde nieuwbouwwoning komt immers menigmaal betonrot voor.

Als u al deze raadgevingen voortaan opvolgt, kan eigenlijk niets meer een onbekommert prakken in die prachtige derde wereld in de weg staan!

TonH
17-07-07, 23:09
Geplaatst door Bofko
[I]Beste Hoerenman,


De humor van Jiskefet is me altijd ontgaan. Te vaak was het volgens mij een geheel getrouwe weerspiegeling van de realiteit in Nederland. Da's volgens mij geen humor maar een documentaire. Dat daar dan om gelachen wordt snap ik niet. En dat geldt ook weer voor dit stukje.
Wat wel in me opkomt dat Nederland een tijd een minister van Binnenlandse Zaken had die in Thailand zijn ontspanning en gerief zocht in zijn tweede huisje op een bekend en berucht eiland. Maar dat was 'normaal'...

Bofko
18-07-07, 01:27
Geplaatst door TonH
De humor van Jiskefet is me altijd ontgaan. Te vaak was het volgens mij een geheel getrouwe weerspiegeling van de realiteit in Nederland. Da's volgens mij geen humor maar een documentaire. Dat daar dan om gelachen wordt snap ik niet. En dat geldt ook weer voor dit stukje.
Wat wel in me opkomt dat Nederland een tijd een minister van Binnenlandse Zaken had die in Thailand zijn ontspanning en gerief zocht in zijn tweede huisje op een bekend en berucht eiland. Maar dat was 'normaal'...

Voor mij is Jiskefet top qua humor in Nederland. Na de so-called maatschappelijk ge-engageerde moraalridders de Jonge en van 't Hek de eersten die geen boodschap hadden aan wat dan ook.Teeuwen, kwam later, had dat ook maar was doorgeschoten en daar ontbrak iedere subtiliteit.Ten onder gegaan aan zijn ADHD.
Soms was jiskefet niet leuk, dat is het risico van nieuwe wegen uitproberen. Maar ze hebben vele juweeltjes gemaakt.Bovenstaande stuk is geen getrouwe weerspiegeling van de realiteit in mijn opinie.
Het is wel een karikatuur van een werkelijkheid. Goed getroffen karikaturen vind ik zeer humoristisch omdat ze een element uit de werkelijkheid uitvergroten.
Het moge duidelijk zijn dat vele domme, consumptieve, respectloze, egocentrische, sexbeluste westerse toeristen Thailand als het paradijs zien en niet genoeg op hun k*tgedrag aangesproken/afgerekend kunnen worden.

Tomas
18-07-07, 10:18
Geplaatst door Bofko
Bovenstaande stuk is geen getrouwe weerspiegeling van de realiteit in mijn opinie.


Ja, voor jou. Maar stel je hebt net zo'n brief in alle ernst verstuurd, dan zie je de humor niet.

TonH
18-07-07, 12:05
Geplaatst door Tomas
Ja, voor jou. Maar stel je hebt net zo'n brief in alle ernst verstuurd, dan zie je de humor niet.

:zweep:

Ik kan me maar al te goed voorstellen dat een Nederlander zo'n brief verstuurd. Alles onder het mom: "Ik heb altijd gelijk".

TonH
18-07-07, 12:09
Geplaatst door Bofko
Voor mij is Jiskefet top qua humor in Nederland. Na de so-called maatschappelijk ge-engageerde moraalridders de Jonge en van 't Hek de eersten die geen boodschap hadden aan wat dan ook.Teeuwen, kwam later, had dat ook maar was doorgeschoten en daar ontbrak iedere subtiliteit.Ten onder gegaan aan zijn ADHD.
Soms was jiskefet niet leuk, dat is het risico van nieuwe wegen uitproberen. Maar ze hebben vele juweeltjes gemaakt.Bovenstaande stuk is geen getrouwe weerspiegeling van de realiteit in mijn opinie.
Het is wel een karikatuur van een werkelijkheid. Goed getroffen karikaturen vind ik zeer humoristisch omdat ze een element uit de werkelijkheid uitvergroten.
Het moge duidelijk zijn dat vele domme, consumptieve, respectloze, egocentrische, sexbeluste westerse toeristen Thailand als het paradijs zien en niet genoeg op hun k*tgedrag aangesproken/afgerekend kunnen worden.

Tja, ik zag dat karikaturale niet zo in. Ik kende te veel types in Nederland die écht zo handelden als dat zij dat neerzetten.
En wat je laatste alinea betreft: driewerf amen.