PDA

Bekijk Volledige Versie : Opvang allochtone homo's te groot succes



Someone123
19-07-07, 16:03
De hulp die de Schorerstichting (http://www.schorer.nl/) - het landelijk kenniscentrum voor gezondheid en welzijn voor lesbo's en homo's - biedt aan allochtone homo's is zo succesvol dat het aan zijn succes dreigt ten onder te gaan. Het project 'de Veilige Haven' van de stichting kan de vele verzoeken om hulp niet aan en bovendien verloopt de opvang niet erg soepel.

De stichting begon ruim twee jaar geleden met het expliciet begeleiden van allochtone homo's, omdat met name onder moslims homoseksualiteit een groot taboe is. Toch is de stichting nog lang niet tevreden over de opvang, omdat de hulpverlening nog niet goed genoeg is aangepast op deze doelgroep. Ook moet vanwege de vele aanvragen vaak 'Nee' worden verkocht.


Video: http://media.at5.nl/items/070718_homo.wmv

knuppeltje
19-07-07, 16:52
Geplaatst door Someone123
De hulp die de Schorerstichting (http://www.schorer.nl/) - het landelijk kenniscentrum voor gezondheid en welzijn voor lesbo's en homo's - biedt aan allochtone homo's is zo succesvol dat het aan zijn succes dreigt ten onder te gaan. Het project 'de Veilige Haven' van de stichting kan de vele verzoeken om hulp niet aan en bovendien verloopt de opvang niet erg soepel.

De stichting begon ruim twee jaar geleden met het expliciet begeleiden van allochtone homo's, omdat met name onder moslims homoseksualiteit een groot taboe is. Toch is de stichting nog lang niet tevreden over de opvang, omdat de hulpverlening nog niet goed genoeg is aangepast op deze doelgroep. Ook moet vanwege de vele aanvragen vaak 'Nee' worden verkocht.


Video: http://media.at5.nl/items/070718_homo.wmv

Allochtone moslim-homo's?
Zijn er die dan?
Shit als dat maar niet waar is. :confused:

rida bibi
20-07-07, 22:23
doe niet zo hollands (zielig)....

Koala64
20-07-07, 22:49
Meer subsidie dus, lijkt me meer dan noodzakelijk aangezien het grote aantal aanmeldingen.

TonH
20-07-07, 23:00
Geplaatst door knuppeltje
Allochtone homo's?
Zijn er die dan?
Shit als dat maar niet waar is. :confused:

Tja, dat krijg je met al die Duitsers, Belgen, Fransen en Britten in Amsterdam.

knuppeltje
21-07-07, 10:46
Geplaatst door TonH
Tja, dat krijg je met al die Duitsers, Belgen, Fransen en Britten in Amsterdam.

Stik- zijn die allemaal moslim?

knuppeltje
21-07-07, 17:18
Geplaatst door unweit
Bestaan er dan geen marokkaanse homo's?

Die maar zat, maar dat kunnen geen echte moslims zijn natuurlijk, en toch zeker niet pedofiel!!!!!!!!!!!! :ego:

TonH
22-07-07, 20:10
Geplaatst door knuppeltje
Die maar zat, maar dat kunnen geen echte moslims zijn natuurlijk, en toch zeker niet pedofiel!!!!!!!!!!!! :ego:

Zal wel kloppen. Zo kun je ook geen echte Katholiek zijn wanneer je homo bent. PB16 en zijn voorgangers zijn daar heel duidelijk over.

knuppeltje
23-07-07, 09:23
Geplaatst door TonH
Zal wel kloppen. Zo kun je ook geen echte Katholiek zijn wanneer je homo bent. PB16 en zijn voorgangers zijn daar heel duidelijk over.

Klopt helemaal, en eigelijk zouden wij hier nog steeds op de brandstapel terecht komen als ook hier de tijd was blijven stilstaan.
Van al de geloven van het boek hebben wij dan ook totaal niets te verwachten anders dan hel en verdoemenis.
Ach- gewoon blijven lachen.
Tis maar spel.

TonH
24-07-07, 09:50
Geplaatst door knuppeltje

Ach- gewoon blijven lachen.
Tis maar spel.

Nee hoor, zodra gelovigen hun geloof aan jou willen opdringen is er een grens overschreden. Andersom ook. Lachen hoort daar niet bij. Het spel is niet "maar spel". Het spel is death serious.

knuppeltje
24-07-07, 11:50
Geplaatst door TonH
Nee hoor, zodra gelovigen hun geloof aan jou willen opdringen is er een grens overschreden. Andersom ook. Lachen hoort daar niet bij. Het spel is niet "maar spel". Het spel is death serious.


Heeeeeeel serieus, maar dan wel vooral in landen waar de meesten geloven in een almachtige god, die natuurlijk ook de enige echte is- en wel die van hun natuurlijk.
Dat soort is ook altijd zo serieus en ook heeeeeeel opdringerig, die zie je echt niet veel lachen, wel vaak met gebalde vuisten of wapens er in.
Maar heeeeeeel gelovig zijn ze wel, en heeeeeeel homofoob ook vaak.

TonH
24-07-07, 22:25
Geplaatst door knuppeltje
Heeeeeeel serieus, maar dan wel vooral in landen waar de meesten geloven in een almachtige god, die natuurlijk ook de enige echte is- en wel die van hun natuurlijk.
Dat soort is ook altijd zo serieus en ook heeeeeeel opdringerig, die zie je echt niet veel lachen, wel vaak met gebalde vuisten of wapens er in.
Maar heeeeeeel gelovig zijn ze wel, en heeeeeeel homofoob ook vaak.

Wel een erg zwart beeld van de Nederlanders, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.

knuppeltje
24-07-07, 22:28
Geplaatst door TonH
Wel een erg zwart beeld van de Nederlanders, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.

Huh?

TonH
24-07-07, 22:30
Geplaatst door knuppeltje
Huh?

"landen waar de meesten geloven in een almachtige god"? Daar bedoel je toch een land als Nederland mee, toch?

knuppeltje
24-07-07, 22:32
Geplaatst door TonH
"landen waar de meesten geloven in een almachtige god"? Daar bedoel je toch een land als Nederland mee, toch?

Ik zei al ergens: Blijven lachen.

TonH
24-07-07, 22:37
Geplaatst door knuppeltje
Ik zei al ergens: Blijven lachen.

Knap wanneer je dat kunt. Ik word cynisch van dit soort dingen. En nog meer, wanneer mijn gelijk weer eens door een stel potenrammers duidelijk gemaakt wordt. :moe:

knuppeltje
24-07-07, 22:52
Geplaatst door TonH
Knap wanneer je dat kunt. Ik word cynisch van dit soort dingen. En nog meer, wanneer mijn gelijk weer eens door een stel potenrammers duidelijk gemaakt wordt. :moe:

Die halen vlot het nieuws, maar dat valt nog altijd in het niets bij wat er elders gebeurt.
Maar wij geloven niet meer zoveel in die ene almachtige god.
Daarom zijn die huidige rammertjes meestal van allochtone afkomst, ook al betwijfel ik of die wel vaak in het gebedshuis zitten.
Kansarme losertjes tussen wal en schip gevallen, denk.

TonH
24-07-07, 23:15
Geplaatst door knuppeltje
Die halen vlot het nieuws, maar dat valt nog altijd in het niets bij wat er elders gebeurt.
Maar wij geloven niet meer zoveel in die ene almachtige god.
Daarom zijn die huidige rammertjes meestal van allochtone afkomst, ook al betwijfel ik of die wel vaak in het gebedshuis zitten.
Kansarme losertjes tussen wal en schip gevallen, denk.

Ik ga niet in herhalingen vervallen: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=3330453#post3330453

Charlus
24-07-07, 23:34
Geplaatst door knuppeltje
Maar wij geloven niet meer zoveel in die ene almachtige god.
Daarom zijn die huidige rammertjes meestal van allochtone afkomst, ook al betwijfel ik of die wel vaak in het gebedshuis zitten.

"Wij" (?? wij autochtone Nederlanders?) zijn in principe minder geneigd tot potenrammen dan allochtonen omdat zij meestal in een almachtige god geloven en "wij" meestal niet?
Ik vraag mij af of er ooit is gepotenramd vanuit Christelijk perspectief.
Dat potenrammers tegenwoordig significant vaak een allochtone achtergrond hebben, is volgens mij wel een feit. Of dan dus de rammerij geïnspireerd is door een godsgeloof.... Ik betwijfel of gematigde moslims die hun geloof serieus opvatten, potenrammerij toejuichen en/of zelf beoefenen. Zijn de allochtone potenrammers naar jouw mening altijd moslims?